شعر کودکانه کوتاه وولک
نوشته شده توسط : radin

شعر کودکانه کوتاه
وولک

 

 

گوش کردن به آهنگ نه تنها برای کودکان خردسال از نظر تربیتی، تقویت هوش و شادی آفرینی مهم است بلکه برای نوزادان نیز اهمیت داد سایت وولک در یک مقاله به آن پرداخته است و میتوانید بخشی از آنرا را اینجا بخوانید. یکی از راه های ارتباط با فرزند در دوران جنینی گوش دادن به شعر کودکانه کوتاه است . اما باید بدانید صدای زیاد موجب ترسیدن کودک شما می گردد و شاید خطراتی را به همراه داشته باشد شما می توانید با دانلود آهنگ کودکانه بی کلام و آرام با ا ارتباط بر قرار کنید و یا اگر می خواهید کلیپ آهنگ کودکانه ببینید یا گوش دهید صدای آن را کم کنید تا آزاری به کودکتان نرسد . گوش دادن به ترانه کودکانه فارسی باعث می شود در دوران کودکی کلمات را به راحتی متوجه شوند . در دوران نوزادی نیز به دانلود ترانه کودکانه بپردازید تا هم او را با کلمات آشنا کنید هم موجب آرامش او شوید و هم بتوانید با شعر کودکانه صوتی با او ارتباط برقرار کنید.
تاثیر شعر و آهنگ کودکانه بر روی فرزند شما در سنین مختلف متفاوت است. کودک شما حتی زمانی که در رحم مادر بود نیز قادر به شنیدن صدای شما بود. خواندن آهنگ کودکانه قشنگ با صدای بلند برای نوزاد تازه متولد شده نیز تاثیراتی دارد. شما از زمان تولد فرزند خود می توانید شروع به خواندن ترانه کودکانه زیبا برای او کنید؛ چرا که شنیدن صدای مادر به فرزند شما آرامش را منتقل می کند و بی شک شنیدن صدای مادر در حالی که متن شعر کودکانه را می خواند برای کودک شما بسیار لذت بخش است.
از حدود سه ماهگی: قدرت شنوایی کودک شما قوی تر و هوشیار تر شده است، در این سن کودک شما با شنیدن صدای شما هنگام خواندن شعر کودکانه صوتی ممکن است به طور مستقیم به شخص شما واکنش نشان دهد و مستقیم به شما نگاه کند. در صورتی که شما شروع به خواندن شعر های کودکانه کردید و کودک شما مستقیم به شما نگاه نکرد و به اطراف نگاه کرد نگران نشوید، به احتمال زیاد کودک تمرکز خود را از دست داده است و یا خسته شده است. از همین امر می توان نتیجه گرفت که خواندن شعر کودکانه جدید برای نوزاد باعث تقویت قدرت تمرکز او می شود زیرا کودک شما هنگامی که صدای خواندن شعر یا آهنگ کودکانه زیبا توسط مادر خود را می شنود تلاش می کند تا صاحب آن صدا را پیدا کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: