نوشته شده توسط : radin

 

دوربین آنالوگ داهوا

دوربین های آنالوگ داهوا به سه نسل تقسیم می شوند :

AHD 

این تکنولوژی اولین بار توسط کمپانی کره ای NextChip  وارد بازار شد و رزولوشن 720p راپشتیبانی می کرد. اما نسخه دوم آن کیفیت را به 1080p می رساند. در ابتدا این تکنولوژی به علت پشتیبانی محدودی که داشت مورد استفاده قرار نمی گرفت ولی با گذشت زمان و افت قیمت آن در بازار جا افتاد و مورد استفاده ی سایر برندها قرار گرفت.

CVI 

Composite Video Interface  به معنای رابط کاربری تصویری مرکب است و این تکنولوژی اولین بار توسط برند معتبر dahua ساخته شد و پس از مدتی برند های دیگر نیز به ساخت این محصولات رو آوردند. در ابتدا این تکنولوژی انحصاری شرکت dahua بود اما بعد ها در سال 2016 این کمپانی تصمیم خود را عوض کرد و در نسخه سوم دوربین هایش پشتیبانی از برند های دیگر را نیز انجام داد اما همچنان در دوربین آنالوگ داهوا hd پرچمدار است.

TVI 

ابداع گر این تکنولوژی شرکت چیپ سازی Techpoint است که با چند شرکت دیگر نیز همکاری داشته است و معتبر ترین این شرکت ها شرکت های داهوا و هایک ویژن هستند که رقبای خوبی نیز هستند. شرکت های دیگری مانند Speco,CNB و KT&C و شرکت های متفرقه ی دیگری نیز شامل پشتیبانی از این تکنولوژی هستند

بیبی کم V380

قطعا دوربین بی‌سیم تحت شبکه پروماکس مدل« V380 » با قابلیت‌های بسیاری که دارد، می‌تواند برای شما بسیار کارآمد باشد. این دوربین بسیار سبک و جمع‌و‌جور، قابل استفاده به‌صورت سقفی و دیواری بوده و می‌تواند محیط خود را بدون هیچ نقطه کوری بصورت 360 درجه پوشش دهد و شما می‌توانید نصب اپلیکیشن V380 روی PC و یا گوشی همراه Android و یا ios خود، محیط مورد‌نظر را از هر نقطه‌ای در دنیا به‌صورت آنلاین و با کیفیت HD و انتقال صدا با کیفیت بالا و به‌صورت دوطرف به‌راحتی کنترل نمایید. این دوربین دارای شیار کارت حافظه با قابلیت پشتیبانی تا 64 گیگابایت است. نرم‌افزار قدرتمند این دوربین مداربسته می‌تواند تمام امکانات را یکجا در اختیار یک تا صد کاربر قرار دهد که بدون وقفه می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. هر کاربر متصل به دوربین به‌صورت مجزا می‌تواند در PC و یا در گوشی همراه خود تصویر را با حالات مختلف به‌دلخواه خود به 2 یا 4 بخش تقسیم کرده و هرکدام را جداگانه مدیریت کند. این دوربین پیشرفته درصورت قطعی برق حتی با پاوربانک هم کار خواهد کرد. بیبی کم V380 علاوه‌بر موارد ذکر شده دارای دو ویژگی منحصر‌به‌فرد و بسیار کارآمد است که آن را از تمام هم رده‌های خود متمایز کرده است. دارا بودن شبکه بی‌سیم (Local) که به شما این امکان را می‌دهد حتی در صورت نداشتن اینترنت بتوانید به‌صورت مستقیم به دوربین وصل شده و تا فاصله بیش از 10 متر حتی با وجود مانع، تصویر را به‌صورت آنلاین مشاهده و مدیرت کنید. و همینطور سیستم امنیتی و دزدگیر که حین استفاده از دوربین می‌توانید با فعال نمودن سیستم دزدگیر از این ویژگی بسیار کارآمد آن بهرمند شوید.  برای خرید به دوربین مارکت مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

فرزندان شما به وسیله کشیدن نقاشی با خود و جهان بیشتر آشنا می شوند. آموزش نقاشی کودکان، خودشناسی و خودآگاهی آن ها را بالا می برد بنابراین در رفتار و شخصیت آن ها تاثیرگذار خواهد بود. آموزش نقاشی و نقاشی کردن… امری است که بیشتر از آن چه که فکرش را کنید بر روی خلق و خو و اخلاقیات، رفتار و شخصیت کودک شما تاثیرگذار است. می توان با استفاده از فیلم آموزش نقاشی و فیلم نقاشی کشیدن، به کودکان خود از سن کم دانش منتقل کنید. آموزش نقاشی کودکانه آسان و زیبا یک سرگرمی سالم و لذت بخش برای کودک شما است.

روانشناسان با بررسی نقاشی های کودکان می توانند به برخی از ویژگی های شخصیتی کودکان دست یابند. نقاشی کشیدن بر روی جسم و روح کودک شما تاثیر مثبتی می گذارند. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی حیوانات یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کند. در ابتدا باید محیط پیرامون یا طرحی که در فکر خود دارد را تصور کند سپس شروع به کشیدن نقاشی مورد نظر خود کند و این امر باعث افزایش قوه تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. کشیدن نقاشی حیوانات متفاوت به کودک شما از سن بسیار کم کمک می کند تا با انواع حیوانات آشنا شود به همین خاطر است که در مهدکودک ها از نقاشی برای آموزش بسیاری از نکات به کودکان استفاده می کنند زیرا همانطور که می دانید بهترین راه آموزش به کودکانی که سن بسیار کمی دارند این است که به طور غیرمستقیم آموزش ببینند. شما با مراجعه به سایت های مخصوص کودک می توانید به محتوا های کودکانه ی بسیار زیادی دست پیدا کنید. وولک بهترین سایت با محتوای کودکانه است که می توانید برای رفع نیاز خود به آن مراجعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان همیشه به داستان ها و قصه های متنوع کودکانه مانند قصه گرگ و بره علاقه نشان می دهند. شما با روایت داستان های متنوع کودکانه می تواند فرزند خود را فواید گوش دادن به داستان های کودکان بهره مند کنید زیرا اکثر داستان ها و قصه هایی که برای کودکان روایت شده اند پند های اخلاقی را در خود گنجانده اند تا کودکان از راه غیرمستقیم این پند ها را یاد بگیرند و همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم بیشترین تاثیر را روی کودکان دارد.

کودکان علاقه بسیاری به کار با کاغذ و قیچی دارند و با نظارت والدین می توانند این کار را به راحتی انجام دهند . اشیائی هم وجو دارند که برای کودکان جالب هستند مثل صدف قطعا زمانی که به شما کشور سفر می کنید یکی از هیجان انگیز ترین کارهایی که بچه ها انجام می دهند جمع آوری صدف از ساحل است. اما می توانید از همین علاقه استفاده کرده و به آن ها ساخت کاردستی صدف تنها با کاغذ را آموزش دهید.

کاردستی یکی از فعالیت سالم و سرگرم کننده است که هر کودکی از انجام آن لذت خواهد برد. ویدیو کاردستی گربه ای که در این صفحه قرار دارد یکی از طرح های محبوب در بین کودکان است که می توانید با آموزش کاردستی گربه به فرزند خود او را از فواید ساخت کاردستی گربه یا هر کاردستی دیگری بره مند سازید. حتی ساخت کاردستی گربه یا طرح های دیگر کاردستی به کودک شما کمک می کند تا مهارت های دیگر خود را نیز تقویت کند و باعث شکوفایی استعداد های کودک شما می شود. کاردستی گربه یکی از کاردستی های بسیار آسان است که کودک شما به تنهایی نیز از پس ساخت آن برمی آید اما حتی اگر در حین ساخت کاردستی گربه از پدر یا مادر خود یا حتی فرد دیگری مانند مربی مهد کودک خود یا دوست خود کمک بگیرد این امر باعث تقویت و رشد رفتار اجتماعی کودک شما می شود.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین های مداربسته IP یکی از ایده‌آل ترین نوع دوربین مداربسته است که برای مشاهده آنلاین، ضبط با بهترین کیفیت با وضوح بالای تصویر می توانند بر روی هر نوع از شبکه های کامپیوتری باشند. همه دوربین های تحت شبکه دارای منوی شبکه Web Viewer هستند که با استفاده از هر نوع مرورگر تحت وب می توان به این منو دسترسی داشت. دوربین مداربسته IP، کاملاً مستقل از کامپیوتر عمل می کنند و با توجه به نوع قابلیت هایشان هر دوربین مداربسته ویژگی های منحصر به فردی را برای کاربر فراهم می آورد. استفاده از دوربین تحت شبکه داهوا به علت قابلیت های مضاعف و انعطاف بالا در کاربرد و حتی نصب و اجرای آنها و همینطور پیشرفته تر بودن نسبت به دوربین های مداربسته آنالوگ کاربران را به سمت این نوع دوربین مدار بسته بیشتر سوق می دهد.

دوربین داهوا مدلIPC-HDW4431EM-AS

دوربین داهوا HDW4431EM-AS دوربین دام 4 مگا پیکسلی تحت شبکه می باشد.دوربین IPC-HDW4431EM-AS از قابلیت های ویژه مانند میکروفن داخلی (Built-in Mic ) ،  قاب فلزی ضد ضربه و ضد آب ، دید در شب هوشمند تا 50 متر ،  تشخیص هوشمند  ، پشتیبانی از حافظه MICRO SD   تا 128 گیگ ، انتقال تصویر به صورت جدا و بدون دستگاه NVR  بر روی موبایل و کامپیوتر ، و....

کیفیت تصویر دوربین داهوا 4431EM-AS ، چهارمگاپیکسل (2688×1520    2K )  با نرخ فریم 25/30fps@4M است  که از سنسور  1/3” در آن استفاده شده ، زاویه دید این دوربین در حدود 85 درجه است در 4431 EM-AS2 تکنولوژی های مانند WDR(120dB), Day/Night(ICR), 3DNR, AWB, AGC, BLC  استفاده شده که کاربرد این دوربین را در شرایط مختلف نوری ( سایه روشن ) و مکان های مختلف آسان میکند.

دوربین مداربسته داهوا IPC HFW 1230 SP با کیفیت 2 مگاپیکسل 1920*1080 ارائه شده است. این دوربین مداربسته می تواند تصاویر را به میزان H.265 ، H.265+ ،H.264 ، H.264+ فشرده کند.این کار موجب فشرده سازی بیشتر تصویر و در نتیجه اشغال پهنای باند کمتر در شبکه می شود.همچنین دوربین مداربسته داهوا IPC HFW 1230 SP مجهز به سنسور تصویر 1/2.7 اینچ cmos می باشد.

دوربین مدار بسته داهوا IPC HFW 1230S می تواند تصاویر را با کیفیت بالای 1080p ثبت کند و این دوربین با نرخ 25 تا 30 فریم در ثانیه تصویر برداری می کند.

از امکانات به کار رفته در این دوربین مداربسته می توان به لنز ثابت 3.6 میلی متری اشاره کرد.این لنز باعث بهره مندی از یک زاویه باز می شود . دوربین داهوا HFW1230SP برای بهبود تصویر در حالت های ضد نور مجهز به تکنولوژی  DWDR  می باشد همچنین این دوربین مداربسته برای حذف نویز تصاویر از تصویر و شفافیت، از تکنولوژی 3DNR استفاده می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ویژگی های عکس نقاشی کودکانه شما می توانید ایده نقاشی ساده به کودکان خود بدهید در حالی که با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس عکس نقاشی ساده نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعات از نقاشی کودک خود به دست آورید.

کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند.

نقاشی خروس یکی از طرح های محبوب کودکان به شمار می رود. به دلیل آسان بودن طرح نقاشی خروس می توانید طرح نقاشی خروس را به فرزند خود از سن بسیار کمک آموزش دهید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی یکی از راه های پیشرفت و شکوفایی استعداد های کودک شما به شمار می رود. شما با استفاده از طرح نقاشی خروس می توانید فرزند خود را از سن بسیار کمک با انواع حیوانات آشنا کنید و این نوع آموزش های غیرمستقیم بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارد زیرا با توجه به تحقیقات انجام شده نتایج نشان می دهد که آموزش غیرمستقیم بر روی کودکان با سن کم بیشترین بازدهی را دارد. بنابراین شما با استفاده از نقاشی خروس یا هزاران طرح نقاشی کودکانه ی دیگر می توانید نکات بسیار زیادی را به کودکان خود آموزش دهید.

وولک با ارئه نقاشی های کودکانه متعدد، والدین را برای فراهم کردن اوقات فراغتی مفید برای کودکان یاری می نماید.

 


:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

همانطور که می دانید ثبت نام در مهد کودک خرم آباد یا هر شهری که در آن ساکن هستید برای کودکان اجباری نیست. به طور کلی مهد کودک دوره ی آموزشی اجباری به حساب نمی آید اما حضور کودک در مهد کودک خرم آباد یا شهر سکونت شما مزیت ها و فواید بسیار زیادی در زمینه های متفاوت برای کودک شما دارد.

قیمت مهد کودک زاهدان یا همان شهریه مهد کودک زاهدان بستگی به عوامل زیادی دارد. امکانات و تجهیزاتی یک مهد کودک در زاهدان در اختیار کودکان و همچنین والدین آن ها قرار می دهند طبیعتا می تواند در قیمت مهد کودک زاهدان تاثیر گذار باشد. با توجه به برنامه ی ثابت روزانه یا هفتگی مهدکودک ها همچنین در مهد کودک در زاهدان وجود دارد، در بعضی از آن ها اردو هایی را برای کودکان در نظر می گیرند. این نوع فعالیت ها مسلما بر روی شهریه مهد کودک زاهدان که این فعالیت ها را انجام دهند، تاثیر دارد. برای انتخاب بهترین مهد کودک شهر سکونتتان راه ها و ملاک های بسیاری است.

به عنوان مثال اگر قصد انتخاب بهترین مهد کودک زنجان را دارید، مربی مهد کودک زنجان مهم ترین نقش را در پرورش و تربیت فرزندان شما دارد چرا که در صورتی که شما فرزند خود را در مهد کودک زنجان ثبت نام کنید، کودک شما بخش بسیار زیادی از زمان روز خود را در مهد کودک در زنجان سپری می کند بنابراین مربی مهد کودک زنجان که کودک شما روز خود را با او سپری می کند باید مهارت و توانایی کافی را برای ارتباط با فرزندان شما و مربی مهد کودک زنجان یا هر شهری دیگری بودن را داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است ضربه های جبران ناپذیری به کودک شما وارد شود. اگر کودک شما در اولین تجربه ی خود در یک محیط اجتماعی به دور از خانواده یعنی مهد کودک زنجان لحظات خوشی را تجربه نکند و تجربه خوبی را کسب نکند ممکن است رفتار درست اجتماعی را یاد نگیرد و به طور کلی از محیط های اجتماعی دور از خانواده خود دوری کند.

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک زاهدان که برای کودک خود انتخاب می کنید باید با ملاک های شما همخوانی داشته باشد زیرا هر والدینی کودک خود را بهتر از هرفرد دیگری می شناسد بنابراین با توجه به ویژگی های شخصیتی کودک خود باید بهترین مهد کودک زاهدان را برای فرزند خود انتخاب کنید. مهدکودک ها اولین مکانی است که کودکان شما به دور از خانواده خود تجربه می کنند بنابراین انتخاب مناسب ترین مهد کودک زاهدان اهمیت بسیار زیادی دارد. برای انتخاب بهترین مهد کودک زاهدان برای فرزند خود می توانید با بررسی لیست مهد کودک های زاهدان اقدام کنید.

بهترین مهد کودک خرم آباد طبیعتا بهترین مربیان مهد کودک خرم اباد را نیز دارد. مربیان مهدکودک در زمینه ی ارتباط با کودکان تحصیل کرده اند و به همین دلیل ارتباط خوبی با فرزندان شما برقرار می کنند تا کودک هنگام ورود به مهد کودک خرم آباد یا هر مهدکودک دیگری، احساس امنیت و آرامش اولیه ی لازم را بدست آورد. یک مهد کودک خوب در خرم آباد باید قوانین و مقررات مخصوص به خود را داشته باشد. قاعدتا نظم باعث بهتر و بی نقص تر پیش رفتن برنامه های آموزشی و تفریحی می شود.

امکانات مهد کودک های زنجان در شهریه مهد کودک زنجان نیز تاثیر گذار است. بعضی از مهد کودک ها قابلیت دو زبانه دارند یعنی یکی از امکاناتشان این است که به آموزش غیر مستقیم زبان بین المللی یعنی زبان انگلیسی به کودک شما نیز می پردازند. قیمت مهد کودک زنجان به عوامل متفاوتی بستگی دارد اما مهم ترین عاملی که بر روی شهریه مهد کودک زنجان تاثیر گذار است بی شک امکاناتی است که آن مهد کودک در زنجان در اختیار کودکان و والدین آن ها قرار می دهد. حتی موقعیت جغرافیایی مهد کودک های زنجان نیز می تواند بر روی شهریه مهد کودک زنجان تاثیر گذار باشد.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند . مهد کودک اردبیل باید برنامه غذایی مناسبی به فرزند شما بدهد تا فرزندتان در نبود شما سالم و سلامت باشد .تمامی این نکات بر قیمت مهد کودک اردبیل تاثیرگذار هستند.

با بررسی آدرس، برنامه های مدون و قیمت هر مهد کودک در کرج به راحتی می توانید بهترین مهد کودک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید. کودکستان و مهد کودک کرج، با به کارگیری نوین ترین روش های آموزشی و مفرح ترین برنامه های فراغتی برای کودکان، در تلاش است تا لحظات شاد و دلنشینی برای کودکان در سنین مختلف به ارمغان اورد. با بررسی لیست مهد کودک کرج مناسب ترین مهدکودک را برای کودک خود انتخاب کنید.

قیمت مهد کودک اهواز بستگی به امکانات و تفریحاتی است که مهد کودک اهواز در اختیار کودک و والدین کودک قرار می دهد. در بعضی موارد نیز قیمت مهد کودک در اهواز بستگی به موقعیت جغرافیایی نیز دارد. بنابراین نمی توان به طور دقیق شهریه مهد کودک اهواز را تعیین نمود زیرا شهریه به موارد بسیار زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال تعدادی از مهد کودک ها و بهترین مهد کودک اهواز در زمان های متفاوت برای کودکان ثبت نامی خود اردو در نظر می گیرند، طبیعتا هزینه مربوط به این امکانات و برنامه ها به قیمت مهد کودک در اهواز می افزاید.



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

در مهد کودک ها و مدارس پایه های ابتدایی بسیاری از سرگرمی ها مانند سشاخت کار دستی ها متفاوت، خواند سرود های کودکانه، کشیدن نقاشی، خواندن داستان کودکانه کوتاه یا تماشای کارتون کودکانه رواج دارد. این سرگرمی ها جز سرگرمی هایی هستند که مربیان یا حتی والدین با استفاده از آن ها می توانند نکات بسیار آموزنده ای را به فرزندان خود آموزش دهند.

ترانه کودکانه فارسی یکی از سرگرمی های بسیار تاثیرگذار و آموزنده برای کودکان است که بسیاری از والدین از سن بسیار کم فرزند خود علاقه به یاد دادن انواع ترانه های کودکانه به فرزند خود دارند. کودک سعی می کند تا متن ترانه ی مورد نظر را حفظ کند و برای والدین خود بخواند. اینو امر باعث افزایش اعتماد به نفس در رشد شخصیتی کودک شما می شود. شما با دسترسی به انواع ترانه های کودکانه به وسیله اینترنت و ابزارات الکترونیکی می توانید کمک بسیار زیادی به افزایش اعتماد به نفس در کودک خود شوید.

تماشای کارتون کودکانه نیز فواید بسیاری بر روی کودکان دارد و یکی از مهم ترین و آسان ترین راه های آموزش زبان به کودکان استفاده از کارتون های کودکانه با زبان اصلی است. کودکان در سن کم توانایی یاد گیری زبان بسیار بالاتری نسبت به بزرگسالان دارد و همین امر باعث شده است تا والدین از سن بسیار کم کودک خود به آموزش زبان به فرزندان خود بپردازند. اکثر کارتون ها نکات آموزنده ی رفتاری بسیار زیادی را به کودک شما می آموزند و بچه های امروزی نیز علاقه ی بسیار زیادی به تماشای انواع انیمیشن با داستان های متنوع و جذاب دارند. در مهد کودک ها نیز در بسیاری از مواقع برای کودکان کارتون ها متفاوت پخش می کنند و به صورت جمعی به نقد و بررسی کارتون می پردازند تا مطمئن شوند کودک شما نکات آموزنده ی کارتون مورد نظر را یاد گرفته است.

 


:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

بی شک یکی از مهم ترین و بزرگ ترین دغدغه های هر والدینی پیدا کردن یا انتخاب کردن سرگرمی های مناسب و سالم برای کودکان خود است که به آن علاقه نیز داشته باشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر کودکان به ابزارات الکترونیکی و حضور در فضای مجازی علاقه نشان می دهند بنابراین انتخاب سرگرمی های آن ها نیز باید با دخالت این ابزارات الکترونیکی و اینترنت باشد تا کودک شما از انجام آن سرگرمی ها لذت ببرد.

به عنوان مثال می توانید انواع داستان کودکانه ی آموزنده را برای کودک خود از روی کتاب بخوانید یا برای به وجد آمدن بیشتر کودک خود داستان های صوتی آنلاین را با گوشی خود برای او پخش کنید. با استفاده از این داستان های کودکانه ی جذاب می توانید نکات آموزنده ی بسیار زیادی را از راه غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. راه های آموزش غیر مستقیم بیشترین اثرگذاری و بازدهی را بر روی کودکان دارد. از دیگر کار هایی که می توانید برای فرزند خود از طریق گوشی های همراه و یا ابزارات الکترونیکی انجام دهید، در اختیار قرار دادن موبایل به فرزند خود برای انجام بازی آنلاین کودکانه است.

صد ها بازی آنلاین کودکانه در انواع سایت های کودکانه وجود دارد که می توانید فرزند خود را به وسیله آن ها سرگرم کنید. از دیگر سرگرمی هایی که اکثر کودکان به آن علاقمند هستند، تماشای کارتون های متفاوت و جدید امروزی است. با پخش کردن کارتون های جذاب کودکانه از موبایل یا تلویزیون خود می توانید فرزند خود را سرگرم کنید. همچنین برای آموزش زبان انگلیسی به کودک خود می توانید از کارتون های انگلیسی زبان استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است تماشای کارتون های انگلیسی زبان کمک بسیاری به یادگیری زبان بین المللی انگلیسی کودکان می کند زیرا این راه نیز جز روش های آموزش غیرمستقیم به حساب می آید.

 


:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شهریه مهد کودک ها جز موارد مهمی است که هنگام انتخاب مهد کودک برای فرزند خود باید آن را مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال، قیمت مهد کودک قزوین به عوامل متفاوتی بستگی دارد از جمله امکانات و میزان رفاهی که آن بهترین مهد کودک قزوین مورد نظر شما برای کودک والدین کودک فراهم می کند. برای سنجیدن مناسب بودن شهریه مهد کودک های قزوین بهتر است تمامی نکات ذکر شده در ارتباط با بهترین مهد کودک های قزوین در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر مهد کودک خوب قزوین مورد نظر شما دو زبانه باشد یا برای کودکان شما اردو های تفریحی و آموزشی در برنامه هفتگی یا ماهانه ی خود در نظر گرفته باشد طبیعتا بر روی قیمت و شهریه آن مهد کودک قزوین تاثیرگذار است.

در هنگام انتخاب مناسب ترین مهد کودک در شهر سکونت خود برای فرزندتان، موقعی جغرافیایی نیز می تواند در قیمت مهد کودک کرمان موثر باشد و موقعیت جغرافیایی یکی از ملاک های بسیار مهم در هنگام انتخاب مهد کودک کرمان برای کودک است زیرا اگر آن مهد کودک در کرمان که برای فرزند خود انتخاب می کنید از محل زندگی شما فاصله بسیار زیادی داشته باشد کودک شما ممکن است از حتی بهترین مهد کودک کرمان نیز دلزده و دلسرد شود بنابراین هنگام انتخاب مهم کودک کرمان برای فرزند خود علاوه بر قیمت مهد کودک کرمان، به موقعی های جغرافیایی و بسیاری از موارد دیگر نیز توجه کنید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که به طور کلی بهتر است کودکان حداقل تا دوسالگی تنها کنار خانواده خود باشند. بعد از دو سالگی کودکان نیاز دارند تا به دور از خانواده تجربه های اجتماعی تر را تجربه کنند. کودک شما اولین تجربه های اجتماعی خود را در مهد کودک کرمانشاه یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستید تجربه می کند.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان از سن بسیار کم مشغول به سرگرمی های ساده ای مانند نقاشی کشیدن می شوند. این امر به این معنی است که کودکان از سن بسیار کم به کشیدن نقاشی یا همان در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به برگه ی کاغذ علاقه دارند. از سن کم کودکان بدون فکر و بدون طرح خاصی شروع به کشیدن خطوطی بر روی کاغذ می کنند. به همین دلیل است که کارشناسان معتقدند شما با بررسی طرح های کشیده شده بر روی کاغذ کودکان می توانید به بسیاری از ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها دست یابید.

آموزش نقاشی گل یکی از طرح های بسیار جذاب و محبوب در بین کودکان است. معمولا طرح نقاشی گل جز اولین طرح های نقاشی است که کودک شما برای رسم آن تمایل دارد. بنابراین نقاشی گل را به کودک خود آموزش دهید و از رسم آن توسط فرزرند خود لذت ببرید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی جسم و روح کودک شما می گذارد. بسیاری از کودکان با کشیدن طرح های متفاوت نقاشی، مانند نقاشی گل احساسات کنونی یا گذشته خود را به تصویر می کشند و این امر باعث آرامش روحی فرزند شما می شود. یکی از دلایل که روانشنانسان کودک بر این باورند که با بررسی نقاشی کودکان می توان به ویژگی های پنهان شخصیتی آن ها دست یافت نیز همین است. به خاطر داشته باشید که از طرح های جذاب برای تشویق فرزند خود برای کشیدن نقاشی استفاده کنید زیرا در صورتی که طرح نقاشی انتخابی شما مانند نقاشی گل برای کودکان جذاب نباشد ممکن است برای کشیدن نقاشی تمایلی نشان ندهد و به سراغ تکنولوژی بروند.

وولک یک ساایت با محتوای کودکانه است که شما می توانید مجموعه ای ویدیو ها و عکس های آموزش نقاشی کودکانه را در آن مشاهده کنید. با مراجعه به سایت و بررسی این طرح های جذاب می توانید کودک خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند سازید و طرح ها و الگو های متنوع و جذاب کودکانه را به آن ها آموزش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 793
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تاثیر موسیقی بر زندگی ما قابل انکار نیست و کودکان نیز از این قاعده مستثنا نیستند. شنیدن موسیقی برای کودکان به خصوص آهنگ کودکانه فارسی تاثیر بسیار زیادی بر روی عواطف و رشد شخصیتی آن ها دارد. از جمله فوایدی که موسیقی بر روی کودکان دارد می توان به افزایش اعتماد به نفس اشاره کرد زیرا کودکان پس از شنیدن یک آهنگ تلاش می کنند تا متن آن آهنگ را حفظ کنند و برای والدین یا مربی مهد کودک و معلم مدرسه خود بخوانند. این امر به خودی خود باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود. حتی نواختن موسیقی نیز کودک شما را به هیجان می آورد. بنابراین تاثیر موسیقی بر روی کودکان را دست کم نگیرید.

از دیگر فعالیت ها و سرگرمی هایی که تاثیر بسیار زیادی بر روی کودکان دارد می توان به کارتون کودکانه اشاره کرد. کودکانه از کارتون ها و انیمیشن ها تاثیر بسیار زیادی می گیرند و به همین علت است که یکی از بهترین راه ها برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، تماشای کارتون است. کودکان در سن بسیار کم قدرت زبان پذیری بسیار بالایی دارند یعنی با سرعت بیشتری نسبت به بزرگسالان قادرند تا زبان جدیدی را بیاموزند. بنابراین برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود می توانید از کارتون های انگلیسی زبان استفاده کنید.

از دیگر محتوا های کودکانه ی جذاب در سایت های کودک می توان به بازی کودکانه جدید اشاره کرد. بازی های آنلاینی که در سایت ها وجود دارد می تواند برای فرزند شما بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. البته بعضی از این سایت ها بازی های جدید کودکانه که به صورت فیزیکی انجام می شوند را نیز شرح می دهند که می توانید با فرزند خود آن ها را انجام دهید. اما به طور کلی کودکان امروزی به بازی های آنلاین یا کنسول های بازی علاقه ی بیشتری نشان می دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان امروزی بسیار باهوش هستند و علاقه ی بسیار به سپری کردن اوقات روزانه ی خود با انواع ابزارات الکترونیکی یا حضور در فضای مجازی دارند. بنابراین سرگرمی هایی که با گوشی های همراه و اینترنت انجام شود برای فرزندان شما بسیار جذاب خواهد بود. بسیاری از روانشناسان با طراحی انواع سرگرمی های مجازی سعی کرده اند تا از این راه به کودکان آموزش های لازم را بدهند. آموزشی که با علایق کودکان ادغام شده باشد تاثیر بسیار مثبتی بر روی یادگیری کودک دارد و شما شاهده بازدهی بسیار بالای یادگیری در آن ها خواهد بود. به همین دلیل است که هرروز مهد کودک ها و مدرسه ها هوشمند تر می شوند.

شما در سایت ها و فضا های مجازی کودکانه می توانید انواع آهنگ کودکانه صوتی و قصه صوتی کودکانه را پیدا کنید. اکثر این نوع آهنگ ها و قصه ها با هدف ها خاصی ساخته شده اند و قطعا در آن ها نکات آموزنده ی بسیار زیادی گنجانده شده است. البته از زمان های بسیار قدیم خواندن سرود و آهنگ های کودکانه یکی از اصلی ترین سرگرمی ها و روش های آموزش در مهد کودک ها و مدرسه های پایه های ابتدایی بوده است.

تماشای کارتون کودکانه نیز فایده های بسیار زیادی برای کودک شما دارد. کودکان به انیمیشن های جذاب امروزی علاقه ی بسیار زیادی دارند و شما نیز می توانید با دانلود کارتون های زبان اصلی حتی از طریق تماشای کارتون نیست به کودک خود با روش غیرمستقیم زبان بین المللی انگلیسی را بیاموزید. کودکان در سن پایین قدرت یادگیری زبان بالایی دارند و یکی از آسان ترین و بهترین راه های آموزش زبان به آن ها تماشایا انیمیشن ها و کارتون های مختلف با زبان اصلی است. آموزش هایی که با سرگرمی و بازی همراه باشند بی شک بیش ترین بازدهی یادگیری را برای کودکان شما دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان با کشیدن نقاشی کودکانه، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند . کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند.

آموزش نقاشی بستنی احتمالا یکی از طرح های جذاب و دوست داشتنی برای فرزند شما خواهد بود زیرا تقریبا تمامی کودکان از همان سنین بسیار کم به بستنی علاقمند هستند. یکی از راه جذب کودکتان برای تمایل بیشتر به کشیدن نقاشی این است که طرح های جذابی را برای اون انتخاب کنید و نقاشی بستنی یکی از آن طرح های جذاب برای فرزند شما است. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی را برای کودک شما دارد. فرزند شما هنگام شروع ترسیم نقاشی بستنی باید رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند و در این راه نکات بسیار زیادی را خواهد آموخت. یکی از مهم ترین فوایدی که کشیدن نقاشی بستنی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی فرزند شما دارد ای است که اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری را در کودک شما افزایش می دهد. به این صورت که به عنوان مثال هنگامی که فرزند شما نقاشی بستنی را به اتمام می رساند، با تمام کردن فعالیتی توسط خودش اعتماد به نفس در فرزند شما افزایش می یابد. سایت های بسیار زیادی در فضای مجازی با موضوع و محتوای کودک وجود دارند که با مراجعه به آن ها مانند voolak می توانید طرح های بسیار زیاد آموزش نقاشی کودکانه را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

در انتخاب یک مهد کودک مناسب برای فرزند خود باید به پارامتر های متفاوتی توجه کنید و همه جوانب را بررسی کنید. به عنوان مثال اگر در شهر قزوین ساکن هستید، مهد کودک قزوین انتخابی شما باید ویژگی های بهترین مهد کودک قزوین را داشته باشد تا کودک شما هنگام ورود به مهد کودک خوب قزوین احساس آرامش و امنیت اولیه و مورد نیاز خود را دریافت کند. در ادامه به بررسی ویژگی هایی که بهترین مهد کودک قزوین باید داشته باشد می پردازیم.

از دیگر مواردی که باید آن را مورد بررسی قرار دهید می توان به شهریه مهد کودک ها اشاره کرد. به عنوان مثال، قیمت مهد کودک در کرمان بستگی به موارد بسیار زیادی دارد. امکانات و میزان رفاهی که مهد کودک کرمان برای کودکان و والدین آن ها فراهم می کند یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت مهد کودک کرمان هستند. موقعی جغرافیایی نیز می تواند در قیمت مهد کودک کرمان موثر باشد و موقعیت جغرافیایی یکی از ملاک های بسیار مهم در هنگام انتخاب مهد کودک کرمان برای کودک است زیرا اگر آن مهد کودک در کرمان که برای فرزند خود انتخاب می کنید از محل زندگی شما فاصله بسیار زیادی داشته باشد کودک شما ممکن است از حتی بهترین مهد کودک کرمان نیز دلزده و دلسرد شود بنابراین هنگام انتخاب مهم کودک کرمان برای فرزند خود علاوه بر قیمت مهد کودک کرمان، به موقعی های جغرافیایی و بسیاری از موارد دیگر نیز توجه کنید.

حتی آدرس مهد کودک نیز مهم است. به عنوان مثال، موقعیت جغرافیایی می تواند یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب بهترین مهد کودک کرمانشاه برای فرزندتان باشد، زیرا در صورتی که مهد کودک کرمانشاه از محل سکونت شما فاصله ی بسیار زیادی داشته باشد ممکن است کودک شما از مهدکودک خود دلزده شود.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

چنانچه وقت کافی برای مراجعه حضوری در بررسی مهد کودک های کرج را ندارید، می توانید از طریق برقراری تماس با مهد کودک از امکانات آن آگاه شوید. هم چنین با جستجو در اینترنت و مشاهده آدرس وعکس مهد کودک کرج، می توانید بسیاری از امکانات و تجهیزات مهد کودک کرج را ببینید و بهترین مهد کودک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید. در این مقاله سعی کردیم لیستی کامل از مجهز ترین و بهترین مهد کودک های کرج را برای شما گرد آوری کنیم. در نهایت حتما یک مهد کودک درجه یک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید.

انجام فعالیت های گروهی، ارتباط با دوستان و همسالان، بالا رفتن توانایی در حفظ شعر یا داستان، کاردستی ها و فراگیری مهارت های مختلف در مهد کودک درجه یک مشهد، خودباوری را در کودکان بالا برده و منجر به افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود.

رفتن به مهد کودک باعث اجتماعی شدن کودک و ارتقاء مهارت های ارتباطی آن ها می شود. دیدن محیط خارج از خانه و ارتباط با انساه های بیشتر و به خصوص ارتباط کودک با همسالان خود در این روند تاثیر بسیار زیادی دارند.

با این که تعداد بهترین مهد کودک تبریز کم نیست و اغلب مهد کودک های این شهر زیبا از امکانات استانداردی برخوردارند؛ اما داشتن نگهداران و مربیانی با تجربه و کارامد که با خلقی نیکو و صبوری فراوان با کودکان ارتباط برقرار می کنند، از جمله مهم ترین نکات در انتخاب مهد کودک تبریز به شمار می آید. مربیان نباید در مهد کودک به کودک آزاری بپردازند و محیط مهد کودک را برای بچه ها متشنج و ناامن کنند بلکه باید با ایجاد سرگرمی و برنامه های تفریحی و شاد برای کودک، مهد کودک را به محیطی شاد و جذاب برای کودکان تبدیل کنند.



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

والدین امروزه می توانند با فعالیت های کودکانه متنوع مانند ساخت کاردستی یا قصه گویی برای کودکان خود آن ها را در منزل به راحتی سرگرم کنند تا مانع رفتن کودکان به محیط بیرون شوند و از فرزند خود در برابر ویروس کرونا محافظت کنند. همچنین می توانید با کمک سایت های کودک به قصه های صوتی دست پیدا کنید و به عنوان مثال قصه صوتی حسن کچل را برای کودک خود پخش کنید.

ساخت کاردستی یکی از فعالیت های هیجان انگیز و محبوب در بین کودکان است. به خصوص اگر طرح انتخابی شما یک طرح کاردستی دوست داشتنی مانند کاردستی قورباغه باشد، فرزند شما تمایل بیشتری برای ساخت کاردستی نشان می دهد. کاردستی یک فعالیت فیزیکی و حرکتی است که فواید بسیار زیادی برای کودک شما دارد. کاردستی قورباغه یک کاردستی بسیار آسان و راحت است که با وسایل بسیار ابتدایی قابل ساخت است. ویدیو کاردستی قورباغه ای که در بالا مشاهده می کنید، تنها به کمک کاغذ ساخته شده است. به کاردستی هایی که مانند این کاردستی قورباغه تنها به کمک کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند، کاردستی های اوریگامی می گویند.

به عنوان مثال کاردستی آدم برفی یکی از طرح های بسیار محبوب و جذاب برای کودکان است که می توانید به راحتی تمایل ساخت کاردستی آدم برفی را در کودک خود به وجود آورید. از جمله مزایایی که ساخت کاردستی آدم برفی یا هر کار دستی دیگری برای کودک شما دارد این است که خلاقیت و توانایی انجام کار های فیزیکی را در کودک شما تقویت می کند. همچنین ساخت کاردستی آدم برفی می تواند کمک بسیاری از شکوفایی مهارت ها و استعداد های دیگر فرزند شما کند. ساخت بسیاری از کار دستی ها مانند کاردستی آدم برفی باید به کمک دیگران انجام شود و شاید فرزند شما نتواند به تنهایی به ساخت کاردستی آدم برفی بپردازد و بنابراین به کمک نیاز داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

از ابتدایی ترین اقداماتی که قبل از ثبت نام کودک خود در مهد کودک باید به آن توجه کنید، انتخاب درست است. به این معنی که شما باید در بین مهد کودک های موجود در شهر سکونت خود مناسب ترین و بهترین مورد را برای کودک خود انتخاب کنید. برای انتخاب درست باید ویژگی مهد کودک ها را مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال، قیمت مهد کودک سمنان به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. مجموعه امکانات و میزان رفاهی که یک مهد کودک در سمنان برای کودکان و والدین آن ها فراهم می کند، تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک سمنان دارد. حتی موقعیت جغرافیایی و آدرس مهد کودک سمنان نیز بر روی قیمت مهد کودک سمنان تاثیر گذار است. به این نکته توجه داشته باشید که قیمت مهد کودک سمنان از مواردی مهمی است که باید به آن توجه داشت اما به سایر موارد برای انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک سمنان برای فرزند خود توجه داشته باشید.

بهترین مهد کودک سنندج قطعا باید ویژگی های خاص مربوط به خود را داشته باشد تا از سایر مهد کودک های سنندج متمایز شود. البته ممکن بهترین مهد کودک سنندج از نظر خانواده هایم ختلف متفاوت باشد زیرا ملاک های والدین هر کودکی با ملاک های والدین کودک دیگر برای انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک سنندج برای فرزند خود متفاوت است.

مهد کودک مکانی است که کودک شما بدون هیچ زمینه ای برای اولینبار در یک مکان اجتماعی به دور از خانواده ی خود در آن حضور می یابد. بنابراین تجربه ای که در این مکان کسب می کند اهمیت بسیار زیادی دارد. انتخاب یک مهد کودک در شهرکرد یا شهری که در آن زندگی می کنید یکی از تصمیم ها و دغدغه های مهم هر والدینی است. زیرا در صورتی که والدین مناسب ترین و بهترین مهد کودک شهرکرد یا شهر سکونت خود را برای فرزند خود انتخاب نکند تاثیرات بسیار منفی ای بر روی رشد شخصیتی کودک شما خواهد گذاشت.



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

اگر در شهر رشت ساکن هستید و به دنبال بهترین مهد کودک رشت می گردید مطالب زیر را مطالعه نمایید. بی شک به این واقعیت آگاه هستید که مهد کودک اثرات بسیار زیادی در تربیت شخصیت کودک شما دارد. البته این آثار می تواند مخرب نیز باشد بنابراین به عنوان مثال اگر در شهر رشت زندگی می کنید، بهترین مهد کودک رشت را برای فرزند خود انتخاب کنید تا اثرات مخربی بر روی کودک شما نداشته باشد. به عنوان مثال رفتار نامناسب مربی مهد کودک، ارتباط نداشتن خانواده ها با مهد کودک و… می توانند کودک شما را حتی از مدرسه رفتن دلزده کنند و باعث از بین رفتن خلاقیت کودک شما شوند.

داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک درجه یک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند .

شما کسی هستید که انتخاب می کنید مناسب ترین و بهترین مهد کودک قم برای فرزندتان کدام مهد کودک قم است زیرا در بین مهد کودک های قم ، مهد کودک قم ای که برای کودک خود انتخاب می کنید باید با ملاک های شما همخوانی داشته باشد . البته با بررسی لیست مهد کودک های قم نیز می توانید به راحتی بهترین مهد کودک در قم را برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

مهد کودک در تهران، یکی از مباحث و موضوعاتی است که اکثر پدر و مادر ها به آن فکر می کنند و ممکن است در راه انتخاب یک مهد کودک تهران برای فرزند خود دچار چالش های زیادی شوند. انتخاب یک مهد کودک خوب از مهم ترین مسائلی است که والدین قبل از ثبت نام کودک خود در یک مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشند. بهتر است از دلیل اهمیت انتخاب مهدکودک تهران برای کودک خود آگاه باشید تا از این مسئله غفلت نکنید و فرزند خود را به هر مهد کودکی نسپارید. یکی از چالش هایی که پدر و مادر ها با آن درگیر می شوند این است که از چه سنی کودک خود را به مهد کودک بفرستند و چه سنی برای ورود کودک به مهد کودک مناسب است.

قیمت شهریه مهد کودک، از معیار های مهم انتخاب یک مهد کودک برای والدین می باشد. قیمت مهد کودک کرج با توجه به فعالیت ها و برنامه آموزشی و تفریحی مدون برای کودکان تعیین می شود. هم چنین قیمت مهد کودک هایی که زیر نظر سازمان بهزیستی و توانبخشی کشور فعالیت می کنند، طبق مصوبات این سازمان تعیین می شود، اما مهد کودک هایی که به صورت خصوصی تاسیس شده و فعالیت می کنند، می توانند با انجام فعالیت های فوق برنامه و امتیازات متعدد برای والدین و کودکان، شهریه مورد نظر خود را تصویب کنند. هرچه برنامه هایی که مهد کودک کرج برای کودکان تنظیم می کند بیشتر باشد، مسلما شهریه مورد نظر مهد کودک در کرج نیز بالا تر است.

شنیدن موسیقی کودکان را به وجد می آورد و باعث ارتقاء هوش موسیقی در آن ها می شود. گاه این تقویت هوش تا جایی پیش می رود که کودک به آموختن این علم زیبا و نواختن یا خواندن علاقه مند می شود. بهترین مهد کودک مشهد دارای کلاس های موسیقی و بخش موسیقی برای کودکان می باشند تا به کودکان مستعد و علاقه مند این هنر را بیاموزند. همچنین مربیان مهد کودک در مشهد، با گذاشتن موسیقی های شادی آور برای بچه ها، انگیزه آن ها ار برای انجام فعالیت های آموزشی و تفریحی مهد بالا می برند.



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان امروزی بسیار بیش تر از پیش به حضور والدین خود نیاز دارند بنابراین والدین باید وقت بیشتری برای فرزندان خود بگذراند. شما با استفاده از فعالیت ها و سرگرمی های خانگی و کم هزینه می توانید بسیاری از پند های اخلاقی را در قالب سرگرمی ها و بازی های متفاوت به کودک خود آموزش دهید. به عنوان مثال قصه گویی یکی از راه های آموزش غیرمستقیم به کودکان است که تاثیر بسیار زیادی روی آنان دارد. شما می توانید قصه های معروف مانند داستان چراغ جادو یا داستان زیبای خفته را برای کودک خود روایت کنید. قصه گویی فواید بسیار زیادی برای کودکان دارد زیرا اکثر داستان هایی که برای کودکان روایت شده اند، پند های متفاوتی را در خود گنجانده اند که می توانید با استفاده از آن ها پند های متفاوتی را به کودک خود آموزش دهید.

شما با استفاده از قصه گویی می توانید علاوه بر آموزش از راه غیرمستقیم باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی مانند تقویت قدرت تصویرسازی و قوه تخیل کودک خود شوید. کودکان شما هنگام شنیدن قصه شروع به تصویرسازی و همزاد پنداری با شخصیت های آن می کنند و به همین دلیل باید داستان های متناب با سن کودک را برای او روایت کنید. ساخت کاردستی نیز می تواند فعالیتی سرگرم کنند برای کودکان باشد. به خصوص در این روز ها که کودکان اکثر زمان خود را در خانه و در کنار خانواده خود سپری می کنند.

در مدرسه ها با ساخت کاردستی ترازو یا آموزش کاردستی ترازو به کودکان می توانند بسیاری از مسائل فیزیک و ریاضی را از طریق بازی و سرگرمی به آن ها آموزش دهند. به طور کلی اینگونه آموزش هایی که با بازی و سرگرمی و فعالیت های فیزیکی برای کودکان همراه باشد، بیشترین تاثیرگذاری را در یادگیری کودکان دارد. زمانی که کودک شما ساخت کاردستی ترازو را به اتمام می رساند آن را به معلم، شما یا مربی مهد کودک خود نشان می دهد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود. افزایش اعتماد به نفس یکی از دغدغه های هر والدینی است زیرا پایین بودن اعتماد به نفس در شخصیت کودکان باعث به وجود آمدن بسیاری از مشکلات در آن ها می شود.



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت مهد کودک گرگان یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشت. البته به یاد داشته باشید که عوامل بسیار زیادی بر روی شهریه مهد کودک گرگان تاثیرگذار هستند. مواردی مانند: آدرس و محل جغرافیایی مهد کودک گرگان، امکانات مهد کودک در گرگان، مربیان مهد کودک گرگان و ... بر روی شهریه مهد کودک گرگان تاثیر مستقیم دارند.

طبیعتا یک مهد کودک خوب در همدان باید ویژگی های خاص مربوط به خود را داشته باشد تا از سایر مهد کودک های همدان متمایز شود و به یک مهد کودک خوب در همدان معروف شود. ملاک ها و ویژگی های زیادی باعث می شود تا یک مهد کودک خوب در همدان به بهترین مهد کودک همدان نیز تبدیل شود. بعضی از این ملاک ها و ویژگی ها اهمیت بسیار زیادی دارند و حتی اگر بهترین مهد کودک همدان را برای کودک خود انتخاب نمی کنید حتما یک مهد کودک همدان که این ویژگی های ضروری را داشته باشد برای فرزند خود انتخاب کنید.

کودکان از سن دو سالگی به بعد تمایل دارند تا با افرادی غیر از خانواده خود نیز در تعامل باشند. کودکانی که در مهد کودک یزد ثبت نام می کنند بخشی از وقت روزانه ی خود را به جای مادر خود با مربی مهد کودک یزد سپری می کنند. مربیان مهد کودک یزد یا هر شهری که در آن ساکن هستید پر رنگ ترین و مهم ترین نقش را در مهد کودک یزد ایفا می کنند. همانطور که به احتمال زیاد می دانید مهد کودک یزد و تمامی مهد کودک ها در آموزش و پرورش شخصیتی، رفتاری و... کودکان شما تاثیر بسیار زیاد و مستقیمی دارند و مهم ترین نقش را در مهدکودک ها، مربیان مهدکودک ایفا می کنند. یکی از ملاک های شما برای انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک یزد برای فرزند خود بی شک باید مربی مهد کودک در یزد باشد.



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی میکنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند.

تعداد زیادی عکس نقاشی زیبا و عکس نقاشی کودکانه وجود دارد که کودکان شما می توانند با استفاده از آن ها نقاشی کنند و از مزیت های نقاشی کشیدن برخوردار شوند. از جمله مزیت های نقاشی عبارت اند از:

 تاثیر مثبت بر روی عملکرد جسمی و ذهنی: کودک شما وقتی شروع به کشیدن نقاشی می کند در واقع هماهنگی حرکات دست و چشم خود را تقویت می کند. کودک شما هنگامی کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی کودکانه در واقع سعی می کند تا چیزی را که مشاهده می کند با حرکات دست خود هماهنگ کند و این کار به هماهنگی و تقویت عملکرد جسمی و ذهنی کودک شما به طور همزمان کمک می کند.

شکوفایی استعداد ها: نقاشی کشیدن کودکان شما از عکس نقاشی ساده و زیبا یا از تخیلات و تصویرسازی های ذهن خود کودکان شما باعث شکوفایی های استعداد فرزند شما می شود. تقویت قدرت تمرکز: کشیدن نقاشی قدرت تمرکز کودک شما را افزایش می دهد به خصوص اگر کودک شما تلاش کند تا از روی یک طرح برای نقاشی، نقاشی بکشد.

از دیگر فواید کشیدن نقاشی توپ یا هر نقاشی دیگر می تواند به دور کردن کودک شما ار فضای مجازی و وسایل الکترونیکی اشاره کرد زیرا همانطور که می دانید کودکان امروزی علاقه ی بسیار زیادی به کنسول های بازی، موبایل ها و حضور در فضای مجازی دارند که این امر باعث شده است تا یکی از دغدغه والدین دور کردن کودکان از این فضا حتی برای ساعات کوتاهی باشد. کشیدن نقاشی و آموزش نقاشی توپ یکی از بهترین راه ها برای دور کردن کودک شما از این فضا است. زیرا همان طور که می دانید حضور بیش از حد در فضای مجازی و استفاده ی بیش از حد از موبایل یا کنسول های بازی، ضررات بسیار زیادی برای کودک شما خواهد داشت.

برای مشاهده عکس ها و آموزش های نقاشی کودکانه بیشتر می توانید به وبسایت وولک مراجعه نمایید!



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

تبریز کلانشهری در استان آذربایجان شرقی در قسمت شمال غربی ایران است. این شهر زیبا که سابقه تاریخی غنی دارد مانند سایر کلانشهر های ایران از امکانات گسترده ای برخوردار است. مهد کودک تبریز نیز امکانات و امتیازات مختلفی را در برمی گیرد. کادرهای اجرایی و آموزشی مهد کودک در تبریز همواره در حال تلاش برای تدوین و اجراهای برنامه های متنوع اموزشی و تفریحی برای کودکان هستند تا بتوانند محیطی شاد و ایمن را برای فرزندان شما فراهم آورند. قیمت مهد کودک در تبریز با توجه به تعداد و نوع آموزش و سرگرمی های مهد کودک تبریز، توسط سازمان بهزیستی این استان تعیین می شود. این قیمت مهد کودک در تبریز به گونه ای است که برای هر رده سنی نوباوه تا خردسال و برحسب امکانات هر گروه متفاوت است.

قیمت مهد کودک ساری می تواند بسیار متغیر باشد زیرا به عوامل متفاوتی بستگی دارد. امکاناتی که مهد کودک ساری در اختیار کودکان و به ویژه والدین کودکان قرار می دهند می تواند در میزان قیمت مهد کودک ساری تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال بعضی از مهد کودک های ساری دارای خانه بازی کودک هستند و طبیعتا روی قیمت مهد کودک ساری تاثیر گذار است. بعضی از مهد کودک های ساری دوزبانه هستند و به کودک شما زبان انگلیسی نیز می آموزند و آن ها را با آوا های این زبان آشنا می کنند بنابراین تاثیر مستقیم بر روی هزینه مهد کودک های ساری دارند.

رفتن به مهد کودک باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس و خود باوری در کودکان شما می شود. همچنین باعث رشد عاطفی آن ها نیز می شود. کودکان شما در مهد کودک رشت یاد می گیرند تا احساسا خود را بیان کنند و این کار از اضطراب و استرس آن ها در هر موردی کم می کند. حضور در مهد کودک رشت باعث می شود تا کودکان شما استعداد خود را کشف کنند بنابراین حضور در مهد کودک رشت باعث شکوفایی استعداد کودک شما می شود. با بررسی لیست مهد کودک رشت بهترین مهد کودک را برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان امروزی به تجهیزات الکترونیکی علاقه ی بیشتری نشان می دهند زیرا حتی وضعیت تحصیل آن ها نیز به این تجهیزات وابسته شده است. بنابراین کودکان بیش از پیش به دنیای مجازی و اینگونه ابزارات علاقمند شده اند. دور کردن کودکان از این فضا ها یکی از دغدغه های امروزی هر والدینی است. برای دورن کردن کودکان از اینترنت و فضای مجازی و همچنین تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی، کامپیوتر و یا حتی کنسول های بازی می توانید از سرگرمی ها و فعالیت های خانگی که برای کودکان جذاب باشد، مانند ساخت کاردستی های متنوع یا روایت قصه های کودکانه مانند حسنی نگو بلا بگو برای کودکان با سن های پایین تر استفاده کنید.

یکی دیگر از مهمترین فواید کاردستی، دور کردن کودکان امروزی از دنیای تنولوژی است. بسیاری از کودکان اکثر وقت خود را با کنسول های بازی و موبایل ها می گذرانند. ساخت کاردستی انار یا کار دستی های طرح های دیگر می تواند فرزند شما را برای ساعتی از دنیای مجازی و وسایل الکترونیکی دور نگه دارد. بنابراین طرحی جذاب و مناسب کودکان را برای کاردستی انتخاب کنید تا کودک شما برای ساخت آن تشویق شود. از دیگر فواید کاردستی می توان به آموزش غیرمستقیم اشاره کرد.

به عنوان مثال، کشور عزیز ما ایران از رسم و رسومات و فرهنگ بسیار جذابی برخوردار است که کودکان ما در گذر زمان با اکثر آن ها آشنا خواهند شد. شما با آموزش کاردستی هفت سین به فرزندان خود می توانید آن ها را از سن بسیار کم با رسم و رسومات جذاب نوروز و سال نوی ایرانیان آشنا کنید. ساخت کاردستی هفت سین می تواند به کودک شما نکات بسیار زیادی را از روش غیرمستقیم آموزش دهد. فرزند شما از سن بسیار کم با انواع الگو ها، طرح ها، رنگ های مختلف، اشکال و .. آشنا می شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سرگرمی های سالم و مفید برای کودکان است و یکی از انواع محبوب آن اوریگامی است. ویدیوی کاردستی جعبه که در این صفحه قرار گرفته است نوعی کاردستی اوریگامی است زیرا تنها به کمک کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شود بنابراین کاردستی جعبه بسیار ساده و آسان و مناسب کودکان شما است. ساخت کاردستی جعبه با طرح های جذاب و آسان دیگر که کودک شما را برای ساخت کار دستی تشویق می کند.

خرس ها حیوانات مهربانی هستند و کودکان ان ها را دوست دارند. دیدن آن ها در کارتون برای کودکان زیبا است زیرا خرس ها همیشه نقش یک حیوان بامزه که دوست انسان هاست دارند و همیشه عسل می خورند. آن ها نمی توانند در خانه یک خرس داشته باشند اما می توانند کاردستی خرس را بسازند و با خود همراه کنند. ساخت کاردستی خرس، باعث می شود کودکان برای خود دوستی داشته باشند. داشتن دوست دردوران کودکی برای آنها بسیار مفید است. اینکه یک دوست خیالی یا عروسکی برای خود داشته باشند و با او صحبت کنند آن ها را از فضای مجازی دور می کند و باعث می شود حال خوبی داشته باشند.

ساخت کاردستی باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیکی کودک شما می شوند، به خصوص امروزه که اکثر کودکان به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و سرگرمی هایی که در آن تکنولوزی دخیل باشد و حضور در فضای مجازی علاقه ی زیادی دارند، ساخت کاردستی های جذاب و دوست داشتنی و البته آسان مانند کاردستی صندلی، می تواند کودک شما را برای ساعاتی از این فضا ها دور کند.  به دلیل ساده و راحت بودن کاردستی صندلی کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای ساخت کاردستی صندلی اقدام کند و در این راه از فواید ساخت کاردستی برای جسم و روح خود بهره مند شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند . مهد کودک اردبیل باید برنامه غذایی مناسبی به فرزند شما بدهد تا فرزندتان در نبود شما سالم و سلامت باشد .

بهترین مهد کودک ارومیه طبیعتا باید ویژگی های یک مهد کودک خوب در ارومیه را داشته باشند اما با توجه به ملاک های شخصی شما از بین مهد کودک های ارومیه می توانید بهترین مهد کودک در ارومیه را برای کودک خود انتخاب کنید. به عنوان مثال موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود از بین بهترین مهد کودک های ارومیه انتخاب می کنید باید به محل سکونت شما نزدیک باشد زیرا در صورتی که مهد کودک ارومیه ای که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید از محل زندگیتان دور باشد ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک در ارومیه دلزده شود. بنابراین به این نکات مهم هرچند کوچک در هنگام انتخاب بهترین مهد کودک در ارومیه برای فرزند خود نهایت دقت را به خرج دهید.

مسلما بهترین مهد کودک ساری برای این که از مهد کودک ساری به بهترین مهد کودک ساری تبدیل شود باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد تا از بقیه ی کودکستان ها متمایز شود. لیست مهد کودک های ساری می تواند در انتخاب بهترین مهد کودک ساری برای کودکتان بسیار کمک کننده باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

همانطور که مشخص است کاغذ سنگی محصولی نوشتاری است و برای یادداشت یا تولید وسایلی با ضخامت زیاد مانند مقوا کاربرد دارد . شما برای خرید کاغذ سنگی باید اطلاعات دقیق داشته باشید البته برخی از افراد هم برای خرید خط تولید کاغذ سنگی اقدام می کدر صنعت چاپ موجب می شود مرکب کمی مصرف شود و به خدمات دیگری نیاز نباشد.

در تولید کتاب های با ارزش موجب ماندگاری و طول عمر بالای این کاغذ می شود. در تولید ظروف یکبار مصرف نیازی به روکش برای ضد آب کردن ظروف نیست. تولید کاغذ دیواری های با کیفیت و طول عمر بالا با این کاغذ امکان پذیر است. از انرژی های تجدید ناپذیر، آب و انواع اسید ها استفاده نمی شود. حفاظت از طبیعت با تولید کاغذ سنگی به جای دیگر کاغذ ها امکان پذیر است. انرژی به میزان ناچیزی برای تولید کاغذ به کار گرفته می شود. تولید فاضلاب های صنعتی، زباله خشک و قطع درختان به طور چشم گیری کاهش می یابد. زمان و همچنین هزینه کمتری برای تولید کاغذ مصرف می شود. کاغذ تولید شده کاملا بهداشتی و خنثی بوده همچنین با هیچ ماده ای واکنش نمی دهد.

علاوه بر همه این ویژگی ها شما با خرید خط تولید کاغذ سنگی می توانید برای جوانان اشتغال ایجاد کنید .

ویژگی های خط تولید کاغذ سنگی پیشنهادی ما:

امکان تولید انواع ورقهای رنگی

امکان تولید ورق یک لایه تا سه لایه

 امکان لمینیشن کاغذ سنگی با انواع مواد (پارچه ، متالایز ، …) در حین تولید

استفاده از بهترین برندهای بین المللی در قطعات مصرفی

امکان افزایش ظرفیت تولید در هر خط متناسب با نیاز مشتری و از افزایش بازده داخلی سرمایه گذاری

کنترل اتوماتیک ضخامت ورق تولیدی و لذا حفظ راندمان بسیار بالا در تولید و جلوگیری از تولید ورقهای غیر استاندارد و کاهش ضایعات

امکان تولید یک و یا هر دو طیف کاغذ سنگی به درخواست مشتری (ورق نرم با جرم حجمی زیر ۱ و ورق شق و رق با جرم حجمی حدود ۳/۱

 

 



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

روابط داخلی مهد کودک اهواز یا جو حاکم بر بهترین مهد کودک اهواز باید دوستانه و صمیمی باشد تا کودکان در آن احساس راحتی کنند. همان طور که می دانید مهد کودک اولین محیطی است که کودک خارج از خانواده خود تجربه می کند بنابراین باید رابطه ی صمیمی و دوستانه ای بین مربی مهد کودک اهواز و کودکان باشد. یکی از راه های تبدیل شدن به بهترین مهد کودک اهواز و از دلایلی که باعث می شود تا یک مهد کودک در اهواز به بهترین مهد کودک اهواز تبدیل شود، وجهه ی خوب آن مهد کودک است. باید محیط مهد کودک آنقدر دوستانه باشد و با والدین نیز ارتباط مستقیم و فعالی داشته باشد تا مادران در هنگام تعامل با یکدیگر از آن مهد کودک در اهواز به عنوان بهترین مهد کودک اهواز صحبت کنند.  بنابراین با بررسی لیست مهد کودک اهواز یک مهدکودک با جو مناسب را برای کودک خود انتخاب کنید.

یکی از تفاوت های بارز مهد کودک ارومیه و به طور کلی مهد کودک ها با پیش دبستانی ها این است که هدف اصلی مهد کودک های ارومیه نگهداری از کودکان و در مراحل بعدی آموزش به کودک در قالب بازی و سرگرمی است اما هدف اصلی پیش دبستانی ها در ابتدا آموزش به کودک و آماده سازی کودکان برای ورود به مدرسه است.

شناخت مهد کودک درجه یک شیراز کار سختی است زیرا مهد کودک های زیادی در این شهر وجود دارد و هر یک به نحوی از لحاظ کیفی اهمیت دارند . بهترین مهد کودک شیراز ، باید نزدیک ترین مهد کودک به محل زندگی شما باشد . باید قیمت مهد کودک شیراز را در هر منطقه بررسی کرد تا بتوان بهترین مهد کودک شیراز و مناسب ترین از لحاظ قیمت را انتخاب کرد . داشتن فضایی مناسب و تمیز مخصوصا برای کودکان زیر سه سال یکی از ویژگی های مهم برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز است .



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

آدرس مهد کودک یکی از ملاک های بسیار مهم است، چرا که در صورت دور بودن مهد کودک ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک خسته شود. بهترین مهد کودک رشت باید دسترسی به بهترین مربی ها نیز داشته باشد. مربی مهد کودک مهم ترین نقش را در مهد کودک دارند و همچنین بیشترین تاثیر را بر روی کودک شما دارند بنابراین در انتخاب یک مربی خوب برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید.

هزینه مهد کودک در تهران بستگی به عوامل زیادی دارد. میزان امکانات و رفاهی که مهد کودک تهران برای کودک شما و خود شما فراهم می کند طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک در تهران دارد. بهترین مهد کودک های تهران که در لیست مهد کودک های درجه یک تهران ذکر شده اند مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهدکودک های تهران دارند. گرانترین مهد کودک های تهران نیز باید مورد بررسی شما قرار بگیرند زیرا شاید ملاک های شما برای بهترین مهد کودک های تهران با ملاک هایی که دیگران متفاوت باشد. قیمت مهد کودک تهران حتی بستگی به موقعیت جغرافیایی آن مهد کودک نیز دارد و صد البته که موقعیت جغرافیایی یکی از نکات مهمی است که در هنگام انتخاب مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

یکی دیگر از مولفه های انتخاب مهد کودک مناسب برای کودکان، مجموعه فعالیت هایی است که مهد کودک برای بچه ها تدوین می کند. والدین همواره به دنبال کلاس های آموزشی متعدد برای فرزندان خود هستند و کودکستانی که بیشترین فعالیت های آموزشی و تفریحی را در برنامه های خود می گنجاند، مورد استقبال والدین قرار می گیرد. در این راستا مهد کودک های کرج سعی کرده اند تا فعالیت های خود را به بهترین نحو و با با بیشترین پوشش دهی سامان دهند تا والدین کودکان خود را خیال راحت به مهد کودک کرج بسپارند.



:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک یا کودکستان هر دو نام اولین مکانی هستند که کودک شما به دور از پدر و مادر و خانواده ی خود در حضور پیدا می کند و برای حضور در مکان های اجتماعی بیشتر خود را آماده می کند. بزرگ ترین کمکی که شما با ثبت نام کودک خود در بهترین مهد کودک کرمان یا هر شهری که در آن ساکن هستید می کنید این است که کودک خود را برای رفتن به مدرسه آماده می کنید. رفتار های اجتماعی و اعتماد به نفس کودک خود را تقویت می کنید و به او در رشد شخصیتی اش کمک می کنید. در ادامه به بررسی جزئی تر هر کدام از این موارد می پردازیم تا بیشتر به اهمیت حضور کودکانتان در مناسب ترین مهد کودک کرمان یا هر شهری که در آن ساکن هستید، پی ببرید.

مربی مهد کودک خوب در قزوین یا هر مهدکودک دیگری مهم ترین نقش را در هر مهد کودک در قزوین یا هر شهر دیگری ایفا می کند. مربیان باید توانایی، مهارت و دانش کافی را برای این کار یعنی مربی مهد کودک قزوین داشته باشند زیرا در صورتی که مربی مهد کودک در قزوین اطلاعات و مهارت کافی را برای این شغل نداشته باشد ممکن است به کودکان آسیب های جدی برساند. اخلاق و مهارت مربی مهد کودک قزوین انتخابی شما برای کودک خود مهم ترین ویژگی ای است که شما باید هنگام انتخاب بهترین مهد کودک قزوین برای فرزند خود به آن توجه داشته باشید.

قیمت مهد کودک کرمانشاه و به طور کلی قیمت مهد کودک کرمانشاه بستگی به امکانات و میزان رفاهی دارد که آن مهد کودک کرمانشاه برای کودک و والدین کودک فراهم می کند. به عنوان مثال اگر مهد کودک کرمانشاه که برای کودک خود انتخاب کرده اید دارای خانه بازی باشد یا آن مهد کودک کرمانشاه به صورت دو زبانه فعالیت کند طبیعتا هزینه آن نسبت به سایر مهد کودک های کرمانشاه بیشتر است. قیمت مهد کودک کرمانشاه به موقعیت جغرافیایی مهد کودک در کرمانشاه نیز می تواند بستگی داشته باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک اولین مکانی عمومی است که فرزندان شما به دور از خانواده خود تجربه می کنند. این موضوع به این معنی است که کودکان حداقل تا دو سالگی همیشه همراه پدر و مادر خود هستند و از دو سالگی به بعد تمایل حضور کودکان در محیط های اجتماعی گسترده تر می شود و همچنین تمایل ارتباط با سایر کودکان هم سن و سال خودشان نیز افزایش می یابد. بنابراین با نکات گفته شده نتیجه می گیریم که تجربه ای که فرزندان شما با حضور در مهد کودک زنجان یا هر شهر دیگه ای که در آن ساکن هستید، کسب می کنند اهمیت بسیار زیادی دارد پس باید در انتخاب مناسب ترین و مناسب ترین مهد کودک زنجان برای فرزند خود نهایت دقت و زمان را خرج کنید.

شما می توانید با ملاک های شخصی خود و بررسی ویژگی های مهد کودک ها مناسب ترین و بهترین مهد کودک را در بین مهد کودک های موجود در شهر سکونت خود برای فرزند خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، بهترین مهد کودک زاهدان باید ویژگی های خاص خود را داشته باشند تا به عنوان بهترین مهد کودک های زاهدان از سایر مهد کودک های زاهدان متمایز شوند. بهترین مهد کودک های زاهدان باید علاوه بر رفاه و آسایش کودکان برای والدین نیز فعالیت هایی را در نظر بگیرند. همچنین اولین چیزی که در بهترین مهد کودک های زاهدان انتظار می رود این است که کودک پس از حضور در مهد کودک زاهدان احساس امنیت و آرامش اولیه ای که در خانواده خود داشته است را احساس کند.

موارد بسیار زیادی هستند که بر روی قیمت مهد کودک خرم آباد و به طور کلی بر روی قیمت مهدکودک ها اثر گذار هستند. از جمله این موارد می تواند به امکاناتی که مهد کودک در خرم آباد انتخابی شما در اختیار کودکان و والدین آن ها قرار می دهد اشاره کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

این روز ها که خانواده ها زمان بیشتری را با کودکان خود می گذرانند بی شک دنبال سرگرمی ها و فعالیت هایی هستند که بتوانند کودک خود را در منزل مشغول کنند. زیرا ویروس کرونا باعث شده است تا کودکان از نهاد های مهد کودک و مدرسه محروم باشند و در نتیجه بسیاری از تجربه ها را کسب نکنند. کودکان در مهد کودک ها داستان ها و سرود های متفاوت مانند شنگول و منگول را می شنوند و از آن ها لذت می برند.

معمولا کودکان از سن بسیار کم به حیوانات علاقه دارند برنابراین طرح کاردستی موش می تواند برای آن ها جذاب باشد. شما با آموزش کاردستی موش به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید کاردستی بهره مند سازید. ویدیو کاردستی موش که در این صفحه مشاهده می کنید جزو انواع کاردستی های اوریگامی است. کاردستی اوریگامی کاردستی هایی هستند که تنها به وسیله ی کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شوند. بنابراین این نوع کاردستی ها کاردستی های بسیار کم هزینه ای هستند که می توانید فرزندان خود را با آن ها سرگرم کنید.بعضی از کاردستی ها تنها با کمک کاغذ ساخته می شوند و ازین رو بسیار کم هزینه هستند. به اینگونه کاردستی ها، کاردستی های اوریگامی می گویند.

کاردستی های اوریگامی مانند ویدیو کاردستی طوطی که در این صفحه قرار دارد، کاردستی هایی هستند که تنها به کمک کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند و به همین بسیار کم هزینه هستند. بنابراین شما می توانید با هزینه ی بسیار کم و از سن بسیار کم کودک خود را با خواندن شعر و داستان های کودکانه در حین ساخت کاردستی طوطی با پرندگان و انواع حیوانات آشنا کنید. کاردستی طوطی از جمله کاردستی هایی است که کودک شما را با انواع رنگ ها نیز آشنا خواهد کرد. همچنین زمانی که کودک شما ساخت کاردستی طوطی را به اتمام می رساند و آن را به شما، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود نشان می دهد این امر باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در فرزند شما می شود وهمچنین ویژگی انتقاد پذیری را در شخصیت کودک شما تقویت می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

بررسی لیست مهد کودک قم اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا بهتر است مهد کودک قم که برای کودک خود انتخاب می کنید باید ویژگی های یک مهدکودک استاندارد را داشته باشد و همگنین با ملاک های شخصی مهد کودک قم انتخابی ذهن شما همخوانی داشته باشد تا کودک شما در ساعاتی که در مهد کودک قم حضور دارد احساس امنیت و آرامش لازمه را داشته باشد.

از جمله ویژگی هایی که یک مهد کودک اهواز خوب و بهترین مهد کودک اهواز باید داشته باشد عبارت اند از:

فضای مهد کودک: یک مهدکودک در اهواز اگر خوب باشد اولین چیزی که باید به آن توجه کرده باشد محیط و فضای مهد کودک اهواز است. فضای یک مهد کودک در اهواز یا در هر شهر دیگری باید شاد باشد و از رنگ های شاد در طراحی آن به کار رفته باشد تا با روحیات کودکان سازگارتر باشد.

روابط داخلی مهد کودک: روابط داخلی مهد کودک اهواز یا جو حاکم بر بهترین مهد کودک اهواز باید دوستانه و صمیمی باشد تا کودکان در آن احساس راحتی کنند. همان طور که می دانید مهد کودک اولین محیطی است که کودک خارج از خانواده خود تجربه می کند بنابراین باید رابطه ی صمیمی و دوستانه ای بین مربی مهد کودک اهواز و کودکان باشد. یکی از راه های تبدیل شدن به بهترین مهد کودک اهواز و از دلایلی که باعث می شود تا یک مهد کودک در اهواز به بهترین مهد کودک اهواز تبدیل شود، وجهه ی خوب آن مهد کودک است. باید محیط مهد کودک آنقدر دوستانه باشد و با والدین نیز ارتباط مستقیم و فعالی داشته باشد تا مادران در هنگام تعامل با یکدیگر از آن مهد کودک در اهواز به عنوان بهترین مهد کودک اهواز صحبت کنند.

کلاس های قرآنی ، کلاس های آموزش زبان انگلیسی ، کلاس رقص ، کلاس هنر و کلاس ها ورزشی تقریبا در تمامی مهد کودک ها وجود دارد ولی انتخاب آن با خودتان است . کنترل فرزند باید برعهده مربی با تجربه ای باشد و شما از او اطلاعات کامل داشته باشید زیرا فرزند شما امانتی است در دست مربی و وظیفه او مراقبت از فرزند شما است . هر مهد کودک در شیراز بر حسب ویژگی های گفته شده قیمت متناسب با خود را دارد و بر حسب این موارد قیمت مهد کودک شیراز متفاوت خواهد بود .



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

از قدیم قصه گویی در بین کودکان و والدین رواج داشته است. کودکان از سن بسیار کم حتی از نوزادی به داستان ها و قصه های کودکانه علاقه نشان می دهند. قصه های هنگام خواب رواج بیشتری دارد و شما نیز می توانید برای علاقمند کردن کودکان به شنیدن داستان ها و قصه ها، از داستان های محبوب و معروف مانند پینوکیو استفاده کنید.

ساخت کاردستی یکی از سرگرمی های سالم و البته کم هزینه است که می توانید کودکان خود را به وسیله ی آن سرگرم کنید. البته شما می توانید بسیاری از نکات آموزشی که می خواهید به فرزند خود یاد دهید را با استفاده از ساخت کاردستی به او با روش غیرمستقیم و همراه بازی و سرگرمی آموزش دهید. به عنوان مثال ساخت کاردستی قلک می تواند کمک بسیار زیادی به کودک شما کند. زمانی که کودک شما ساخت کاردستی قلک را به اتمام رساند سپس شما می توانید کاربرد قلک را به کودک خود آموزش دهید و در این مرحله کودک شما با استفاده از کاردستی قلک، روش پس انداز کردن را فرا می گیرد. پس انداز کردن یکی از خصلت های مثبتی است که می توانید با بازی و سرگرمی از سن بسیار کم به فرزندان خود آموزش دهید.

کاردستی پرچم یکی از طرح های کاردستی است که اکثر کودکان ما اگر در سن کم ان را انجام ندهند حتما در مدرسه یا مهدکودک با آن برخورد خواهند داشت. ساخت کاردستی پرچم کودک شما را از سن بسیار پایین با پرچم کشور خود آشنا خواهد کرد. ساخت کاردستی پرچم یا کار دستی های کودکانه ی دیگر با طرح های متفاوت فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی و رفتاری کودک شما خواهد داشت به همین دلیل در مهدکودک ها کودکان را برای ساخت کاردستی پرچم یا طرح های دیگر بسیار تشویق می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

اکثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و بهترین مهد کودک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید. با بررسی لیست مهد کودک تبریز مناسب ترین مهدکودک را برای فرزند خود انتخاب کنید.

شناخت بهترین مهد کودک شیراز کار سختی است زیرا مهد کودک های زیادی در این شهر وجود دارد و هر یک به نحوی از لحاظ کیفی اهمیت دارند . بهترین مهد کودک شیراز ، باید نزدیک ترین مهد کودک به محل زندگی شما باشد . باید قیمت مهد کودک شیراز را در هر منطقه بررسی کرد تا بتوان بهترین مهد کودک شیراز و مناسب ترین از لحاظ قیمت را انتخاب کرد . داشتن فضایی مناسب و تمیز مخصوصا برای کودکان زیر سه سال یکی از ویژگی های مهم برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز است . داشت مربی های زیاد که هر یک وقت خود را اختصاص به دو یا سه کودک دهند نیز از خصوصیات بهترین مهد کودک شیراز است . شما برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز باید بدانید از لحاظ فرنگی چگونه فرزند شما را تربیت می کنند و البته انتخاب با خودتان است .

قیمت مهد کودک اصفهان توسط اداره کل بهزیستی این استان برای تمامی مهد کودک های اصفهان، با توجه به شرایط منطقه زندگی اعم از روستا، بخش و شهر ها تعیین می شود. هر سال مطابق با نرخ تورم اقتصادی کشور، تعرفه قیمت مهد کودک در اصفهان و شهریه ثابت آن ها نیز توسط این سازمان دستخوش تغییراتی می شود. شهریه متغیر مهد کودک در اصفهان، بنا بر برنامه های مدون هر مهد کودک اصفهان تغییر می کند؛ بدیهی است هر چه امکانات و برنامه هایی که مهد کودک برای کودکان در نظر دارد، متنوع تر و مفرح تر باشند، شهریه قیمت مهد کودک در اصفهان بالاتر خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ ها درواقع کامپیوتر های قابل حمل هستند که کار را برای ما بسیار ساده تر و راحت تر کرده اند. البته ساخت لپ تاپ ها نیز بسیار ظریف تر است زیرا تمامی قطعاتی که در کیس یا همان بدنه ی کامپیوتر وجود دارد باید در بدنه ی کوچک تر لپ تاپ جای گیرند بنابراین قطعات سخت افزاری با ظرافت بیشتر و فاصله ی بسیار کمتری در بدنه ی لپ تاپ کنار هم قرار گرفته اند.

همین امر باعث می شود تا تعمیر لپ تاپ نیز اقدامی بسیار حساس باشد. زیرا در صورتی که تعمیرکار یا کارشناس انتخابی شما توانایی و مهارت کافی را برای تعمیرات لپ تاپ نداشته باشد، بی شک خسارت بیشتری را به دستگاه شما وارد می کند. به این معنی که ممکن است یک تعمیرکار در زمینه ی تعمیرات کامپیوتر، تعمیر موبایل یا وسیله ی حساس تری مانند تعمیر imac مهارت بسیار زیادی داشته باشد اما در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ تخصص و مهارت کافی را نداشته باشد. بنابراین در صورتی که برای دستگاهتان کوچک ترین مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری پیش آمد و قصد مراجعه به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار به خصوصی را داشتید حتما دقت کنید که یک کارشناس متخصص در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ را برای تعمیر دستگاه خود انتخاب کنید.

یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید مجهز به قطعات سخت افزاری اورجینال تمامی شرکت های سازنده ی لپ تاپ باشد تا در صورتی که برای دستگاه مشکلات سخت افزاری به وجود آمد و نیاز به تعویض قطعه ای سخت افزاری بود، مرکز تعمیرات مورد نظر بتواند قطعه ای سالم و البته اورجینال را جایگزین قطعه ی آسیب دیده کند. دیجی بان با دسترسی به ماهرترین و بهترین کارشناسان و تعمیرکاران و همچنین مجهز به قطعات سخت افزاری اورجینال و صدرصد اصل قادر است تا هرگونه مشکل لپ تاپ شما را حل کند.



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

فواید کاردستی کودکانه چیست؟ و چرا باید به آن توجه کرد؟

به چیزی که چشم، فکر و دست کودک در ساخت آن نقش دارند و نمایان کننده تفکر و خیال کودک است کاردستی گفته می شود کاردستی کودکانه می تواند شبیه سازی یکی از موجودات یا اجسام واقعی اطراف کودک باشد یا نمایی از خلاقیت و انچه در ذهن کودک وجود دارد و اصلا ما به ازا خارجی ندارد.

کاردستی کودکانه از دو جنبه برای کودک فایده دارد

از جنبه آموزشی: وقتی کودک به ساخت کاردستی می پرازد مفاهیم جدیدی را درک می کند و یاد می گیرد مثلا می اموزد که چگونه از قیچی و چسب و کاغذ و مقوا استفاده کند.

از جنبه پرورشی: وقتی کودک به ساخت کردستی می پردازد قوع تخیل و خلاقیت او رشد می کند و می تواند با محدودیت کمتر فکر کند و قوه تخیل خود را رشد دهد

ساختن کاردستی کودکانه چه فوایدی دارد؟

1-      وقتی کودک کاردستی می سازد قوه یادگیری کودک افزایش پیدا می کند چون دنیای کاردستی بسیار متنوع است کودک می اموزد که چگونه باید توانمندی های جدید را یاد بگیرد و آنها را برای رسیدن به هدف خود مورد استفاده قرار دهد.

2-      یکی دیگر از فواید ساختن کاردستی کودکانه افزایش اعتماد به نفس است کودک وقتی با استفاده از مهارت های مختلفی که می آموزد می تواند آنچه در ذهن و تصور خود دارد را بسازد اعتماد به نفس پیدا می کند و می فهمد که با استفاده از توانمندی های خود می تواند تخیلات و تصورات خود را جام عمل بپوشاند و به آنها برسد

3-      کاردستی کودکانه به کودک می آموزد که احساسات و عقاید خود را در قالب کاردستی و نقاشی بیان کند پس کودک یاد می گیرد که می تواند با استفاده از روش های احساسات و درک خود از محیط را برای دیگران بیان نماید

4-      کاردستی باعث افزایش مهارت های حرکتی و ارتباطی کودک می شود کودک در مراحل ساخت کاردستی باید از دست و چشم خود بطور همزمان استفاده کند و این یعنی افزایش مهارت های حرکتی کودک که در آینده برای او بسیار مفید خواهد بود.

5-      به کودک امکان اظهار وجود می دهد وقتی کودک می بیند که با دستان خود چیزی را بوجود آورده که قبلا وجود خارجی نداشته حس اظهار وجود و نشان دادن خودش به دیگران در او تقویت می شود.

6-      در مهارت تصمیم گیری کودک موثر است در ساختن یک کاردستی کودک باید جنس کاردستی خود را انتخاب کند برای آن رنگ مناسبی پیدا کند و روش ساختن آن را انتخاب نماید پس به کودک کمک می کند که فرآیند تصمیم گیری را تمرین کند.

7-      به کودک روابط اجتماعی و کار گروهی را می آموزد. اغلب کودکان در جمع هایی از کودکان به ساختن کاردستی می پردازند یعنی با کمک تعدادی از هم سن و سالان خود این سرگرمی را انجام می دهند پس یاد می گیرند که با دوستان و هم سالان خود مشارکت کنندو کار گروهی و روابط اجتماعی را تمرین می کنند و می آموزند که با استفاده از کارگروهی می توان به به نتایج خوب و ایده آلی دست یافت.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی یکی از ابزارهای مناسب برای آموزش و سرگرمی کودکان است کاردستی می تواند مهارت های مختلفی را در کودک افزایش دهد و یکی از روش های مناسب برای علاقمند کردن کودکان به درست کردن کاردستی استفاده از فیلم کاردستی است فیلمی که در آن درست کردن کاردستی به کودک آموزش داده می شود فیلم کاردستی فیلمی است که در ان مراحل ساخت کاردستی نشان داده می شود.

کاردستی می تواند مهارت های اجتماعی و ارتباطی کودک را بهبود دهد کودک در مراحل ساخت کاردستی با هم سن وسالان خود ارتباط برقرار می کند و می تواند مهارت های کار گروهی را تمرین کند. علاوه براین کودک می تواند در مراحل ساخت کاردستی تصمیم گیری را تمرین کند چون باید تصمیم بگیرد که چگونه از بین اقلام مختلف بهترین و مناسب ترین را برای ساخت کاردستی انتخاب کند و این تصمیم گیری را در کودک تقویت می کند پس بهتر است با استفاده از فیلم کاردستی که جذابیت آموزشی بیشتری نیز برای کودکان ایجاد می کند ساختن کاردستی را به کودک خود آموزش دهید و از او بخواهید که با مشارکت هم سن وسالان خود به ساختن کاردستی بپردازد.

ساختن کاردستی می تواند به کودک اعتماد به نفس بده کودک می تواند با ساختن کاردستی یادبگیرد که با استفاده از وسایل ساده و پیش پا افتاده می تواند ایده ها و تخیلات خود را بوجود آورد می تواند به تخیلات خود جامه واقعیت بپوشاند و آنها را عملی کند کودک با ساختن کاردستی توانمندی های خود را به دیگران عرضه کند و از آنها بارخور دریافت کند این مساله می تواند کودک را برای مواجه شدن با واقعیت ها آماده کند چون می تواند باخور فعالیت های خود را از دیگران دریافت نموده و بر اساس آنها عملکرد خود را بهبود دهد.

کاردستی می تواند هماهنگی بین دست، چشم و ذهن کودک را افزایش دهد چون کودک براس ساختن کاردستی به هر سه نیاز دارد و باید با هماهنگی بین آنها یک خروجی تولید کند پس باید از آنها بصورت همزمان استفاده نماید با توجه به فوایدی که کاردستی برای کودک دارد والدین می توانند روش های مختلف ساخت کاردستی را به کودکان آموزش داده و از آنها بخواهند که برای ساختن کاردستی ایده های جدیدی ارائه دهند. استفاده از فیلم کاردستی که در آن ساختن کاردستی های مختلف به کودکان آموزش داده می شود روش مناسبی برای افزایش انگیزه کودکان برای ساخت کاردستی است.

برای ورود به سایت وولک کلیک کنید: http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()