دوربین سیمکارتی
نوشته شده توسط : radin

دوربین سیمکارتی / دستگاه ipc-hdw4431em-as/ دوربین مارکت

 

با پیشرفت فروشگاه های آنلاین و استقبال مردم از خریداری محصولات به صورت آنلاین، فروش تمامی مایجتاج و محصولات در اینترنت امری عادی و رایج شده است. تمامی محصولاتی که برای تهیه آن شاید چندین روز زمان ببرد را می توان با جستجویی ساده در چند سایت پیدا کرده و سپس سفارش داد. سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی، انواع دوربین های مداربسته و انواع دزدگیر فعالیت می کند. شما در این سایت می توانید برندهای متنوع و محصولات مختلفی را یافته و با قیمت مناسب تهیه کنید. سایت دوربین مارکت، جدیدترین محصولات و تولیدات شرکت های بزرگ و معتبر دنیا را در اختیار شما قرار می دهد. تکنولوژی هایی همانند دوربین سیمکارتی، دوربین خورشیدی و ... از جدیدترین دوربین های مدار بسته دنیا هستند که در سایت دوربین مارکت موجود می باشند.

یکی از محصولات شرکت داهوا که از طریق سایت دوربین مارکت قابل تهیه و خریداری می باشد، دستگاه ipc-hdw4431em-as است. دستگاه ipc-hdw4431em-as، با سری دوربین های مدار بسته IP شرکت داهوا می باشد که از کیفیت تصاویر اچ دی نیز برخوردار است. دستگاه ipc-hdw4431em-as یک دوربین دام 4 مگا پیکسلی دارد که قابلیت دید در شب تا مسافت 50 متری را به خوبی پشتیبانی می کند. دستگاه ipc-hdw4431em-as دارای بدنه ای فلزی است که برابر ضربه و همچنین آب، گرد و غبار مقاوم می باشد. از دیگر ویژگی های دستگاه ipc-hdw4431em-as می توان به قابلیت پلاک خوانی این دستگاه اشاره کرد. دستگاه ipc-hdw4431em-as دوربین مدار بسته ای است که تحت شبکه کار می کند و به دلیل وجود ویژگی یکسان سازی نور که در این دوربین مدار بسته به کار رفته است و همچنین دید در شب مناسبی که دارد، می توان به عنوان دوربین پلاک خوان مقرون به صرفه نیز مورد استفاده قرار گیرد. یکی از ویژگی های بسیار کاربردی دستگاه ipc-hdw4431em-as، بهره مندی از میکروفون داخلی می باشد. قرار داشتن میکرفون داخلی در دوربین ipc-hdw4431em-as برای شنیدن صدای محیط با کمترین میزان پارازیت، ضبط تصاویر و صدار به طور همزمان برای این دستگاه امکان پدیر شده است. به دلیل پشتیبانی از شبکه، دستگاه ipc-hdw4431em-as می تواند تصاویر را به طور مستقیم و مستقل به دستگاه ان وی آر ارسال کند.

تهیه دستگاه ipc-hdw4431em-as و یا دوربین سیمکارتی و حتی دوربین خورشیدی هم اکنون از طریق سایت دوربین مارکت برای شما فراهم شده است.





:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: