نوشته شده توسط : radin

تعمیر گوشی ، سرویسی که همه ما به آن نیاز داریم، چقدر به موبایل خود وابسته هستید، کار، زندگی و سرگرمی شما چقدر به موبایل شما وابسته است، هر چه وابستگی شما به موبایل بیشتر باشد به سرویس تعمیرات موبایل هم بیشتر وابسته هستید و شناختن تعمیرکارانی با مهارت بالا این سرویس را به شما ارائه می دهد که بتوانید در سریعترین زمان ممکن و با بهتريت كيفيت تعمیر گوشی خود را انجام دهید. وقتی گوشی موبایل شما خراب شده و از کار می افتد اولین چیزی که به آن فکر میکنید تعمیر گوشی موبایل است، تعمیر موبایل در حل حاضر و با توجه به قیمت های گزافی که گوشی های موبایل دارند بهترین و مقرون بصرفه ترین راه حل است . یکی از برندهای معتبر گوشی ، هواوی است . تعمیر گوشی هواوی نیاز به کارشناس و متخصص در این زمینه دارد که به طور کامل با تمام جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی هوآوی آشنا باشد. گوشی های هواوی از نظرs نرم افزاری از سیستم عامل اندرويد حمایت میکنند و از نظر سخت افزاری نیز جزئيات خاص خود را دارند. امروزه بسیاری از فعالیت ها و ارتباطات ما وابسته به گوشی های همراه و تکنولوژی است، همین امر باعث استفاده بیشتر ما از ابزار هایی نظیر گوشی همراه شده است. استفاده زیاد احتمال به وجود آمدن اختلال و خرابی را نیز در دستگاه افزایش میدهد. یکی از مشکلات پیش آمده در گوشی های هواوی ، خاموش شدن ناگهانی است . اما دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی چیست؟ این اختلال در اکثر گوشی های همراه مشترک است. در صورت خالی شدن ناگهانی باتری اغلب مشکل سخت افزاری و از هارد یا باتری است. در صورت منفی بودن تست سلامت از هارد و باتری توسط کارشناس باید آن ها را تعویض کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر موبایل و یا لوازم جانبی آن به صورت تخصصی و آنلاین تقریبا در تمامی شهر های ایران امکان پذیر است ولی افراد بسیاری هنوز با عدم اعتماد خود به تعمیرات موبایل به صورت آنلایت ، مجبور می شوند وقت خود ا صرف رفت و آمد کنند . اما اگر شرکت یا تعمیرگاهی معتبر به آن ها معرفی شود لازم نیست به دردسر بیفتند . از کار افتادن دوربین آیفون یکی از مشکلاتی است که اکثر صاحبان موبایل با آن رو به رو هستند . البته تنها برند اپل نیست که این مشکل را دارد بلکه برند های دیگ نیز هستند که به آن ها اشاره می کنیم . کار نکردن دوربین در گوشی های آیفون، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله این دلایل می توان به فعال بودن Voiceover در گوشی، به روز نبودن سیستم عامل گوشی، و ماژول دوربین اشاره کرد. این مشکل اغلب در میان آیفون 6 و plus 6 دیده می شود. یکی از راه های برطرف کردن این مشکل، بکاپ گیری از مدل قدیمی تر یعنی آیفون 5 می باشد؛ اما اگر با این کار هم مشکل دی اکتیو شدن دوربین برطرف نشد، بهتر است برای تعمیر آیفون 6 خود به مراکز سرویس آیفون مراجعه کنید.

خدمات تعمیرات گوشی نوکیا

  • خدمات مربوط به مشکلات سخت افزاری در تعمیرات گوشی نوکیا

رفع مشکلات مربوط به صفحه نمایش گوشی و تاچ (قابلیت لمسی) آن

رفع تمام مشکلات مربوط به قطعات سخت افزاری یا بلندگو

تست سلامت قطعات

امکان تعویض قطعات آسیب دیده و جایگزینی آن ها با قطعات سالم و اورجینال

و …

بک آپ گیری (فایل پشتیبانی) از فایل ها

نصب نرم افزار درخواستی کاربر یا رفع مشکلات و بدافزار ها

رفع کردن اختلالاتی که باعث کند شدن یا هنگ کردن دستگاه میشود

ریکاوری (برگرداندن) فایل های از دست رفته

 



:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

بسته به این که کدام بخش از کامپیوتر شما به مشکل برخورده است، استراتژی تعمیرات کامپیوتر شما متفاوت خواهد بود. کامپیوتر شامل اجزاء و قطعات متعددی است که در صورت بروز مشکل در هر بخش آن، نیاز به انجام تعمیرات کامپیوتر و مراجعه به تعمیرگاه پیدا خواهید کرد. یکی از قطعات حساس و بسیار کاربردی کامپیوتر، کارت گرافیک آن است؛ که در صورتی که به طور جدی مشکلی برای این قطعه از کامپیوتر شما پیش بیاید، حتما باید به تعمیرات کامپیوتر خود بپردازید.

قبل از تعمیر کارت گرافیک، به بررسی فیزیکی کارت گرافیک بپردازید، جراکه گاهی چک کردن اتصالات در برطرف شدن مشکل به شما کمک می کند:

گاهی ممکن است به دلیل اتصال شل، تصور کنید که نیاز به تعمیر کارت گرافیک دارید. با چک کردن اتصال صحیح کارت گرافیک خود به کامپیوتر، می توانید از این مشکل اطمینان حاصل کنید.

شکاف کارت گرافیک مبادله : این مشکل ممکن است ناشی از شکاف کارت حافظه PCI باشد کارت گرافیک خارجی خود را در یک شکاف مختلف قرار دهید و مطمئن شوید که این مشکل را برطرف می کند.

مانیتور کامپیوتر را بررسی کنید : مشکلات ناشی از نمایش تصویر می تواند به جای کارت گرافیک مربوط به موضوع مانیتور باشد. با تعویض مانیتور احتمالا مشکل برطرف شود.

کارت گرافیک دیگری را تست کنید : اگر از کارت اختصاصی استفاده میکنید ، آن را با کارت دیگری با مشخصات مشابه این کارت جایگزین کنید اگر مشکل صفحه نمایش برطرف شود کارت گرافیک قدیمی شما نیاز به تعمیر کارت گرافیک یا تعویض دارد.

یکی از وسایل جانبی کامپیوترها که در صورتی که به مشکل بخورند، باید هرچه سریع تر برای رفع نیازهایمان، به تعمیر آن بپردازیم، پرینترها هستند. تعمیر پرینتر نیز مانند تعمیرات کامپیوتر و تعمیر کارت گرافیک که د بالا توضیح داده شد، نیازمند بررسی و عیب یابی تخصصی است و باید توسط متخصصان حاذق و مهندسان حرفه ای انجام پذیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

هزینه مهد کودک در تهران برای انواع مهد کودک در تهران متفاوت است. هزینه مهد کودک دولتی در تهران معمولا نسبت به سایر مهد کودک های تهران کمتر است زیرا این مهد کودک ها زیر نظر بهیزیستی هستند. البته تعداد مهد کودک دولتی در کل کشور بسیار کم است اما مطمئنا شما می توانید در تهران مهد کودک دولتی پیدا کنید هرچند اکثر مهدکودک های تهران که به صورت دولتی هستند برای قشر خاصی هستند مانند معلم ها. مهد کودک درجه یک تهران را برای کودک خود انتخاب کنید.

با بررسی آدرس، برنامه های مدون و قیمت هر مهد کودک در کرج به راحتی می توانید بهترین مهد کودک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید. کودکستان و مهد کودک کرج، با به کارگیری نوین ترین روش های آموزشی و مفرح ترین برنامه های فراغتی برای کودکان، در تلاش است تا لحظات شاد و دلنشینی برای کودکان در سنین مختلف به ارمغان اورد.

تعیین قیمت مهد کودک مشهد با توجه به عناصر متعددی توسط اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی تعیین می شود. عناصری نظیر رده سنی کودک، از شیرخواره تا نوباوه، امتیاز مهد کودک (از یک تا سه ستاره) و امکانات شهرستان ها در تعیین قیمت مهد کودک در مشهد موثر هستند. این کمیت برای مهد کودک مشهد و مناطق نزدیک آن، بالاتر از سایر نقاط استان خراسان رضوی می باشد. هم چنین قیمت مهد کودک های غیر انتفاعی و شخصی در مشهد مقدس، با توجه به امکانات و امتیازات آن مجموعه و نظرات شخص موسس زیر نظر بهزیستی استان تعیین می شود. بهترین مهد کودک های مشهد شهریه های بالاتری نسبت به مهد کودک های تحت پوشش بهزیستی برای ثبت نام کودکان تعیین می کنند. والدین مشهدی عزیز می توانند با در نظر گرفتن این المان ها و امکاناتی که هر مهد کودک برای فرزند آن ها فراهم می آورد، مناسب ترین قیمت مهد کودک در مشهد را گزینش کرده و مناسب ترین مهد کودک فرزند خود را انتخاب کرده و کودک خود را به آن بسپارند.



:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک شیراز نیز مانند شهر شیراز زیبایی خاص خود را دارد و این فرهنگ و زیبایی به مهد کودک در شیراز منتقل شد. همچنین اموزش هایی که در مهد کودک شیراز به کودکان داده می شود ، برگرفته از فرهنگ زیبای این شهر تاریخی است . بسیاری از والدین ، به دنبال مهد کودک برای نگه داشتن کودکان به صورت ساعتی هستند مهد کودک ساعتی در شیراز این مشکل را برای والدین حل کرده و دیگر با وجود مهد کودک شیراز جای نگرانی برای نگهداری فرزندان خود ندارند . قیمت مهد کودک شیراز بسیار مناسب است و به همین دلیل خانواده ها بدون نگرانی برای هزینه می توانند فرزندانشان را برای یادگیری روانه مهد کودک در شیراز کنند .

مهد کودک های تهران بر اساس معیار ها و شرایط خاصی درجه بندی می شوند، ممکن است مهد کودک های پنج ستاره تهران نسبت به سایر مهدکودک های تهران از بعضی نظر ها بهتر باشند اما شما حتما معیار ها و ملاک ها شخصی خود را در هنگام انتخاب یک مهدکودک تهران در نظر بگیرید و تنها به درجه بندی مهد کودک های تهران و لیست مهد کودک تهران اکتفا نکنید. یکی از اهداف اصلی حتی گرانترین مهد کودک تهران باید این باشد که کودکان در محیط آن مهد کودک تهران تعامل کردن با افرادی جز خانواده خود را به خوبی یاد بگیرند.

یکی از بزرگ ترین کمک هایی که مهد کودک به فرزند شما می کند این است توانایی معاشرت و رفتار اجتماعی کودک شما را تقویت می کند. انسان ها به طور غریزی تمایل به ارتباط با هم نوعان خود دارند بنابراین طبیعی است که کودک شما از دو سالگی به بعد تمایل دارند تا با کودکان هم سن و سال خود بازی و معاشرت کنند و در این راه کنار آمدن با بقیه را نیز یاد بگیرند. البته به یاد داشته باشید که مهد کودک ها جایگزین مادر کودک نیستند بنابراین سعی کنید تا حد الامکان کودک خود را به مهد کودک های شبانه روزی که در سراسر کشور وجود دارند نفرستید زیرا مضرات مهد کودک های شبانه روزی بسیار بیشتر از فواید آن است. برای ثبت نام کودک خود در مهد کودک درجه یک ارومیه می توانید با تحقیق و بررسی لیست مهد کودک در ارومیه، بهترین مهد کودک در ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ساخت کاردستی کودکانه جدید

ساخت کاردستی یکی از فعالیت های معمولا مورد علاقه کودکان است که می تواند آنها هم سرگرم کند و هم به آنها نحوه استفاده از وسایل و اقلام مختلف را برای ساخت کاردستی آموزش دهد البته اگر بتوانید کاردستی های جدید کودکانه برای کودک خود فراهم کنید حتما ساخت کاردستی کودکانه جدید برای کودک شما جذاب تر هم خواهد شد.

هر چه بتوانید فرآیند ساخت کاردستی را برای کودک جذاب ترکنید بهتر می توانید کودک را درگیر نموده و او را آموزش دهید شما می توانید ایده های مختلفی برای کاردستی بدست آورید و از کودک بخواهید با اقلامی که در دسترس هستند آنها را بسازد ساختن کاردستی فواید زیادی برای کودک دارد ازجمله اینکه می تواند هماهنگی بین چشم، دست و ذهن کودک ا افزایش دهد چون برای ساخت کاردستی به هر سه این ها نیاز دارد. از طرف دیگر وقتی کودک مراحل ساخت کاردستی کودکانه جدید را در ذهن خود تصور می کند سپس آن را در واقعیت می سازد و به آن واقعیت می بخشد باعث افزایش اعتماد به نفس کودک می شود چون می بیند که آنچه درذهن داشته را توانسته در واقعیت ایجاد کند از طرف دیگر کودک وقتی می تواند چیزی را ایجاد کند و ان را به عنوان توامندی خود به دیگران عرضه کند و از آنها بازخور دریافت کند باعث می شودفرآیند اجتماعی شدن کودک تسهیل شده و کودک راحت تر بتواند در جامعه با دیگران ارتباط برقرار نماید. از طرف دیگر لازم است بدانید که برای ساخت کاردستی کودکانه جدید لزوما به مواد با قیمت بالا و وسایل زیادی نیاز ندارید حتی می توانید با ایده های ساده و با استفاده از وسایل و اقلام دورریختنی کاردستی بسازید و کودک خود را سرگرم کنید

یکی دیگر از مزایای سخت کاردستی بصورت گروهی این است که کودکان همکاری و کار تیمی را تمرین می کنند و یاد می گیرند وقتی مراحل سخت یک کاردستی را بین کودکان مختلف تقسیم کنید آنها بیاموزند که می توانند با کمک یکدیگر و همکاری نتایجی را بدست آروند که تنهایی نمی توانند به آن برسند.

با همه این فواید توصیه می کنیم همواره به دنبال ایده های ساخت کاردستی کودکانه جدید باشید و برای کودکتان فرصت یادگیری و سرگرمی را فراهم کنید

در سایت وولک ایده های زیاد برای ساخت کاردستی وجود دارد می توانید آنها را ببینید و با فراهم کردن لوازم و وسایلی که برای ساخت آنها مورد نیاز هست کودک خود را تشویق کنید که در فرآیند ساخت کاردستی با شما همراهی کند نکته مهم دیگر این است حتما لازم نیست کودک کاردستی را با همان کیفیتی که در ویدئو نمایش داده شده بسازد بلکه مهم است تلاش کند و بخواهد که به نتیجه و هدف برسد تلاش و انگیزه برای رسیدن به هدف قسمت بزرگی از پیشرفت پیش نیاز های پیشرفت است پس اگر کودک شما نتوانست کاردستی را با همان کیفیتی که در ویدئو هست بسازد او را هرگز سرزنش نکنید و تلاش او برای رسیدن به هدف را هر چند نتوانسته هدف را بطور کامل محقق کند تشویق کنید.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات امنیتی خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخیر محسوب می‌شود. محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده بر روی درب‌ها و پنجره‌های خروجی خانه‌ها شروع به کارکرد، امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به اوج تکامل و کارایی خود برسد و بدون شک در آینده از این هم پیشرفته‌تر خواهد شد.

دزدگیرهای اماکن ازلحاظ قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربران می‌گذارند با یکدیگر تفاوت دارند. خوشبختانه ایران در طراحی و تولید دزدگیر اماکن در جایگاه خوبی قرار دارد و محصولات امنیتی که در ایران تولید می‌شوند، از بهترین‌ها به شمار می‌روند. میتوانید برای تهیه دوربین به سایت دوربین مارکت سر بزنید

جهت ایمنی دستگاه دزدگیر، بهتر است که مدار اصلی دزدگیر در یک جعبه که به شکل یک کمد کوچک ساخته شده و با یک در که بر روی لولا قرار داشته و باز و بسته می‌شود، قرار گیرد (مانند جعبه نامه‌های پستی) و در جعبه سوراخی جهت خروج سیم‌ها در نظر گرفته شود و بهتر است که سیم‌ها از داخل یک لوله پلاستیکی (مانند شلنگ) عبور داده شوند و چنانچه سیم کشی دزدگیر توکار باشد، ایمنی بیشتری را ایجاد می‌نماید. برای خرید میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید و برای خرید مشاوره بگیرید.

برق اضطراری ups، به معنی منبع تغذیه بدون وقفه UPS می باشد. با در نظر داشتن به اینکه روش ھای نسبتاً کم ھزینه خیلی را برای تامین سطوحی از حفاظت در برابر مشائل برق شھری برای تجھیزات می توانید به کار گیرید، ھیچ یک از آن ھا نخواهد توانست به درستی یک دستگاه تامین برق بدون وقفه UPS سیستم شما را در برابر مشکلات برق شھر حفاظت نمایند. هنگامی که UPS ھا به عنوان یک سیستم گران ارزیابی می شوند ولی در حال حاضر با توجه به گران بودن وسایل از نظر اطلاعات و داده ھا یا سخت افزاری ھزینه ایجاد و تامین یک دستگاه UPS به طور کامل ارزان و مقرون به صرفه است.

پیش از داخل شدن به جزئیات این سیستم، بد نیست که سریع به ساختار آن نگاهی کنیم. سیستم UPS از وسیله های الکتریکی حساس در مقابل نوسانات برق محافظت نموده و از تعمیرات و عقب افتادگی ھزینه زیاد ممانعت می کند. باتری UPS برای محافظت از دستگاه ھای الکتریکی حساس، ثبات جریان و برق تقویتی فراھم کرده و باتری یو پی اس APC به آنلاین ماندن نرم افزار های حساس کمک می کند..

برای نصب دوربین مدار بسته باید بهترین مکان را انتخاب کرد که به تمام نقاط مهم خانه دید داشته باشد و تمام زوایا را برای این کار در نظر بگیرید. مهم است که محل نصب دوربین مدار بسته زاویه دید کاملی بر بیشتر نقاط مکان مورد نظر شما را داشته باشد. برای نصب دوربین مدار بسته شما میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید و با کارشناسان تماس بگیرید .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

خط تولید کاغذ سنگی با هدف توسعه تولید کاغذ سنکی در ایران در شرکت های تولید کاغذ سنگی راه اندازی می شود. خط تولید کاغذ سنگی در واقع شامل دستگاه ها و تجهیزاتی است که با استفاده از آن ها می توان از براده های سنگ آهک، به تولید کاغذ پرداخت و از آن استفاده کرد.

آذرخش آدلی ایرانیان به عنوان بزرگترین کارخانه تولید کاغذ سنگی، با راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی، این امکان را برای صنعت دوستان و نیز طرفداران محیط زیست فراهم آورده است تا با استفاده از آن بتوانند به تولید کاغذ سنگی بپردازند.

کاغذ سنگی همانطور که از نام آن پیداست، کاغذی است که از سنگ تولید می شود. معمولا سنگ تامین کننده کاغذ سنگی، سنگ آهک است و این محصولات از براده های سنگ آهک تولید می شود. این ایده برای نخستین بار از کشور تایوان نشات گرفت.

خط تولید کاغذ سنگی، صنعت تازه واردی است که در صورت شناخته شدن، کمک بسیار زیادی به حفاظت و احیای محیط زیست می کند. هر ساله درختان زیادی برای تامین کاغذ مصرفی کشور از بین می روند؛ و این روند مادامی که ما از کاغذ ها استفاده می کنیم ادامه می یابد. استفاده از کاغذ تولید شده از سنگ به جای کاغذ های سلولزی، تا حدی این روند را کاهش داده و درختان را در امنیت بیشتری نگه می دارد.

علاوه بر این کاربردهای بسیار زیاد کاغذ سنگی باعث شده است تا بسیاری پس از آشنایی با این محصول، برای مصارف شخصی و غیر شخصی متعدد خود، کاغذ سنگی را به محصولات هم عملکرد آن ترجیه دهند؛ به عنوان مثال قابلیت کشسانی که در محصولات کاغذ سنگی وجود دارد، باعث شده است تا ساک های تولیدی کاغذ سنگی پاره نشوند و به دفعات قابل استفاده باشند و به همین دلیل این محصولات جایگزین مناسبی برای نایلون های تجزیه ناپذیر و پلاستیکی می باشند.

با مراجعه به وبسایت آذرخش آدلی ایرانیان می توانید انواع محصولات و کاربردهای مختلف استفاده از کاغذ سنگی را ببینید و با این محصول بیشتر آشنا شوید.



:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ یکی از ابزارات الکترونیکی پرکاربرد امروزی است که اکثر ما ها بسیار از فعالیت های روزمره یا مربوط به شغل یا تحصیل خود را به کمک لپ تاپ ها انجام می دهیم. از آنجایی که لپ تاپ ها نقش بسیار مهمی در پیشروی شغل یا تحصیل بسیاری از کاربران دارد بنابراین تعمیرات تخصصی لپ تاپ نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به استفاده ی زیاد و کاربرد زیاد لپ تاپ ها، احتمال خرابی و به وجود آمدن مشکلات متفاوت سخت افزاری یا نرم افزاری برای آن ها نیز بالا می رود.

بنابراین بهتر است از قبل یک مرکز تعمیرات مطمئن و حرفه ای را بشناسید تا در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری برای لپ تاپ خود، به سرعت برای رفع آن به مرکز تعمیرات حرفه ای انتخابی خود مراجعه کنید و مشکل لپ تاپ خود را رفع کنید. بهتر است هرگز خودتان برای تعمیر لپ تاپ خود اقدام نکنید یا دستگاه خود را به دست هر مرکز تعمیر یا تعمیرکاری نسپارید تا خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود.

یکی از نشانه های یک مرکز تعمیرات حرفه ای، تخصصی کار کردن آن ها است. به عنوان مثال یک مرکز تعمیرات حرفه ای و ماهر باید تعمیرات مک بوک، تعمیر آی مک و تمامی محصولات اپل را به صورت تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد زیرا همان طور که می دانید محصولات شرکت سازنده ی اپل تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار زیادی با سایر محصولات دارند. بنابراین یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید با دسترسی به تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در زمینه تعمیرات محصولات اپل بتواند مشکلات دستگاه شما را حل کند. به طور کلی بهتر است برای تعمیر لپ تاپ خود به یک مرکز تعمیرات متخصص در تعمیرات محصولات شرکت سازنده ی لپ تاپ خود مراجعه کنید تا احتمال بروز اشتباه را به حداقل برسانید.

 


:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مشکلات رایجی که در استفاده از آیفون ممکن است برایتان اتفاق بیفتد:

کاربران آیفون به خوبی می دانند که مدتی پس از استفاده از آن، گوشی دچار اختلالاتی می شود که گاها بروز این مشکلات طبیعی به نظر می رسد؛ اما برای رفع آن ها باید به تعمیرگاه مراجعه کرد. سرویس آیفون ها به دست متخخصان کار با ios، روند تعمیر آیفون های نسخه های مختلف نظیر تعمیر آیفون 4 یا تعمیر گوشی اپل 5 و 6 را برای تعمیرکار راحت تر کرده و از بروز مشکلات عمیق جلوگیری می کند. هم چنین تعمیرات موبایل آیفون سری های قدیم، بیشتر نیازمند تعمیر و به روز رسانی سیستم عامل می باشند؛ زیرا از ورود ان ها به بازار تکنولوژی زمان بیشتی گذشته است.

فراموش شدن رمز عبور آیفون: در صورت فراموشی رمز عبور آیفون و بازیابی رمز اپل ایدی ، راه حل های متعددی وجود دارد که توسط کمپانی اپل ارئه شده است. رایج ترین آن استفاده از حالت ریکاوری مود در دستگاه آیفون است.

کار نکردن تاچ آیدی و دکمه هوم در آیفون :در صورت بروز این مشکل می تونید از دکمه هوم مجازی در آیفون ها استفاده کنید. برای فعالکردن این قابلیت کافی است به بخش General در تنظیمات آیفون رفته و گزینه ی Assistive Touch را در فعال کنید. اگر در این صورت هم تاچ آیدی گوشی کار نکرد، برای رفع این مشکل و سرویس و تعمیر آیفون به کارشناس مراجعه کنید.

فریز شدن گوشی: فریز شدن آیفون به حالت هنگی و عدم عملکرد در عین کار با آیفون گفته می شود. برای رفع این مشکل باید بزنشانی اجباری یا همان force reset در آیفون صورت گیرد. برای جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی گوشی لازم است دکمه ی هوم و پاور کوشی آیفون را به طور همزمان فشار داده و چند ثانیه نگه دارید تا لوگوی کمپانی اپل در صفحه نمایش آیفون ظاهر شود. در صورتی که در انجام مراحل کفته شده، دچار اختلال شدید، برای تعمیرات آیفون خود به تعمیرگاه و متخصص مراجعه کنید.

از کار افتادن دوربین آیفون : کار نکردن دوربین در گوشی های آیفون، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله این دلایل می توان به فعال بودن Voiceover در گوشی، به روز نبودن سیستم عامل گوشی، و ماژول دوربین اشاره کرد. این مشکل اغلب در میان آیفون 6 و plus 6 دیده می شود.

 


:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()