NVR4232-4KS2
نوشته شده توسط : radin

 کننده های ویدئویی شبکه ای در حال حاضر به یک جریان اصلی در عصر ارتباطات مبدل شده اند. با افزایش بیشتر تولید کنندگان دوربین های مداربسته و همچنین بالا رفتن تقاضا در این زمینه می توان گفت بسیاری از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، تولید و استفاده از سیستم NVR  را به  DVR ترجیح می دهند.

این امر با توجه به دلایلی مختلفی روی می دهد. بنابراین بهتر است مزایای سیستم NVR را در ذیل مورد بررسی قرار دهید:

ضبط کننده های ویدئو های شبکه ای  NVRداهوا با دوربین های IP همپوشانی دارند و تصاویری با 2 مگاپیکسل تا  12 مگاپیکسل (یا بالاتر) را تولید می کنند، در حالی که از دوربین های آنالوگ در سیستم امنیتی DVR چنین انتظاری نمی رود.
به همین دلیل است که بسیاری از کاربران و تکنسین ها معتقدند با توجه به اینکه شما به هنگام استفاده از دوربین مداربسته نیاز مبرمی به مشاهده دقیق جزئیات برای شناسایی چهره و دیگر اطلاعات فرد خاطی و مزاحم دارید؛ لذا سیستم های NVR باید برنده شفاف سازی در این امر باشند. با توجه به اینکه یکی از دردسرسازترین بخش های راه اندازی سیستم NVR یا DVR، کارهای کابل کشی آن هاست. می توان به عنوان یک خبر خوب گفت که کابل کشی سیستم امنیتی NVR به آسانی صورت می گیرد و این امر برای افراد مبتدی بسیار حائز اهمیت خواهد بود. برای این امر NVR WiFi از طریق شبکه بی سیم دوربین را راه اندازی می کند. بنابراین نیازی به داشتن نگرانی در مورد نحوه اجرای سیم ها در ضبط ویدیو شبکه نخواهد بود. دوربین را داخل شبکه قرار دهید و آن را وصل کنید. طی این امر PoE (Power over Ethernet) NVR هم قدرت و هم شبکه را توسط سیگنال های ارسالی از طریق یک کابل اترنت به دوربین ها فرستاده و آن ها را به آسانی راه اندازی می کند. یکی از بهترین سیستم های ضبط دستگاه NVR4232-4KS2 است که داهوا آن را به دنیا عرضه کرده است . دوربین مارکت عرضه کننده بهترین سیستم های امنیتی در ایران ، برای ارائه خدمات به شما عزیزان آماده است . برای داشتن اطلاعات بیشتر به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

 

 




:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: