نقاشی سیب زمینی
نوشته شده توسط : radin

نقاشی سیب زمینی / نقاشی یخ / وولک

 

طرح نقاشی سیب زمینی می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکان باشد چرا که اکثر کودکان به سیب زمینی سرخ شده علاقه دارند. بنابراین کشیدن نقاشی سیب زمینی می تواند آن ها را به وجد بیاورد. شما می توانید با آموزش نقاشی سیب زمینی به کودکان خود آن ها را از فواید کشیدن نقاشی کودکانه بهره مند کنید.

زمانی که کودک شما نقاشی سیب زمینی خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود. اعتماد به نفس کافی یکی از شروط سلامت روان است و از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین از سن بسیار کم باید به میزان اعتماد به نفس توجه ویژه شود. در غیر این صورت کودکان در بزرگسالی دچار اختلالات متفاوتی خواهند شد.

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی یخ می کند باید طرح نهایی نقاشی یخ را در ذهن خود تصور کند و این امر باعث افزایش قدرت خیال پردازی او می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث می شود تا کودکانی باهوش تر پرورش یابند. همچنین در مسیر ترسیم نقاشی یخ کودک باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و باهم ترکیب کند.

این کار نیز باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در او می شود. همچنین زمانی که فرزند شما نقاشی یخ خود را به پایان می رساند در واقع اعتماد به نفس را در شخصیت خود تقویت می کند. همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از دوران کودکی به آن توجه شود در غیر این صورت در بزرگسالی شخصیت فرد دچار اختلالات متفاوتی خواهد شد. حتی اگر از نقاشی یخ کودک انتقاد شود نیز روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما تقویت می شود.

نقاشی های کودکانه و تاثیرات هر یک از ان ها روی کودک خود را در وبسایت وولک دنبال کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: