نقاشی قوری
نوشته شده توسط : radin

 

 

 

البته تنها فایده نقاشی کشیدن در مسیر روان درمانی نیست. به طور کلی نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی از جمله تقویت و افزایش ویژگی های مثبتی شخصیتی از جمله تقویت اعتماد به نفس، افزایش قدرت تصمیم گیری، افزایش قدرت تخیل، افزایش قدرت تصویرسازی و… دارد. در سایت وولک نمونه های نقاشی زیاذدی وجود دارد.  طرح نقاشی قوری می تواند یکی از طرح های جذاب برای پسر بچه ها باشد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی قوری می کند با الگو ها، طرح ها و رنگ های بیشتری آشنا می شود. بنابراین کشیدن نقاشی قوری یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگر از جمله روش های آموزش غیرمستقیم محسوب می شود و همانطور که می دانید آموزش غیر مستقیم بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. هر نکته یا رفتاری که شما قصد آموزشش را به کودکان دارید اگر با بازی و سرگرمی همراه باشد، کودکان به سرعت آن را فرا می گیرند.

در اولین مرحله شما باید طرحی جذاب را برای کودک خود انتخاب کنید. طرح نقاشی قارچ بامزه می تواند طرحی جذاب برای کودکتان باشد که او را تشویق به کشیدن نقاشی قارچ یا طرح های جذاب دیگر کودکانه کند. کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی قارچ یا هر طرح دیگری می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند و این امر باعث تقویت قدرت تخیل و تصویرسازی در فرزند شما می شود. همچنین ترکیب کردن رنگ ها و غیره باعث افزایش قدرت تصمیم گیری در کودک می شود.

 

فرزند شما هنگام کشیدن نقاشی قارچ با طرح ها، الگو ها و رنگ های بیشتری آشنا می شود. همچنین هنگامی که کودک شما مشغول ترسیم نقاشی قارچ است می توانید با او درباره ی انوع سبزیجات و فواید آن ها صحبت کنید و از این طریق اطلاعات عمومی کودک خود را بالا ببرید یا او را به خوردن سبزیجات علاقمند کنید. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی قارچ خود را به اتمام می رساند باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در او می شود زیرا فعالیتی را تنهایی به پایان رسانده است. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی قارچ خود را به شما نشان می دهد شما با انتقاد از او می تواند روحیه ی انتقاد پذیری را در کودک خود افزایش دهید.





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: