اسم پسرانه محبوب
نوشته شده توسط : radin

اسم پسرانه محبوب / نام دختر فارسی / وولک

 

اسم، اولین هدیه ای است که پدر و مادر برای کودک خود انتخاب می کنند و کودک نیز همیشه آن را به همراه خواهد داشت. اسم و رسم برای کودک تنها یک نشا هویتی و برای خطاب قرار دادن کودک محسوب نمی شود. اسم تاثیر بسزایی بر روی روحیه، اعتماد به نفس و حتی نحوه شکل گیری شخصیت کودکان می گذارد. به همین دلیل است که اکثر پدران و مادران سعی می کنند یک اسم پسرانه محبوب و یا یک نام دخترانه فارسی که در عین اصالت دارای زیبایی خاص نیز باشد، برای کودک نو رسیده و یا هنوز به دنیا نیامده خود انتخاب کنند.

انتخاب نام دختر فارسی و یا یک اسم پسرانه محبوب از میان دنیای وسیع اسامی زیبا و جذاب فارسی، یکی از دغدغه های استکه ذهن اکثر پدران و مادران و حتی خانواده های آنها را به خود مشغول کرده است. با توجه به این که انتخاب اسم پسرانه محبوب و نام دختر فارسی یکی از سخت ترین کارهایی است که هر پدر و مادر باید انجام دهند، بسیاری از اقوام و آشنایان نیز با اظهار نظر و گفتن اسامی جدید و امروز سعی می کنند به آنها کمک کنند تا با اسامی بیشتری آشنا شوند.

بسیاری از اسامی جدید اکثرا دارای ریشه هایی قومیتی هستند. مسلما به دلیل نداشتن آشنایی با قومیت های دیگر، والدین هیچ ایده ای از معانی اینگونه اسامی نیز ندارند.. استفاده از کتاب های اسامی که یک روش قدیمی به شمار می رود، می تواند یک راهکار برای کمک به حل این مشکل باشد. هر چند باید به این نکته توجه داشت که در اکثر کتاب های اسامی و معانی، همه نام ها بر اساس حروف الفبا قرار گرفته اند و ممکن است پیدا کردن یک نام دختر فارسی و یا اسم پسرانه محبوب که مطابق با ریشه و معیارهای مدنظر والدین است، دشوار شود. به همین دلیل است که امروزه بسیاری از پدران و مادران برای کمک به پیدا کردن اسم کودک خود از خدمات سایت های آنلاین کمک می گیرند. سایت وولک نیز سایتی است که می تواند به والدین از بسیاری جهات کمک های بسزایی کند. در سایت وولک علاوه بر آشنایی با اسامی مختلف، بسیاری مطالب آموزشی و آموزنده برای کودکان و والدین آنها قرار گرفته است که می توانند از آنها استفاده کنند.

 





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: