نقاشی آلیس
نوشته شده توسط : radin

 

برای این که کودکان خود را به سمت نقاشی کشیدن ترغیب کنید و تمایل و اشتیاق آن ها را به انجام اینگونه فعالیت ها افزایش دهید بهتر است از طرح هایی که به روحیات و سلایق و علایق آن ها نزدیک باشد، استفاده کنید. به عنوان مثال طرح نقاشی آلیس می تواند طرحی بسیار جذاب و دوست داشتنی برای کودکان شما باشد؛ چرا که طرح نقاشی آلیس الهام گرفته از کارکتر انیمیشن و داستان آلیس در سرزمین عجایب است که برای اکثر کودکان بسیار جذاب است.

همچنین زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی آلیس یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می کند در واقع باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی آلیس را در ذهن خود تصویرسازی کند و این تصور به افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی او کمک می کند و یکی از ویژگی های کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. بنابراین با آموزش نقاشی آلیس به کودکان خود در وولک، باعث افزایش و تقویت هوش او شوید و کودکان را از دیگر فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. همچنین زمانی که فرزند شما نقاشی آلیس خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیت را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود.

یکی از راه های دور کردن کودکان از دنیای مجازی و تجهیزات الکترونیکی، سرگرم کردن کودکان به بازی ها و سرگرمی های مفیدی مانند نقاشی کشیدن است. برای این که فرزند خود را به سمت نقاشی کشیدن ترغیب کنید و تمایل او را به نقاشی کشیدن افزایش دهید، لازم است تا در ابتدا طرحی که به روحیات کودک شما نزدیک تر باشد و با سلایق و علایق او همخوانی داشته باشد انتخاب کنید. با انتخاب یک طرح مناسب مانند طرح نقاشی ربات، می توانید کودکان را به نقاشی کشیدن تشویق کنید.

کودکان امروزی به تکنولوژی علاقمند هستند. بنابراین طرح نقاشی ربات برای آن ها بسیار هیجان انگیز است. همچنین کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی ربات می کندف باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی ربات را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی در او می شود. یکی از ویژگی های بارز کودکان باهوش نیز قدرت خیال پردازی قوی است. به همین دلیل شما با آموزش نقاشی ربات به کودکان خود می توانید هوش و تمرکز او را به چالش بکشید.





:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: