نوشته شده توسط : radin

کاردستی اسب تک شاخ، جذاب و هیجان انگیز برای بچه ها

اسب تک شاخ یکی از موجوداتی خیالی است که کودکان علاقه زیادی به آن و داستان های آن دارند اسب تک شاخ در داستان های اساطیری کشورهای زیادی مانند ایران و اروپایی وجود دارد تک شاخ ها حیواناتی افسانه ای هستند که بدنی به شکل اسب داشته و شاخی که معمولا بصورت مارپیچ است روی سر خود دارند آنها در زمان کره بودن طلایی و سپس نقره ای می شوند و پس از اینکه بصورت کامل بالغ می شوند به رنگ سفید درمی آیند باورهای افسانه ای شکار تک شاخ بسیار سخت نمایش می دهد زیاد آنها بسیار تند و تیز و چابک هستند در افسانه ها آمده است که تک شاخ ها زنان و دختران را به مردان ترجیح می دهند و بعضی می گویند که تک شاخ ها فقط توسط زنان رام می شوند. شاید علت استفاده از رنگ های دخترانه در خلق شخصیت کارتونی و عروسکی اسب تک شاخ هم همین باشد.

با توجه به علاقه ای که بسیاری از بچه ها به این شخصیت کارتونی دارند احتمالا ساخت کاردستی اسب تک شاخ هم برای آنها جذاب خواهد بود. بطور کل کاردستی اگر درست آموزش داده شود و بچه ها بطور کامل درگیر آن شوند می تواند بسیار برای بچه ها جذاب باشد در ساخت کاردستی بچه ها از وسایل مختلف استفاده می کنند تفکر، خلاقیت و خیال پردازی خود را بکار می گیرند و از مهارت های خود مانند بریدن، رنگ کردن و چسباندن استفاده می کنند همه این ها می تواند ساخت کاردستی را برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی کند. حال اگر کودک بخواهد کاردستی شخصیتی که به ان علاقه دارد را هم بسازد حتما جذابیت بیشتری برای او خواهد داشت اگر کودک شما هم علاقمند به شخصیت کارتونی اسب تک شاخ است حتما ساخت کاردستی اسب تک شاخ هم برای او جذاب خواهد بود پس می توانید با کمک ویدئو ساخت کاردستی اسب تک شاخ که در همین صفحه در دسترس شماست کودک خود را تشویق کنید تا این کاردستی را بسازد و از نتیجه آن لذت ببرد.

ضمنا پیشنهاد می کنیم در همان ابتدای فرآیند ساخت کاردستی با کمک کودک خود اسمی برای اسب تک شاخ خود انتخاب کنید و ضمنا می توانید مراحل ساخت کاردستی اسب تک شاخ را با قصه هم همراه کنید تا جذابیت بیشتری برای کودک شما داشته باشد شما می توانید از لینک زیر به قصه کودکانه وولک در مورد اسب تک شاخ دسترسی پیدا کنید.

کره اسبی به نام شاخدار

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است

 


:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی به چیزهایی گفته می شود که معمولا کودک با/بدون کمک یک بزرگتر و از طریق بریدن، رنگ کردن، چسباندن، نقاشی کردن و مواردی از این دست درست می کند. معمولا موادی که در دست کردن کاردستی به کار می رود کاغذ، مقوا، پلاستیک، نخ، خمیر، قیچی، چسب و مواردی از این دست هستند بچه ها معمولا کاردستی درست کردن را دوست دارند چون باعث سرگرمی آن ها می شود از طرف دیگر کاردستی درست کردن می تواند قسمتی از آموزش هایی که باشد که به بچه ها داده می شود در فرآیند درست کردن کاردستی بچه ها فکر می کنند تخیل می کنند داستان پردازی می کنند و می توانند بین اجزا مختلفی که در یک کاردستی وجود دارد ارتباط برقرار کنند. کاردستی درست کردن باعث می شود هماهنگی بین دست، چشم و مغز کودک افزایش پیدا کند کودک در هنگام درست کردن کاردستی سعی می کند مثلا در هنگام بریدن بین دست خود که قیچی را کنترل می کند، چشم خود که در حال دنبال کردن خط برش است و مغز خود که به این دو فرمان می دهد هماهنگی برقرار کند پس باعث می شود که کودک بهتر بتواند کنترل کردن و مدیریت کردن قسمت های بدن خود را تمرین کند ضمنا اگر درست کردن کاردستی با گفتن یک داستان همراه شود کودک وقتی در حال درست کردن اجزا مختلف کاردستی است در ذهن خود در مورد داستان تخیل هم بکند و در این حالت علاوه بر اینکه دست و چشم و مغز او درگیر درست کردن کاردستی هستند قدرت خلاقیت او نیز فعال می شود.

از طرف دیگر وقتی کودک اجسام یا حیوانات را تصور می کند و بعد آنها را در قالب کاردستی بوجود می آورد این احساس در او تقویت می شود که قدرت به واقعیت رساندن افکار خود را نیز دارد یعنی می تواند فکر کند، برنامه ریزی کند و بعد چیزی که در ذهنش هست را بسازد این موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس کودک شده و به او این اعتماد به نفس و جسارت را می دهد که برای جامه عمل پوشاندن به افکار خود تلاش کند

از طرفی در فرآیند ساختن کاردستی کودک یاد می گیرد که از وسایلی مانند قیچس، چسب، نخ، مداد، کاغذ و مقوا استفاده کند و مهارت دست ورزی کودک برای اتصال و بریدن این وسایل افزایش پیدا می کند البته باید به این نکته هم توجه داشت که کودک در سنین پایین نباید بدون نظارت و کمک والدین از وسایلی که می تواند برای او خطرناک باشد مانند قیچی، سوزن استفاده کند و همیشه برای درست کردن کاردستی باید یکی از والدین یا یک بزرگتر در کنار کودک حضور داشته باشد تا از آسیب رسیدن به او جلوگیری کند.

شما در سایت وولک به تعداد زیادی از فیلم های آموزشی و ایده های جدید ساخت کاردستی بصورت رایگان دسترسی دارید.

 



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ممکن است به طور ناگهانی با روشن نشدن لپ تاپ خود مواجه شوید. روشن نشدن لپ تاپ می تواند دلایل متفاوت سخت افزاری یا نرم افزاری داشته باشد. بهتر است برای رفع این مشکل به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ مراجعه کنید. در صورتی که به مرکز تعمیرات درستی مراجعه نکنید ممکن است تعمیرکار مورد نظر مشکل لپ تاپ شما را به طور صحیح عیب یابی نکند و این امر باعث خسارت بیشتر به دستگاه شما می شود.

یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید مجهز به تمامی وسایل ها و ابزارات مورد نیاز برای تعمیر هرگونه دستگاه از هر شرکت سازنده ای باشد. همچنین باید مجهز به قطعات سخت افزاری شرکت های سازنده متفاوت باشد تا در صورت نیاز به جایگزین قطعه ای سالم به جای قطعه ای آسیب دیده، با دسترسی به قطعات اورجینال و صدرصد اصل سالم بتواند در اسرع وقت دستگاه را تعمیر کند.

یک تعمیرکار ماهر در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ لنوو ممکن است فقط در زمینه ی تعمیرات محصولات شرکت لنوو تخصص و مهارت داشته باشد و به عنوان مثال از پس تعمیر تخصصی مک بوک یا به طور کلی تعمیرات محصولات اپل به خوبی برنیاید. از آن جایی که در ساخت محصولات اپل حساسیت و ظرافت بسیار بیشتری به کار رفته است بنابراین در انتخاب مرکز تعمیرات نهایت دقت را به خرج دهید.

به طور کلی لپ تاپ ها به علت کاربرد و کارایی بسیار زیادی که دارند، احتمال خرابی و نیاز به تعمیر آن ها نیز بالاتر می رود. در صورتی خرابی لپ تاپ انجام بسیاری از فعالیت های روزمره ما دچار مشکل می شود و بسیار از فعالیت ها نیز به طور کلی غیرقابل انجام می شوند بنابراین برای مطمئن شدند سلامت عملکرد لپ تاپ خود حتما هر چند وقت یکبار به مرکز تعمیرات مراجعه کنید تا از سلامت عملکرد دستگاهتان مطمئن شوید.

 


:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر گوشی موبایل توسط خودمان یا متخصص؟

در پاسخی کوتاه باید گفت متخصص ! اما چرا؟!

با وجود کوچکی و ظاهر ساده ای که دارند، برای سرویس و تعمیرات موبایل، مانند سایر دستگاه ها و وسیله ها، وجود یک متخصص لازم است. همانطور که در صورت خرابی ماشین به تعمیرگاه مراجعه می کنید تا تعمیرکار(مکانیک) آن را سرویس کند؛ برای تعمیر گوشی موبایل یا سرویس آن نیز باید به تعمیرگاه و متخصص مراجعه کنید! متخصصان تعمیر گوشی، با گذراندن واحدها و دوره های مختلف، و آشنایی با بخش های نرم افزاری و سخت افزاری موبایل، قادر به عیب یابی و تعمیر گوشی موبایل می شوند. یکی از مهم ترین مهارت هایی که متخصص تعمیر موبایل، باید داشته باشد؛ قطعه شناسی تخصصی تجهیزات تلفن همراه می باشد. متخصصی که با ساختار سیستم عامل گوشی آشنا باشد؛ مسلما در عیب یابی راحت تر وسریعتر عمل کرده و متعاقبا تعمیرات گوشی موبایل برای او آسان تر خواهد بود. برای تعمیر گوشی آیفون مشکلات بسیاری وجود دارد یکی از این مشکلات بازیابی رمز اپل ایدی است .

مراحل بازیابی رمز اپل ای دی

همانطور که می دانید به هنگام ورود به دستگاه جدید اپل، برای اولین بار، ملزم به وارد کردن یک گذرواژه و یک کد تایید 6 رقمی هستید. اگر این سرویس را فعال کنید، می توانید از طریق اپل آی دی به آی کلود نیز متصل شوید. اما اگر گذرواژه اپل آی دی خود را فراموش کرده اید، روند زیر را برای بازیابی رمز اپل ایدی فرا بگیرید:

1.رمزعبور iCloud خود را در iPhone یا iPad مجددا تنظیم کنید

2.رمزعبور Apple ID خود را مجدداً در Mac تنظیم کنید

3. رمزعبور Apple ID خود را در وب سایت Apple ID تنظیم مجدد کنید.

4.تنظیم مجدد گذرواژه iCloud خود را از طریق برنامه Find My iPhone

5. تنظیم گذرواژه iCloud خود را با تأیید صحت دو مرحله فعال کنید

6. نحوه تنظیم مجدد یک حساب iCloud با گذرواژه

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر انواع موبایل در محل

اگر انتظار برای تعمیر گوشی آیفون شما را اذیت می کند و دوست دارید موبایل خود را در کوتاه ترین زمان تعمیر کنید؛ می توانید از خدمات تعمیر موبایل در محل استفاده کنید. در تعمیر آیفون در محل، تمام اقدامات لازم برای سرویس آیفون و تعمیرات آن در حضور خود مشتری و در محل درخواستی او انجام می گیرد. یکی از مزیت های تعمیر آیفون در محل ، اطمینان خاطر مشتری در مسیر تعمیر آیفون است.

مشکلات احتمالی شیائومی که کاربران را نیازمند به تعمیر موبایل شیائومی میکند

  • به سرعت خالی شدن باتری گوشی

یکی از مشکلات احتمالی مشترک تمامی گوشی های همراه، خالی شدن سریع باتری دستگاه است. در گوشی های هوشمند شیائومی این مشکل بسیار رایج است چرا که موبایل های شیائومی در بخش نرم افزاری مربوطه به بهینه سازی باتری ضعیف عمل کرده اند. در صورت وجود این مشکل ممکن است در  نیاز به تعویض باتری نیز باشد.

  • اختلال در قسمت تاچ (حساسیت لمسی) گوشی

یکی دیگر از مشکلات رایج که کاربران را ملزم به اقدام برای تعمیر گوشی شیائومی می کند وجود اختلال در تاچ (حساسیت لمسی) دستگاه است که ممکن است منشا آن از وجود مشکل در بخش نرم افزاری و یا سخت افزاری و صفحه نمایشگر باشد.

  • اختلال در آنتن دهی گوشی های همراه شیائومی

لازم به ذکر است که گوشی های همراه شیائومی از قدرت آنتن دهی بسیار قوی و خوبی در ایران برخوردار هستند و اختلال در آنتن دهی بیشتر در مناطق اروپایی است اما اگر با این اختلال مواجه شدید باید برای تعمیرات گوشی شیائومی خود اقدام کنید. وجود اختلال در بخش وایرلس (بلوتوث)، اختلال در عملکرد دوربین، اختلال در اتصال گوشی به هدست، کامپیوتر و مشکلات مربوط به وای فای، عدم نمایش نوتیفیکشن ها(اعلان ها) و… از دیگر مشکلات رایج گوشی های همراه شیائومی هستند.رفع مشکلات مربوطه به هارد و باتری یا بخش های دیگر سخت افزاری و برطرف کردن مشکلات نرم افزاری از وظایف تعمیرکار است.

 



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

آیا برای تعمیر کامپیوتر خود به دنبال یک مرکز تخصصی هستید و هنوز آن را پیدا نکرده اید؟! دیجی بان به عنوان یک مرکز کاملا حرفه برای انجام تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری متعدد در خدمت شماست.

حرفه ای ترین ها را برای انجام تعمیر کامپیوتر خود انتخاب کنید. چگونه؟! با ما همراه باشید. یک تعمیرکار حرفه ای برای انجام فرایند تعمیر کامپیوتر، ابتدا باید آن را عیب جویی کرده و پس از شناسایی مشکل به وجود آمده برای سیستم، برای تعمیر آن تصمیم گیری کند. درست ترین تصمیم گیری ها توسط متخصصان حاذق اتفاق می افتد، به گونه ای که تعمیر کامپیوتر شما درست ترین مسیر را طی کرده و کمترین آسیب ها و ریسک های احتمالی را متحمل می شود.

به عنوان مثال اگر مودم شما دچار مشکل شود، متخصص ابتدا با طرح یک مسئله برای خود، به جستجوی راه حلی برای آن می پردازد. مثلا علت روشن نشدن چراغ اینترنت مودم از نظر یک متخصص تعمیر مودم می تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ لذا متخصص با مشاهده این مسئله، علل متعدد آن را بررسی می کند و با انجام تست های گوناگون روی موذم شما، به تعمیرات مودم می پردازد.

این استراتژی تعمیر، درست ترین استراتژی در میان تعمیرکاران حاذق بوده و کمترین نارضایتی را در میان مشتریان وفادار به دنبال داشته است. لذا انتخاب راهی درستبرای انجام تعیمرات و تعمیرکاری متخصص و حرفه ای برای تعمیر وسایل، نکته بسیار با اهمیتی است که باید به آن توجه نمود.

در فرآیند ساخت اپل واچ ها از قطعات بسیار با کیفیت و نرم افزار های خاص استفاده شده است ، همین امر باعث شده است تعمیرات اپل واچ ها نیازمند دقت و توانایی بیشتری باشند و قطعات اورجینال سخت افزاری آنها بسیار کمیاب است ، بدین جهت هزینه تعمیرات اپل واچ بخصوص در بخش سخت افزاری زیاد است. شما برای تعمیرات اپل واچ خود می توانید از خدمات تعمیر  اپل واچ آنلاین و یا تعمیرات اپل واچ در محل دیجی بان استفاده کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی میوه، راهی هیجان انگیز برای آشتی دادن بچه ها با میوه و تشویق بچه ها به خوردن میوه است.

میوه ها از چیزهایی هستند که بچه ها از سنین کودکی با آنها آشنا می شوند البته بعضی از بچه ها در خوردن میوه بد قلقی می کنند و از میوه ها به اندازه لازم استفاده نمی کنند و این موضوع برای بسیاری از مادر و پدرها به یک چالش تبدیل می شود بچه ها مانند هر انسان دیگری و چه بسا بیشتر چون در سن رشد قرار دارند به انواع میوه ها نیاز دارند و معمولا اصرار والدین به بچه ها برای خوردن میوه هم راهگشا نیست و بعضا بچه ها در این حالت لج کرده و موضوع پیچیده تر می شود.

در اینجا به شما یک راهکار برای این موضوع ارائه می کنیم.

کاردستی میوه، بچه ها معمولا به کارهایی که برایشان حکم بازی و سرگرمی دارد رویکرد مثبت دارند پس از قدرت سرگرمی برای متقاعد کردن بچه ها برای موضوعاتی که در آنها لجبازی می کنند استفاده کنید یکی از روش های خوب برای بازی، سرگرمی و همچنان آموزش بچه ها استفاده از کاردستی است کاردستی می تواند حس خلاقیت و هماهنگی بچه ها را افزایش دهد زیرا برای ساخت کاردستی نیاز به ایده پردازی و ساخت آن دارند در ساخت کاردستی باید دست، چشم و ذهن کودک همزمان و هماهنگ باشند و این موقعیت خوبی را برای رشد کودک ایجاد می کند اگر کودک شما برای میوه خوردن بد قلقی می کند می توانید کاردستی همان میوه را انتخاب کنید و از او بخواهید با کمک شما کاردستی همان میوه را بسازد مثلا وقتی کودک برای خوردن سیب لج بازی می کند می توانید به او پیشنهاد کنید که مانند یک باغدار یک کاردستی یک درخت و سپس چند سیب درست کند سیب های کاردستی را روی درخت بچسبانید و بعد سیب ها را نشانه رسیدن قرمز کنید و از او بخواهید سیب های خود را از درخت بچیند و سپس به او پیشنهاد دهید برای اینکه بتواند طعم سیب های خود را بچشد یک سیب واقعی را گاز بزند با اینکار علاوه براینکه کارکردن با وسایلی مانند قیچی، کاغذ، چسب و مدادرنگی را به کودک خود اموزش داده اید احتمالا او را قانع کرده اید که سیب هم بخورد پس دو موفقیت بدست آورده اید برای میوه های دیگر نیز می توانید از همین روش استفاده کنید. البته اگر کاردستی درست کردن را با قصه هم همراه کنید حتما جذاب تر خواهد بود.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

داهوا تکنولوژی در سال 2001 در حوزه سیستم های نظارت تصویری ( دوربین مدار بسته ) به صورت تخصصی آغاز به کار نمود .

داهوا تکنولوژی اولین شرکتی در چین است که دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال یا DVR هشت کانال با پخش real time را در سال 2001 راه‌اندازی کرد. این شرکت همچنین در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری‌های جدید سرمایه گذاری گسترده ای نموده‌ است.

داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد. از آن زمان، این شرکت همچنان به سرمایه‌گذاری در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری‌های جدید ادامه داده‌است. این شرکت از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰ درصد از درآمد فروش سالیانه خود را به سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده‌است.

دوربین هایک ویژن hikvision  توسط یک شرکت چینی تولید شده و در سال‌های اخیر توانسته به یکی از پرفروش‌ترین محصولات و تجهیزات امنیتی بخصوص در حوزه دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته شود. تنوع محصولات، طراحی خاص، کیفیت ساخت و استفاده از بهترین لنزها و دوربین‌ها همگی نقش اساسی و مهمی در کیفیت این برند و شناخته شدن آن در بازار جهانی داشته‌اند. شما می توانید برای خرید انواع دوربین مدار بسته به سایت دوربین مارکت سر بزنید.

خیلی از افراد برای افزایش ایمنی و نظارت بر اماکن خود ترجیح می دهند که از دوربین های مداربسته کمک بگیرند. خیلی از این افراد برای خرید دوربین مداربسته بدون داشتن دانش قبلی در مورد دوربین های مدار بسته به مغازه ها و شرکت های فعال در این زمینه مراجعه می کنند و در نهایت یک سیستم کامل نظارت تصویری برای محیط خود خریداری و نصب می نمایند.

در کشور ما متاسفانه خرید کردن به این روش همراه با ریسک زیاد است چرا که ممکن است محصول خریداری شده اصلا پاسخگوی نیاز ما نباشد و یا اینکه برای آن محصول هزینه ای بالاتر از ارزش واقعی آن پرداخت نموده ایم.

برای پرهیز از این گونه ریسک ها “ راهنمای خرید دوربین مداربسته ” از سایت دوربین مارکت پیشنهاد می کنم.



:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

مهد کودک های تهران بر اساس معیار ها و شرایط خاصی درجه بندی می شوند، ممکن است مهد کودک های پنج ستاره تهران نسبت به سایر مهدکودک های تهران از بعضی نظر ها بهتر باشند اما شما حتما معیار ها و ملاک ها شخصی خود را در هنگام انتخاب یک مهدکودک تهران در نظر بگیرید و تنها به درجه بندی مهد کودک های تهران و لیست مهد کودک های درجه یک تهران اکتفا نکنید. یکی از اهداف اصلی حتی گرانترین مهد کودک تهران باید این باشد که کودکان در محیط آن مهد کودک تهران تعامل کردن با افرادی جز خانواده خود را به خوبی یاد بگیرند. بهترین مهد کودک تهران را برای فرزند خود انتخاب کنید تا تجربه ی خوبی را در حضور ذر یک مهدکودک کسب کند.

هر مهد کودک خوب باید یک برنامه غذایی مغذی و متناسب با سن هر کودک برای او داشته باشد. کودکان سنین حساس رشد خود را در مهد کودک ها می گذارند و به همین دلیل غذایی که در آن زمان در مهد کودک ها مصرف می کنند اهمیت و تاثیر بسیار زیادی در رشد آن ها دارد. لذا هر مهد کودک باید یک برنامه غذایی مناسب و خوب زیرنظر یک کارشناس تغذیه کودک، برای هر رده سنی تدوین کند و مطابق با آن کودکان خود را تغذیه نماید. یک مهد کودک درجه یک تبریز حتما به برنامه تغذیه کودک شما نیز توجه می کند.

در صورتی مربی مهد کودک ساری اخلاق خوبی نداشته باشد و با کودکان به اندازه کافی رابطه خوبی و صمیمی نداشته باشد حتی ممکن است مهد کودک ساری یا شهری که در آن ساکن هستید تاثیرات منفی روی کودک شما داشته باشد چرا که مربی مهد کودک، فردی که کودک شما ساعات زیادی را با کودک شما سپری می کند، ارتباط خوبی با کودک شما ندارد. لیست مهد کودک ساری را بررسی کنید تا مربی مهد کودک خوبی را نیز برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی خرگوش و حیوانات، جذاب و سرگرم کننده برای کودکان

کاردستی یکی از روش های خوب برای سرگرم کردن و آموزش دادن به کودکان است کودکان از طریق کاردستی می توانند یاد بگیرند که چگونه وسایلی مانند قیچی، چسب، کاغذ، مقوا، رنگ، مداد رنگی و .... را برای درست کردن چیزی که قبلا وجود نداشته و فقط در حد یک فکر یا ایده بوده بکار بگیرند.

کاردستی های حیوانات گروهی از کاردستی ها هستند که به دلیل علاقه بچه ها به حیوانات می توانند برای بچه ها بسیار جذاب باشند از بین حیوانات هم بعضی از آنها به دلیل علاقه بیشتر بچه ها به ویژه اینکه می توانند آنها را به عنوان حیوان خانگی هم داشته باشند می توانند جذاب تر باشند مانند کاردستی خرگوش. خرگوش حیوانی است که بچه ها بخاطر ظاهر زیبا و ناز آن می توانند ارتباط عاطفی خوبی با آن برقرار کنند و ساختن کاردستی خرگوش هم می تواند برای آنها جذاب باشد. شما با مشارکت کودکتان می توانید با وسایل و اقلام نه چندان پیچیده و گران به ساختن کاردستی خرگوش بپردازید و او را سرگرم کنید در ویدئو بالا می توانید مراحل ساخت کاردستی خرگوش را ببینید.

پیشنهاد می کنیم حتما برای کاردستی خرگوش کودک خود اسم انتخاب کنید و چه بهتر که این اسم را قبل از درست کردن کاردستی انتخاب کنید و طی مراحل ساخت کاردستی خرگوش او را با اسم صدا کنید مثلا گوش دراز، سفید برفی، پشمک می توانند اسامی مناسبی برای کاردستی خرگوش کودک شما باشند با این مدل کاردستی ساختن کودک شما طی مراحل ساخت کاردستی با آن ارتباط عاطفی برقرار می کند و بعد از آماده شدن بیشتر با آن سرگرم می شود.

پس دست به کار شوید و طبق ویدئو بالا کاردستی خرگوش را برای کودک خود بسازید تا هم او سرگرم شود هم آموزش ببیند ضمنا می توانید برای اینکه کودک شما بیشتر با خرگوش خود انس بگیرد برای او یک قصه هم که قهرمان آن یک خرگوش است تعریف کنید تا فرآیند ساخت کاردستی را برای او جذاب تر کنید برای اینکار می توانید از قصه های سایت وولک که در مورد خرگوش است استفاده کنید قصه ها با کلیک روی لینک های زیر در دسترس شماست.

قصه صوتی بچه خرگوش شجاع

قصه صوتی باغچه خرگوش ها

قصه صوتی خرگوش سفید خال خالی

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای ورود به سایت کودک وولک روی آدرس زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()