دوربین سیم کارتی
نوشته شده توسط : radin

دوربین سیم کارتی / دستگاه  2108HS-4KS2/ doorbinmarket.com

 

با توجه به افزایش جرم و جنایت و خطراتی که جان و مال مردم را تهدید می کنند، تقاضا و استفاده از انواع سیستم های نظارتی و امنیتی روز به روز در حال افزایش است. امروزه در تمامی مراکز تجاری و منازل شاهد دوربین های مدار بسته مختلفی هستیم که متناسب با محیط پیرامون خود، انتخاب شده اند. با پیشرفت هایی تکنولوژی برای دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی به همراه داشته است، تنوع محصولات دوربین های مدار بسته و لوازم جانبی آنها نیز به طرز قابل توجهی بیشتر شده است. امروزه شاهد دوربین سیم کارتی که قابلیت برقراری تماس را دارند، دوربین های خورشیدی که انرژی خود را از نور خورشید تامین می کنند، دوربین های خودرو که با حسگرهای به کار رفته در خود قادر به هشدار پیش از برخورد با سطوح هستند و ... بسیاری مدل جدید دیگر هستیم.

پیشرفت دوربین های مدار بسته به تنهایی کافی نیست. در کنار پیشرفته تر کردن تکنولوژی به کار رفته در دوربین های مدار بسته باید تمامی لوازم دیگری که برای سیستم امنیتی و نظارتی ضروری محسوب می شوند نیز هماهنگ با آنها پیشرفت کنند تا عملکرد و امنیت بهتری داشته باشند. دستگاه ان وی آر نیز با توجه به نقش حیاتی و مهمی که در سیستم های امنیتی و نظارتی ایفا می کند، از این قاهده مستثنی نیست. دستگاه  2108HS-4KS2 از محصولات مطمئن و پر فروش شرکت معتبر و معروف داهوا، یکی از پیشرفته ترین دستگاه های ان وی آر حال حاضر بازار کشور می باشد. دستگاه  2108HS-4KS2 که یک دستگاه ضبط و نگه داری تصاویر و صداهای ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته می  باشد، یک دستگاه 8 کانال ورودی برای دوربین های مدار بسته IP می باشد. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، دستگاه  2108HS-4KS2 با پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 8 ترابایت و برخورداری از خروجی هایی با کیفیت اچ دی ام آی و وی جی ای می تواند تصاویر زنده و ضبط شده را با شفافیت بسیار بالایی پخش کند.

دستگاه  2108HS-4KS2 و انواع مختلف دیگر دوبین های مدار بسته همانند دوربین سیم کارتی را می توانید از طریق سایت دوربین مارکت سفارش دهید. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین سایت های فعال در زمینه فروش و نصب دوربین های مدار بسته و انواع سیستم های امنیتی می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: