نوشته شده توسط : radin

برای پرورش دادن خلاقیت در کودکان باید به همه ابعاد وجودی کودک توجه کافی نشان داد اعم از عاطفی، اجتماعی، شناختی، آموزشی و ...... خلاقیت با روابط احتماعی و خانوادگی کودک ارتباط تنگاتنگی دارد یکی از راه هایی که که بطور معمول برای افزایش خلاقیت کودک پیشنهاد می شود و ضمن اثربخش بودن ساده و کم هزینه هم هست ساخت کاردستی است از مزایای ساخت کاردستی برای کودک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-      تقویت روابط عاطفی بین کودک و والدین

2-      بها دادن به تخیلات و تصورات کودکان نسبت به خود و محیط اطراف

3-      تقویت و پرورش حواس 5 گانه کودک

4-      ایجاد هماهنگی بی حواس 5 گانه کودک در حین ساخت کاردستی

5-      تشویق کردن بچه ها برای داشتن فکر ها و اندیشه های تازه، جدید و خلاقانه

6-      ایجاد شرایطی که کودک بتواند اشتباه کردن، تجربه کردن و ریسک کردن را تمرین کند

7-      تمرین واقعیت بخشیدن به تفکرات و تصورات کودک

8-      تقویت حس کار گروهی در بچه ها

در حین ساخت کاردستی کودک می آموزد که از وسایلی مانند نخ، سوزن، چسب، قیچی و حتی وسایلی که ارزی ندارند و قرار است دور ریخته شوند مانند بطری های آب، کارتن وسایل خانه، کاغذهای باطله استفاده کرده و از آن ها چیزهایی را بسازد که می تواند او و حتی دوستانش را سرگرم نموده واوقات فراغت آنها را غنی سازد. کودکان با ساخت کاردستی هایی که دارای طراحی بصری به نسبت پیچیده تری هستند یا می گیرند که خوب نگاه کنند و بتوانند آنچه می بینند را تصور کرده و سپس بسازند این کار از چند حس بچه کمک می گیرد و باعث می شود که همزمان حس بینایی و لامسه کودک تقویت شود کودک در فرآیند ساخت کاردستی یاد می گیرد که بین دست، چشم و مغز خود هماهنگی ایجاد کند و این موضوع باعث می شود که قدرت ایجاد هماهنگی توسط مغز کودک بین اجزا مختلف بدن او برای انجام یک کار واحد افزایش یابد و این این مهارت باعث افزایش مهارت های حرکتی کودک می شود. از طرف دیگر بهتر است فرآیند ساخت کاردستی بصورت تیمی انجام شود یعنی کودک به همراه هم سن و سالان خود به ساخت کاردستی بپردازد و بهتر است به کمک یک بزرگتر تقسیم کار بین بچه ها انجام شده و بچه ها بیاموزند که هر یک باید قسمتی از کاردستی را آماده کرده و در نهایت از کنار هم قرار دادن آنها کاردستی نهایی ایجاد شود این موضوع باعث می شود کودک کار تیمی را تمرین نموده و متوجه شود که با کمک دیگران می تواند به دستاورد های بزرگتر و بهتری برسد. ساخت کاردستی فرآیندی هدف دار است پس کودک تمرین می کند که همه فکر و جسم خود را برای رسیدن به یک هدف متمرکز کند و این موضوع باعث می شود کودک قدرت تمرکز کردن برای رسیدن به یم هدف را تمرین نماید.

ساخت کاردستی باعث می شود روبط اجتماعی کودک به 2 طریق افزایش پیدا کند

1-      در طول انجام کار که باید برای رفع مشکلاتش با دیگران ارتباط برقرار کند

2-      بعد از ساخت کاردستی که کودک باید نتیجه کار خود را به دیگران ارائه نموده و از آنها بازخور دریافت کند

با توجه به همه مواردی که در مورد مزایا کاردستی گفته شد باید توجه شود که ساخت کاردستی نباید به تنهایی انجام شود زیاد کارکردن با وسایلی مانند قیچی، سوزن و چسب می تواند برای بچه ها خطرناک هم باشد پس ضروری است در هنگام ساخت کاردستی حتما یک بزرگتر و چه بهتر که یکی از والدین در کنار کودکان باشد. برای مشاهده انواع کاردستی و قصه های کودکانه روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کاغذ سنگی محصولی صنعتی است که از ترکیب کلسیم کربنات و پلی اتیلن پرچگال به دست می آید. مواد اصلی تهیه و تولید کاغذ سنگی را پسمانده های معادن و سنگ های مرمر پودر شده تشکیل می دهد.

از ویژگی های اصلی کاغذ سنگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضد آب بودن و مقاومت بسیر بالای کاغذ سنگی در برابر پارگی، حشرات و روغن

خنثی بودن کاغذ سنگی از لحاظ ph و خاصیت اسیدی و بازی

چگالی کم

کاغذ های سنگی کاغذ سنگی دارای سطحی نرم و مسطح است.

عدم ساطع کردن گاز های گلخانه ای در صورت سوختن و واکنش با اکسیژن

با توجه به ویژگی های یاد شده، خرید کاغذ سنگی و استفاده از آن به جای محصولات تجزیه ناپذیر، بسیار مهم است و در نگهداری از محیط زیست تاثیر بسیار زیادی دارد. برای خرید کاغذ سنگی و آشنایی بیشتر با آن می توانید به وبسایت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه نمایید.

شرکت آذرخش آدلی ایرانیان، با فروش خط تولید کاغذ سنگی در نظر دارد تا به مهندسان صنایع و دوست داران این حوزه، در مسیر گسترش تولید کاغذ سنگی در ایران یاری نماید.

فروش خط تولید کاغذ سنگی، شامل فروش تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز برای تولید محصولات مختلف کاغذ سنگی در صنعت می باشد. احداث و فروش خط تولید کاغذ سنگی را می توان در دو دسته اصلی طبقه بندی کرد:

محصولات کاغذ سنگی که می تواند جایگزین انواع مقوا و برخی ورق های پلیمری شده و باید متناسب با این کاربرد باشند.

محصولات کاغذ سنگی که می توانند جایگزین محصولاتی باشند که داشتن شق و رق مناسب در آن ها اهمیتی ندارد.

علاقمندان به خرید خط تولید کاغذ سنگی، باید با در نظر گرفتن این دو دسته، حوزه فعالیت متناسب خود را انتخاب کرده و خط تولیدی خود را احداث نمایند. مشاوران و متخصصان شرکت آذرخش آدلی ایرانیان شما را در این انتخاب یاری می نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

هرروزه استفاده ی ما از ابزارات و وسایل الکترونیکی به همراه دنیای مجازی بیشتر و بیشتر می شود و تکنولوژی نقش پررنگ تری را در زندگی روزمره ی ما ایفا می کند. لپ تاپ ها یکی از ابزارات نسبتا جدید و پرکاربرد هستند که به کامپیوتر های قابل حمل معروفند و به دلیل همین ویژگی کاربرد بسیار بیشتری نسبت به کامپیوتر ها دارند. تمامی شرکت های سازنده در تلاش اند تا هرروزه لپ تاپ های سبک تر، نازک تر و در عین حال باکیفیت تری را معرفی و به بازار عرضه کنند.

تعمیرات لپ تاپ حرفه ای بسیار حساس است. بنابراین بهتر است برای تعمیر و رفع هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری لپ تاپ خود حتما به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مطمئن مراجعه کنید. در غیر این صورت به احتمال بسیار زیاد تعمیرکار مورد نظر دستگاه شما را به طور صحیح عیب یابی نمی کند و عیب یابی نادرست باعث اشتباه پیش رفتن تمامی اقدامات مربوط به تعمیر می شود. یکی از نشانه های حرفه ای و مطمئن بودن یک مرکز تعمیرات مجهز بودن آن به قطعات سخت افزاری سالم و اورجینال است. به عنوان مثال کارت گرافیک یکی از قطعات سخت افزاری بسیار حساس است که در صورت خرابی بیش از حد آن ممکن است قادر به تعمیر کارت گرافیک خود نباشید و مجبور به تعویض آن شوید، در این مرحله مرکز تعمیرات مورد نظر باید مجهز به یک قطعه کارت گرافیک سالم و اورجینال باشد تا آن را با قطعه ی آسیب دیده تعویض کند.

یکی دیگر از نشانه های یک مرکز تعمیرات حرفه ای، تخصصی بودن آن است به عنوان مثال یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید تعمیر مک بوک را به طور کاملا تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد زیرا محصولات اپل تفاوت سخت افزاری و نرم افزاری بسیار زیادی با سایر محصولات شرکت های سازنده ی دیگر دارد.



:: بازدید از این مطلب : 832
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

با توجه به بالا رفتن روز به روز قیمت لپ تاپ ها، تعمیرات لپ تاپ نیز اهمیت بسیار زیادی دارند. مراکز تعمیر هرروز سعی می کنند تا با بالا بردن توانایی های خود بتوانند مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری بیشتری را پوشش دهند و آن ها را رفع کنند تا کاربران بتواند دستگاه های خود را تعمیر کنند و مجبور به خرید مجدد لپ تاپ نشوند. البته که با توجه ظرافت و حساسیت به کار رفته در ساخت لپ تاپ ها، تعمیرات آن ها نیز نیازمند دقت و حساسیت بسیار بالا است تا خسارت بیشتری به دستگاه وارد نشود.

بنابراین در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری برای لپ تاپ بهتر است در ابتدا یک مرکز تعمیر لپ تاپ حرفه ای و مطمئن را بشناسید تا در صورت نیاز در اسرع وقت به آن مراجعه کنید و مشکلات مربوط به سخت افزار یا نرم افزار لپ تاپ خود را رفع کنید. مادربرد یکی از قطعات سخت افزاری بسیار حساس و مهم هر دستگاهی است. در صورتی که احساس کردید هرگونه مشکلی برای مادربرد دستگاهتان به وجود آمده و نیاز به تعمیر مادربرد خود دارید حتما سریعا به یک مرکز تعمیرات مراجعه کنید زیرا با گذر زمان و غفلت از تعمیر، مشکلات بیشتری برای لپ تاپ یا هر دستگاه دیگری به وجود خواهد آمد.

همانطور که می دانید محصولات شرکت سازنده ی اپل تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی با سایر محصولات شرکت های سازنده ی دیگر دارند بنابراین یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مطمئن باید خدمات مربوط به تعمیر محصولات اپل را مانند تعمیر تخصصی مک بوک ها را با طور کاملا جداگانه و تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد. بهتر است تعمیرات لپ تاپ خود را جدی بگیرید زیرا همان طور که به آن اشاره کردیم با غفلت از تعمیر و رفع هر مشکلی، با گذر زمان مشکلات بیشتری برای لپ تاپ شما به وجود خواهد آمد.



:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی وولک

کاردستی را می توان یکی از روش های مناسب برای آموزش و سرگرمی کودکان به حساب آورد در فرآیند ساخت کاردستی کودک مهارت های مختلفی را تمرین می کند و می تواند مهارت های خود را افزایش دهد

کاردستی برای کودک یک روش کلیدی در رشد و افزایش خلاقیت و خودباوری محسوب می شود کاردستی می تواند تمرکز فکری و رشد و شکوفایی و خلاقیت کودک را افزایش دهد

برا دسترسی به ایده های جدید و متنوع کاردستی می توانید به صفحه کاردستی وولک سربزنید و از کاردستی های جدید این صفحه استفاده کنید

کاردستی فواید زیادی برای کودک دارد مانند:

-          افزایش اعتماد به نفس کودک

-          ارتقا سطح توانمندی کودک در زندگی اجتماعی و تیم ورک (کار گروهی)

-          افزایش سطح خلاقیت کودکان

-          سرحال و سرزنده شدن کودکان به دلیل انجام یه فعالیت مفرح

همیشه یکی از آرزوهای والدین این است که کودکشان خوش فکر و خلاق باشد تا در آینده بتاودن مشکلات زندگی خود را حل کند و خود را از چالش هایی که ممکن است در آن گرفتار شود رهایی بخشد در فرآیند ساخت کاردستی کودک باید بتواند بر محدودیت ها غلبه کند و آنها را از سر راه بردارد تا بتواند مسیر رسیدن به هدف را برای خود هموار کند پس می آموزد از امکانات خود بیشترین استفاده را نموده و مشکلات را حل کند و این فشار حل مشکل می تواند باعث افزایش خلاقیت کودک شود. البته لازم است توجه کنید که کودک شاید نتواند کاردستی را با همان کیفیتی که شما میخواهید بسازد در این حالت به هیچ وجه نباید او را سرزنش کنید یا از کیفیت کاردستی او ایراد بگیرد چون باعث سرخوردگی و از بین رفتن خلاقیت می شود هر چند کیفیت کار کودک آنچه شما می خواهید نباشد او را برای بهتر شدن کیفیت تشویق کنید تا با انگیزه بیشتر به کار خود ادامه دهد. در این حالت بهتر است کودک را تشویق کنید ضمنا ایرادهای او را هم به او بگویید تا ضمن انگیزه رفتن مسیر بهتر شدن را پیدا کند.

به صفحه کاردستی وولک سربزنید و از ایده های متنوع و جدید آنها استفاده کنید.

بهتر است برای اینکه کودک راحت تر وارد مسیر ساخت کاردستی شود ابتدا وسایل، ابزارها و اقلامی که برای ساخت کاردستی استفاده می شوند را به کودک معرفی کنید و توضیح دهید که هر کدام برای چه کاری مناسب هستند با این روش کودک با ترس کمتری به ساختن کاردستی می پردازد برای ساخت هر قسمت از کاردستی هم ابتدا نظر کودک را بپرسید و از او بخواهید که ایده بدهد اگر هم سریع گفت نمی دانم او را تشویق کنید که بیشتر فکر کند و ایده جدیدی برای ساخت کاردستی ارائه کند اگر ایده درستی داد او را تشویق کنید تا فرآیند خلاقیت و ایده دادن کودک تشویق شود اگر هم درست نگفت واکنش منفی نشان ندهید ولی نادرست بودن ایده را به او بگویید و از او بخواهید و کمکش کنید که دوباره و بهتر فکر کند

برای دسترسی به ایده های جدید و متنوع کاردستی می توانید به صفحه کاردستی وولک سربزنید و از کاردستی های جدید این صفحه استفاده کنید

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کاغذ سنگی محصولی صنعتی است که طبق فرایند تولید آن، از براده های سنگ آهک، کاغذ تولید می شود. در مسیر تولید کاغذ سنگی، محیط زیست و طبیعت محافظت شده و برای تولید و استفاده از کاغذ، درختان کمتری به حیات خود پایان می دهند.

کاغذ سنگی از لحاظ ظاهری تفاوت هایی با کاغذ های معمولی که از الیاف سلولزی تولید می شوند دارند؛ و این تفاوت نیز به سبب ویژگی های ساختاری و الیافی این دو نوع اغذ با یکدیگر است.

کاغذ های تولید شده از سنگ مقاوت بیشتری نسبت به کاغذ های سلولزی دارند و در نتیجه در صورت تماس با آب خیس نمی شوند و هم چنین به دلیل قدرت کشسانی بالای کاغذ های سنگی، این محصولات صنعتی، هرگز در برابر ضربه پاره نمی شوند.

به دلیل ویژگی های گفته شده است که می توان گفت کاغذ سنگی، جایگزین بسیار مناسبی برای ساک های دستی خرید می باشد. نایلون پلاستیکی به دلیل تجزیه ناپذیر بودن و باقی ماندن در طبیعت، ضربات جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می کنند، به همین دلیل است که پیدا کردن جایگزینی که کار آن ها را به خوبی انجام دهد و به دفعات قابل استفاده باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

تاکنون کارخانه های بسیاری به تولید کاغذ سنگی و معرفی این محصول به عنوان جایگزینی مناسب برای سایر محصولات تجزیه ناپذیر پرداخته اند. کارخانه آذرخش آدلی ایرانیان با احداث خط تولید کاغذ سنگی این امکان را برای مهندسین صنایع فراهم آوره است تا با استفاده از این خط تولید بتوانند میزان تولید این محصول در کشور را افزایش دهد و نیز در این مسیر کمکی شایان به حفاظت از محیط زیست داشته باشد.

با مراجعه به سایت آذرخش آدلی ایرانیان، و مطالعه کاربردهای متعدد کاغذ سنکی می توانید با این محصول صنعتی بیشتر آشنا شده و شما هم سهمی در حفاظت از محیط زیست و طبیعت ایران زیبا داشته باشید!



:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

رفتن به مهد کودک باعث اجتماعی شدن کودک و ارتقاء مهارت های ارتباطی آن ها می شود. دیدن محیط خارج از خانه و ارتباط با انساه های بیشتر و به خصوص ارتباط کودک با همسالان خود در این روند تاثیر بسیار زیادی دارند. انجام فعالیت های گروهی، ارتباط با دوستان و همسالان، بالا رفتن توانایی در حفظ شعر یا داستان، کاردستی ها و فراگیری مهارت های مختلف در مهد کودک مشهد، خودباوری را در کودکان بالا برده و منجر به افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود.

قیمت مهد کودک شیرخوار در رشت یا به طور کلی قیمت مهد کودک رشت بستگی به امکاناتی که آن مهد کودک در اختیار شما و فرزند شما قرار می دهد دارد. البته پیشنهاد ما این است که به دلیل صرف هزینه کمتر کودک خود را به مهد کودکی که از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست ثبت نام نکنید چرا که همان طور که به این موضوع اشاره شد، مربی مهد کودک نقش بسیار مهمی در رشد و تربیت اخلاقی و شخصیتی کودک شما ایفا می کند.

جمله فعالیت هایی که در مهد کودک درجه یک ساری انجام می شوند عبارت اند از: سفالگری، نقاشی، شعرخوانی، دستان گویی و… . کودک شما در مهد کودک استعداد خود را کشف می کند و با دوستان جدید و افراد جدیدی به جز خانواده خود ارتباط می گیرد. مهد مهد کودک در ساری می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی کودک شما دارد. ثبت نام در مهد کودک در ساری می تواند به جای داشتن تاثیر مثبت بر روی شخصیت و تربیت فرزند شما، تاثیرات منفی داشته باشد بنابراین قبل از ثبت نام کودک خود در هر مهد کودک ساری، لیست مهد کودک های ساری را تهیه کنید و بهترین مهد کودک ساری را برای کودک خود انتخاب کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

شهر بزرگ اصفهان به 15 منطقه تقسیم شده است که والدین می توانند با در نظر گرفتن مسافت و فاصله هر مهد کودک اصفهان تا محل زندگی خود، مناسب ترین مهد کودک در اصفهان را برای کودک خود انتخاب کنند. علاوه بر مسافت، اِلِمان های دیگری مانند قیمت مهد کودک در اصفهان، بررسی مهد کودک اصفهان از لحاظ امکانات و برنامه های مورد نظر مهد کودک، نیز در انتخاب بهترین مهد کودک های اصفهان برای کودکان این شهر زیبا نقش دارند.

هم چنین قیمت مهد کودک های غیر انتفاعی و شخصی در مشهد مقدس، با توجه به امکانات و امتیازات آن مجموعه و نظرات شخص موسس زیر نظر بهزیستی استان تعیین می شود. بهترین مهد کودک های مشهد شهریه های بالاتری نسبت به مهد کودک های تحت پوشش بهزیستی برای ثبت نام کودکان تعیین می کنند. والدین مشهدی عزیز می توانند با در نظر گرفتن این المان ها و امکاناتی که هر مهد کودک برای فرزند آن ها فراهم می آورد، مناسب ترین قیمت مهد کودک در مشهد را گزینش کرده و مناسب ترین مهد کودک فرزند خود را انتخاب کرده و کودک خود را به آن بسپارند. با بررسی لیست مهد کودک مشهد می توانید مناسبترین مهد کودک را انتخاب کنید.

قیمت مهد کودک ارومیه بستگی به موارد بسیار زیادی دارد به عنوان مثال امکانات و تجهیزاتی که مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود انتخاب می کنید در میزان هزینه مهد کودک در ارومیه تاثیرگذار است و یا حتی موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه نیز ممکن است در شهریه مهد کودک های ارومیه تاثیرگذار باشد بنابراین هنگام انتخاب بهترین مهد کودک در ارومیه برای فرزند خود تمامی نکات را در نظر بگیرید تا در نهایت مناسب ترین مهد کودک ارومیه با مناسب ترین قیمت مهد کودک ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر موبایل در زمینه شکسته شدن ال سی دی در واقع امکان ندارد اما می توان آن را تعویض کرد و این کار را باید به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ بسپارید . ال سی دی گوشی یکی از اجزا آسب پذیر آن است زیرا از اجزا بیرونی گوشی است و در معرض ضربه قراردارد. معمولا خسارت هایی که به lcd وارد می شود ناشی از یکی از موارد زیر است:

  • ضربه، فشار یا افتادن
  • ریختن آب یا مایعات دیگر
  • فرسودگی و قدیمی شدن گوشی

اگر ال سی دی گوشی شما هم آسیب دیده و نیازمند تعمیر یا تعویض آن هستید پیشنهاد میکنیم که آن را به یک متخصص نشان دهید .

گزینه های برتر برای هزینه تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

سامسونگ در سال 2017 از تلفن های هوشمند Galaxy S8 و S8 + خود رونمایی کرد پرچمداران دوره جدیدی را در نمایشگرهای لبه به لبه ، با نمای بیرونی تمام شیشه ای و نسبت صفحه نمایش به بدنه عالی نشان دادند اما این طراحی زیبا و دلپذیر با یک هشدار مهم همراه بود نمای بیرونی گوشی حتی در صورت پایین آمدن از ارتفاع پایین ، در برابر ترک بسیار آسیب پذیر است. بنابراین چه اتفاقی می افتد که دستگاه زرق و برق دار شما به کف و یک شکاف عنکبوت در قسمت بیرونی ظریف آن برخورد کند؟

بیایید به گزینه های مختلف هزینه تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ نگاهی بیندازیم.

  1. ضمانت تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ
  1. تعمیر ال سی گوشی در مرکز تعمیر گوشی سامسونگ
  1. استفاده از یک مرکز تعمیر شخص ثالث برای جایگزینی ال سی دی گوشی سامسونگ
  1. ال سی دی شکسته گوشی سامسونگ خود را جایگزین کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی گل، جذاب و خاطره انگیز برای بچه ها

امروزه اکثر کودکان ما اکثر وقت خود را با وسایل الکترونیکی و تکنولوژی سپری می کنند و به فعالیت هایی که تکنولوژی در آن دخیل است نسبت به بازی های فیزیکی تمایل بیشتری دارند. یکی از مهم ترین دغدغه هایی که والدین این روز ها دارند این است که چگونه می توانند فرزندان خود را از تکنولوژی دور تر کنند که یکی از راه های کاربردی آن مشغول کردن کودکان به فعالیت های فیزیکی ای است که به آن علاقه داشته باشند. انجام کاردستی گل یا طرح های دیگر کار دستی کودکانه یکی از فعالیت هایی است که در صورتی که طرح مناسبی مانند کاردستی گل را برای کودک خود انتخاب کنید برای انجام آن علاقه زیادی نشان می دهند. ویدیو کاردستی گل که در این صفحه مشاهده می کنید تنها به کمک کاغذ و تا کردن کاغذ و کمی چسب ساخته می شود بنابراین ساخت آن برای کودکانی که سن بسیار پایینی دارند نیز مناسب است

البته اگر کودک شما برای ساخت کاردستی گل نیاز به کمک فرد دیگری نیز داشته باشد در این مرحله نیز ساخت کاردستی گل یا کار دستی کودکانه ی دیگری به رشد و تقویت رفتار ها و فعالیت های اجتماعی کودک شما کمک کرده است. همچنین زمانی که کودک شما به عنوان مثال کاردستی گل را به اتمام می رساند، باعث تقویت و رشد اعتماد به نفس او نیز می شود بنابراین سعی کنید تا طرح های جذابی را مانند کاردستی گل برای کودک خود انتخاب کنید تا کودک شما به ساخت کاردستی و انجام فعالیت های فیزیکی علاقمند شود. ساخت کاردستی گل و کاردستی های دیگر قوه تخیل کودک شما را نیز تقویت می کند زیرا قبل از شروع به ساخت کودک شما باید آن را در ذهن خود تجسم کند سپس برای ساخت کاردستی گل اقدام کند. این امر باعث تقویت حافظه کودک شما نیز می شود.

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای مشاهده قصه های کودکانه و کاردستی های کودکانه ی بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()