نوشته شده توسط : radin

لیست مهد کودک های گرگان یکی از بهترین راه های برای بررسی هر مهد کودک در گرگان است زیرا لیست مهد کودک های گرگان شامل تمامی اطلاعات مورد نیاز از هر مهد کودک گرگان است. مانند: آدرس، شماره تماس، امکانات، شرح فعالیت ها و... . یکی از مهم ترین وظایف هر والدینی انتخاب بهترین مهد کودک گرگان برای فرزند خود است.

طبیعتا یک مهد کودک خوب در همدان باید ویژگی های خاص مربوط به خود را داشته باشد تا از سایر مهد کودک های همدان متمایز شود و به یک مهد کودک خوب در همدان معروف شود. ملاک ها و ویژگی های زیادی باعث می شود تا یک مهد کودک خوب در همدان به بهترین مهد کودک همدان نیز تبدیل شود. بعضی از این ملاک ها و ویژگی ها اهمیت بسیار زیادی دارند و حتی اگر بهترین مهد کودک همدان را برای کودک خود انتخاب نمی کنید حتما یک مهد کودک همدان که این ویژگی های ضروری را داشته باشد برای فرزند خود انتخاب کنید.

نرخ مهد کودک های یزد و قیمت مهد کودک یزد می تواند به موارد بسیار زیادی بستگی داشته باشد و همچنین عوامل زیادی بر  روی قیمت مهد کودک یزد تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال همان طور که راجع به مهد کودک دو زبانه یزد اشاره کردیم، دو زبانه بودن مهد کودک در یزد می تواند تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک یزد داشته باشد و طبیعتا هزینه مهد کودک دو زبانه یزد به طور کلی از نرخ مهد کودک های یزد که تک زبانه هستند بیشتر است. مجموعه فعالیت ها، امکانات، تجهیزات و... بر روی قیمت مهد کودک یزد بسیار تاثیرگذارند. هرچقدر یک مهد کودک در یزد امکانات بیشتری را برای کودکان و والدین فراهم کرده باشد طبیعتا قیمت مهد کودک یزد نیز بیشتر خواهد بود.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

راه های آموزش نقاشی کودکان

 

 راه های زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی ساده و زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکان است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید.

کودکان همیشه به اشیاء رنگارنگ اشتیاق نشان می دهند . رنگین کمان هم طبیعت خداست و با دیدن این نعمت خدا ، کودکان ذوق بسیاری می کنند . با داشتن آموزش نقاشی رنگین کمان ، به راحتی می توانند در خانه زیبا ترین رنگین کمان را داشته باشند . می توانند در اتاقشان با چسباندن نقاشی خود در اندازه های مختلف ، اتاقی زیبا داشته باشند و با دیدن آن لذت ببرند . نقاشی رنگین کمان احتمالا برای کودک شما بسیار جذاب خواهد بود چون طرحی بسیار شاد کودکانه است. نقاشی رنگین کمان از رنگ های بسیار زیادی ساخته و کشیده می شود این امر باعث می شود تا کودک شما تقریبا با تمامی رنگ های اصلی آشنا شود. بنابراین شما با آموزش نقاشی رنگین کمان و کشیدن نقاشی رنگین کمان با فرزند خود با روش غیر مستقیم و به وسیله بازی و سرگرمی، کودک خود را با انواع رنگ ها و بسیاری از الگو ها آشنا کرده اید.

برای مشاهده آموزش نقاشی رنگین کمان و آموزش های کودکانه بیشتر می توانید به وبسایت voolak مراجعه نمایید!



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

در مسیر ساخت لپ تاپ ها ظرافت و حساسیت بسیار زیادی به کار رفته است. به همین اقدامات مربوط به تعمیرات تخصصی لپ تاپ نیز بسیار حساس است و باید حتما به دست متخصص در زمینه ی تعمیر دستگاه های الکترونیکی انجام شود. در غیر این صورت به احتمال خیلی زیاد مشکل دستگاه شما فقط در لحظه حل می شود و در دراز مدت خسارت بیش تری به دستگاه شما وارد خواهد شد.

یک تعمیرکار ماهر باید در زمینه های تعمیر تمامی محصولات شرکت های سازنده ی متفاوت لپ تاپ تسلط داشته باشد؛ زیرا محصولات برند ها یا همان شرکت های سازنده ی مختلف با یکدیگر تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری جزئی و کلی دارند بنابراین یک تعمیرکار حرفه ای باید این تفاوت ها را بشناسد تا احتمال برو اشتباه در حین تعمیرات را به حداقل برساند. به عنوان مثال اگر تعمیرکاری برای تعمیر باتری لپ تاپ اقدام کند باید باتری برند سازنده ی دستگاه را به خوبی بشناسد تا ویژگی های باتری دستگاه را به خوبی بداند.

برای این که احتمال بروز اشتباه در تعمیرات دستگاه خود را به حداقل برسانید باید یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار خوب را برای تعمیر دستگاه های خود انتخاقب کنید. دیجی بان یک مرکز تعمیرات تجهیزات الکترونیکی قابل اعتماد است که می توانید با خیال راحت دستگاه ود را به این مجموعه بسپارید و در کوتاه ترین زمان ممکن سالم تحویل بگیرید. دیجی بان با دسترسی به ماهرترین و مجرب ترین تعمیرکاران قادر است تا هرگونه مشکل خت افزاری یا نرم افزاری ابزارات الکترونیکی شما را با کم ترین هزینه ی ممکن رفع کند. همچنین این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها تعمیر و قطعات اورجینال الکترونیکی است تا در صورت نیاز به تعویض رقطعه نسبت به اورجینال بودن قطعه ی جایگزینی مطمئن باشید.



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

برند داهوا یکی از بهترین و برترین برند های جهان است که در حوزه سیستم های نظارتی و امنیتی فعالیت دارد و تولیدات خود را به بازار عرضه می کند . دوربین های مداربسته داهوا شامل دو نوع آنالوگ و تحت شبکه هستند که ما به معرفی دو مدل از دوربین آنالوگ داهوا می پردازیم و شما را با بهترین دوربین های آنالوگ آشنا می کنیم .

دوربین داهوا B1A21P

این دوربین از سری کوپر برند داهوا است و قیمت نسبتا ارزانی دارد پس در دسته اقتصادی شرکت داهوا قرار می گیرد . دوربین داهوا B1A21P یک دوربین 2 مگاپیکسلی است که می تواند تصاویر 30 فریمی را برایمان ضبط کند. دوربین DH-HAC-B1A21P با توجه به کیفیت فول اچ دی که دارد تا حد زیادی می تواند نیازهای ما را برطرف کند و با توجه به لنز ثابت 3.6 میلی متری که دارد میتواند تا تصویر 91 درجه ای را به ما نمایش دهد . دوربین DH-HAC-B1A21P با توجه به ال ای دی های هوشمندی که دارد میتواند در تاریکی مطلق تا 20 متر تصویر محیط را نمایش دهد . جنس بدنه ی این دوربین پلاستیکی است . دوربین DH-HAC-B1A21P دارای شکل ظاهری بالت می باشد که همین امر باعث میشود اکثرا از این دوربین در فضاهای بیرونی استفاده شود . دمای کاری دوربین مدا ربسته DH-HAC-B1A21P از 60- تا 40+ می باشد و دارای استاندارد IP67 می باشد و شما با خیال راحت میتوانید از این دوربین در هر جا که میخواهید استفده نمایید .

دوربین داهوا T1A21P

دوربین دام داهوا مدل DH-HAC-T1A21P یک دوربین 2 مگاپیکسلی با برد دید در شب 20 متر دوربین مداربسته DHHACT1A21P دوربین داهوا T1A21P یکی از محصولات سری کوپر داهواست که دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر مدل های داهوا می باشد. این دوربین ارزان قیمت مناسب برای فضاهای داخلی است و جنس بدنه آن از پلاستیک می باشد. ضد آب نیست و نمی توان آن را در محیط های باز نصب کرد.



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان امروزی روحیه انعطاف پذیری دارند و رفتارای خود را از اطرافیان و به خصوص والدین خود تقلید می کنند. بنابراین اگر قصد دارید رفتاری را به کودک خود بیاموزید در ابتدا خودتان باید آن رفتار را داشته باشید. به عنوان مثال اگر قصد دارید تا فرزند خود را به کتاب خوانی تشویق کنید باید در ابتدا خودتان عادت کتاب خوانی را در خانه و اطراف فرزند خود داشته باشید. در آموزش رفتاری به فرزند خود که خودتان آن را ندارید، موفق نخواهید بود. والدین یا مربیان مهد کودک و معلم های مدرسه های پایه های ابتدایی برای آموزش به کودکان از راه و روش های متفاوتی استفاده می کنند.

از جمله روش هایی که برای آموزش به کودکان استفاده می شود می توان به موسیقی کودکانه فارسی اشاره کرد. کودکان هنگامی که ترانه ی کودکانه ای را گوش می دهند سعی می کنند تا متن ترانه را حفظ کنند و سپس برای والدین، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند. طبیعتا از آن ها تعریف و تمجید می شود و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود. موسیقی های کودکانه ی بسیاری در سایت های کودکانه وجود دارد که می توانید با آموزش آن ها علاوه بر تقویت اعتماد به نفس او، حافظه ی کودک خود را نیز تقویت کنید.

بازی کودکانه متفاوتی وجود دارد که هدف آن ها تقویت حافظه ی کودکان است و مخصوص و ویژه ی کودکان طراحی شده است. با انجام اینگونه بازی های فکری آنلاین یا بازی های فیزیکی می توانید حافظه ی کودک خود را تقویت کنید. از جمله سایت هایی که متناسب کودکان طراحی شده است و محتوا های بسیار مفیدی برای کودکان با سنین متفاوت دارد می توان به سایت وولک اشاره کرد. با ورود به سایت وولک از محتوا های کودکانه ی آن استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

گاهی کودکان پس از رشد و رسیدن به سنین بالاتر دیگر نقاشی جدید آسان نمی کشند یا کمتر می کشند ، بعضی هم کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و ادامه می دهند حتی در سنین بالا . یکی از دلایلی که کودک از کشیدن نقاشی ساده و آسان خود دست کشیده ، ترس از قضاوت دیگران است زیرا دیگر کشیدن خط و نقطه و دایره شکل واقعی اجسام را نشان نمی دهد و کودک به همین دلیل و عدم داشتن توانایی در کشیدن شکل واقعی اجسام از نقاشی کودکانه ساده خود دست می کشد . اما گاهی کودکان با نشان دادن علاقه و دیدن آموزش های نقاشی های جدید متنوع می توانند این کار را ادامه دهند حتی شاید به شغل آینده آنان تبدیل شود.

کشیدن نقاشی خرگوش یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه باعث افزایش و تقویت مهارت حرکتی کودک شما می شود و فعالیت های فیزیکی کودک شما را بیشتر می کند. کودکان با سن پایین مثلا 6 ماهگی تا 12 ماهگی از کشیدن نقاشی مانند کشیدن نقاشی خرگوش برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده می کنند. به عنوان مثال آن ها پس از به اتمام رساندن نقاشی خرگوش آن را به والدین خود نشان می دهند و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود و تقویت اعتماد به نفس یکی از ویژگی های بسیار مهمی است که باید در شخصیت هر کودکی شکل گیرد. شما با آموزش طرح های نقاشی جذاب مانند نقاشی خرگوش به فرزند خود می توانید با هزینه بسیار کم فرزند خود را از فضای مجازی دور کنید و او را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. البته امروزه سایت های بسیار زیادی با محتوای کودکانه وجود دارند که با مراجعه به آن ها می توانید طرح های متفاوت کودکانه ی زیادی را به فرزندان خود آموزش دهید. با مراجعه به آدرس voolak.com می توانید الگو های نقاشی کودکانه بسیار زیادی را به کودک خود آموزش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

راه برای زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی ساده و زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکانه ساده است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید.

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد . آن ها علاوه بر اینکه کشیدن نقاشی سگ را می آموزند ، می توانند از گرفتن نمره خوب از والدین یا حتی مربیان مهد خود انرژی خوبی در یافت کنند و این موجب تشویق فرزند شما به یادگیری و آموزش نقاشی های دیگر می شود . نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید. شما با مراجعه به سایت کودک وولک می توانید طرح های جذاب کودکانه ی بسیار زیادی را به صورت ویدیویی و تصویری در آن مشاهده کنید و با آموزش این طرح های جذاب کودکان خود را سرگرم کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک سمنان یا هر شهری که در آن ساکن هستید، مکانی است که کودک شما اولین تجربه حضور در یک فضای اجتماعی به دور از خانواده خود را در آن کسب می کند. بنابراین کیفیت این مکان اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا کودکان در سن بسیار حساسی وارد مهد کودک می شوند که در این سن عوامل محیطی و افراد اطراف آن ها تاثیر مستقیم بر روی شکل گیری شخصیتی آن ها دارند. یکی از مهم ترین تصمیماتی که بر عهده ی والدین است این است که در بین مهد کودک های سمنان، یک مهد کودک خوب در سمنان را برای ثبت نام فرزند خود انتخاب کنند.

شما نیز برای انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک شهرکرد برای فرزند خود در ابتدا باید مربیان آن مهد کودک شهرکرد را مورد بررسی خود قرار دهید. یک مربی مهد کودک شهرکرد خوب باید توانایی و مهارت لازم برای برقراری ارتباط درست با کودکان را داشته باشد و بتواند برای آن ها فضایی آموزشی همراه با سرگرمی و بازی مناسبی را برای کودکان فراهم کند تا کودکان هنگام حضور در مهد کودک شهرکرد آرامش و امنیت اولیه ی لازم را دریافت کنند. مکان جغرافیایی و آدرس مهد کودک شهرکرد انتخابی شما اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا اگر موقعیت جغرافیایی مهد کودک در شهرکرد از محل سکونت شما بیش از اندازه دور باشد، از آنجایی که اکثر مهد کودک های شهرکرد همه روزه هستند فرزند شما از رفتن و حضور در مهد کودک شهرکرد دلزده خواهد شد. بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در شهرکرد به موقعیت جغرافیایی آن نیز دقت کنید.

قیمت مهد کودک سنندج می تواند به عوامل بسیار زیادی بستگی داشته باشد. مهم ترین عاملی که بر روی شهریه مهد کودک سنندج تاثیر مستقیم دارد امکانات و تجهیزاتی است که آن مهد کودک در سنندج در اختیار کودکان و والدین کودکان قرار می دهد. برنامه های اردویی برای کودکان می تواند بر قیمت مهد کودک سنندج تاثیرگذار باشد. همچنین موقعیت جغرافیایی و آدرس مهد کودک های سنندج نیز در شهریه مهد کودک سنندج تاثیرگذار است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 کننده های ویدئویی شبکه ای در حال حاضر به یک جریان اصلی در عصر ارتباطات مبدل شده اند. با افزایش بیشتر تولید کنندگان دوربین های مداربسته و همچنین بالا رفتن تقاضا در این زمینه می توان گفت بسیاری از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، تولید و استفاده از سیستم NVR  را به  DVR ترجیح می دهند.

این امر با توجه به دلایلی مختلفی روی می دهد. بنابراین بهتر است مزایای سیستم NVR را در ذیل مورد بررسی قرار دهید:

ضبط کننده های ویدئو های شبکه ای  NVRداهوا با دوربین های IP همپوشانی دارند و تصاویری با 2 مگاپیکسل تا  12 مگاپیکسل (یا بالاتر) را تولید می کنند، در حالی که از دوربین های آنالوگ در سیستم امنیتی DVR چنین انتظاری نمی رود.
به همین دلیل است که بسیاری از کاربران و تکنسین ها معتقدند با توجه به اینکه شما به هنگام استفاده از دوربین مداربسته نیاز مبرمی به مشاهده دقیق جزئیات برای شناسایی چهره و دیگر اطلاعات فرد خاطی و مزاحم دارید؛ لذا سیستم های NVR باید برنده شفاف سازی در این امر باشند. با توجه به اینکه یکی از دردسرسازترین بخش های راه اندازی سیستم NVR یا DVR، کارهای کابل کشی آن هاست. می توان به عنوان یک خبر خوب گفت که کابل کشی سیستم امنیتی NVR به آسانی صورت می گیرد و این امر برای افراد مبتدی بسیار حائز اهمیت خواهد بود. برای این امر NVR WiFi از طریق شبکه بی سیم دوربین را راه اندازی می کند. بنابراین نیازی به داشتن نگرانی در مورد نحوه اجرای سیم ها در ضبط ویدیو شبکه نخواهد بود. دوربین را داخل شبکه قرار دهید و آن را وصل کنید. طی این امر PoE (Power over Ethernet) NVR هم قدرت و هم شبکه را توسط سیگنال های ارسالی از طریق یک کابل اترنت به دوربین ها فرستاده و آن ها را به آسانی راه اندازی می کند. یکی از بهترین سیستم های ضبط دستگاه NVR4232-4KS2 است که داهوا آن را به دنیا عرضه کرده است . دوربین مارکت عرضه کننده بهترین سیستم های امنیتی در ایران ، برای ارائه خدمات به شما عزیزان آماده است . برای داشتن اطلاعات بیشتر به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

 

 


:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان در سن بسیار کم بسیار آسیب پذیر هستند زیرا شخصیت آن ها در حال شکل گیری است و بسیاری از موارد بر روی رشد شخصیتی آن ها به راحتی تاثیر می گذرانند. ویژگی هایی که در کودکی در شخصیت کودک شما شکل می گیرد در بزرگسالی از بارز ترین و مهم ترین ویژگی های شخصیتی فرزند شما خواهد بود. یکی از سرگرمی هایی که تاثیر بسیار مثبتی بر روی رشد شخصیتی کودک شما دارد، آهنگ کودکانه شاد یا هر نوع موسیقی کودکانه ای است. موسیقی تاثیر بسیار مستقیمی بر روی رشد و تقویت اعتماد به نفس کودک شما دارند. کودکان هنگام شنیدن موسیقی سعی بر حفظ کردن متن ترانه می شوند تا بتوانند آن را برای والدین، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند و این امر باعث تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود.

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی در کودکان توجه به رشد اعتماد به نفس در آن ها است تا در آینده به مشکل برنخورند. پس انجام بازی ها، مسابقه ها و سرگرمی هایی که باعث تقویت اعتماد به نفس در کودکان شما می شوند بسیار اهمیت دارند. از بازی کودکانه نیز می توانید برای رشد اعتماد به نفس در شخصیت کودک خود کمک بگیرید. بسیاری از بازی های کودکانه توسط متخصصان کودک برای رشد اعتماد به نفس در کودکان طراحی می شوند که شما با استفاده از آن ها می توانید کمک بسیار زیادی در رشد شخصیتی کودک خود کنید.

بسیاری از سایت های کودکانه در فضای مجازی وجود دارند که شما می توانید با بررسی آن ها به محتوا های کودکانه و مورد نیاز برای فرزند خود دست پیدا کنید. وولک یکی از سایت های محبوب کودک است می توانید در آن بازی ها ترانه یا حتی داستان های کودکانه ی متنوع را با رنج سنی متفاوت پیدا کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

هنگام آموزش نقاشی کودکان با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس نقاشی ساده نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعات از نقاشی کودک خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند.

یکی از نکاتی هنگام انتخاب طرح نقاشی کودکانه برای فرزند خود باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب طرحی است که علایق کودک شما در آن دخیل باشد. به عنوان مثال آموزش نقاشی جوجه که ویدیو آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود زیرا کمودکان معمولا به حیوانات علاقمند هستند. در صورتی که طرح انتخابی شما برای فرزندتان جذاب نباشد بنابراین کودک شما تمایلی برای سپری کردن وقت خود با نقاشی کشیدن نشان نمی دهد. البته کودکان به طور غریزی از سن بسیار کمک یعنی شش ماهگی شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و با آن به کاغذ می کوبند و رفته رفته با گذر زمان طرح های منظم تری را بر روی کاغذ رسم می کنند. شما با مراجعه به سایت voolak می توانید مجموعه ای ویدیو ها و عکس های کودکانه را مشاهده کنید و به کودک خود آموزش دهید.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان همیشه به شنیدن داستان کودکانه و قصه های متفاوت بچگانه علاقه ی زیادی نشان می دهند. والدین نیز از سن بسیار کم معمولا قبل از خواب برای فرزندان خود قصه های کودکانه ی متفاوتی را می خوانند. شما با انتخاب قصه های آموزنده ی کودکانه می توانید موارد و نکات آموزنده ی بسیار زیادی را به کودک خود بیاموزید. داستان صوتی یکی از بهترین راه های آموزش به کودکان است که با پخش کردن انواع قصه های صوتی می توانید از سن بسیار کم به کودک خود انواع آموزش های رفتاری را بدهید.

یکی دیگر از محتوا های بسیار سرگرم کننده برای کودکان در فضای مجازی، ترانه کودکانه است. کودکان از شنیدن موسیقی ها و آهنگ های کودکانه بسیار لذت می برند و تاثیر بسیار مثبتی بر روی عواطف و روح آن ها دارد. شما با انتخاب ترانه های جذاب کودکانه و پخش کردن آن برای کودک خود می توانید باعث افزایش اعتماد به نفس فرزند خود شوید. زیرا اکثر کودکان هنگامی که موسیقی یا ترانه ای را می شنوند تلاش می کنند تا متن آن آهنگ را حفظ کنن و برای والدین خود بخوانند. این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک شما خواهد شد.

از دیگر سرگرمی های کودکان امروزی می توان به بازی کودکانه آنلاین اشاره کرد. هزاران هزار بازی های آنلاین بچگانه با موضوعات متنوع در سایت های کودک وجود دارد که کودکان علاقه ی بسیار زیادی به سپری وقت خود با انجام اینگونه بازی ها دارند. شما با انتخاب بازی های جذاب کودکانه می توانید کودک خود را با بازی هایی که بر روی هوش فرزند شما تاثیر مثبت دارند، سرگرم کنید. بسیاری از بازی های آنلاین کودکانه با هدف تقویت هوش کودکانه طراحی و ساخته می شوند که شما می توانید با استفاده از آن ها هوش کودک خود را تقویت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و پررنگ تر شدن نقش ابزارات الکترونیکی در زندگی های روزمره ی ما علاوه بر اینکه باعث تغییر سبک زندگیمان شده است، بر کودکان امروزی نیز تاثیر بسیار زیادی داشته است. معمولا سرگرمی ها و بازی هایی که با ابزارات الکترونیکی مانند گوشی های همراه یا لپ تاپ ها و کامپیوتر ها انجام می شوند، جذابیت بیشتری برای کودکان امروزی ما دارند. سایت های کودکانه ی بسیار متفاوتی وجود دارد که محتوای آن ها مخصوصا کودکان است.

کودکان شما با انجام بازی کودکانه در سایت های کودک لذت بسیار زیادی خواهند برد و ساعات بسیار زیادی را سرگرم می شود. پخش آهنگ کودکانه متفاوت و جذاب نیز بر روی عواطف کودک شما بسیار تاثیرگذار است. از جمله فوایدی که موسیقی کودکانه بر روی کودکان دارد می توان به افزایش اعتماد به نفس در شخصیت َآن ها اشاره کرد. زیرا اکثر کودکان هنگام شنیدن یک شعر یا آهنگ کودکانه سعی می کنند تا متن آن آهنگ را حفظ کنند و برای والدین یا مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند. این امر باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید در کودکان از سن بسیار کم شکل گیرد.

از دیگر سرگرمی های سالم کودکانه می توان به قصه شب صوتی اشاره کرد. شما با پخش کردن قصه شب صوتی از طریق موبایل خود می توانید به بهتر خوابیدن کودک خود کم بسیاری کنید. معمولا قصه های کودکانه همراه با نکات آموزنده ای هستند که اینگونه با روش غیر مستقیم به فرزندان شما آموزش داده می شوند. از دیگر فواید قصه برای کودکان این است که قدرت تخیل و تصویرسازی آن ها را تقویت می کند زیرا کودک شما خود را به جای شخصیت های داستان انتخابی شما می گذراند و با آن ها تصویرسازی و همزادپنداری می کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت مهد کودک اراک بستگی به موارد زیادی دارد از جمله امکانات، ویژگی ها، مربیان، دوزبانه بودن مهد کودک اراک، موقعیت جغرافیایی و ... بستگی دارد. شما می توانید با بررسی لیست مهد کودک های اراک، مناسب ترین مهدکودک را چه از نظر هزینه مهد کودک در اراک چه از نظر سایر ویژگی ها برای کودک خود انتخاب کنید.

بررسی لیست مهد کودک ایلام از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. زیرا در صورتی که شما لیست مهد کودک ایلام را مورد بررسی دقیق قرار ندهید ممکن است مناسب ترین و بهترین مهد کودک ایلام را که با سلیقه فرزندتان همخوانی داشته باشد برای او انتخاب نکنید و در نتیجه کودک شما هنگام ورود به مهد کودک ایلام انتخابی شما احساس خوبی را دریافت نکند و از رفتن به محیط های اجتماعی به دور از خانواده خود دلزده شود. بنابراین با بررسی دقیق لیست مهد کودک ایلام یک مهد کودک خوب در ایلام را برای فرزند خود انتخاب کنید.

فضا و چیدمان و درکل دکوراسیون بهترین مهد کودک بجنورد و تمامی مهد کودک های سرار کشور باید بر اساس سلایق، علایق و روحیات کودکان طراحی شود تا کودکان هنگام ورود به مهدکودک احساس امنیت و آرامش اولیه مورد نیاز خود را دریافت کنند و از حضور در مهد کودک بجنورد نهایت لذت را در کنار یادگیری ببرند. کودکان در سن بسیار کم نیاز به بازی و سرگرمی های زیاد دارند بنابراین اولین اولویت یک مهد کودک خوب در بجنورد باید نگهداری از کودکان و سپس بازی و سرگرمی کودکان باشد. آدرس و موقعیت جغرافیایی قطعا در انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک بجنورد شما تاثیر گذار است زیرا یک مهد کودک خوب در بجنورد زمانی برای کودک شما مناسب است که نزدیک محل سکونت شما باشد تا رفت و آمد روزانه به مهد کودک سخت نباشد و کودک شما دلزده و آشفته نشود.

 

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شما با روایت داستان های متفاوت و محبوب و یا پخش کردن قصه های صوتی مانند قصه صوتی شنل قرمزی درواقع چندین هدف را به صورت همزمان برای کودک خود دنبال می کنید. روایت داستان و قصه برای کودکان فواید بسیار زیادی بر روی عواطف کودک شما دارند. در دنیایی که کودکان در حصار ناامنی قرار گرفته اند و بشدت تحت مراقبت والدین هستند و به قولی نمی توانند کودکی کنند ، بهتر است شرایطی را فراهم کنید تا در خانه و با کمترین و کم هزینه ترین وسایل اسباب سرگرمی آن ها را فراهم کنید . یکی از راحت ترین کاردستی هایی که کودک شما می تواند بسازد ، کاردستی پرنده است.

کاردستی پرنده تنها با یک کاغذ ساخته می شود و از فنون اریگامی در آن استفاده شده است . فرزند شما تنها با چند بار تا کردن کاغذ می تواند کاردستی پرنده خود را بسازد. حتی می تواند با این کاردستی  پرنده در خانه اتاق خود را تزئین کرده و با این کار اعتماد به نفس او نیز افزایش میابد و این کار موجب حس استقلال در او می شود.

کودکان علاقه زیادی به حیوانات دارند و به راحتی در این دوران می توانند با حیوانات دوست شوند . اما بعضی از حیوانات دور از دسترس می باشند و نمی توان آن ها را به خانه اورد یا با خود به پارک برد . ولی می توان نقاشی یا کاردستی این حیوانات را کشید . مثلا کاردستی گاو که به احتی در این کلیپ ساخته شده و حتی کودک بدون کمک والدین هم می تواند آن را بسازد . کاردستی گاو به ساده ترین شکل ممکن قابل ساختن توسط کودکان است و هیچ گونه خطری ندارد . تنها چن برش لازم دارد که میتوانید قبل از ساخت کاردستی گاو خودتان آن را انجام دهید .

 

 


:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک اولین مکانی است که کودک شما به دور از خانواده در آن جا حضور می یابد. یکی از دلایلی که والدین در انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک گرگان یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستند حساسیت زیادی به خرج می دهند این است که تجربه ای که کودکان در مهد کودک خوب در گرگان کسب می کند اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا مهد کودک اولین مکانی است که فرزند شما به دور از خانواده خود در آن جا حضور می یابد. شما با بررسی موارد می توانید مناسب ترین مهد کودک شهر سکونت خود را برای فرزند خود انتخاب کنید. به عنوان مثال شهریه یکی از مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

به عنوان مثال، قیمت مهد کودک در همدان می تواند به عوامل بسیار متفاوتی بستگی داشته باشد و این نکات نه تنها برای مهدکودک همدان بلکه برای همه ی شهر ها صدق می کند. به عنوان مثال یکی از ویژگی هایی که می تواند در شهریه مهد کودک همدان تاثیرگذار باشد، مجهز بودن آن مهد کودک همدان به خانه بازی کودک است.  بنابراین یکی از نکات قابل توجهی که در قیمت مهد کودک همدان و شهریه مهد کودک در همدان تاثیر گذار است، سطح امکانات و میزان رفاهی است که آن مهد کودک در همدان برای کودکان و همچنین والدین آن ها فراهم می کند، است.

لیست شما می توانید با تهیه کردن لیست مهد کودک های یزد و با بررسی لیست مهد کودک های یزد مطمئن شوید که بهترین مهد کودک یزد را برای کودک خود انتخاب کرده اید. بهتر است برای انتخاب بهترین مهد کودک یزد برای کودک خود، ویژگی بهترین مهد کودک های یزد را بررسی کنید. به خاطر داشته باشید تا قبل از انتخاب مهد کودک یزد برای کودک خود حتما اطلاعات مهد کودک های یزد را بررسی نمایید زیرا انتخاب مهدکودک نا مناسب برای فرزند خود می تواند تاثیرات بسیار منفی بر روی شخصیت کودک شما داشته باشد. بررسی اطلاعات مهد کودک های یزد به کمک لیست مهد کودک های یزد بیشترین کمک را به شما برای انتخاب مناسب ترین مهد کودک یزد برای کودکتان می کند.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان برای برقراری ارتباط با دیگران بسیار تلاش می کنند. گاهی نقاشی می کشند، گاهی کاردستی می سازند و برای نشان دادن ذوق خود ، از روش های بسیاری استفاده می کنند. مثل گذاشتن نقاشی های خود در پاکت و هدیه دادن آن به دیگران . اما برای ساخت کاردستی پاکت نامه هم به نوعی خلاقیت خود را نشان می دهند. برای ساخت کاردستی پاکت نامه نیاز به کاغذ ، قیچی و منگنه دارند . شما هم می توانید در ساخت کاردستی پاکت نامه به آن ها کمک کنید. کودکان می توانند با ساخت کاردستی پاکت نامه برای تولد خود دعوت نامه هایی را داخل آن قرار دهند و برای دیگران کاردست خود را بفرستند.

شما می توانید با کمترین هزینه و وسایل این کاردستی را به کودک خود آموزش دهید. کاردستی چتر می تواند به وسیله کاغذ باطله ها ساخته یا اگر می توانید هزینه بیشتری بکنید از کاغذ های رنگارنگ استفاده کنید تا موجب ستیاق بیشتر در فرزند خود شوید. کاردستی چتر اگر چه خیلی ساده و با چند تا و قیچی زدن ساخته می شود اما بهتر است شما نیز کمک کنید تا آنرا بهتر بسازد و یا خودتان ابتدا آن را بسازید با تماشای کاردستی چتر وولک و سپس آن را به فرزندتان بیاموزید زیرا کودکان با والدین خود بسیار راحت تر هستند تا آموزش افراد دیگر. امیدواریم با ساختن کاردستی چتر نشاط فرزندتان افزایش یابد و ذوق و اشتیاق او چند برابر شود.

حتی می توانید از قصه گویی برای سرگرم کردن کودکان خود در خانه استفاده کنید. روایت کردن قصه های معروف و محبوب هرچند قدیمی مانند داستان حسنی ما یه بره داشت می توانید برای کودک شما بسیار سرگرم کننده باشد تا کمی از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی نیز فاصله بگیرد. زیرا کودکان امروزی بیشتر وقت خود را با دنیای مجازی می گذرانند.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

حتما شما از اهمیت انتخاب یک مهد کودک خوب ایلام یا هر شهری که در آن زندگی می کنید مطلع هستید. انتخاب یک مهد کودک خوب در ایلام به دلایل بسیار زیادی از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین مهد کودک ایلام طبیعتا ویژگی های خاص مربوط به خود را دارد که این ویژگی ها آن مهد کودک ایلام را از سایر مهدکودک ها متمایز کرده است. به بررسی ویژگی های یک مهد کودک خوب در ایلام می پردازیم. یک مهد کودک خوب در ایلام تاثیر بسیار مثبتی بر روی رشد شخصیتی کودک شما می گذراد.

بی شک بهترین مهد کودک اراک باید تمامی ویژگی های مهد کودک های خوب اراک را داشته باشد. البته به خاطر داشته باشید که شاید بهترین مهد کودک اراک از نظر شما با بهترین مهد کودک اراک از نظر والدین کودک دیگر متفاوت باشد زیرا ملاک های اشخاص متفاوت برای انتخاب مناسب ترین مهد کودک در اراک در بین مهد کودک های اراک با یکدیگر متقاوت است. برای انتخاب بهترین مهد کودک اراک برای فرزند خود می توانید از لیست مهد کودک اراک کمک بگیرید.

قیمت مهد کودک بجنورد می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد زیرا هرگونه فعالیتی که د محیط یک مهد کودک بجنورد برای کودکان یا والدین آن ها انجام می شود طبیعتا بر روی شهریه مهد کودک بجنورد تاثیر گذار است. بنابراین برای تخمین زدن یا مقایسه شهریه مهد کودک بجنورد در ابتدا میزان امکانات و رفاهی که مهد کودک بجنورد انتخابی شما در اختیار شما و کودک شما قرار می دهد را مورد بررسی قرار دهید. البته لازم به ذکر است که بهترین مهد کودک های بجنورد از امکانات بیشتری نسبت به سایر مهد کودک های بجنورد برخوردار هستند بنابراین شهریه و قیمت آن ها نیز بیشتر از سایر مهد کودک های بجنورد است.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان معمولا از سن 18 ماهگی کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و به همین خاطر برای اینکه با دست باز این کار را شروع کنند شما باید ابزار های متنوعی را در اختیارشان بگذارید مثل مداد، گچ، مداد شمعی، آبرنگ یا گواش و قلم‌مو البته همراه با کاغذی که بدون خط باشد تا کودک برای کشیدن نقاشی جدید قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگیر نکند و فضای باز تری داشته باشد .

بعضی از افراد گمان می کنند که فعالیت ها و سرگرمی هایی ماند کشیدن نقاشی مخصوص دختر بچه ها است و پسر بچه ها به اینکار علاقه ای ندارند در صورتی که اینطور نیست. کودکان با کشیدن نقاشی احساسات خود را بروز می دهند و از طریق کشیدن طرح های مختلف نقاشی احساساتی کنونی و یا احساسات گذشته خود را به تصویر می کشند. به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی ماشین یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی ماشین تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند.

امروزه بسیاری از فعالیت ها از طریق فضای مجازی و اینترنت انجام می شود. شما برای آموزش نقاشی طرح های متنوع و مختلف کودکانه ی جذاب می توانید به سایت هایی با محتوای کودک مراجعه کنید. وولک یک سایت با محتوای کودکانه است که تعداد بسیار زیادی ویدیو و عکس های آموزش نقاشی کودکانه در آن جای گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شما با بررسی مهد کودک ها می توانید متوجه شوید که یک مهد کودک خوب در بوشهر که برای فرزندتان مناسب باشد کجاست. البته که معیار های هر خانواده در انتخاب یک مهد کودک خوب در بوشهر متفاوت است بنابراین شما باید بهترین مهد کودک بوشهر که مناسب کودک شما باشد را پیدا کنید و برای ثبت نام فرزند خود اقدام کنید.

مهد کودک مکانی است که کودک شما بدون حضور خانواده خود در آن حضور می یابد. بنابراین تجربه حضور در مهد کودک بیرجند یا هر شهری که در آن ساکن هستید تاثیر بسیار زیادی بر روی شکل گیری شخصیت فرزند شما خواهد داشت. تاثیرات حضور در مهد کودک بیرجند می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی کودک شما داشته باشد و بلعکس می تواند تاثیرات منفی نیز داشته باشد. بنابراین انتخاب مناسب ترین مهد کودک بیرجند از بین بهترین مهد کودک های بیرجند، انتخابی بسیار مهم والدین برای فرزند خود است.

قیمت مهد کودک بندر عباس می تواند به دلایل بسیار زیاد و متفاوتی در قسمت های متفاوت شهر بندر عباس از نظر جغرافیایی تفاوت داشته باشد. هزینه مهد کودک بندر عباس بستگی به امکانات و میزان رفاهی دارد که آن مهد مودک بندر عباس برای کودکان و همچنین والدین آن ها فراهم می کند. به عنوان مثال اگر آن مهد کودک بندر عباس که برای کودک خود انتخاب می کنید مجهز به خانه بازی کودک باشد مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهد کودک های بندر عباس خواهد داشت. مثال دیگر می تواند درباره مربیان مهد کودک بندر عباس باشد. در بعضی از مهد کودک های بندر عباس چندین مربی وجود دارد که هرکدام وظایف خاص خود را دارند یا بعضی از مهد کودک های بندر عباس به صورت دو زبانه هستند و همانطور که می دانید کودکان در سنین پایین توانایی یادگیری زبان بیشتری دارند بنابراین دوزبانه بودن مهد کودک بندرعباس می تواند تاثیرات بسیار مثبتی روی یادگیری زبان انگلیسی کودک شما داشته باشد.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین داهوا 1200DP

دوربین داهوا 1200DP از فناوری AGC پشتیانی می‌کند . دوربین داهوا 1200DP برای تصویر برداری به نور مناسب نیاز دارد اما برخی مواقع نور محیط به اندازه‌ای مطلوب نیست که دوربین بتواند مناسب‌ترین وضوح را تصویر برداری کند، در این مواقع دوربین از فیلتر AGC برای کنترل و اصلاح نور کم محیط و تصویر برداری با کیفیت بالاتر استفاده می‌کند. فیلتر Automatic Gain Control  بطور خودکار میزان روشنایی محیط و شدت نور را اندازه‌گیری می‌کند و هنگامی که شدت نور محیط پایین‌تر باشد، دوربین داهوآ بطور خودکار سیگنال ویدیویی را تقویت می‌کند تا از این طریق منجر به جبران کاهش نور محیط شود.

دوربین داهوا 1200TP

داهوا یکی از معتبرترین برندهای ساخت دوربین مداربسته است. دوربین داهوا 1200TP مناسب محیطهای بیرونی است و بدلیل جنس فلزی آن در مقابل نور خورشید و باران مقاوم است این دوربین دارای دید 25 متر در شب (مفید) است.

دوربین داهوا 1200MP

دوربین HDW 1200 MP هم یکی از دوربین های یری Economic HDCVI داهوا بوده که با رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسلی روانه بازار شده است.نور مادون قرمز در دوربین داهوا 1200MP تا طول 30 متر را پشتیبانی می کند.

با درنظر گرفتن کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی Full HD 1080p و قدرت دیددرشب 30 متری می توان گفت دوربین HDW 1200 MP DAHUA یک دوربین مداربسته حرفه ای از نظر کیفیت تصویر و قیمت مناسب و به صرفه می باشد. پردازش تصویر در دوربین داهوا HDW 1200 MP با سرعت 25/30 فریم تصویر در ثانیه با کیفیت فول اچ دی و 25/30/50/60 فریم تصویر در ثانیه با کیفیت اچ دی صورت می گیرد . داهوا در دوربین خود از سنسور 1/2.7 اینچی CMOS بهره گیری کرده است که یک حسگر قدرتمند و استاندارد است. همچنین لنز فیکس 3.6 میلی متری را در این دوربین تعبیه شده است .

 


:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی میکنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی کودکانه، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود.

نقاشی درخت، می تواند کودکان را با خلقت ها و آفرینش های خداوند آشنا کند. درختان در متون مذهبی معانی خوبی دارند و به طور کلی نماد خوبی هستند. شما می توانید در مورد ساختار درختان با فرزندتان صحبت کنید و او را راهنمایی کنید که درختان چه معنی می دهند. از چوب درهتان کاغذ تولید می شود میوه درختان را نی خوریم و برگ بعضی از درختان خاصیت دارویی برای ما دارد. اینکه یک درخت چکونه کاشته می شود و ریشه می دهد و سپس ساقه هایش رشد می کنند. پس از ساقه ها برگ ها می رویند و پس از چندین سال ، تنمه درختان رشد می کند و تبدیل به چوب می شود. در نهایت با شکوفه دادن و سپس تبدیل شکوفه به میوه یک درخت پربار خواهیم داشت. با کشیدن نقاشی درخت همراه با میوه هایش می توانید نتیجه نهایی رشد درختان را به کودک خود بیاموزید. برای مشاهده طرح های بسیار جذاب آموزش نقاشی کودکانه می توانید به آدرس voolak.com مراجعه کنید. سایت وولک با محتوا های جذاب کودکانه قادر است تا هر گونه نیاز شما و کودکتان را رفع کنید.



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شما با استفاده از فعالیت ها و سرگرمی های متنوع مانند ساخت کاردستی، نقاشی کشیدن، بازی های متنوع کودکانه و... می توانید کودک خود را در خانه سرگرم کنید. کودکان امروزی از نهاد های مهدکودک و مدرسه و حضور در فضا های عمومی و اجتماعی محروم هستند. والدین باید تلاش کنند تا خلا های به وجود اومده در کودکان را به دلیل محروم بودن از فضا های اجتماعی، جبران نمایند. والدین می توانند برای کودکان با سن پایین تر به روایت داستان بپردازند. داستان های معروف و محبوب قدیمی مانند سفید برفی و هفت کوتوله امروزه نیز در بین کودکان محبوب است بنابراین شما می توانید با قصه گویی داستان های جذاب کودکانه، فرزندان خود را از فواید گوش دادن به قصه بهره مند کنید.

همه ما از کودکی علاقه زیادی به ساخت کاردستی فرفره داشتیم زیرا از جذاب ترین اسباب بازی های ما بود و از دسته اسباب بازی هایی است که بعد از ساخت متحرک می شود و این برای کودکان هیجان انگیز است . زمانی که کاردستی فرفره را با کاغذ رنگی های مختلف می سازید ، زیبایی خاصی دارد و این باعث می شود کودکتان با اشتیاق بیشتری با این کاردستی فرفره بازی کنند .

یکی دیگر از دلایلی که در مهد کودک ها به ساخت کاردستی اهمیت زیادی داده می شود این است که شما با آموزش ساخت کاردستی گلدان به فرزند خود می توانید نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم به کودک خود آموزش دهید و همان طور که می دانید بهترین راه آموزش به کودکان، آموزش غیرمستقیم همراه بازی و سرگرمی است. بنابراین شما با ساخت کاردستی گلدان همراه فرزند خود می توانید او را از فواید ساخت کاردستی بهره مند سازید. کودک شما زمانی که ساخت کاردستی گلدان را به اتمام می رساند و آن را به مربی مهد کودک خود یا شما نشان می دهد درواقع درحال تقویت اعتماد به نفس در شخصیت خود است.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()