اسم دختر ایرانی
نوشته شده توسط : radin

اسم دختر ایرانی / اسم پسرانه پر طرفدار / voolak.com

 

پیش از انتخاب بهترین پزشک کودک، بهترین دندانپزشک کودک و حتی بهترین دکوراسیون اتاق کودک، پدران و مادران باید برای کودک خود یک اسم انتخاب کنند. دنیای اسامی ایرانی بسیار گسترده است. آشنایی با معانی و ریشه اسامی کار سختی است. هنگام انتخاب اسم دختر ایرانی و یا یک اسم پسرانه پر طرفدار، تمامی اعضای خانواده و حتی دوستان و آشنایان سعی می کنند اسامی مختلفی که می شناسند را به پدران و مادرانی که منتظر تولد کودک خود هستند، معرفی کنند. آشنایی با ریشه و معانی مختلف اسامی کار دشواری است که به طور حتم همگان با آن آشنایی ندارند. به همین دلیل است که راه های مختلفی برای پیدا کردن اسامی و همچنین معانی و ریشه آن مقابل پدران و مادران قرار دارد.

یکی از سنتی ترین و قدیمی ترین روش های انتخاب اسم، استفاده از کتابچه های اسامی می باشد. در این کتابچه ها اسامی براساس حروف الفبا لیست شده و پدران و مادران می توانند با خواندن آن علاوه بر آشنایی با اسامی بیشتر، معانی و ریشه های مختلف آن ها را نیز بشناسند. اما استفاده از کتابچه ها یک عیب و سختی دارد، و آن این است که کاری زمان بر و وقت گیر می باشد. برای کسانی که اسم خاصی مد نظر دارند استفاده از کتابچه برای یافتن معنی آن کار سختی خواهد بود چون باید بین کلی اسم به دنبال اسم مورد نظر خود بگردند. اما مزیت استفاده از این راه، آشنایی با اسامی بیشتر می باشد. برای پدران و مادرانی که تنها به دنبال یافتن معنی یا ریشه یک اسم هستند یک راه ساده تر نیز وجود دارد.

ساده ترین و راحت ترین راه برای انتخاب اسم دختر ایرانی و یا آشنایی با اسامی دخترانه پر طرفدار یا اسم پسرانه پر طرفدار، استفاده از سایت هایی است که در حیطه کودک فعالیت می کنند. یکی از سایت هایی که در زمینه کودک فعالیت می کند سایت وولک است. سایت وولک با آدرس اینترنتی voolak.com، یک سایت با مطالب متعدد در رابطه با کودک و مسائل مرتبط با آن ها می باشد. والدین می توانند با مراجعه به سایت وولک، به مطالب مختلف پزشکی کودکان و همچنین آموزش های متعدد برای کودکان خود دسترسی پیدا کنند. تمامی این آموزش ها و مطالب به طور رایگان در اختیار والدین و کودکان قرار می گیرند.





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: