نقاشی صدف
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی یکی از سرگرمی های بسیار محبوب در بین کودکان است. از گذشته تا به امروز سرگرمی ها و بازی های بچه ها دچار تغییر و تحول زیادی شده است و این تغییر و تحول به علت تغییر سبک زندگی و شهر نشینی است اما همچنان از گذشته تا به امروز علاقه ی کودکان به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ حفظ شده است. اکثر کودکان امروزی به سپری کردن وقت خود با تجهیزات الکترونیکی به خصوص کنسول های بازی علاقه دارند.

نقاشی صدف برای کودکانی که به دریا علاقه دارند می تواند جذاب باشد. همچنین پدر و مادر ها می توانند هنگامی که کودکشان به کشیدن نقاشی صدف مشغول است با او شعر ها و قصه هایی مربوط به دریا، صدف یا موضوعات مربوطه را بخوانند

بنابراین سرگرمی کشیدن نقاشی یکی از بهترین روش ها برای دور کردن کودکان از کنسول های بازی و بازی های کامپیوتر است زیرا آن ها به طور غریزی خودشان به نقاشی کشیدن علاقه دارند. سایت وولک به این موضوع اعمیت زیادی داده و بهترین نمونه های نقاشی را جمع آموری کرده. بهتر است در اولین مرحله ای یک الگو و طرح نقاشی کودکانه جذاب و هیجان انگیز مطابق سلایق و علایق کودک خود برای او انتخاب کنید و با این کار فرزند خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید. فرزند شما با دیدن طرحی جذاب تمایل بیشتری برای نقاشی کشیدن از خود نشان می دهد و بنابراین از فواید کشیدن نقاشی بهره مند می شود.

کتاب! بهترین یار کودک و بزرگسال است که امروز زمان کتابخوانی در کودکان نسبت به روز های گذشته بسیار کاهش داشته است؛ زیرا کودکان امروزی به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و بازی های کامپیوتری بیشتر علاقه دارند. بنابراین پدر و مادر های امروزی باید سعی کنند با سرگرمی ها و بازی های جذاب و هیجان انگیز کودکان خود را حتی برای ساعاتی از بازی های دیجیتال دور کنند. همه ی کودکان به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقه نشان می دهند. یکی از راه علاقمند کردن کودکان به کتابخوانی می تواند طرح نقاشی کتاب باشد!

درواقع می توانید از علاقه ی کودک به نقاشی کشیدن استفاده کنید و با نقاشی کتاب کودک خود را با کتاب های کودکانه و زیبا بیشتر آشنا کنید. همچنین می توانید هنگامی که کودکتان در حال کشیدن نقاشی کتاب است، شعر ها و قصه های مربوط به کتاب و کتابخوانی را برای او بخوانید و از این راه غیر مستقیم یعنی نقاشی کتاب یا شعر های درباره ی کتابخوانی، فرزند خود را به کتابخوانی علاقمند کنید. همانطور که می دانید همیشه روش های غیرمستقیم که با بازی و سرگرمی همراه باشند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: