نوشته شده توسط : radin

دوربین لامپی دارای امکانات بسیار زیادی میباشد و با توجه به امکانات قیمت  دوربین لامپی بسیار مقرون بصرفه می باشد. قیمت دوربین لامپی از سایر دوربین های مدار بسته بی سیم پایین تر میباشد و این دوربین لامپی ارزان قیمت از لحاظ قابلیت و امکانات چیزی از سایر مدل های دوربین مدار بسته بی سیمکم ندارد. اگر به دنبال دوربین لامپی ارزان هستید ، می توانید با تماس تلفنی با دوربین مارکت برای خرید دوربین مدار بسته لامپی اقدام کنید یا به مراکز فروش دوربین مدار بسته لامپی بروید که وبسایت دوربین مارکت یکی از مراکز معتبر فروش دوربین لامپی است. روش دیگری که میتوانید برای خرید دوربین لامپی اقدام کنید و راحت ترین روش خرید است نیز خرید دوربین مداربسته لامپی، از فروشگاه های اینترنتی دوربین مارکت است. برای خرید دوربین مداربسته لامپی همانطور که در قسمت های بالا گفته شد می توانید هم به صورت حضوری مراجعه فرمایید هم به صورت  تلفنی یا آنلاین خرید دوربین مدار بسته لامپی را انجام دهید.

برای متوجه شدن از بصرفه بودن  قیمت دوربین مدار بسته لامپی دوربین مارکت می توانید قیمت محصولات مختلف را باهم مقایسه نمایید یا قیمت دوربین مداربسته لامپی را در فروشگاه های اینترنتی دیگر مطالعه فرمایید. اگر به دنبال دوربین لامپی ارزان هستید، یافتن آن خیلی سخت نیست و با مقایسه قیمت ها در خرید دوربین مدار بسته لامپی به صورت اینترنتی یه راحتی دوربین لامپی ارزان را پیدا می کنید. نکته مهم در خرید دوربین لامپی که باید بدانید این است که از لحاظ اخلاقی فردی که تحت نظر شماست باید از این موضوع آگاه باشد  و این نوع دوربین با وجود اینکه اینکه به صورت مخفی قابلیت نصب دارد ولی نیازی به مجوز نصب ندارد. در بین دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی، بیبی کم ها نیز از محبوبیت زیادی برخوردار هستند زیرا کاربرد آن ها نیز بسیار زیاد است. بنابراین کاربران نیز به آن علاقمند هستند. دوربین بولت شیائومی نیز یکی از محصولات محبوب از شرکت سازنده ی شیائومی است که در بین کاربران محبوبیت زیادی دارد و با توجه به کیفیت و کارایی زیادی که دارند، قیمت بسیار مناسبی دارند.



:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قطعا مهم ترین و اولین نکته ای که هر خانواده باید آن توجه داشته باشند داشته باشد پروانه و مجوز سازمان بهزیستی است. مهد کودک بوشهر یا مهدکودک هر شهر دیگری که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید باید از سمت سازمان بهزیستی همان شهر مجوز لازم را داشته باشد در غیر این صورت به هیچ عنوان به آن مهد کودک بوشهر اعتماد نکنید. در صورتی که مهد کودکی دارای مجوز سازمان بهزیستی باشد باید بر در ورودی آن نام مهد کودک، سال تاسیس و عبارت (تحت امتیاز و نظارت سازمان بهزیستی استان) ذکر شده باشد.

اگر در بندر عباس ساکن هستید پس حتما لیست مهد کودک های بندر عباس برای شما اهمیت زیادی دارد چرا که همان طور که می دانید قبل از فرستادن کودک خود به مهد کودک حتما باید تحقیقات و بررسی های لازم را برای انتخاب بهترین مهد کودک در بندر عباس و مناسب ترین مهد کودک بندر عباس انجام دهید. در صورتی که کودک خود را در مهد کودک خوبی ثبت نام کنید تاثیرات بسیار منفی در اخلاقیات و شخصیت کودک شما خواهد داشت. همان قدر که یک مهد کودک در بندر عباس می تواند تاثیرا تبسیار مثبتی بر روی کودک شما داشته باشد به همان اندازه می تواند تاثیرات منفی روی کودک شما بگذارد و مضر باشد بنابراین در انتخاب مهد کودک در بندر عباس یا در هر شهری که در آن ساکن هستید، نهایت دقت را به خرج دهید.

قیمت مهد کودک بیرجند به عوامل بسیار متفاوتی بستگی دارد. از جمله مواردی که در قیمت مهد کودک بیرجند تاثیر گذار است می توان به موقعیت جغرافیایی، برنامه های تفریحی، تجهیزات خانه بازی و ... اشاره کرد. بعضی از مهد کودک های بیرجند به صورت دو زبانه هستند و در آن ها زبان بین المللی انگلیسی نیز با روش غیرمستقیم به کودکان تدریس می شود. بنابراین این نوع مهد کودک بیرجند نسبت به سایر مهد کودک های بیرجند شهریه ی بیشتری دارند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

بهترین مهد کودک سمنان

مهدکودک اولین مکان عمومی ای است که فرزندان شما به دور از خانواده خود در آن حضور می یابند. بنابراین حتما می دانید که تجربه ای که فرزند شما در حضور در مهد کودک سنندج یا هر شهری که در آن ساکن هستید کسب می کند اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا در صورتی که فرزند شما از حضور در اولین مکان عمومی و اجتماعی به دور از خانواده تجربه خوبی کسب نکند ممکن است به طور کلی از این نوع مکان ها دلزده شود. به عنوان مثال یکی از مهم ترین فواید مهد کودک سنندج و تمامی مهدکودک ها این است که فرزند شما برای حضور در پیش دبستانی و مدرسه آمادگی لازم را کسب می کند زیرا تحقیقات روانشناسان نشان داده است که کودکانی که در مهد کودک سنندج (یا هر مهدکودک دیگری) حضور می یابند هنگام ورود به مدرسه اضطراب کمتری دارند.

انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک سمنان اهمیت بسیار زیادی دارد. البته این نکته را در نظر بگیرید که صرفا یک مهد کودک سمنان که به عنوان بهترین مهد کودک سمنان شناخته می شود برای کودک شما مناسب ترین و بهترین مهد کودک سمنان نخواهد بود زیرا یک مهد کودک در سمنان که برای فرزند خود انتخاب می کنید باید مطابق ملاک های شما، سلایق و علاقه ی کودک شما باشد.

قیمت مهد کودک شهرکرد می تواند به موارد زیادی بستگی داشته باشد و طبیعتا هر چه امکانات یک مهد کودک شهرکرد بیشتر باشد، شهریه آن مهد کودک شهرکرد نیز بالا می رود بنابراین همیشه شهریه مهد کودک شهر کرد را با توجه به امکاناتی که در اختیار کودکان و والدین کودکان قرار می دهد، بسنجید. حتی موقعیت جغرافیایی یک مهد کودک شهرکرد می تواند بر روی شهریه مهد کودک شهر کرد تاثیر گذار باشد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

بسیاری از افراد نیز برای جلوگیری از سرقت به خرید دزدگیر مغازه می پردازند اما افرادی هم هستند که با مشاهده قیمت دزدگیر اماکن از این کار پشیمان شده اند . باید توجه داشت که تنوع بالا در سیستم های امنیتی ، شما را در انتخاب و خرید دزدگیر خانه یا مغازه یاری می کند و انتخاب راحت تری خواهید داشت . در این تنوع محصول نیز قیمت دزدگیر خانه (قیمت دزدگیر منزل) هم متنوع تر می شود. یکی از مشکلات مهم در خرید دزدگیر خانه یا مغازه ، نصب این سیستم است زیرا بسیاری از سیستم های امنیتی تنها توسط تولید کننده آن امکان نصب دارد و بدون دخالت آن ها سیستم دچار مشکل می شود . با این حال افراد متفرقه ای نیز هستند که پس از خرید دزدگیر مغازه و یا خانه به نصب آن می پردازند .

یکی دیگر از انواع محبوب و پرکاربرد دوربین های مداربسته، دوربین های مداربسته لامپی هستند. و در بین دوربین های مداربسته لامپی معمولا انواع محبوب تر و پرفروش تری وجود دارند. طبیعی است که با توجه به کیفیت محصولات و مدل های متفاوت قیمت های آن ها نیز با یکدیگر متفاوت باشد. به عنوان مثال قیمت دوربین لامپی V380 که یکی از مدل های محبوب است ممکن است با مدل های دیگر دوربین لامپی متفاوت باشد.

البته این مدل یکی از مدل های مقرون به صرفه است که با توجه به کارایی بالا قیمت بسیار مناسبی دارد. شما برای تهیه ی هر گونه دوربین مداربسته یا دزدگیر خانه از شرکت سازنده و برندی می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید. تمام دوربین های این مچموعه دارای گارانتی شرکتی یک سال و نیمه هستند. شما در طول مدت گارانتی می توانید از خدمات پشتیبانی؛ تعمیر و تعویض استفاده کنید. بنابراین شما می توانید با خیال راحت از مجموعه دوربین مارکت خرید کنید.



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

یکی از محبوب ترین و معتبر ترین برند های فروش دوربین های مداربسته، برند داهوا است. یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین مدل های دوربین های مداربسته داهوا، B1a21p است. شما می توانید با تهیه دوربین های مداربسته از شرکت سازنده ی داهوا از کیفیت ساخت دوربین های این شرکت اطمینان داشته باشید و با خیال راحت خرید کنید. شرکت داهوا بیش تر از 15 سال است که در زمینه ی تولید فناوری و تکنولوژی در حال فعالیت است و همیشه در هر زمینه ای حرفی برای گفتن داشته است و بهترین محصولات را معرفی و به بازار عرضه کرده است.

دوربین های اسپید دام نیز در بازار تجهیزات و تکنولوژی امنیتی محبوبیت بسیار زیادی دارند چرا که کاربرد بسیار زیادی دارند. دوربین های اسپید دام، دوربین های بسیار قوی ای هستند که می توانند تردد را کنترل کنند و جزئیات را بررسی کنند. دوربین های اسپید دام با نام های دوربین های گردان و دوربین های چرخشی نیز شناخته می شوند. یکی از انواع دوربین های اسپید دام نیز، دوربین های مینی اسپید دام است. یکی دیگر از انواع دوربین های مداربستهف دوربین های بولت است. دوربین های بولت معمولا در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین های بولت ضد آب هستند و این امر باعث می شود تا برای استفاده در محیط های بیرون مناسب تر باشند. دوربین های مداربسته بولت دارای دید در شب IR هستند. دوربین های بولت معمولا دید در شب با برد بسیار بالایی دارند تا بتوانند جزئیات را بررسی کنند. دوربین های بولت معمولا استوانه ای شکل هستند و بدنه ی آن ها نیز فلزی است. یکی از مدل های محبوب دوربین های بولت نیز، v380 بولت است که با توجه به کیفیت و کارایی بالا، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. به طور کلی انواع زیادی از دوربین های مداربسته وجود دارد که در ابتدا باید نیاز خود را بشناسید تا بتوانید مناسب ترین نوع دوربین را برای رفع نیاز خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

در جاده، اتوبان یا خیابان روزانه تصادفات بسیاری رخ می دهد، مقصر اکثر این تصادف ها مشخص نیست اما دوربین برای ماشین این قابلیت را دارد که وقایع و تصادفات خودرو  را ثبت کند. تنها کاربرد دوربین برای خودرو درجاده یا اتوبان نیست، حتی هنگام پارک ماشین خود امکان این وجود دارد که وسیله ای دیگر به ماشین شما اصابت کرده باشد؛ اینجاست که دوربین خودرو به کمک شما می آید و می تواند پلاک آن وسیله را ضبط کند. دوربین ثبت وقایع خودرو برای هر ماشینی ضروری است و بهتر است روی هر ماشینی نصب گردد تا در صورت پیش آمدن وقایع بتوان مقصر را توسط دوربین ثبت وقایع خودرو شناخت. دوربین ثبت وقایع خودرو در صورت لرزش به طور خودکار روشن می شود و شروع به ضبط می کند.

البته دوربین ثبت وقایع خودرو کمک بزرگی هم به پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است. دوربین پلاک خوان یکی از انواع خاص دوربین مداربسته میباشد که با توجه به کارایی ویژه ای که دارد کمی متفاوت تر و پیچیده تر از انواع دیگر دوربین دار بسته است . اکثر افراد برای کاربرد های خاص در مکان های خاص که نیاز به ثبت دقیق پلاک خودرو میباشد از دوربین مداربسته پلاک خوان استفاده میکنند، از این رو دوربین پلاک خوان کاربرد عمومی ندارد و بیشتر برای مکان هایی با ضریب امنیتی بالا در تردد خودرو از دوربین پلاک خوان استفاده میشود.

در مدل های متفاوت دوربین های مداربسته معمولا بعضی از مدل ها محبوبیت بیش تری دارند. به عنوان مثال در مبحث دوربین های مداربسته تحت شبکه مدل مینی اسپید دام v380 یکی از مدل های محبوب است. دوربین های تحت شبکه بر خلاف دوربین های توربو اچ دی که انتقال تصویر و اطلاعات با کابل اینجام می شود در دوربین های تحت شبکه این اطاعات از طریق اینترنت و شبکه منتقل می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دستگاه های ضبط کننده تصاویر ان وی ار یک از اجزای اصلی سیستم مدار بسته می باشد چرا که دریافت تصاویر برعهده دستگاه تحت شبکه داهوا می باشد و البته پس از دریافت نیز باید توسط نمایشگر تصاویر را به نمایش در اورد .

دستگاه NVR داهوا DH-NVR2108HS-4KS2

شباهت عملکرد دستگاه NVR را در سیستم های مداربسته می توان با دستگاه DVR مقایسه کرد و تفاوت عمده این دو دستگاه را می توان در نوع دوربین هایی که پشتیبانی می کنند دانست. دستگاه DVR یا به عبارتی digital video recorder، دستگاه ضبط کننده دوربین های مداربسته آنالوگ می باشد و دستگاه NVR یا همان Network video recorder، در دوربین های مداربسته تحت شبکه کاربرد دارد. NVR داهوا 2108HS-4KS2 به ابعاد 47.6*224.9*260 میلی متر و وزن 0.8 کیلوگرم (بدون احتساب وزن هارد دیسک) از سری NVR های برند Dahua می باشد که که در کنار پردازش اطلاعات و ضبط و پخش تصاویر، از یک هارد دیسک SATA با ظرفیت 6 ترابایت نیز پشتیبانی می نماید.

NVR داهوا 4116HS-4KS2

دستگاه ان وی ار داهوا مدل NVR4116HS-4KS2 از پرفروش ترین محصولات سری تحت شبکه کمپانی داهوا و دارای میکرو پروسسور چهارهسته ای و سیستم لینوکس که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. دستگاه NVR4116HS-4KS2 دارای یک پورت ورودی وخروجی تصویر (۱۰/۱۰۰) RJ45  میباشد. NVR داهوا 4116HS-4KS2  دارای دو عدد پورت USB و همچنین یک خروجی تصویر HDMI با کیفیت ۴K و یک خروجی تصویر VGA با کیفیت فول اچ دی را نیز دارا میباشد. ولتاژ ورودی این دستگاه  ۱۲ ولت و جریان مصرفی برابر با ۲ امپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ۶/۳ وات بدون هارد رانیز دارد . نحوه اتصال دوربین مداربسته به این دستگاه از طریق کابل شبکه به متراژ حداکثر ۱۰۰متر و از طریق سوکت شبکه نیز میباشد . ساپورت دوربین های IP تا کیفیت ۸ مگاپیکسل، قابلیت اتصال همزمان ۱۲۸ کاربر و فرمت ضبط  +H264/H264+/H265/H265 که تصاویر را ۲ برابر فشرده تر ضبط میکند از دیگر ویژگی های این دستگاه است. که باعث صرفه جویی در میزان ظرفیت هارد دیسک و بکاپ طولانی مدت میشود . دستگاه مدل NVR4116HS-4KS2 قابلیت ساپورت ۱ عدد هارد دیسک تا ظرفیت ۶ ترابایت را نیز دارد .

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دستگاه برق اضطراری یو پی اس یا uninterruptible power supply در واقع تامین کننده انرژی دستگاه های متصل به خود است و بدون وقفه، حتی در نبود برق هم کار می کند. دستگاه UPS با استفاده از باطری، انرژی خود را تامین میکند تا در زمان نیاز از برق آن استفاده شود. دستگاه ups علاوه تامین برق شبکه مانع از ورود نویز و اختلال به اتصالات و  تجهیزات می شود. یکی از مواردی که در قیمت دستگاه ups تاثیر گذار است نوع دستگاه ups است و با توجه به این که کدام نوع از دستگاه برق اضراری را انتخاب کنید، قیمت دستگاه یو پی اس تغییر میکند. زمانی که برق شهری قطع می شود، دوربین مدار بسته و دستگاه های امنیتی هم قطع می شوند در اینجا UPS برای دوربین مدار بسته کاربرد دارد و با اتصال آن می توان در هر زمانی از برق اضطراری استفاده کرد.

یکی از محبوب ترین و معتبر ترین برند های فروش دوربین های مداربسته، برند داهوا است. یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین مدل های دوربین های مداربسته داهوا، hfw1200tp است. شما می توانید با تهیه دوربین های مداربسته از شرکت سازنده ی داهوا از کیفیت ساخت دوربین های این شرکت اطمینان داشته باشید و با خیال راحت خرید کنید. شرکت داهوا بیش تر از 15 سال است که در زمینه ی تولید فناوری و تکنولوژی در حال فعالیت است و همیشه در هر زمینه ای حرفی برای گفتن داشته است و بهترین محصولات را معرفی و به بازار عرضه کرده است.

دوربین مارکت یک سایت و مجموعه فروش دوربین های مداربسته است که بدون واسطه می توانید هر نوع و مدل دوربین های داهوا یا هر شرکت سازنده ی دیگری که مد نظر شما باشد را برایتان تهیه کند. برای خرید دوربین مداربسته باکیفیت و مطمئن می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید. دوربین های این مجموعه با یک سال و نیم گارانتی تمام خدمات پس از فروش عبارت اند از: پشتیبانی، تعمیر و تعویض را انجام می دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()