مینی اسپید دام
نوشته شده توسط : radin

یکی از محبوب ترین و معتبر ترین برند های فروش دوربین های مداربسته، برند داهوا است. یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین مدل های دوربین های مداربسته داهوا، B1a21p است. شما می توانید با تهیه دوربین های مداربسته از شرکت سازنده ی داهوا از کیفیت ساخت دوربین های این شرکت اطمینان داشته باشید و با خیال راحت خرید کنید. شرکت داهوا بیش تر از 15 سال است که در زمینه ی تولید فناوری و تکنولوژی در حال فعالیت است و همیشه در هر زمینه ای حرفی برای گفتن داشته است و بهترین محصولات را معرفی و به بازار عرضه کرده است.

دوربین های اسپید دام نیز در بازار تجهیزات و تکنولوژی امنیتی محبوبیت بسیار زیادی دارند چرا که کاربرد بسیار زیادی دارند. دوربین های اسپید دام، دوربین های بسیار قوی ای هستند که می توانند تردد را کنترل کنند و جزئیات را بررسی کنند. دوربین های اسپید دام با نام های دوربین های گردان و دوربین های چرخشی نیز شناخته می شوند. یکی از انواع دوربین های اسپید دام نیز، دوربین های مینی اسپید دام است. یکی دیگر از انواع دوربین های مداربستهف دوربین های بولت است. دوربین های بولت معمولا در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین های بولت ضد آب هستند و این امر باعث می شود تا برای استفاده در محیط های بیرون مناسب تر باشند. دوربین های مداربسته بولت دارای دید در شب IR هستند. دوربین های بولت معمولا دید در شب با برد بسیار بالایی دارند تا بتوانند جزئیات را بررسی کنند. دوربین های بولت معمولا استوانه ای شکل هستند و بدنه ی آن ها نیز فلزی است. یکی از مدل های محبوب دوربین های بولت نیز، v380 بولت است که با توجه به کیفیت و کارایی بالا، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. به طور کلی انواع زیادی از دوربین های مداربسته وجود دارد که در ابتدا باید نیاز خود را بشناسید تا بتوانید مناسب ترین نوع دوربین را برای رفع نیاز خود انتخاب کنید.





:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: