کاردستی دسته گل
نوشته شده توسط : radin

کاردستی دسته گل / کاردستی پرندگان خشمگین / وولک

 

البته اگر کودک شما برای ساخت کاردستی دسته گل نیاز به کمک فرد دیگری نیز داشته باشد در این مرحله نیز ساخت کاردستی دسته گل یا کار دستی کودکانه ی دیگری به رشد و تقویت رفتار ها و فعالیت های اجتماعی کودک شما کمک کرده است. همچنین زمانی که کودک شما به عنوان مثال کاردستی دسته گل را به اتمام می رساند، باعث تقویت و رشد اعتماد به نفس او نیز می شود بنابراین سعی کنید تا طرح های جذابی را مانند کاردستی دسته گل برای کودک خود انتخاب کنید تا کودک شما به ساخت کاردستی و انجام فعالیت های فیزیکی علاقمند شود. ساخت کاردستی دسته گل و کاردستی های دیگر قوه تخیل کودک شما را نیز تقویت می کند زیرا قبل از شروع به ساخت کودک شما باید آن را در ذهن خود تجسم کند سپس برای ساخت کاردستی دسته گل اقدام کند. این امر باعث تقویت حافظه کودک شما نیز می شود.

رای این که فرزند شما به ساخت کاردستی تمایل و اشتیاق نشان دهد باید طرحی مطابق سلایق او انتخاب کنید. به عنوان مثال کاردستی پرندگان خشمگین می تواند برای دختر بچه ها و پسر بچه ها که به انجام بازی های کامپیوتری می پردازند، بسیار جذاب باشد. بنابراین آن ها به ساخت کاردستی پرندگان خشمگین علاقه و اشتیاق نشان می دهند. زمانی که کودک شما شروع به ساخت کاردستی پرندگان خشمگین می کند درواقع شروع به ساختن و خلق کردن می کند. انسان ها به طور ذاتی به ساختن و خلق کردن تمایل و علاقه ی زیادی دارند بنابراین با ساخت کاردستی پرندگان خشمگین این احساس نیاز در فرزند شما رفع می شود.

برای سرگرم کردن کودکان در خانه، به خصوص در روزهای کرونایی، استفاده از سایت های تخصصی کودک ضروری است. وولک با در برداشتن نقاشی و کاردستی های متنوع و کودکانه این مشکل را برای والدین حل کرده و در هر زمان که خواستید می توانید از محتواهای رایگان وولک برای سرگرمی کودکان خود استفاده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: