اسم دختر با کلاس
نوشته شده توسط : radin

اسم دختر با کلاس / اسم دختر کمیاب / وولک

 

انتخاب اسامی خاص، انتخاب خاص ترین کیف، انتخاب خاص ترین دکوراسیون منزل و...  نشان از این است که همه به دنبال مسائل خاص هستند. این خاص طلبی حتی در انتخاب اسم کودکان نیز به چشم می آید. پدران و مادران برای انتخاب اسامی خاص و کمیاب زمان زیادی را صرف جستجو در میان اسامی ایرانی و اسامی قومیت های مختلف می کنند. حتی گاهی اوقات پدران و مادران و دیگر اعضای دیگر خانواده و آشنایان زمان زیادی را صرف انتخاب یک اسم دختر با کلاس می کنند. انتخاب یک اسم دختر کمیاب که در عین زیبایی، یک نام منحصر به فرد و دارای آوایی دلنشین نیز باشد، به هیچوجه کار آسانی نیست. انتخاب یک اسم دخترانه کمیاب با معنی و آوای زیبا، کاری زمان بر و گاه ممکن است حتی کلافه کننده نیز باشد. برای کمک به انتخاب اسم راه ها و روش های مختلفی وجود دارد که پدر و مادر می توانند از آن استفاده کنند.

در قدیم هنگامی که خبر اضافه شدن عضوی جدید به خانواده پخش می شد ، همه اعضای خانواده ، اقوام و نزدیکان علاوه بر حدس زدن جنسیت کودک به پیشنهاد اسم می پرداختند. این کار باعث می شد که به طور غیر مستقیم اسامی مختلفی برای هر دو جنسیت دختر و پسر توجه پدر و مادر را جلب کند.

یکی دیگر از راه های قدیمی انتخاب اسم کودک استفاده از کتاب هایی است که حاوی اسامی و معانی ایرانی است. در کتاب های اسامی ایرانی، تمامی اسامی براساس حروف الفبا ردیف شده اند. مقابل هر اسم، معنی و ریشه اصلی آن نیز ذکر شده است. هر پدر و مادری که قصد انتخاب اسم برای کودک خود را دارند می توانند با مطالعه این کتاب ها، با اسامی مختلفی آشنا شوند.

امروزه به لطف پیشرفت های تکنولوژی و کمک گرفتن از اینترنت ، جستجوی اسامی کودک بسیار راحت و ساده شده سات.  در جستجوی اینترنتی کافی است فقط اسم مورد نظر را برای یافتن معنی و یا جستجوی اسامی بر اساس قومیت خاصی را انجام دهید تا نتیجه دلخواه خود را مشاهده کنید. در جستجوی آنلاین می توانید اسامی را بر اساس حروف الفبا ، جنسیت و حتی قومیت نیز دسته بندی و سپس جستجو کنید. یکی از سایت هایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند سایت وولک است. سایت وولک ، یک سایت تخصصی کودک و نوجوان است که حاوی تمامی مطالب مورد نیاز برای کودکان و والدین آنها می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: