نوشته شده توسط : radin

 

 

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .در سایت وولک نمونه های ساده و زیادی از نقاشی و کاردستی وجود دارد.

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین فیلم نقاشی کودکانه ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

 آموزش نقاشیکودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

 

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد اما سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ یک سایت مناسب و مطمئن است.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان و زیبا القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند .

در ادامه چند مورد از فواید درست کردن کاردستی برای کودکان را از نگاه سایت وولک که متخصص در حوزه کودکان است میخوانید.

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و درست کردن کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

 



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی خورشید می کند با الگو ها، طرح ها و رنگ های جدیدی آشنا می شود و این امر باعث می شود که هوش و خلاقیت کودک شما به چالش کشیده شود. همچنین کشیدن نقاشی خورشید یا هر طرح ی دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. زیرا کشیدن نقاشی خورشید زمینه ساز بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک است یا بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت کودک را تقویت می کند.

یبه عنوان مثال زمانی که کودک نقاشی خورشید خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک می شود. کودکان همواره به شناخت محیط اطراف خود علاقمند هستند. بنابراین از کشیدن نقاشی خورشید یا هر نقاشی دیگری لذت خواهند برد؛ چراکه نقاشی کشیدن به آن ها در مسیر کشف دنیای اطرافشان کمک می کند. ویدیوی نقاشی خورشید که در این صفحه بارگزاری شده است نقاشی خورشید را با روش بسیار ساده آموزش داده است تا بتوانید از سن بسیار کم مشغول آموزش نقاشی خورشید به کودکان خود شوید. می توانید هنگامی که کودکتان درحال کشیدن نقاشی خورشید از سایت وولک است، برای شعر و قصه های مربوط به خورشید را بخوانید.

پری دریایی می تواند برای فرزند شما بسیار جذاب باشد. برای این که بتوانید کودکان را به نقاشی کشیدن جذب کنید و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن بیش تر کنید، در ابتدا باید طرحی مناسب سلایق و علایق کودک انتخاب کنید که با روحیات او سازگار باشد.

بهتر است از آموزش طرح های آسان نقاشی کودکانه شروع کنید. ویدیوی آموزشی نقاشی پری دریایی که در این صفحه بارگزاری شده است به صورت مرحله ای و با آموزش کامل است که باعث شده است کودکان با سن بسیار کم نیز قادر به کشیدن طرح نقاشی پری دریایی باشند. زمانی که کودک نقاشی پری دریایی خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های افراد یعنی اعتماد به نفس در آن ها می شود. همان طور که میدانید شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین بهتر است از سن بسیار کم کودک خود به میزان اعتماد به نفس در شخصیت او توجه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

 

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی ساده کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

اطلاعات در مورد سلامت روانی کودک شما

بسیاری از کارشناسان و روانشناسان معتقدند که زمانی که کودک شما از روی عکس نقاشی ساده یا طرح ساده نقاشی یا یک کاردستی شروع به کشیدن نقاشی کودکانه زیبا می کنند، می توان اطلاعات زیادی درباره ی سلامت روانی و ویژگی های شخصیتی کودک شما به دست آورد و معتقدند نقاشی کشیدن کودکان به خصوص از روی طرح ساده برای نقاشی احساسات و خلاقیت کودکان شما را تقویت می کند.

شکوفایی استعداد های کودک در گرو نقاشی های کودکانه
نقاشی کشیدن کودکان شما از عکس نقاشی ساده و زیبا یا از تخیلات و تصویرسازی های ذهن خود کودکان شما باعث شکوفایی های استعداد فرزند شما می شود.

سایت مناسب برای کودکان ، در مقایسه با سایت بزرگسالان کاملا متفاوت است بر خلاف افراد بزرگسال ، کودکان به دنبال اطلاعات در یک سایت نیستند  معمولا کودکان به دنبال تفریح ​​و یادگیری هستند از جمله می توان به تعامل ، سرگرمی و آموزش  مانند بازی ، فیلم ، معما ، داستان و یا رنگ آمیزی اشاره نمود چگونه می توانید برای کودکان که دائماً به دنبال سرگرمی و رضایت فوری از آن هستند ،  سایت مناسب آنها را پیداکنید؟ عملکرد ظریف و پالت رنگی محدود را در یک سایت فراموش کنید  اکنون زمان بزرگ شدن ، روشن تر شدن و جسورانه تر شدن است معمولا کودکان به سایت هایی که دارای اسباب بازی یا بازی های مختلف هستند بیشتر روی می آورند زیرا اینگونه سایت ها می تواند توجه آنها را به خود جلب کرده و آنها را در این سایت کودک به مدت طولانی نگه دارد .سایت وولک به نظر میرسد همه این موراد را رعایت کرده و سایت مناسبی برای کودکان میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

بهترین شیوه ها برای انتخاب سایت کودک

سایت مناسب برای کودکان ، در مقایسه با سایت بزرگسالان کاملا متفاوت است بر خلاف افراد بزرگسال ، کودکان به دنبال اطلاعات در یک سایت نیستند  معمولا کودکان به دنبال تفریح ​​و یادگیری هستند از جمله می توان به تعامل ، سرگرمی و آموزش  مانند بازی ، فیلم ، معما ، داستان و یا رنگ آمیزی اشاره نمود چگونه می توانید برای کودکان که دائماً به دنبال سرگرمی و رضایت فوری از آن هستند ، سایت مناسب آنها را پیداکنید؟

رشد خلاقیت

کاردستی سادهخلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند .



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

به عنوان مثال کشیدن نقاشی یخ می تواند طرحی جذاب و دوست داشتنی برای کودکان به ویژه کم سن تر باشد. چرا که یخ از حالت جامد به حالت مایع در می آید و این امر می تواند برای کودکان بسیار هیجان انگیز باشد. بنابراین طرح نقاشی یخ نیز می تواند برای آن ها جذاب باشد. کشیدن نقاشی یخ یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به فرزندان شما در مسیر رشد شخصیتی اشان بسیار کمک می کند؛ زیرا باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در شخصیت او می شوند.

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی یخ می کند باید طرح نهایی نقاشی یخ را در ذهن خود تصور کند و این امر باعث افزایش قدرت خیال پردازی او می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث می شود تا کودکانی باهوش تر پرورش یابند. همچنین در مسیر ترسیم نقاشی یخ کودک باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و باهم ترکیب کند.

کشیدن نقاشی میکی موس یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی از نظر عاطفی و جسمی برای کودکان دارد. از جمله فواید عاطفی که با کشیدن نقاشی میکی موس برای کودک شما اتفاق می افتد، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس است.

وقتی فرزند شما نقاشی میکی موس خود را به پایان می رساند در واقع کاری را به تنهایی و یا حتی با کنک فرد دیگری به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود همچنین اگر کار او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز باعث افزایش روحیه ی انتقاد پذیری در کودک می شود.

زمانی که فرزند شما درحال کشیدن نقاشی کودکانه در سایت وولک است باید الگو ها و رنگ ها مختلفی را با یکدیگر ترکیب کند و این کار باعث افزایش قدرت تصمیم گیری و انتقال احساس استقلال فرزند شما می شود. حتی با کشیدن نقاشی عضلات دست کودکان از سن بسیار کم تقویت می شوند. شما می توانید با آموزش نقاشی میکی موس کودکان خود در وولک به نشانی https://www.voolak.com  را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اسب ها از دسته حیواناتی هستند که کودکان به آن ها علاقه بسیاری نشان می دهند . شما می توانید با آموزش نقاشی اسب به کودکتان در مورد این حیوان نجیب توضیح دهید . در رنگ آمیزی نقاشی اسب هم آب رنگ هم مداد رنگی و هم مداد شمعی کاربردی است . با در اختیار قراردادن این اسباب رنگ آمیزی کودکتان با تنوع بهترین نقاشی اسب را رنگ می کند . اسب حیوان بی آزاری است و شاید با کشیدن نقاشی اسب ، کودکتان علاقمند به اسب سواری شد و با این کار در آینده ورزش اسب سواری را ادامه داد . کودکان به کشیدن نقاشی اسب علاقه بسیاری نشان خواهند داد ، زیرا نقاشی اسب چهره مهربانی دارد و این چهره ها مورد پسند کودکان است . علاه براین می توانید کشیدن نقاشی اسب و کره اش کنار هم را داشته باشید . یکی دیگر از نمونه نقاشی اسب ، اسب تک شاخ است و کودکان به کشیدن نقاشی اسب تک شاخ علاقه بسیاری دارند زیرا کارتون ها و سریال های کودکانه جذابی در مورد آنها ساخته شده و جذابیت زیادی برای کودکان دارد . همانطور که گفتیم اسب ها حیوانات مهربان و نجیبی هستند و در بسیاری از کارتون ها به بچه ها آموزش های خوبی می دهد.

نقاشی جوجه یکی از طرح های محبوب کودکان به شمار می رود. به دلیل آسان بودن طرح نقاشی جوجه می توانید طرح نقاشی جوجه را به فرزند خود از سن بسیار کمک آموزش دهید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی یکی از راه های پیشرفت و شکوفایی استعداد های کودک شما به شمار می رود. شما با استفاده از طرح نقاشی جوجه می توانید فرزند خود را از سن بسیار کمک با انواع حیوانات آشنا کنید و این نوع آموزش های غیرمستقیم بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارد زیرا با توجه به تحقیقات انجام شده نتایج نشان می دهد که آموزش غیرمستقیم بر روی کودکان با سن کم بیشترین بازدهی را دارد. بنابراین شما با استفاده از نقاشی جوجه یا هزاران طرح نقاشی کودکانه ی دیگر می توانید نکات بسیار زیادی را به کودکان خود آموزش دهید. امروز اکثر کودکان بیشتر وقت خود را با وسایل الکترونیکی، فضای مجازی و درواقع اینترنت می گذرانند بنابراین فعالیت های سالم و سرگرم کننده ای مانند کشیدن نقاشی فرصت بسیار خوبی هستند تا حتی برای چندساعت کودک خود را از تکنولوژی و فضای مجازی دور کنید.

وولک جاییه برای وول زدن بچه ها، جاییه که پدر و مادرها میتونن به راحتی و با خیال راحت بچه هاشون رو رها کنن تا اونها اونجا قصه کودکانه گوش کنن، بازی کنن، سرگرم بشن و آموزش ببینن!



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 چند نمونه از فواید کاردستی از نگاه سایت وولک:

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی آسان در خانه موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

 

شما می توانید ایده نقاشی زیبا و ساده به کودکان خود بدهید؛ در حالی که با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت از نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید؛ به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس، عکس نقاشی ساده، نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعاتی از نقاشی کودکان خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است و باعث تخلیه انرژی کودک می شود. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند، بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند. وقتی فرزند شما به سن دو و نیم سالگی می رسد به علت این که عضلات او ورزیده تر شده است و به ثبات بیشتری رسیده است در حین کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی کودکانه یا از تصویرسازی ذهنی خود، تلاش می کنند تا خطوط از محدوده ی مورد نظر بیرون نرود.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

افزایش اعتماد به نفس با توانایی کشیدن نقاشی کودکانه جدید

کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد . کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد .

آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

نقاشی جدید ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . میتوانید از ویدیو های آموزشی وبسایت وولک استفاده کنید، مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند. میتوانید از فیلم کاردستی آسان استفاده کنید..



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()