نوشته شده توسط : radin

دوربین مدار بسته داهوا

امروزه با توجه به نیاز روز افزون انسان به دوربین مدار بسته شرکت های متعددی در تلاش هستند که دوربین مداربسته تولید کنند. یکی از شرکت های تولید کننده ی دوربین مدار بسته ، شرکت داهوا می باشد . این برند جز یکی از ده برند مطرح دنیا می باشد. برند دوربین داهوا یکی دیگر از برند های درجه یک چین می باشد.

این برند تمام شرایط مشتری و نیاز های انها را در زمینه دوربین بسته از لحاظ کیفیت و هزینه بر طرف نموده و در بیشتر کشور های جهان مورد استفاده قرار میگیرد. این شرکت فعالیت خود را در سال 2002 میلادی شروع کرده است و با بکار گیری نفرات زبده توانسته است سهم بزرگی از بازار جهانی را برای خود بدست آورد .

این شرکت نیز توانسته لیسانس تولید فناوری را دریافت نماید. در ایران شرکت فرا گستر وارد کننده اصلی این برند می باشد و محصولات این برند دوربین مدار بسته دارای 24 ماه گارانتی می باشد.این محصول به صورت قاچاق نیز وارد ایران می گردد و فاقد هولوگرام شرکتی می باشد. برد و لنز دوربین های داهوا سونی بوده و در سری اکو واقتصادی از لنز و برد شرکت فولهان استفاده می نماید. همچنین در بسیاری از فروشگاه ها از جمله دوربین مارکت پکیج دوربین داهوا نیز موجود میباشد.

درباره هایک ویژن یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مداربسته هایک ویژن و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن کار خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و ۱۵ سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی در دنیا را از آن خود کند.

خط مشی فعلی هایک ویژن در راستای افزایش کیفیت محصولات و بالابردن کیفیت تولید آنهاست به طوری که امکان دسترسی مشتریان به محصولات کاملا با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب فراهم کند. هایک ویژن همچنین در دو سال اخیر تلاش کرده در بازارهای مرتبط با سیستم های حفاظتی مانند تجهیزات کنترل تردد، حفاظت مستقیم، اعلام حریق و… هم فعالیت خود را گسترش دهد.

دوربین مداربسته لامپی یک سیستم نظارتی است که امکان دید 360 درجه ای دارد. به همین دلیل مانند دوربین چشم ماهی (Fisheye) دارای تصویر پانوراما می باشد. بنابراین دوربین لامپی دارای زاویه دید گسترده ای می باشند. به طوری که می توانید تنها با یک عدد از این دوربین ها  یک سالن تقریبا بزرگ مثلا تا حدود 80 متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش داد. شما برای تهیه این دوربین ها  میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات امنیتی خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخیر محسوب می‌شود. محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده بر روی درب‌ها و پنجره‌های خروجی خانه‌ها شروع به کارکرد، امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به اوج تکامل و کارایی خود برسد و بدون شک در آینده از این هم پیشرفته‌تر خواهد شد.

دزدگیرهای اماکن ازلحاظ قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربران می‌گذارند با یکدیگر تفاوت دارند. خوشبختانه ایران در طراحی و تولید دزدگیر اماکن در جایگاه خوبی قرار دارد و محصولات امنیتی که در ایران تولید می‌شوند، از بهترین‌ها به شمار می‌روند. میتوانید برای تهیه دوربین به سایت دوربین مارکت سر بزنید

جهت ایمنی دستگاه دزدگیر، بهتر است که مدار اصلی دزدگیر در یک جعبه که به شکل یک کمد کوچک ساخته شده و با یک در که بر روی لولا قرار داشته و باز و بسته می‌شود، قرار گیرد (مانند جعبه نامه‌های پستی) و در جعبه سوراخی جهت خروج سیم‌ها در نظر گرفته شود و بهتر است که سیم‌ها از داخل یک لوله پلاستیکی (مانند شلنگ) عبور داده شوند و چنانچه سیم کشی دزدگیر توکار باشد، ایمنی بیشتری را ایجاد می‌نماید.

شیائومی  یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش دوربین های مداربسته هوشمند ، محصولات خانه هوشمند ، تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین محصول در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد.  شاید بتوان گفت که معروفیت محصولات این شرکت تا حد بسیار زیادی در گرو کیفییت دوربین شیائومی است.  بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون ، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند ، به‌ طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند هند و اندونزی است.

برای اطلاع  قیمت دوربین مدار بسته می توانید به سایت دوربین مارکت بروین وانواع دوربین های مدار بسته  را در این سایت قیمت بگیرید و با بهترین کیفیت دریافت کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیرات کامپیوتر نیاز به تخصص های خاص خود دارد که تنها از تعمیرکار کامپیوتر که به بخش های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری آن مسلط است، بر می آید. گام اصلی در تعمیر کامپیوتر عیب جویی و علت یابی اختلل به وجود آمده است. متخصصان خدمات کامپیوتر، نخست خواستگاه علت به وجود امده درکامپیوتر را پیدا می کنند و سپس با بررسی و تست عملکرد بخش آسیب دیده، با استفاده از دانش خود در این حوزه، برای تعمیر کامپیوتر اقدام می نمایند.

کامپیوتر اجزای مختلفی دارد که در صورت بروز اختلال در هر یک از این بخش ها، مهارت مورد نیاز برای بررسی و تعمیر آن متفاوت خواهد بود. بخش عمده ای از خدمات کامپیوتر در مراکز، مربوط به تعمیر و سرویس بخش های سخت افزاری آن می باشد. توانایی بازکردن اجزاء و اتصال دوباره ی آن ها به یکدیگر به طور صحیح، از مهم ترین مهارت هایی است که متخصص تعمیر کامپیوتر، در صورت بروز اختلالات سخت افزاری، باید داشته باشد. 

 کامپبوتر ها باعث به وجود آمدن مشاغل زیادی در سرتاسر دنیا برای انسان ها شده اند و روند پیشرفت های بشر را دچار تحول کرده اند؛ اما در کنار همه ی این خدمات برای بشر، استفاده از کامپیوتر مشکلات زیادی نیز به همراه دارد. اختلالات زیادی در ساختمان کامپیوتر رخ می دهد که برطرف کردن آن ها، ما را نیازمند تعمیر کامپیوتر می کند.

در صورت خرابی فن کامپیوتر، ممکن است کل فعالیت های کامپیوتر شما دچار اختلال شود! تقریبا کیفیت عملکرد تمامی قطعات کامپیوتر به طور مستقیم یا غیر مستقیم  به فن یا بخش خنک کننده کامپیوتر وابسته است بنابراین فن کامپیوتر قطعه ای بسیار ضروری و مهم در بین قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما است. سلامت عملکرد این قطعه تاثیر بسیار زیادی در تمامی فعالیت های قابل انجام توسط کامپیوتر دارد و در صورت از کار افتادن بخش خنک کننده یا همان فن کامپیوتر کل سیستم کامپیوتر شما دچار اختلال خواهد شد. برای تعمیر فن کامپیوتر می توانید با کارشناسان دیجی یبان تماس بگیرید.

پاور یا منبع تغذیه یکی از اصلی ترین قطعات کامپیوتر است که برق مورد نیاز برای قسمت های مختلف کامپیوتر را تامین می کند این قطعه اگر خراب شود کامپیوتر شما روشن نخواهد شد کار پاور این است که ولتاژ برق شهر را تغییر دهد تا قابل استفاده برای کامپیوتر باشد برای تعمیر پاور کامپیوتر میتوانید به سایت دیجی بان بروید و از کارشناسان حرفه ای کمک بگیرید.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

صفر تا صد تعمیرات کامپیوتر در نمایندگی های تعمیر کامپیوتر مانند دیجی بان انجام می شود. آیا کامپیوتر شما بالا نمی‌آید؟ یا اینکه هنگ کرده است، کند شده است و اصلا روشن نمی‌شود؟ نگران نباشید کامپیوتر شما از هر برندی که باشد و هر مشکلی هم برای آن به وجود آمده باشد تنها کافیست که با مرکزدیجی بان تماس بگیرید تا تعمیرکاران کامپیوتر به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیرات کامپیوتر در محل بپردازند. بالا نیامدن کامپیوتر، هنگ کردن، کند شدن یا روشن نشدن این دستگاه و هر مشکل دیگری که برای کامپیوتر به وجود می‌آید هم می‌تواند به دلایل نرم‌افزاری باشد و هم سخت‌افزاری. برای مثال ویروسی شدن کامپیوتر، نصب بدافزارها بر روی این دستگاه از دلایل نرم‌افزاری بوت نشدن و هنگ کردن این سیستم هستند.

در این مطلب نکاتی را در خصوص تعمیرات پرینتر و جزئیات آن نیز به شما ارائه خواهیم داد. تعمیر پرینتر یک فرایند چند مرحله ای است که بررسی و ترمیم و تعویض تمامی اجزای این دستگاه را در بر می گیرد. این دستگاه قطعات بسیاری دارد که خرابی هریک از آنها مشکلاتی را در فرایند چاپ ایجاد خواهد کرد. تنها کارشناسان مجرب تعمیرات با ساختار این قطعات و نحوه تعمیر و تعویض آنها آشنایی دارند. کاربران عادی مهارت کافی برای باز و بسته کردن دستگاه را ندارند و ممکن است در حین انجام این کار، آسیب های بیشتری به پرینتر وارد کنند.

تعمیرات applewatch یکی دیگر از خدمات ارائه شده به هموطنان گرامی از سوی کارشناسان حاضر در دیجی بان  می‌باشد. تعمیرات applewatch در این مرکز توسط کارشناسانِ باتجربه و زبده‌ای انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌مندی از دانش روز دنیا و تسلط به تمامی قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل واچ، تجهیزات پیشرفته‌ای در اختیار دارند که تعمیرات اپل واچ را برای آن‌ها بسیا حرفه‌ای‌تر و آسان‌تر ساخته است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ردیاب خودرو یک دستگاه کوچک مانند دزدگیر می باشد که سیم کارت می خورد و بوسیله آن میتوانیم از محل خودرو خود با خبر شویم و آن را ردیابی نماییم.

از این دستگاه می شود استفاده های زیادی کرد که در زیر به چند تایی از آنها اشاره میکنیم.

پیدا کردن ماشین دزدیده شده هست (مهمترین کاربرد)

آسوده شدن از اینکه ماشینمون هنوز سر جاشه.

ردیابی کردن جاهایی که فرزند یا همسرمون داره با ماشین میره (جذابترین کاربرد)

خبردار شدن از نحوه استفاده کارمندان از وسیله نقلیه شرکت و میزان ساعت کار آنها.

این دستگاه روی هر وسیله نقلیه سبک و سنگینی حتی موتورسیکلت و دوچرخه هم قابل نصب است و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

یو پی اس دستگاهی الکترونیکی به منظور تامین پیوسته انرژی برای دستگاه های مصرف کننده که به اختلالات موجود در شبکه و قطع برق حساس بوده و به دلیل ضرورت و حساسیت های فوق العاده زیاد، جزو تجهیزات حیاتی مجموعه های کامپیوتری، مخابراتی، کنترل و ابزار دقیق، آزمایشگاهی و بیمارستانی می باشند.

در کشورهای پیشرفته علارغم قطع برق شهر، دستگاه یو پی اس از وسایل ضروری کامپیوترها محسوب می شود. به عنوان مثال در صورت وجود کوچکترین اغتشاش در برق شهر بخش کنترل کامپیوتر، با تولید یک پالس موجب خاموش و روشن شدن مجدد (Restart) کامپیوتر می گردد. لذا با این عمل اطلاعاتی که در حافظه RAM سیستم وجود دارد، از بین رفته و زیان های جبران ناپذیری به کاربر وارد شده و حاصل کار کاربر در چند لحظه از بین می رود.

دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شناخت بهترین مهد کودک شیراز کار سختی است زیرا مهد کودک های زیادی در این شهر وجود دارد و هر یک به نحوی از لحاظ کیفی اهمیت دارند . بهترین مهد کودک شیراز ، باید نزدیک ترین مهد کودک به محل زندگی شما باشد . باید قیمت مهد کودک شیراز را در هر منطقه بررسی کرد تا بتوان بهترین مهد کودک شیراز و مناسب ترین از لحاظ قیمت را انتخاب کرد . داشتن فضایی مناسب و تمیز مخصوصا برای کودکان زیر سه سال یکی از ویژگی های مهم برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز است . داشت مربی های زیاد که هر یک وقت خود را اختصاص به دو یا سه کودک دهند نیز از خصوصیات بهترین مهد کودک شیراز است . با بررسی لیست مهد کودک شیراز می توانید بهترین مهدکودک در شیراز را انتخاب کنید.

یکی از ویژگی های مهمی که باید مهد کودک داشته باشد ، جو مناسب ، پرنشاط و شاد برای کودکان است . برای اینکه بدانید آن مهد کودک در اردبیل محیطی خوب برای فرزند شماست می توانید به صورت حضوری به آن جا مراجعه کرده و یا با دیگر والدین در ان جا مشورت کنید . شما می توانید با دیدن لیست مهد کودک اردبیل ، آدرس آن ها را بیابید و نزدیک ترین مهد کودک در اردبیل را پیدا کنید.

برای بهتر انتخاب کردن مناسب ترین مهد کودک ارومیه برای کودک خود حتما لیست مهد کودک در ارومیه با دقت کافی بررسی کنید و تمامی ویژگی های ذکر شده برای یک مهد کودک خوب در ارومیه را با موارد لیست مهد کودک در ارومیه مقایسه کنید تا در نهایت مناسب ترین و بهترین مهد کودک در ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید. بنابراین حتما لیست مهد کودک ارومیه را بررسی بفرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیرات اپل واچ یکی دیگر از خدمات ارائه شده به هموطنان گرامی از سوی کارشناسان حاضر در دیجی بان  می‌باشد. تعمیرات اپل واچ در این مرکز توسط کارشناسانِ باتجربه و زبده‌ای انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌مندی از دانش روز دنیا و تسلط به تمامی قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل واچ، تجهیزات پیشرفته‌ای در اختیار دارند که تعمیرات اپل واچ را برای آن‌ها بسیا حرفه‌ای‌تر و آسان‌تر ساخته است.

قبل از اینکه قدمی برای حذف اپل ایدی فراموش شده خود بردارید ، گزینه های مختلف برای حل مشکلات حساب را در زیر بررسی کنید ما امیدوار هستیم یکی از این پیشنهادات مشکل اپل ایدی شما را برطرف کند ، بنابراین نیازی به حذف کلیه موارد نیست شما می خواهید اپل ایدی خود را حذف کنید زیرا نام کاربری یا رمزعبور خود را فراموش کرده اید شاید نگران باشید که رمزعبور دیگر مخفی نیست و می خواهید برای جلوگیری از نقض امنیتی یا سرقت داده ، حساب فعلی اپل ایدی خود را خاموش کنید اولین کاری که باید در این شرایط انجام دهید تنظیم هویت دو عاملی برای کمک به تأمین حساب شما است پس از روشن شدن این امر ، قبل از اینکه به هر کسی اجازه ورود به حساب اپل ایدی خود را بدهید ، اپل نیاز به تأیید یکی از دستگاه های قابل اعتماد اپل شما دارد به این ترتیب اگر شخصی رمز ورود شما را داشته باشد ، نمی تواند بدون داشتن کد شش رقمی و همچنین گذرواژه شما از دستگاه قابل اعتماد به حساب شما دسترسی پیدا کند بعد از تنظیم تأیید هویت دو عاملی ، اپل می تواند به شما در تغییر رمز عبور کمک کند در واقع شما می توانید آن را درست از طریق دستگاه آیفون خود انجام دهید اکنون که گذرواژه اپل ایدی شما ایمن شده است ، امیدوارهستیم که دیگر نیازی به حذف اپل ایدی فراموش شده خود نداشته باشید.

شما عزیزان می توانید برای انجام هرگونه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز خود در سیستم ها و برند های مختلف با کارشناسان تعمیر دیجی بان در ارتباط باشید. کارشناسان تعمیر دیجی بان، با ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان، شما در مسیر تعمیر یاری می نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

هیچ محدودیتی برای قدرت خیال پردازی و تصور و خلاقیت یک کودک وجود ندارد پس تلاش کنید تا می توانید قدرت تخیل و خلاقیت کودک خود را افزایش دهید. هنر یکی از راه های افزایش خلاقیت کودک محسوب می شود و یک از راه های افزایش خلاقیت از طریق هنر، ساخت کاردستی خلاقانه توسط کودکان است. تحقیقاتی که در مورد خلاقیت انجام شده نشان می شده خلاقیت موهبتی است که در نهاد هر فردی بگونه ای وجود دارد و باید پروش یابد به عبارت دیگر خلاقیت دیگر فقط یک موضوع ذاتی نیست و موضوعی اکتسابی تلقی شده و از طریق آموزش قابل ایجاد و تقویت است خلاقیت را می توان به افراد به ویژه کودکان آموزش داد کودکان وقتی به ساختن کاردستی های خلاقانه می پردازند می توانند هر آنچه در واقعیت قابل ایجاد نباشد را تصور کنند و سپس بیافرینند کودکان می توانند حیوانات، درخت، گل، پروانه را تصور کنند و سپس با استفاده از کاردستی آن را بیافرینند پس کاردستی به آنها کمک می کند که تخیل کنند و تخیل خود را در قالب یک کاردستی خلاقانه ایجاد کنند کودکان برای ساختن کاردستی لازم است که مداد به دست بگیرند بکشند رنگ کنند ببرند بچسبانند و همه این موارد نیاز به هماهنگی بین دست، فکر و چشم دارد پس کودک مجبور می شود که از توانایی ها و مهارت های گوناگون خود بصورت همزمان استفاده کند و مهارت هماهنگی در او تقویت می شود کودک در حین ساخت کاردستی خلاقانه الگوهای جدیدی را در ذهن خود ایجاد می کند و در نتیجه یاد می گیرد که چگونه مهارت هی مختلف خود را بصورت هماهنگ استفاده کند و این باعث ایجاد سینرژی یا هم افزایی در مهارت های کودک می شود این هم افزایی باعث ایجاد خلاقیت بیشتر درکودک می شود.

کاردستی های خلاقانه باعث می شود کودک بین ده ها رنگ و شکل به چالش کشیده شود بتواند انخاب کند و انتخاب های خود را با هم هماهنگ کند و این موضوع باعث افزایش خلاقیت کودک می شود و زمانی که خلاقیت کودک افزایش می یابد کودک اعتماد به نفس پیدا می کند و می تواند با ترس کمتر با موقعیت های جدید مواجه شود و آنها را مدیریت کند ضمنا ساخت کاردستی های خلاقانه می تواند به یک تمرین کارگروهی نیز تبدیل شود یعنی کودک یاد بگیرد که برای سخت یک کاردستی لازم است با دیگران همکاری نماید می توانید مراحل ساخت یک کاردستی را بین چند کودک تقسیم کنید و هر یک قسمت های مختلف یک کاردستی را درست کنند و در انتها با کنار هم قرار دادن قسمت های مختلف کاردستی نهایی شکل بگیرد این موضوع باعث می شود کودک متوجه شود که می تواند برای انجام یک کار مشترک با دیگران مشارکت نماید و در نهایت همکی با هم یک خروجی ارائه نمایند و قدرت و تاثیر همکاری و کار تیمی را درک کند اغلب کاردستی های خلاقانه دارای ساختار های به نسبت پیچیده ای برای ایجاد هستند پس کودک مجبور می شود بین مهارت های مختلف خود مهارت های مختلف خود و با استفاده از حس های 5 گانه و ایجاد هماهنگی بین آنها یک خروجی تولید کند مثلا برای ساخت یک کاردستی خلاقانه لازم است بتواند تکه های مختلف کاغذ یا مقوا را ببرد رنگ کند وبهم بچسباند پس لازم است این مهارت ها را با هم بکار گیرد و قدرت چند وظیفه ای بودن در کودک افزایش پیدا می کند از طرف دیگر کودک می آموزد که تصمیم گیری نماید یعنی تصمیم بگیرد که رنگ کاردستی را انتخاب کند و تصمیم بگیرد که جنس کاردستی خود را از بین پلاستیک یا مقوا انتخاب کند این فرآیند به کودک کمک می کند که بتواند در موقعیت هایی که با چند انتخاب مواجه است یکی را برگزیند و بقیه را کنار بگذارد. پس اگر به دنبال روشی هستید که کودک شما هم آموزش ببیند و هم سرگرم شد برای او مقداری وسایل کاردستی تهیه کنید از او بخواهید با کمک شما کاردستی خلاقانه درست کند و با این کار می توانید چندین هدف آموزشی را در کودک خود دنبال کنید

اگر دنبال تعداد زیادی ایده جدید برای ساخت کاردستی خلاقانه هستید در سایت وولک قسمت کاردستی در دسترس شما هستند

 



:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مداربسته لامپی یک سیستم نظارتی است که امکان دید 360 درجه ای دارد. به همین دلیل مانند دوربین چشم ماهی (Fisheye) دارای تصویر پانوراما می باشد. بنابراین دوربین لامپی دارای زاویه دید گسترده ای می باشند. به طوری که می توانید تنها با یک عدد از این دوربین ها  یک سالن تقریبا بزرگ مثلا تا حدود 80 متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش داد. شما برای تهیه این دوربین ها  میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید.

شیائومی  یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش دوربین های مداربسته هوشمند ، محصولات خانه هوشمند ، تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین محصول در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون ، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند ، به‌طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند هند و اندونزی است.

یکی از قابلیت های بسیار خوب و عالی دوربین شیائومی، قابلیت دزدگیر می باشد.این قابلیت به شما کمک می کند که شما وقتی در محلی که دوربین قرار دارد حضور نداشته باشید و با فعال کردن حالت دزدگیر از روی نرم افزار،شما می توانید هر حرکتی که داخل محیط صورت می گیرد را به صورت فیلم یا عکس دریافت کنید و با ارسال آلارم برروی تلفن همراه شما را از حرکت صورت گرفته آگاه می کند.حتی اگر هم دوربین را بدزدند فیلم شخصی که دوربین را برده است برروی نرم افزار قابل مشاهده می باشد.این قابلیت دوربین شیائومی واقعا کاربردی و پر استفاده می باشد هم برای دزدها،کودکان،سالمندان و حیوانات خانگی می توانید از دوربین چرخشی شیائومی مدل MJSXJ05CM Global استفاده کنید.

دوربین مدار بسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند.  از دوربین های مدار بسته برای حفظ امنیت اماکن مختلف و ثبت و ضبط رویدادهای محیط استفاده می شود. شما عزیزان برای خرید دوربین مدار بسته می توانید به وبسایت دوبین مارکت مراجعه نموده و با کارشناسان حرفه ای در ارتباط باشید!

 

 



:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر گوشی ، سرویسی که همه ما به آن نیاز داریم، چقدر به موبایل خود وابسته هستید، کار، زندگی و سرگرمی شما چقدر به موبایل شما وابسته است، هر چه وابستگی شما به موبایل بیشتر باشد به سرویس تعمیرات موبایل هم بیشتر وابسته هستید و شناختن تعمیرکارانی با مهارت بالا این سرویس را به شما ارائه می دهد که بتوانید در سریعترین زمان ممکن و با بهتريت كيفيت تعمیر گوشی خود را انجام دهید. وقتی گوشی موبایل شما خراب شده و از کار می افتد اولین چیزی که به آن فکر میکنید تعمیر گوشی موبایل است، تعمیر موبایل در حل حاضر و با توجه به قیمت های گزافی که گوشی های موبایل دارند بهترین و مقرون بصرفه ترین راه حل است . یکی از برندهای معتبر گوشی ، هواوی است . تعمیر گوشی هواوی نیاز به کارشناس و متخصص در این زمینه دارد که به طور کامل با تمام جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی هوآوی آشنا باشد. گوشی های هواوی از نظرs نرم افزاری از سیستم عامل اندرويد حمایت میکنند و از نظر سخت افزاری نیز جزئيات خاص خود را دارند. امروزه بسیاری از فعالیت ها و ارتباطات ما وابسته به گوشی های همراه و تکنولوژی است، همین امر باعث استفاده بیشتر ما از ابزار هایی نظیر گوشی همراه شده است. استفاده زیاد احتمال به وجود آمدن اختلال و خرابی را نیز در دستگاه افزایش میدهد. یکی از مشکلات پیش آمده در گوشی های هواوی ، خاموش شدن ناگهانی است . اما دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی چیست؟ این اختلال در اکثر گوشی های همراه مشترک است. در صورت خالی شدن ناگهانی باتری اغلب مشکل سخت افزاری و از هارد یا باتری است. در صورت منفی بودن تست سلامت از هارد و باتری توسط کارشناس باید آن ها را تعویض کنید.



:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()