دوربین آنالوگ داهوا
نوشته شده توسط : radin

برند داهوا یکی از بهترین و برترین برند های جهان است که در حوزه سیستم های نظارتی و امنیتی فعالیت دارد و تولیدات خود را به بازار عرضه می کند . دوربین های مداربسته داهوا شامل دو نوع آنالوگ و تحت شبکه هستند که ما به معرفی دو مدل از دوربین آنالوگ داهوا می پردازیم و شما را با بهترین دوربین های آنالوگ آشنا می کنیم .

دوربین داهوا B1A21P

این دوربین از سری کوپر برند داهوا است و قیمت نسبتا ارزانی دارد پس در دسته اقتصادی شرکت داهوا قرار می گیرد . دوربین داهوا B1A21P یک دوربین 2 مگاپیکسلی است که می تواند تصاویر 30 فریمی را برایمان ضبط کند. دوربین DH-HAC-B1A21P با توجه به کیفیت فول اچ دی که دارد تا حد زیادی می تواند نیازهای ما را برطرف کند و با توجه به لنز ثابت 3.6 میلی متری که دارد میتواند تا تصویر 91 درجه ای را به ما نمایش دهد . دوربین DH-HAC-B1A21P با توجه به ال ای دی های هوشمندی که دارد میتواند در تاریکی مطلق تا 20 متر تصویر محیط را نمایش دهد . جنس بدنه ی این دوربین پلاستیکی است . دوربین DH-HAC-B1A21P دارای شکل ظاهری بالت می باشد که همین امر باعث میشود اکثرا از این دوربین در فضاهای بیرونی استفاده شود . دمای کاری دوربین مدا ربسته DH-HAC-B1A21P از 60- تا 40+ می باشد و دارای استاندارد IP67 می باشد و شما با خیال راحت میتوانید از این دوربین در هر جا که میخواهید استفده نمایید .

دوربین داهوا T1A21P

دوربین دام داهوا مدل DH-HAC-T1A21P یک دوربین 2 مگاپیکسلی با برد دید در شب 20 متر دوربین مداربسته DHHACT1A21P دوربین داهوا T1A21P یکی از محصولات سری کوپر داهواست که دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر مدل های داهوا می باشد. این دوربین ارزان قیمت مناسب برای فضاهای داخلی است و جنس بدنه آن از پلاستیک می باشد. ضد آب نیست و نمی توان آن را در محیط های باز نصب کرد.





:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: