نقاشی سیب زمینی
نوشته شده توسط : radin

نقاشی سیب زمینی

 

طرح نقاشی سیب زمینی می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکان باشد چرا که اکثر کودکان به سیب زمینی سرخ شده علاقه دارند. بنابراین کشیدن نقاشی سیب زمینی می تواند آن ها را به وجد بیاورد. شما می توانید با آموزش نقاشی سیب زمینی به کودکان خود آن ها را از فواید کشیدن نقاشی کودکانه بهره مند کنید. به عنوان مثال زمانی که کودک شما نقاشی سیب زمینی خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود. اعتماد به نفس کافی یکی از شروط سلامت روان است و از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین از سن بسیار کم باید به میزان اعتماد به نفس توجه ویژه شود. در غیر این صورت کودکان در بزرگسالی دچار اختلالات متفاوتی خواهند شد.

نقاشی عنکبوت یکی از طرح های محبوب در بین طرح نقاشی های کودکانه برای فرزند شما است زیرا کودکان از سنین بسیار کم به حیوانات علاقه غریزی دارند. کودکان در سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و از راه نقاشی کردن برای به تصویر کشیدن تفکرات خود و ارتباط با دیگران استفاده می کنند.

رفته رفته خط خطی های آن ها تبدیل به شکل ها و طرح های منظم تر می شود و آن زمان است که تمایل آن ها برای کشیدن نقاشی از روی طرح های متنوع مانند طرح نقاشی عنکبوت نیز بیشتر می شود. از آنجایی که کودکان برای نشان دادن تفکرات خود از سن بسیار کم از نقاشی کشیدن کمک می گیرند بنابراین با تحلیل نقاشی های رسم شده توسط فرزند خود می توانید به بسیاری از تفکرات و ویژگی های شخصیتی او دست یابید. زیرا کودک شما از کشیدن نقاشی عنکبوت یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه برای ابراز احساسات و عواطف خود استفاده می کند. نقاشی های بیشتر را می توانید در وولک دنبال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: