نقاشی یخ
نوشته شده توسط : radin

 

به عنوان مثال کشیدن نقاشی یخ می تواند طرحی جذاب و دوست داشتنی برای کودکان به ویژه کم سن تر باشد. چرا که یخ از حالت جامد به حالت مایع در می آید و این امر می تواند برای کودکان بسیار هیجان انگیز باشد. بنابراین طرح نقاشی یخ نیز می تواند برای آن ها جذاب باشد. کشیدن نقاشی یخ یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به فرزندان شما در مسیر رشد شخصیتی اشان بسیار کمک می کند؛ زیرا باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در شخصیت او می شوند.

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی یخ می کند باید طرح نهایی نقاشی یخ را در ذهن خود تصور کند و این امر باعث افزایش قدرت خیال پردازی او می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث می شود تا کودکانی باهوش تر پرورش یابند. همچنین در مسیر ترسیم نقاشی یخ کودک باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و باهم ترکیب کند.

کشیدن نقاشی میکی موس یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی از نظر عاطفی و جسمی برای کودکان دارد. از جمله فواید عاطفی که با کشیدن نقاشی میکی موس برای کودک شما اتفاق می افتد، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس است.

وقتی فرزند شما نقاشی میکی موس خود را به پایان می رساند در واقع کاری را به تنهایی و یا حتی با کنک فرد دیگری به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود همچنین اگر کار او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز باعث افزایش روحیه ی انتقاد پذیری در کودک می شود.

زمانی که فرزند شما درحال کشیدن نقاشی کودکانه در سایت وولک است باید الگو ها و رنگ ها مختلفی را با یکدیگر ترکیب کند و این کار باعث افزایش قدرت تصمیم گیری و انتقال احساس استقلال فرزند شما می شود. حتی با کشیدن نقاشی عضلات دست کودکان از سن بسیار کم تقویت می شوند. شما می توانید با آموزش نقاشی میکی موس کودکان خود در وولک به نشانی https://www.voolak.com  را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.





:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: