نوشته شده توسط : radin

بهترین راه برای گرفتن مشاوره راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی ، گفتوگو با متخصصین این زمینه است . ابتدا باید اطلاعات دقیقی در رابطه با کاغذ سنگی داشته باشید و بدانید با چه مزایا و معایبی رو به رو هستید . کاغذ سنگی نیز همچون دیگر محصولات، مزایا و معایبی دارد که به هنگام مصرف مشخص می شوند. بیشتر بودن مزایای کاغذ سنگی نسبت به معایب آن، سبب میشود تا آن را کاغذی بهتر و برتر از کاغذ های سلولزی بدانیم.

ویژگی های کاغذ سنگی

از ویژگی های کاغذ سنگی که آن ها را از کاغذ های سلولزی متمایز کرده است، می توان به ضدآب بودن و مقاومت بالای آن ها در برابر پارگی، حشرات و روغن اشاره کرد . چگالی کاغذ های سنگی در بازه ی (۰٫۸ – ۱٫۶) قرار دارد . سطح کاغذ های سنگی دانه دار نیست و برخلاف کاغذ های معمولی نرم و مسطح است . واکنش کاغذ سنگی با اکسیژن دود سمی گاز های گلخانه ای آزاد نمی کند . همه این ویژگی ها کاغذ سنگی را از دیگر کاغذ ها مجزا می کند .

مزایای کاغذ سنگی

  • عدم آسیب پذیری در مقابل آب و روغن
  • کاغذ سنگی فرسوده نمی شود
  • کاغذ ستگی انسجام بیشتری دارد و فرسنوده و کهنه نمی شود

معایب کاغذ سنگی

  • کاغذ سنگی جذب آب ندارد
  • کاغذ سنگی دمای بالا را تحمل نمی کند

کاربرد خرید کاغذ سنگی

کاغذ های سنگی کاربرد های متفاوتی دارند ؛ بعضی از آن ها برای تولید ظروف یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند و بعضی برای بسته بندی به جای نایلون و پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرند و همه این موارد به محیط زیست کمک می کند . در تولیدات کاغذ های پروشور و ساک دستی و به طور کلی کاغذ هایی با ضخامت بالا از کاغذ سنگی استفاده می شود . در تهیه و تولید کارت ها اعتباری و بانکی و جعبه های محکم نیز کاغذ سنگی مورد استفاده قرار می گیرد . مقاومت بالای این کاغذ موجب شده تا از آن در ساخت و تولید کالاهایی با ضخامت بیشتر استفاده شود . 

برای آشنایی بیشتر در رابطه با کاغذ سنگی می توانید به شرکت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه فرمایید و از آن ها مشاوره بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

مهد کودک قم باید یکی از اولویت های والدین در ارتباط با تربیت و پرورش کودکان خود باشد زیرا امروزه کودکان بیشتر اوقات خود را با بزرگسالان می گذرانند و یا از سنین بسیار کمک بخشی از روز خود را با گوشی های همراه  والدین خود سپری می کنند. به احتمال زیاد می توانید حدس بزنید و بدانید که این مسئله برای کودکان شما آسیب زننده است و کودکان شما بهتر است تا بخشی از زندگی روزمره خود را نیز با افراد هم سن و سال خود و کودکان دیگر سپری کنند. برای این که کودک شما با کودکان دیگر در ارتباط باشد باید مکان مناسبی را برای فرزند خود انتخاب کنید زیرا اگر کودک شما در اولین تجربه های ارتباط اجتماعی با کودکان دیگر تجربه ی خوبی کسب نکند، ممکن است از حضور در اجتماع دلسرد و دلزده شود.

مهد کودک تبریز باید برنامه های آموزشی، تفریحی و سرگرمی را به یک نسبت برای کودکان داشته باشد؛ البته این امر به سن کودک نیز وابسته است. برنامه های آموزشی باید از 3یا 4 سالگی وارد جدول برنامه ریزی کودکان در مهد کودک ها شوند و برنامه های سرگرم کننده و تفریحی برای کودکان نوباوه و نوپا در مهد کودک بیشتر باشد. برنامه های هر مهدکودک بر روی قیمت مهد کودک تبریز نیز تاثیر دارد.

مهد کودک ها همواره در تلاشند تا بتوانند بیشترین برنامه های تفریحی و آموزشی را با بالاترین بازده برای کودکان و خانواده های آن ها تدوین نمایند. برنامه های آموزشی نظیر آموزش زبان های خارجی، قرآن، هنر و نقاشی، ورزش و سرگرمی و برنامه های تفریحی مانند تعیین زمانی خاص برای بازی با بچه ها، برگزاری جلسات داستان خوانی و شعر خوانی برای بچه ها، بازی های فکری و آموزشی با کودکان از جمله برنامه های متداول بهترین مهد کودک اصفهان به شمار می آیند.

 



:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی اسب، جذاب و هیجان انگیز برای بچه ها

حیوانات همیشه برای کودکان جذاب و هیجان انگیز بوده اند همیشه شناختن آنها و دانستن بیشتر در مورد آنها برای بچه ها جذاب است بعضی از خانواده ها که حیوان خانگی دارند این حس بیشتر در آنها وجود دارد چون بیشتر به حیوانات نزدیک هستند کودکانی که در روستا یا مزرعه زندگی می کنند هم همینطور آنها می توانند از نزدیک حیوانات اهلی مانند اسب، گاو، گوسفند را ببینند و با فواید و نحوه زندگی آنها آشنا شوند. اگر فرزند شما هم به حیوانات علاقه دارد یکی از راه های خوب برای سرگرم کردن و آموزش دادن به او استفاده از کاردستی است. کاردستی علاوه بر اینکه سرگرم کننده است کاربرد آموزشی هم دارد. در ویدئویی که در این صفحه قابل مشاهده است نحوه ساختن کاردستی اسب آموزش داده شده است اگر فرزند شما هم به حیوانات و نحوه زندگی آنها علاقمند است می توانید کاردستی اسب را برای او درست کنید و ضمن درست کردن کاردستی او را با کاربردها و نحوه زندگی اسب هم آشنا کنید.

کاردستی علاوه بر اینکه می تواند ذهن و چشم کودک را درگیر خود می کند مهارت های زیادی را نیز در کودک ارتقا می دهد. کودک برای ساختن کاردستی باید بین دست، چشم و ذهن خود هماهنگی ایجاد کند و بتواند از مهارت های حرکتی خود کمک بگیرد برای پیدا کردن راه حل مشکلاتی که با آنها مواجه می شود خلاقیت داشته باشد و از تلاش کردن برای رسیدن به هدف که همان ساختن کاردستی است دست برندارد.

نکته مهمی که در ساخت کاردستی اسب یا هر کاردستی دیگری وجود دارد این است که اگر نتیجه مانند آن در ویدئوهای اموزش کاردستی می بینید نبود هرگز کودک را سرزنش نکنید زیرا کودک انگیزه خود را برای تلاش کردن از دست می دهد بهتر است اگر نتیجه چندان دلخواه شما نبود ابتدا کودک را برای تلاشی که کرده تشویق کنید سپس راه بهتر شدن نتیجه را برای او توضیح دهید  تا در دفعات بعدی بتواند نتیجه بهتری بگیرد.

نکته ای که در ساخت کاردستی اهمیت زیادی دارد این است که این کار باید حتما با حضور یک بزرگتر انجام شود زیاد وسایلی مانند قیچی و چسب که در ساخت کاردستی مورد استفاده قرار می گیرند می توانند به بچه ها آسیب برسانند پس حتما حضور یک بزرگتر در زمان تجربه ساخت کاردستی ضروری است ضمنا شما میتوانید برای اینکه مراحل ساخت کاردستی را برای بچه ها جذاب تر کنید از قصه هم استفاده کنید مثلا در مورد ساخت کاردستی اسب می توانید داستین برای کودک تعریف کنید که شخصیت اصلی آن یک اسب باشد تا جذابیت بیشتری برای کودک داشته باشد

موضوع قصه های زیر در سایت وولک اسب است می توانید از این قصه ها هم استفاده کنید.

قصه صوتی اسب مغرور

قصه کودکانه اسب و حلزون

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای مشاهده ی بقیه ویدیو های کاردستی کودکانه به سایت زیر مراجعه کنید:

http://www.voolak.com/



:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر برند های مختلف گوشی

تعمیرات موبایل ، سرویسی که همه ما به آن نیازداریم، چقدر به موبایل خود وابسته هستید، کار، زندگی و سرگرمی شما چقدر به موبایل شما وابسته است، هر چه وابستگی شما به موبایل بیشتر باشد به سرویس تعمیرات موبایل هم بیشتر وابسته هستید و شناختن تعمیرکارانی با مهارت بالا این سرویس را به شما ارائه می دهد که بتوانید در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تعمیرات موبایل خود را انجام دهید. وقتی گوشی موبایل شما خراب شده و از کار می افتد اولین چیزی که به آن فکر میکنید تعمیر گوشی موبایل است، تعمیر موبایل در حل حاضر و با توجه به قیمت های گزافی که گوشی های موبایل دارند بهترین و مقرون بصرفه ترین راه حل است.

تعمیرات گوشی آیفون

تعمیر آیفون و سرویس آن توسط متخصص مسلط برسیستم عامل ios، در بهینه سازی عملکرد گوشی نقش پررنگی دارد. سرویس آیفون در دوره های زمانی مشخص، در آشنایی و تسلط در استفاده از بخش های نرم افزاری گوشی بسیار کمک کننده است. بهتر است خدمات تعمیرات آیفون خود را به متخصصین این حوزه بسپارید؛ زیرا این متخصصان با قسمت های مختلف گوشی آشنایی کافی داشته، مهارت مورد نیاز برای انجام تعمیر گوشی آیفون را فرا گرفته اند و با بهره گیری از این مهارت ها اقدامات لازم برای تعمیرات گوشی اپل را انجام میدهند.

تعمیرات موبایل هواوی به صورت تخصصی

  • برطرف کردن مشکلات سخت افزاری و تعویض قطعات قطعات آسیب دیده
  • جایگزینی قطعات آسیب دیده سخت افزاری با قطعات سالم و نمونه های 100% اورجینال آن ها
  • تعمیرات موبایل هواوی در ارتباط با رفع مشکلات مربوط به صفحه نمایش یا قاب
  • رفع مشکلات و اختلالات نرم افزاری مانند کند شدن دستگاه و یا هنگ کردن مداوم آن

در صورت وجود هرگونه اختلال در روند کار گوشی هواوی ممکن است مشکل از بخش سخت افزاری یا نرم افزاری آن باشد. در تعمیر موبایل هواوی ، کارشناس در ابتدا باید دستگاه شما را عیب یابی کند و سپس هرکدام از اقدامات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل هواوی انجام می شود.

تعمیر گوشی تلفن شیائومی

سیستم عاملی که گوشی های شیائومی حمایت میکنند miui است، بس این گوشی ها از نظر نرم افزاری با بقیه گوشی های هوشمند متفاوت هستند پس در تعمیرات موبایل شیائومی باید نهایت دقت به کار گرفته شود و کارشناس مربوطه باید ماهر و مجرب باشد. قبل از سپردن دستگاه خود به تعمیرکار مطمئن شوید که او بر تفاوت های جزئی اندروید و MIUI مسلط است. شما برای تعمیرات گوشی شیائومی میتوانید از خدمات تعمیر گوشی شیائومی درمحل، تعمیر گوشی شیائومی آنلاین و یا به صورت مراجعه به مراکز حضوری استفاده کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ساختن کاردستی طاووس، هم جذاب و هم سرگرم کننده

حیوانات یکی از چیزهایی هستند که کودکان خیلی سریع با آنها آشنا می شوند در محیط اطراف خود حیوانات را می بینند و اگر خانواده حیوان خانگی داشته باشند که کودکان با آنها ارتباط عاطفی برقرار می کنند و نسبت به آنها حس دوست داشتن و محبت پیدا می کنند. البته حیواناتی هم هستند که دسترسی و دیدن آنها برای بچه ها چندان ساده نیست مانند حیواناتی که در طبیعت هستند و احتمالا دیدن آنها فقط در باغ وحش برای کودکان میسر است. یکی از راه های آشنا نمودن کودکان با اینگونه حیوانات تعریف قصه و داستان در مورد آنها یا درست کردن کاردستی آنهاست. مثلا اگر میخواهید کودک خود را با طاووس آشنا کنید می توانید کاردستی طاووس را به کمک کودک خود بسازید و قصه ای که یک طاووس در آن نقش مهمی ایفا می کند برای او تعریف کنید.

این کار ضمن اینکه کودک را با حیوانی مانند طاووس آشنا می کند مزیت های ساختن کاردستی را نیز برای کودک به همراه دارد ساختن کاردستی مانند مهارت در تصمیم گیری، اعتماد به نفس، افزایش خلاقیت کودکان و .... در ادامه چند مورد از فواید کاردستی برای کودک را شرح داده شده:

1-     مهارت تصمیم گیری: در مراحل ساخت کاردستی کودک مجبور است برای انتخاب بین رنگ ها، جنس کاردستی، نحوه ساخت تصمیم گیری نماید و این موضوع باعث افزایش مهارت تصمیم گیری کودک می شود در این حالت کودک می آموزد که یکی را انتخاب کند و بقیه را رد کند

2-     افزایش خلاقیت: کودک در مراحل ساخت کاردستی باید با استفاده از خلاقیت خود روش های مختلفی را برای ساخت کاردستی انتخاب کند و موانع موجود را مرتفع کند در ذهن خود طراحی کند و در نهایت با استفاده از مهارت های خود مانند مهارت های حرکتی و هماهنگی بین دست، چشم، ذهن کاردستی را بسازد.

3-     اعتماد به نفس کودک را افزایش می دهید کودک درک می کند که می تواند تخیل و تفکرات خود را که ذهنی هستند با مهارت های خود عملی نماید و آنها را بسازد و این موضوع باعث می شود کودک اعتماد به نفس اینکه می تواند بسازد و بیافریند را بدست می آورد

شما می توانید مراحل ساخت کاردستی را با تعریف کردن قصه و داستان برای کودک جذاب تر کنید برای اینکار می توانید از قصه های سایت وولک که در مورد طاووس هستند استفاده کنید. مثلا می توانید برای کاردستی طاووس کودک خود اسم انتخاب کنید و در طول مراحل ساخت کاردستی کاردستی کودک را با اسم صدا کنید تا کودک با آن ارتباط برقرار کند.

موضوع قصه زیر در سایت وولک طاووس است می توانید از این قصه برای کودک خود استفاده کنید.

قصه کودکانه طاووس و لاک پشت

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی پروانه، جذاب و هیجان انگیز برای بچه ها

کاردستی پروانه یکی از جذاب ترین طرح های کاردستی است که قطعا کودکان شما از آن استقبال خواهند کرد. انتخاب طرح های جذابی که علایق کودکان در آن در نظر گرفته شده باشد یکی از راه های تشویق کردن کودکانتان برای ساخت کاردستی های گوناگون است زیرا همان طور که به احتمال زیاد می دانید زمانی که کودک شما به طور مثال برای ساخت کاردستی پروانه اقدام می کند، در ابتدا خلاقیت کودک شما تقویت می شود و در نتیجه این امر باعث شکوفایی استعداد فرزندان شما خواهد شد. انجام فعالیت های سالم و سرگرم کننده و در عین حال آموزنده ای مانند کاردستی پروانه می تواند از سن بسیار کم نکات بسیار زیادی را از طریق روش غیر مستقیم به فرزندان شما آموزش داد. ساخت کاردستی پروانه یا هر کاردستی دیگری، کودکان شما را از تکنولوژی دور می کند. فرزندان شما در دنیایی بزرگ می شوند که تکنولوژی هر روزه نقش پررنگ تری را در آن ایفا می کند.

بنابراین در صورتی که فرزند شما تمایل به انجام فعالیت هایی مانند کاردستی و نقاشی داشته باشد بسیار برای او مفید خواهد بود زیرا فرزندان امروزی ما با لقب نسل شبکه شناخته می شوند زیرا بسیاری از وقت خود را از سنین بسیار کم با کنسول های بازی، فضای مجازی، موبایل ها، کامپیوتر ها، لپ تاپ ها و دستگاه های الکترونیکی دیگر می گذرانند. بنابراین انجام فعالیت هایی مانند کاردستی پروانه کمک بسیار زیادی به دور شدن کودک شما از دنیای تکنولوژی حتی برای ساعات کوتاهی می کند. البته بهتر است طرح هایی را برای کاردستی انتخاب کنید که ساخت آن با توجه به سن کودک شما برای اون امکان پذیر باشد، به عنوان مثال ویدیو کاردستی پروانه ای که در این صفحه قرار گرفته است با وسایل بسیار ابتدایی ساخته می شود و انجام کاردستی پروانه برای فرزند شما بسیار آسان است.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

درست کردن کاردستی فواید زیادی برای کودکان دارد افزایش خلاقیت، افزایش مهارت ها و توانمندی ها حرکتی و فکری، هماهنگی بین چشم، دست و ذهن، افزایش اعتماد به نفس به همین دلیل است که بسیاری از افراد فعال در حوزه آموزش کودکان کاردستی را به عنوان یک روش مناسب و اثربخش برای آموزش معرفی می کنند به همین دلیل درا ین مطلب قصد داریم چند ایده برای ساخت کاردستی جدید به شما آموزش دهیم. این ایده ها اغلب با استفاد از وسایل دورریختنی و غیر قابل استفاده ایده هایی برای ساخت کاردستی جدید به شما آموزش می دهد علاوه بر این استفاده از وسایل دورریختنی و ساخت کاردستی جدید با آنها می تواند ایده بازیافت را در کودکان تقویت کند.

-          نی های استفاده شده می تواند شسته شود و در ساخت کاردستی مثلث متحرک و دستبند مورد استفاده قرار گیرد

-          اگر کودک شما تی شرت یا پیرآهنی دارد که به دلیل کثیفی یا لکه هایی که پاک نمی شوند دیگر قابل استفاده نیست می توانید با رنگ کردن آنها از آنها کاردستی جدیدی درست کنید که مورد استفاده فرزندتان قرار گیرد این نوع کاردستی می تواند جذابیت رنگ کردن لباس و نقاشی روی آن را به کودک شما آموزش دهد

-          درست کردن گلدان یا جا مدادی و جا قلمی با استفاده از یک شیشه مربای استفاده  شده می تواند ایده ای برای یک کاردستی جدید و سرگرم کننده برای فرزند شما باشد

-          استفاده از جوراب های قدیمی و کوچک شده که دیگر قابل استفاده نیستند براس اخت عروسک می تواند ایده ای جذاب برای ساخت کاردستی باشد در این حالت شما می توانید روی جوراب صورتک کشیده و ان را نقاشی کنید سپس با استفاده دکمه برای صورتک چشم دریت کنید و شخصیتی را خلق کنید تا کودک شما با آن سرگرم شود

-          می توانید با کودک خود برای گردش به طبیعت بروید و با استفاده از شاخ  برگ درختان ایده های جذابی برای ساخت کاردستی های جدید بیابید

-          با استفاده از بطری نوشابه و چند تکه کاغذ می توانید یک هواپیما برای کودک خود درست کنید تا سرگرم شود.

درست است که این کاردستی های ایده های ساده ای هستند ولی در هر صورت برای توسعه خلاقیت و توانمندی های کودک شما بسیار موثر هستند با استفاده از ساخت کاردستی کودک می آموزد که با کار گروهی می تواند به نتایج شگفت انگیزی برشد و می تواند با کمک دیگران به نتایجی بسیار فراتر از آنچه به تنهایی می توانست برسد. علاوه بر موارد فوق کودک در مراحل ساخت کاردستی می آموزد که می تواند بر موانع غلبه کند و به اهداف خود برسد ضمن اینکه یا می گیرد که تصمیم گیری پله بسیار مهمی در پیشبرد برنامه ها و رسیدن به اهداف است کودک در مراحل ساخت کاردستی می آموزد که بین رنگ های مختلف انتخاب کند یا د می گیرد که از بین چند جنس برای کاردستی خود یکی را برگزیند و این به کودک یا می دهد که بتواند از بین چند گزینه یکی را انتخاب کند و بقیه را رد کند. برای مشاهده ویدیو های کاردستی روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

طرح خط تولید کاغذ سنگی به واسطه مزایای نسبی و مطلق اقتصادی ایران مورد استقبال سرمایه گذاران بسیاری قرار گرفته است و از سوی دیگر به دلیل عدم قطع درختان و نیز عدم مصرف آب در فرآیند تولید مورد حمایت سازمان حمایت از محیط زیست کشور بوده و امید می رود این صنعت جایگاه ویژه ای در عرصه تولید و اقتصاد کشور داشته باشد مهمترین مزیت محصولات این صنعت ، امکان جایگزینی هم زمان محصولات آن با صنعت تولید کاغذ و مقوای سلولزی و همچنین صنایع ورق های پلیمری است طوری که :

الف) علاوه بر حفظ ویژگیهای مثبت کاغذ و مقوا در حوزه چاپ آسان و ارزان مزیتهای بی نظیر کیفیت چاپ بالا ، ضد آب بودن را با حفظ صرفه اقتصادی به همراه دارد .

ب) تمامی مزیتهای ورقهای پلیمری به لحاض مقاومت در مقابل پارگی ، کیفیت چاپ بالا  و … را در کنار قیمت ارزان تولید محصول با رویکرد توسعه پایدار را شامل می شود.

قیمت کاغذ سنگی

با توجه به اینکه کاغذ سنگی در بخش های مختلفی مورد استفاده است و کاربرد های مختلفی دارد ، قیمت کاغذ سنگی نیز به همین دلیل متفاوت است . مقاومت بالای این کاغذ نسبت به کاغذ های دیگر ، ارزش آن را بیشتر می کند .

ویژگی های کاغذ سنگی نسبت به کاغذ معمولی

  • ضد آب بودن کاغذ سنگی
  • کاغذ سنگی مقاوم در برابر حمله موریانه ها
  • کاغذ سنگی شعله ور نمیشود!!
  • استحکام بالای کاغذ سنگی

تولید کاغذ از سنگ آهک از جمله جدید ترین دستاوردهای بشریت در صنعت کاغذ سازی جهان بوده و راه اندازی خطوط تولید این کاغذ تنها در کشورهای دارای سنگ آهک مرغوبی همچون کشور ما قابل انجام است. در دیگر کارخانه های کاغذ سازی از موادی همچون: چوب درختان، ضایعات کارتن و مقوا و نیز پلاستیک به عنوان ماده اولیه استفاده می شود. در حالی که مهمترین ماده در تولید نمودن کاغذ سنگی، سنگ آهک است. تولید کاغذ با مواد بیان شده دردسر و گرفتاری های زیادی را برای بشر به همراه آورده و خطرات زیادی را نیز به سلامت طبیعت و موجودات آن تحمیل نموده است. اما تولید کاغذ از سنگ آهک هیچکدام از این مشکلات را به همراه نخواهد آورد.

 



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر گوشی

همه گوشی ها به نوعی نیاز به تعمیر دارند و ما دو برند را برای این مقاله در نظر گرفته ایم که به شما در مبحث تعمیرات موبایل معرفی کنیم . تعمیرات گوشی سونی از مباحث بسیار با اهمیت است چرا که اکثر ما ها از لوازم الکترونیکی سونی استفاده میکنیم که یکی از محصولات این برند معتبر، موبایل های همراه آن است. سونی یکی از ابرشرکت های سازنده لوازم الکترونیکی ژاپنی و چند ملیتی است که در سال 1946 تاسیس شد. سونی در کشور های مختلف دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش است بنابراین شرکتی چندملیتی نیز محسوب میشود. گوشی های همراه این برند با نام سونی اریکسون نیز شناخته میشوند، دستگاه های سونی اریکسون حاصل اقدامات مشترک شرکت ژاپنی سونی و شرکت ارتباطاتی سوئدی اریکسون بودند که در سال 2012 شرکت سونی سهام اریکسون را خریداری کرد و از آن پس موبایل های همراه سونی ساخته شدند. با توجه به اینکه قیمت گوشی های هوشمند بسیار افزایش یافته است بنابراین به محض احساس وجود مشکل در روند کاری دستگاه خود برای تعمیرات موبایل اقدام کنید. سونی یکی از برند های محبوب و پرکاربرد و نسبتا گران قیمت است، اگر در روند عملکرد گوشی شما اختلال بوجود آمده است برای تعمیرات گوشی سونی اقدام کنید چرا که با خراب شدن گوشی همراه، ما در انجام بسیاری از فعالیت های خود دچار مشکل میشویم. در این مقاله به صورت تخصصی به موضوع و خدمات دیجی بان مربوط به تعمیرات گوشی سونی میپردازیم.

مشکلات رایجی که ممکن است شما را ملزم کند برای تعمیر گوشی Samsung خود اقدام کنید :

همانطور که گفته شد گوشی های همراه برند سامسونگ در ایران بسیار محبوب هستند، اما همچنین ممکن است اختلالاتی در گوشی های سامسونگ همانند سایر برند ها بوجود بیاید که به بررسی رایج ترین آن ها در تعمیر گوشی سامسونگ میپردازیم.

  • روشن نشدن و یا شارژ نشدن گوشی
  • ارسال پیام تصادفی
  • اختلال در عملکرد دوربین
  • نفوذ رطوبت به داخل دستگاه
  • اختلال در تاچ (حساسیت لمسی)

 

 



:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

اهواز جز شهر هایی است که مجهز به مهد کودک اهواز به صورت شبانه روزی است. تاسیس مهد کودک شبانه روزی در اهواز نیاز به مجوز خاص خود دارد بنابراین اگر قصد ثبت نام فرزند خود در یک مهد کودک اهواز به صورت شبانه روزی را دارید حتما مجوز مهد کودک اهواز مورد نظر را بررسی کنید. به طور کلی کارشناسان و روانشناسان معتقدند که تاسیس مهد کودک در اهواز به صورت شبانه روزی یا در هر شهر دیگری، کار درستی نیست و تاثیرات منفی آن بر روی کودکان بیشتر از تاثیرات مثبت آن است. معمولا افرادی تصمیم می گیرند که کودک خود را در یک مهد کودک اهواز به صورت شبانه روزی ثبت نام کنند که مادر نتواند از کودک خود مراقبت کند و یا حتی صلاحیت مراقبت از کودک خود را نداشته باشد. بنابراین در صورتی که مجبور نشده اید به هیچ وجه کودک خود را در یک مهد کودک شبتنه روزی در اهواز یا هر شهر دیگری ثبت نام نکنید زیرا این نوع مهد کودک اهواز به هیچ وجه نقش مادر را برای کودکان پر نمی کند.

قیمت مهد کودک قم می توانند به موارد بسیار زیادی بستگی داشته باشد. به عنوان مثال امکانات و تجهیزاتی که یک مهد کودک در قم دارد طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک قم دارد. به عنوان مثالی تعدادی از مهد کودک های قم دارای تجهیزات خانه بازی کودک هستند. مهد کودک قم می تواند دو زبانه نیز باشد زیرا کودک در سن بسیار کم توانایی و قدرت یادگیری زبان بالایی دارد.

آدرس مهد کودک یکی از ملاک های بسیار مهم است، چرا که در صورت دور بودن مهد کودک ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک خسته شود. مهد کودک درجه یک رشت باید دسترسی به بهترین مربی ها نیز داشته باشد. مربی مهد کودک مهم ترین نقش را در مهد کودک دارند و همچنین بیشترین تاثیر را بر روی کودک شما دارند بنابراین در انتخاب یک مربی خوب برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()