نقاشی کارخانه هیولاها / نقاشی آدامس / وولک
نوشته شده توسط : radin

نقاشی کارخانه هیولاها / نقاشی آدامس / وولک

 

هنگامی که کودک شما در حال ترسیم نقاشی کارخانه هیولا ها است درواقع باید رنگ ها و الگو های متفاوت را با هم ترکیب کند و با این کار قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شکل می گیرد و تقویت می شود. همچنین هنگامی که کودک نقاشی کارخانه هیولا ها خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، این کار باعث تقویت اعتماد به نفس در شخصیت کودک می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از کودکی به آن توجه شود. کمبود اعتماد به نفس در بزرگسالی باعث بروز مشکلات بسیار زیادی می شود. همچنین اگر اطرافیان از نقاشی کارخانه هیولا ها او انتقاد کنند، این امر باعث تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در کودکان می شود.

همچنین زمانی که کودکتان نقاشی آدامس خود را به پایان می رساند، آن را با شوق فراوان به اطرافیان خود نشان می دهد و این کار باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک شما می شود. میزان کافی اعتماد به نفس نقش بسیار پر رنگی در سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد باید از سن بسیار کم کودکان به میزان اعتماد به نفس آن ها توجه کنید. حتی اگر از نقاشی آدامس کودک شما انتقاد شود نیز روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما تقویت می شود. بنابراین با آموزش نقاشی آدامس به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

حتی برای بیشتر ترغیب کردن کودکان به کشیدن نقاشی آدامس می توانید خودتان نیز همراه کودکان خود به کشیدن نقاشی آدامس مشغول شوید. همان طور که به احتمال زیاد می دانید کودکان به انجام سرگرمی ها و بازی های گروهی بیشتر از انجام بازی های انفرادی علاقمند هستند. همچنین کشیدن نقاشی آدامس باعث تقویت بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در کودک شما می شود.

نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی برای کودکان در مسیر رشد ذهنی و رشد شخصیتی و رشد جسمی آن ها دارد. بنابراین شما می توانید با آموزش یک نقاشی ساده به کودکان خود باعث رشد بهتر آن ها شوید. به عنوان مثال می توانید از طرح نقاشی هایی که در وولک وجود دارند، برای آموزش به کودکان استفاده کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: