بلبرینگ NSK اصل
نوشته شده توسط : radin

 

در دنیای امروزی که همه چی به تکنولوژی و صنعت های مختلف وابسته است ، ماشین آلات و کیفیت آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشند. دقت و توجهی که در تولید قطعات داخلی هر کدام از ماشین آلات صنایع مختلف صورت می گیرد ، بر کیفیت خروجی آن صنعت تاثیر فراوانی می گذارد. یکی از قطعات بسیار مهم هر ماشین آلات و دستگاهی ، بلبرینگ می باشد. بلبرینگ را می توان در جاهای مختلف یک دستگاه به کار برد. مسلما ، این بلبرینگ ها یکسان نیستند و دارای انواع مختلف می باشند. افرادی که در این حیطه کاری مشغول به فعالیت هستند به طور حتم با انواع مختلف بلبرینگ و نحوه نصب و راه اندازی آنها به اندازه کافی آشنایی دارند. از سوی دیگر ، افرادی هستند که به تازگی وارد صنعتی شده اند که برای تعمیر یا راه اندازی ماشین آلات آن به بلبرینگ نیاز دارند.

شرکت ها متعددی در کشور وجود دارند که در زمینه واردات و فروش بلبرینگ و رولبرینگ صنایع مختلف فعالیت می کنند. شرکت دانا صنعت آپادانا یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین شرکت ها در حیطه واردات ، فروش و حتی تولید بلبرینگ و رولبرینگ در کشور می باشد. سایت این شرکت با عنوان دیجی برینگ و آدرس اینترنتی https://digibearings.com/ در دسترس مشتریان و افرادی که قصد سفارش و خرید انواع بلبرینگ و رولبرینگ هستند ، قرار دارد.

سایت دیجی برینگ با برندها متعدد و معتبری همچون skf و NSK همکاری می کند. بلبرینگ NSK اصل که یکی از مطمئن ترین و معروف ترین بلبرینگ ها در سطح جهان می باشد را می توان از میان انبوه محصولاتی که در سایت دیجی برینگ وجود دارد ، سفارش داد.  اکثر بلبرینگ و رولبرینگ های تولید شرکت معتبر ژاپنی  NSK در سایت دیجی برینگ با آدرس اینترنتی https://digibearings.com/ به راحتی قابل دسترس می باشد.

یکی دیگر از برندهای بسیار شناخته شده و معتبر جهانی در عرصه تولید بلبرینگ و رولبرینگ ، شرکت سوئدی skf می باشد. با توجه به تحریماتی که علیه کشور ایران اعمال شده است ، فروش بلبرینگ skf از طریق نمایندگی اصلی امکان پذیر نمی باشد. اما خوشبختانه ، به لطف تلاش های شرکت دانا صنعت آپادانا ، تمامی محصولات بلبرینگ و رولبرینگ این شرکت معتبر از طریق سایت قابل سفارش و خریداری می باشند.





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: