نوشته شده توسط : radin

کاردستی لاک پشت، هیجان انگیز و دوست داشتنی برای بچه ها

لاک پشت یکی از حیواناتی است که همیشه برای کودکان جذاب بوده و کودکان و حتی بزرگسالان به این حیوان علاقمند هستند تا آنجا که بعضی افراد این حیوان را به عنوان حیوان خانگی در منزل خود نگهداری می کنند. البته موقعیت داشتن لاک پشت برای همه فراهم نیست و دیدن لاک پشت هم فقط در باغ وحش برای کودکان میسر است اگر کودک شما هم به لاک پشت علاقمند است می توانید با درست کردن کاردستی لاک پشت او را سرگرم کنید. در ویدئویی که در این صفحه می توانید ببینید مراحل ساخت کاردستی لاک پشت آموزش داده شده است شما می توانید با وسایل اولیه ای که در هر خانه ای پیدا می شود کاردستی لاک پشت را برای کودک خود درست کنید کاردستی ضمن اینکه کودک را سرگرم می کند در زمینه های مختلف او را آموزش می دهد به خصوص در زمینه مهارت های اجتماعی به او می آموزد که چگونه با هم سن و سالان خود رابطه اجتماعی برقرار کند و با آنها کار تیمی انجام دهد و چگونه برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش کند ضمنا کودک از طریق ساختن کاردستی و نمایش نتایج آن می تواند نحوه حضور و ارائه دستاوردهای خود را برای دیگران تمرین کند و قدرت شنیدن نقد ها و بازخورهای دیگران را پیدا می کند.

البته شما می توانید طی مراحل ساخت کاردستی داستان ها و قصه های مرتبط با موضوع کاردستی را هم برای کودک تعریف کنید تا مراحل ساخت کاردستی را برای کودک جذاب تر کنید. موضوع قصه های زیر که در سایت وولک در دسترس هستند لاک پشت ها و اتفاقاتی هستند که برای آنها می افتد میتوانید یکی از این قصه ها را انتخاب کنید و همزمان با مراحل ساخت کاردستی برای کودک تعریف کنید پیشنهاد می کنیم برای کاردستی لاک پشت کودک خود اسم هم انتخاب کنید تا کودک در مراحل ساخت کاردستی از اسم انتخاب شده برای لاک پشت کاردستی استفاده کنید تا جذابیت بیشتری برای کودک ایجاد کنید

قصه صوتی لاک پشت پر حرف

قصه کودکانه جشن تولد آقا لاک پشته

داستان کودکانه لاک پشت اخمو

نکته مهم در مراحل ساخت کاردستی این است حتما یکی از والدین یا یک بزرگتر باید کودکان را برای ساخت کاردستی همراهی کند زیرا وسایلی مانند قیچی، چسب، نخ و دکمه که معملا در ساخت کاردستی استفاده می شوند می توانند برای کودکان خطرناک باشند.

وقت را از دست ندهید و کودک خود را با ساخت کاردستی لاک پشت سرگرم کنید.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت داهوا یکی از مهم ترین مزیت های رشد داهوا در سرتاسر جهان است . داهوا تواسنته است به واسطه ی قیمت مناسب خود فروش بی نظیری را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است . قیمت دوربین ها و دستگاه های داهوا عاملی است که توانسته است در کنار کیفیت فوق العاده بالای این محصولات این برند را با فروش ۵ میلیارد دلار سالانه خود را به صدر فروش دوربین های مداربسته در سراسر جهان برساند.

لیست قیمت داهوا در محصولات تحت شبکه از مبلغی حدود یک میلیون تومان و در دوربین های توربو اچ دی از ۴۵۰ هزار تومان اغاز شده و تا سقف زیادی نسبت به افزایش کیفیت افزایش می یابد .

هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فراهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت های این شرکت در دو سال اخیر در  زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و … نیز بوده است.

مراقبت از کودکان و زیر نظر داشتن آن ها هنگام خواب یا وقتی در حال بازی هستند و یا حتی اگر خارج از خانه هستیم و کسی مراقب کودک هست یکی از دغدغه های اصلی والدین پر مشغله امروزی است.

یکی از بهترین و کارآمد ترین راه ها استفاده از دوربین بیبی کم  شیائومی برای مراقبت و زیر نظر داشتن کودک است . اما دوربینی که برای اینکار استفاده می کنیم باید دارای ویژگی هایی باشد تا به ما کمک کند ، ویژگی هایی مانند تشخیص انسان ، تشخیص حرکت ، تشخیص گریه کودک ، امکان ارتباط صوتی دو طرفه ، امکان چرخش و پوشش تمام زوایا و … علاوه بر داشتن این ویژگی ها باید کیفیت این محصول و کارایی آن نیز به گونه ای باشد که بتوانیم به محصول اطمینان کنیم .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک، اولین محیط و مکان اجتماعی و عمومی که کودکان شما در آن حضور پیدا می کنند. مهد کودک ساری می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی کودک شما بگذارد و بلعکس در صورت انتخاب اشتباه در مهد کودک ساری شما تاثیرات بسیار منفی را در هنگام رشد شخصیتی کودک خود مشاهده خواهید کرد. بنابراین در انتخاب مهد کودک ساری یا هر شهری که در آن ساکن هستید برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید تا به جای تاثیرات مثبت شاهد تاثیرات منفی بر روی فرزند خود نباشید.

ثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و مهد کودک درجه یک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید.

تقریبا همه کودکان دوست دارند تنها نباشند و در زمان های بیداری با همسالان خود در ارتباط باشند، این ارتباط می تواند به صورت بازی کردن با آن ها یا صحبت کردن و همفکری با همسالانشان باشد؛ به همین دلیل است که مهد کودک ها برای کودکان از جذابیت خاصی برخوردارند؛ مکانی پر از کودکان هم سن و سال که امکان بازی و سرگرمی و شیطنت با یکدیگر را دارند. اما این که بهترین زمان برای به مهد کودک رفتن کودکان چه سنی است و تا چه سنی باید کنار والدین باشند و چه زمانی جداشدن برای آن ها سهل می شود، موضوعی بسیار مهم است.

طبق نظر کارشناسان و روانشناسان کودک، بهترین سن برای مهد کودک رفتن 2ونیم تا 3 سالگی کودک می باشد؛ چراکه کودک در این سن، آمادگی جدا ماندن از مادر را بیشتر از قبل دارد. تا قبل از این سن، کودکان بیشتر دوست دارند کنار والدین خود باشند و اغلب به بازی های فردی با اسباب بازی های خود می پردازند، در حالی که از 3 سالگی به بعد، اغلب کودکان به بازی های جمعی با همسالان خود علاقمند می شوند و دوست دارند با همسالان خود تعامل داشته باشند. بنابراین با بررسی لیست مهد کودک اصفهان کودک خود را در یک مهد کودک خوب ثبت نام کنید.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین عقب و جلو از هر دو سمت خودرو فیلمبرداری می‌کنند و این کار را با استفاده از سنسورهای پیشرفته انجام می‌دهد.

مزیت دوربین خودرو ی جلو این است که ارزان قیمت هستند ولی نمی‌توانند از پشت دوربین فیلمبرداری کنند. در عوض دوربین‌های خودرویی که هم از پشت و هم از جلوی ماشین فیلمبرداری می‌کنند، علیرغم مزیت خود، ممکن است برای نصب کمی شما را به دردسر بیاندازند چرا که باید آن‌ها را سیم کشی کرد و این کار نیازمند یک تعمیرکار حرفه‌ای است.

دوربین خودرو، دوربینی مانند سایر دوربین‌ها است که دارای یک یا چند لنز برای ضبط تصاویر است. این دوربین‌ها با توجه به نوع، ساختار و کاربرد خود در قسمت‌های مختلفی از خودرو قابل نصب هستند. مالکان خودرو با توجه به ویژگی‌ها و قابلیتی که از دوربین خودرو انتظار دارند، اقدام به خرید مدل‌های مختلف آن می‌کنند. تفاوت دوربین‌های خودرو، تنها در اندازه آن‌ها نیست؛ بلکه امکانات و کاربردهای آن‌ها نیز با هم تفاوت‌های چشم‌گیری دارد. در ادامه مطلب، انواع دوربین خودرو را با هم مرور می‌کنیم و با کارکرد‌های اختصاصی آن‌ها آشنا می‌شویم.

جی پی اس خودرو در سال‌ های اخیر متقاضیان بسیاری را به دست آورده است. این تکنولوژی جدید دارای کیفیت بسیار عالی و مزایای فراوان می‌باشد. عملکرد اصلی این سیستم مشخص کردن موقعیت و مکان خودرو شما می ‌باشد. دستگاه‌ های GPS خودرو در قیمت و کیفیت ‌های مختلفی وجود دارند که صرفا قیمت آن ‌ها نشان ‌دهنده‌ ی کیفیت و کارکرد بالا و یا پایین ‌شان نمی ‌باشد. دستگاه‌ های ردیاب در نحوه‌ ی عملکرد نیز تفاوتی ‌هایی دارند و هر مدل ویژگی ‌های خاص خود را دارد.

 در هنگام تهیه‌ ی بهترین GPS خودرو دقت کنید تا فارغ از قیمت GPS خودرو بر کیفیت و عملکرد آن نیز توجه داشته باشید. در واقع دستگاه‌ های ردیاب GPS خودرو، هوشمند و با دقت عملکرد متفاوت می ‌باشند، عموما دارای قطعات داخلی قابل قبولی هستند و قابلیت ‌هایی نظیر ارائه‌ ی هشدار کنترل سرعت مجاز و غیرمجاز و غیره را علاوه بر ردیابی خودرو ارائه می ‌دهند. قطعا تجربه‌ ی بازار نشان دهنده‌ی کیفیت ردیاب مورد نظری که قصد تهیه ‌ی آن را داشته باشید، خواهد بود.

دوربین پلاک خوان یا دوربین ANPR مخفف عبارت Automatic Number Plate Recognition است. دوربین های ANPR در واقع دوربین های مداربسته ای هستند که به طور خودکار بر روی وقایع ترافیکی نظارت داشته و می توانند پلاک هر نوع وسیله نقلیه ای را تشخیص دهند. تکنولوژی موجود در این دوربین ها همراه با نرم افزار مدیریت تصاویر یعنی iVMS-5200 می تواند در حل بسیاری از معضلات ترافیکی راهگشا باشد.

دوربین های پلاک خوان می توانند پلاک خودرو ها را حتی بین لاین های مختلف و در شرایط آب و هوایی یا نور نامساعد نیز تشخیص دهند. این دوربین ها اطلاعات به دست آمده را به مرکز مدیریت هوشمند دستگاه ضبط NVR یا نرم افزار iVMS-5200  ارسال می نمایند.

یک نکته جالب در مورد دوربین های مداربسته پلاک خوان این است که تمامی تصاویر ثبت شده توسط دوربین از وسایل نقلیه عبوری ضبط و ذخیره می گردند. این حتی شامل اطلاعات خودروهایی می شود که مظنون به تخلف نبوده اما برای بررسی های بیشتر اطلاعات آن ها مورد نیاز خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

برند دوربین مدار بسته داهوا یکی دیگر از برند های در جه یک چینی می باشد که تمام شرایط مشتری و نیاز های آن ها را در زمینه دوربین مدار بسته از لحاظ کیفیت و هزینه را برظرف نموده و در بیشتر کشور های جهان مورد استفاده است. داهوا فعالیت خود را در سال 2002، آغاز کرده و با به کارگیری نفرات زبده توانسته تا سهم بزرگی از بازار جهانی را در این حوزه به خود اختصاص دهد.

داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد. از آن زمان، این شرکت همچنان به سرمایه‌گذاری در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری‌های جدید ادامه داده‌است. این شرکت از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰ درصد از درآمد فروش سالیانه خود را به سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده‌است.

دزدگیر های موجود در بازار هرچند از لحاظ ظاهر در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده‌اند، ولی بطور کلی همگی آنها دارای یک ساختار مشترکی می‌باشند، یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته می‌باشند و دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا یا قفل رمزی یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند. همچنین مدارات دزدگیر شامل مدار شارژ باتری جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار آژیر می‌باشند و در نهایت دزدگیرها گاهشمار ورود و گاهشمار خروج و گاهشمار آژیر دارند و ممکن است مجهز به تلفن کننده خودکار در هنگام تحریک نیز باشند. سازنده‌ی این دستگاه شخصی امریکایی به‌نام ریورند اگوستیس راسل بوده است.

کاربرد اصلی و عمده دوربین‌ مدار بسته در سیستم‌های حفاظتی و امنیتی است. اما کاربردهای آن به سیستم‌های حفاظتی و امنیتی محدود نمی‌شود کاربردهایی نظیر کاربردهای پلیسی، نظامی، فضایی، صنعتی، کنترل ترافیک، ارتباطات ویدئویی و تصویربرداری نامحسوس. در ادامه بر بررسی برخی از این کاربردها می‌پردازیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی سگ، سرگرمی جذاب و دوست داشتنی برای بچه ها

کودکان معمولا راحت و سریع با حیوانات ارتباط عاطفی برقرار می کنند و با آنها دوست می شوند به ویژه در خانه هایی که حیوانات خانگی مانند سگ یا گربه نگهداری می کنند همانگونه که خود حیوانات می تواند برای کودکان جذاب باشد درست کردن کاردستی حیوانات مانند کاردستی سگ هم می تواند برای کودکان دوست داشتنی باشد. ساختن کاردستی برای کودکان دو جنبه آموزش و سرگرمی را همزمان به همرا می آورد. در ساختن کاردستی هماهنگی بین ذهن، دست و چشم کودک افزایش پیدا می کند کاردستی باعث می شود که کودکان کار تیمی را بهتر درک کنند چون در مراحل ساخت کاردستی باید حداقل با یک یا دو نفر دیگر همکاری و مشارکت داشته باشند علاوه بر این کاردستی می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس کودک شود زیرا کودک یاد می گیرد که در ذهن خود چیزی را تصور کند و بعد با استفاده از کاغذ، چسب، قیچی و اقلامی از این دست آن را بسازد و آنچه در ذهن خود داشت را به واقعیت تبدیل کند.

یکی از کاردستی های جذاب برای کودکان، کاردستی حیوانات است کودک شما هم می تواند با حیواناتی مانند سگ، گربه و بقیه حیوانات خانگی یا حتی حیوانات غیرخانگی ارتباط خوبی داشته باشد پس یکی از کارهای سرگرم کننده و جذاب بای او می تواند ساختن کاردستی حیوانات مثلا کاردستی سگ باشد. شما می توانید با استفاده ویدئو ساخت کاردستی سگ را ببینید سپس با استفاده از وسایلی که در ویدئو به آن اشاره شده برای کودک خود یک کاردستی سگ بسازید البته اگر بتوانید مراحل ساخت کاردستی را با یک قصه نیز همراه کنید حتما جذابیت بیشتری برای کودک خواهد داشت بهتر است از ابتدا برای کاردستی خود اسم هم انتخاب کنید و در مراحل ساخت کاردستی آن را با اسم صدا کنید که کودک بهتر با کاردستی خود ارتباط برقرار کند.

می توانید از قصه های سایت وولک که درمورد حیوانات هستند استفاده کنید و مراحل ساخت کاردستی را با قصه همراه کنید

قصه صوتی بوژی، سگ با وفا

داستان کودکانه سگ با وفا

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای مشاهده سایر قصه ها و کاردستی ها به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ یکی از محصولات بسیار پرکاربرد امروزی است که انجام تعمیرات آن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا با توجه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ ها مراکز تعمیرات لپ تاپ در تلاش اند تا بتواند اکثر مشکلات و ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها را با حداقل هزینه رفع کنند تا کاربران مجبور به خرید مجدد لپ تاپ نشوند. البته تعمیرات لپ تاپ نیز نیازمند دقت، توانایی و مهارت خاص مربوط به خود است که تعمیرکاران را از یکدیگر متمایز می کند. یک تعمیر کار ایده آل باید محصولات شرکت های سازنده ی مختلف را به خوبی بشناسد و در تعمیر تمامی آن ها به صورت تخصصی مهارت داشته باشد.

به عنوان مثال یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعمیرات لپ تاپ لنوو ممکن است فقط لپ تاپ های شرکت سازنده ی لنوو را به خوبی بشناسد و از پس تعمیرات مک بوک ها به خوبی برنیاید. بنابراین به عنوان مثال زمانی که به مشکل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ خود دچار شدید، حتما به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و متخصصظ در زمینه ی برند لپ تاپ خود مراجعه کنید.

در غیر این صورت اگر تعمیرکار انتخابی شما برای تعمیر لپ تاپ شما به اندازه ی کافی تخصص نداشته باشد به احتمال زیاد هنگام انجام اقدامات مربوط به تعمیر، خسارت بیشتری را به دستگاه شما وارد می کند. یک تعمیرکار و کارشناس حرفه ای در مرحله ی اول باید توانایی عیب یابی صحیح را داشته باشد. در صورت عیب یابی اشتباه، فرآیند تعمیرات به درستی انجام نمی شود. در مرحله ی بعد در صورتی که مشکل شما سخت افزاری باشد، مرکز تعمیرات باید مجهز به تمامی قطعات لپ تاپ از شرکت سازنده ی دستگاه شما باشد تا در صورت نیاز به جایگزینی قطعه ای سالم به جای قطعه ی آسیب دیده، از یک قطعه ی اورجینال و با کیفیت استفاده شود.



:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ ها کامپیوتر هایی قابل حمل هستند که همین ویژگی آن ها باعث شده است تا کاربرد آن ها از کامپیوتر ها بسیار بیشتر شود و محبوبیت زیادی را در بین کاربران علاقمند به تکنولوژی کسب کنند. طبیعی است که هر دستگاهی که زیاد مورد استفاده قرار گیرد، احتمال خرابی یا به وجود آمدن مشکلات متفاوت سخت افزاری یا نرم افزاری در آن نیز بالا می رود. بسیاری از کاربران علاوه بر کار های روزمره در شغل خود نیز نیازمند لپ تاپ ها هستند. با توجه به استفاده ی زیاد در صورتی که هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری برای لپ تاپ شما به وجود آمد حتما به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ مراجعه کنید تا بتواند مشکل لپ تاپ شما را رفع کند.

در صورتی که به یک مرکز تعمیرات حرفه ای مراجعه نکنید، ممکن است تعمیرکار یا کارشناس موردنظر شما لپ تاپ شما را به طور صحیح عیب یابی نکند و عیب یابی نادرست باعث اشتباه پیش رفتن تمامی اقدامات مربوط به تعمیر می شود و خسارت بسیار بیشتری را به دستگاه وارد می کند پس بهتر است در ابتدا به یک مرکز تعمیرات حرفه ای حتی برای رفع و تعمیر کوچک ترین مشکلی مراجعه کنید. بهتر است خودتان نیز برای تعمیر لپ تاپ خود اقدام نکنید. اگر زمان کافی برای مراجعه به مرکز تعمیرات ندارید می توانید از روش تعمیرات لپ تاپ در محل استفاده کنید.

در این روش تعمیرات لپ تاپ لنوو، تعمیرات مک بوک، تعمیرات imac یا تعمیرات محصولات شرکت های سازنده ی دیگر همگی در محل مورد نظر مشتری انجام می شود. به این صورت که پس از ثبت شدن فرم توسط مشتری، کارشناس یا تعمیرکار ماهر و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات محصولات شرکت سازنده ی دستگاه شما در محل مورد نظر مشتری با حضور خود مشتری به تعمیر دستگاه می پردازد.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

بسیاری از ما دچار مشکلات اساسی در زمینه تلفن همراه خود شده ایم . گاهی به دلیل ضربه خودرن ، گاهی خاموش شدن ناگهانی و بعضا بهم ریختگی اپلیکیشن ها باعث شده آن را دستکاری کنیم . اما بهترین راه تعمیر موبایل این است که به دست کارشناس و متخصص تعمیر که آشنایی بیشتری با موبایل دارد برسانیم . می خواخیم با دو برند برتر در زمینه تلفن همراه در مورد تعمیر موبایل شروع کنیم . برند اپل و سامسونگ که در جهان شهرت بسیاری دارند

موبایل آیفون یکی از گران ترین گوشی ها در ایران است که با تحریم های مختلفی رو به روشد و قطعات آن به سختی پیدامی شد . اما متخصصین تعمیر گوشی آیفون در ایران توانستند به بهترین شکل ممکن گوشی های آیفون را تعمیر کنند و به دست صاحبان آن برسانند . سختی این کار یافتن قطعات و ظرافت در تعمیر قطعات بود زیرا شرکت اپل تعمیر گوشی آیفون را محدود به کمپانی خود کرده بود و کسی نمی توانس آن را تعمیر کند اما در ایران ، آیفون کاربران بسیاری داردو این کار اکثر مردم را با مشکل روبرو می کرد . برند دیگر ، گوشی سامسونگ ، برند دیگری است که در مورد ان حرف می زنیم . تعمیر گوشی سامسونگ به راحتی در ایران امکان پذیر است . تعمیر گوشی سامسونگ در اکثر تعمیرات موبایل انجام می شود و به دلیل خرید زیاد این برند ، قطعات آن نیز به راحتی یافت می شوند . خدمات تعمیر موبایل در سراسر کشور به راحتی انجام می شود و با پیشرفت در این زمینه متخصصین بسیاری وجود دارند که می توانند این خدمات را انجام دهند . سایت دیجی بان آماده هر گونه ارائه خدمات تعمیر در زمینه موبایل ، لپ تاپ ، کامپیوتر ، آی مک و آی واچ به شما مشتریان عزیز می باشد .

 

 


:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ دستگاه های بسیار حساسی هستند که در ساخت آن ها ظرافت بسیار زیادی به کار رفته است و همین امر باعث می شود تا مجموعه اقدامات مربوط به تعمیرات لپ تاپ نیز شغل و حرفه ای بسیار حساس و مهم باشد. کسب مهارت در تعمیرات لپ تاپ اولویت اول را دارد زیرا یک تعمیرکار ماهر و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ باید توانایی لازم برای تعمیر لپ تاپ ها را داشته باشد تا خسارت بیشتری به دستگاه ها وارد نکند. همچنین اگر زمان یا شرایط لازم را برای مراجعه به مرکز تعمیرات ندارید می توانید از امکانات مربوط به تعمیر لپ تاپ در محل نیز استفاده کنید. در این روش با ثبت فرم توسط مشتری، کارشناس یا تعمیرکار حرفه ای در محل مورد نظر مشتری حاضر می شود و با حضور خود مشتری برای تعمیر دستگاه او اقدام می کند.

یک تعمیرکار حرفه ای باید با تمامی محصولات شرکت های سازنده ی متفاوت آشنا باشد و قطعات سخت افزاری داخلی آن ها را به خوبی بشناسد. همچنین محصولات شرکت های سازنده ی متفاوت با یکدیگر تفاوت های جزیی نرم افزاری نیز دارند و یک کارشناس یا تعمیرکار حرفه ای در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ باید به تمامی این تفاوت ها کاملا مسلط باشد تا بتواند مشکلات مربوط به لپ تاپ ها را به طور صحیح عیب یابی کند.

محصولات اپل با سایر محصولات تفاوت نرم افزاری بسیار گسترده ای دارند بنابراین به عنوان مثال برای تعمیرات آی مک خود باید به یک مرکز تعمیرات تخصصی محصولات اپل مراجعه کنید تا مشکل دستگاه شما را به طور صحیح عیب یابی کنند. دیجی بان یک مرکز بسیار حرفه ای و مطمئن است که می توانید لپ تاپ خود را از شرکت سازنده ای با خیال راحت به این مجموعه بسپارید تا در کوتاه ترین زمان مشکل دستگاه شما را رفع کنند.

 


:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()