ویرگول
نوشته شده توسط : radin

ویرگول / قصه کودکانه / سایت روزانه

 

در ذهن همگان اینگونه حک شده است که شبکه ها و سایت های اجتماعی مکانی برای آشنایی با افراد جدید و تبادل اطلاعات می باشد. این تعریف ابتدایی شبکه های اجتماعی و کاربردهای متنوع آنها می باشد. امروزه کاربران اینترنتی از شبکه های اجتماعی و سایت های وبلاگی استفاده های مختلفی می برند. یکی از این استفاده هایی که می توان از شبکه های اجتماعی و سایت های وبلاگی برد ، قرار دادن مطالب و محتواهای ساخته شده توسط کاربران است. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را می توان هنرمندان و نویسندگان آینده قلمداد کرد. اکثر این افراد کسانی هستند که آثار خود را به طور رایگان در اختیار دیگر کاربران قرار می دهند. شاید در ابتدا هدف انتشار آثار باشد ، اما نظرسنجی از دیگران و بررسی بازخورد مخاطبین نسبت به آثار در وهله اول قرار دارد. همانند قصه کودکانه وولک که در سایت مداد قرار داده می شود و والدین آن را برای کودکان خود می خوانند و سپس واکنش کودک را از طریق بخش نظرات به نویسنده اعلام می کنند.

مطالب متعدد و آموزنده ای در سایت های همانند ویرگول وجود دارند که مخاطبین آنها تنها بزرگسالان نیستند. همانند مثال قصه کودکانه ، مخاطب اصلی کودکان و عکس العمل آنها نسبت به روند داستان می باشد. بنابراین می توان گفت مطالبی که در شبکه ها و سایت های اجتماعی همانند ویرگول قرار داده می شود ، تمامی رده های سنی را شامل می شوند.

به همین دلیل است که سایت های مختلف دیگری همانند سایت روزانه اقدام به قرار دادن مطالب و محتواهایی برای کودکان کرده اند. شاید راحت ترین آنها انواع قصه کودکانه باشد. زیرا کودکان عاشق قصه خواندن و قصه شنیدن هستند. داستان های مختلف و هیجان انگیزی که کودکان را در دنیای تخیلی و سرشار از اتفاقات پیش بینی نشده ، غرق می کند. سایت رپرتاژ 1 دارای انواع قصه کودکانه در سبک های مختلف می باشد. بسیاری از پدران و مادران از قصه خوانی به عنوان یک شیوه تربیتی و آموزشی نیز استفاده می کنند. شاید به همین علت است که امروزه تنوع قصه های کودکانه موجود در سایت ویرگول نیز افزایش پیدا کرده است. داستان ها و قصه کودکانه که در سایت ویرگول و سایت رپرتاژ 1 قرار داده می شوند ، اکثرا توسط کاربران همان سایت نوشته شده است. شاید همین حس نا آشنایی با روند داستان برای والدین ، آنها را ترغیب به استفاده از مطالب سایت رپرتاژ 1 و سایت ویرگول می کند.





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: