نقاشی تینکربل
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی یکی از سرگرمی های جذاب کودکانه است که از گذشته تا به امروز محببیت زیادی در بین کودکان داشته است. چرا که کودکان همواره به شناخت بیشتر اطراف خود علاقمند هستند و کشیدن نقاشی کودکانه به آن ها در مسیر افزایش اطلاعات اشان درباره ی محیط اطرافشان کمک می کند. اما از آن جایی که کودکان امروزی به گذراندن اوقات فراغت خود با انواع کنسول های بازی و بازی های دیجیتالی و کامپیوتری علاقمند هستند، پدر و مادر ها باید با کمک گرفتن ازترفند های جذاب هوشمندانه بتوانند کودکان خود را به سمت کشیدن نقاشی کودکانه یا دیگر سرگرمی های مفید کودکانه جذب کنند. انتخاب یک طرح جذاب که به روحیات کودک شما نزدیک باشد و مطابق سلایق او باشد می تواند ترفندی هوشمندانه محسوب شود. به عنوان مثال ایده و طرح نقاشی تینکربل برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. چرا که تینکربل یکی از کارکتر های محبوب انیمیشنی در بین کودکان است.

کشیدن نقاشی پینوکیو یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری کمک بسیار زیادی به رشد بهتر شخصیتی و حتی جسمی کودکان می کند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی پینوکیو خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی او یعنی اعتماد به نفس می شود.

همچنین کودک شما در طی کشیدن نقاشی پینوکیو یاد می گیرد که باید برای رسیدن به هدف نهایی خود که در اینجا اتمام نقاشی پینویو است، تلاش کند. همچنین کودک شما هنگام ترکیب کردن انواع رنگ ها و الگو ها قدرت تصمیم گیری خود را نیز افزایش می دهد. بنابراین کشیدن نقاشی کودکانه مانند نقاشی پینوکیو به کودکان در مسیر تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی آن ها کمک می کند. فیلم نقاشی پینوکیو که در وولک بارگزاری شده است، مراحل کشیدن نقاشی پینوکیو را با روشی بسیار ساده مخصوص کودکان آموزش می دهد. بنابراین شما می تواند از سن بسیار کم کودک، او را مشغول کشیدن نقاشی پینوکیو کنید و از این راه فرزند خود را از فواید کشیدن نقاشی های متنوع بچگانه بهره مند کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: