نوشته شده توسط : radin

 

کشیدن نقاشی اژدها برای کودکان که تخیل بالایی دارند بسیار راحت تر است . می توانند به راحتی موجودات افسانه ای را رنگ آمیزی و نقاشی کنند. در وولک ویدئوی نقاشی اژدها در حال پخش است و به راحتی کشیده می شودو می توانید از این فرصت استفاده کنید و بدون صرف هزینه به راحتی بهترین نقاشی ازدها را بکشید. برای کشیدن نقاشی اژدها می توانید خودتان هم کمک کودک کنید و او راهنمایی فرمایید تا با الگو برداری از شما نقاشی اژدها را ترسیم کند. در افسانه ها همیشه از اژدهایان زیادی گفته شده و اکثرا با جادو و جادوگران سروکار دارند. این گونه داستان ها و ماجراها برای کودکان بسیار جذاب است و نظر آن ها را جلب می کند در بسیاری از فیلم ها و کارتون ها هم از اژدها استفاده شده و ما می خیواهیم با کشیدن نقاشی اژدها هم آن ها را در خانه سرگرم کنیم هم به آن ها چیزی یاد دهیم. برای تماشای ویدئوی نقاشی اژدها در وولک همراه ما باشید.

نقاشی میکروفون کاملاً ساده و راحت آموزش داده شده و کودکانی که سن کمی دارند می توانند آن را به راحتی بکشند و نیاز به کمک بزرگترها ندارند یکی از دلایلی که باعث میشود کودکان اعتماد به نفس بالایی بگیرند کشیدن نقاشی زیبا به تنهایی است و برای این کار می توان با مشاهده ویدئو های آموزشی سایت ولک اعتماد به نفس کودک را افزایش داد. ویدئوی نقاشی میکروفون کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی نیست هزینه های گزاف کلاسهای نقاشی در خارج از خانه را پرداخت کنید یکی از دلایلی که بسیاری از کودکان به درستی آموزش نمی بینند این است که هزینه های زیادی برای این کلاسها در نظر گرفته شده و والدین از پس پرداخت این هزینه‌ها بر نمی آیند و به همین دلیل سایت وولک به صورت رایگان آموزش نقاشی میکروفون را در اختیار شما قرار داده است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی فضانورد یکی از جالب ترین نقاشی هایی است که می توان گفت تقریبا همه کودکان به ان علاقمند هستند. اکثرا کودکان در جواب اینکه میخواهید چه کاره شوید جواب می دهند: فضانورد. قطعا کشیدن نقاشی فضانورد برای آن ها انگیزه ایجاد می کند و باعث می شود رویای خود را به واقعیت تبدیل کنند. با ما همراه باشید تا نقاشی فضانورد را باهم تماشا کنیم و به کودکان در خانه بیاموزیم.

برای اینکه به راحتی بتوانید نقاشی فضانورد را بکشید می توانید همراه با ویدئوی وولک پیش بروید و آن را در قسمت بالا تماشا کنید. ویدئوی فضانورد باعث می شود هزینه های کلاس های هنری از زندگیتان حذف گردد و دیگر نیازی به کلاس های آموزشی پرهزینه نیست. برای اینکه بتوانید در بهترین حالت ممکن فرزند خود را شاد نگه دارید یا او را سرگرمن کنید می توانید با ویدئو های وولک و نقاشی فضانورد این کار را انجام دهید. برای اینکار کمترین هزینه ممکن را برای سرگرم کردن خود و فرزدنتان می کنید.

در نگاه اول کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی یکی از کار های سخت برای کودکان محسوب می شود ولی حتی شاید ندانند که کشیدن آن همراه با ویدئوی آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی بسیار راحت تر از حد تصور آن هاست. برای کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی نیازی به تخصص خاصی ندارید و کودک می تواند به راحتی و تنها با تماشای ویدئوی نقاشی دختر کفشدوزکی آن را بکشد.

کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی کار کاملا راحتی هم نیست و نیاز به آموزش دارد. برای آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی باید هزینه های زیادی پرداخت کنید. پرداخت هزینه های گزاف کلاس های نقاشی هم برای پدر و مادر ها بسیار زیاد است و هم نظارتی بر آن ندارند اما اگر ویدئوی های آموزش در وولک را تماشا کنید متوجه می شوید که چقدر دیدن آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی در وولک به صورفه تر از کلاس های بیرون از خانه است.

 



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

از جمله مواردی که نقاشی کاراته یا هر نقاشی دیگری در مسیر رشد عاطفی کودکان دارد می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. کودکانی که نقاشی کاراته یا نقاشی های دیگر را به طور مداوم ترسیم می کنند یا انجام این سرگرمی یکی از بازی ها و سرگرمی های محبوب آن ها است، هربار که طرح هنری خود را به پایان می رسانند و به اطرافیان و بزرگتر های خود نشان می دهند این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت آن ها می شود.

درباره ی رشد روحی می توان گفت زمانی که کودک درحال کشیدن نقاشی کاراته هست باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب کند و سپس آن ها را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد. این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود. درباره رشد جسمی، زمانی که کودک درحال ترسیم نقاشی کاراته است درواقع قلم را به دست گرفته و به کاغذ می کوبد؛ درحال تقویت عضلات دستان خود از سن بسیار کم است و این کار به رشد جسمی او بسیار کمک می کند. همچنین پدر و مادر ها می توانند طرح هایی را در وولک انتخاب کنند که به طور غیرمستقیم باعث افزایش اطلاعات عمومی کودکان شود. کودکی که از سن پایین مشغول ترسیم نقاشی کاراته می شود با انواع لباس ها و پوشاک ها آشنا می شود و همچنین در حین ترسیم نقاشی کاراته با الگو ها و رنگ های بسیار بیشتری آشنا می شود.

همچنین کودکان با نقاشی کشیدن می توانند رشد عاطفی و جسمی بهتری داشته باشند. به عنوان مثال هنگامی که کودک درحال کشیدن نقاشی خرچنگ است درواقع درحال تقویت قدرت عضلات دستان خود است. از فواید عاطفی و روحی نیز می توان به تاثیر کشیدن نقاشی خرچنگ یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری در تقویت و افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودکان اشاره کرد. زمانی که کودک نقاشی خرچنگ خود را به پایان می رساند درواقع فعالیتی را با کمک فرد دیگر یا خود به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت او می شود. با آموزش نقاشی خرچنگ کودکان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید!

 



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

برای کشیدن نقاشی آهو به دلیل اینکه کشیدن نقاشی آهو آسان نیست بهتراست کنار فرزند خود باشید و او را راهنمایی کنید . با کشیدن نقاشی آهو کودکتان به حیوانات و زندگی حیوانات علاقمند می شوند . آهو در داستان ها همیشه مظلوم و مهربان واقع شده و برای کودکان چهره جذابی دارد به همین دلیل کشیدن نقاشی آهو نیز برای آنها خوشایند خواهد بود . به طور کلی کشیدن نقاشی کودکانه ساده آهو یا هر نقاشی دیگر برای کودکان منجر به یافتن استعداد آن ها و بالا بردن هوش می شود . آموزش نقاشی اهو به صورت ساده برای کودکان توضیح داده شده و برای اینکه به راحتی بتوانند آن را بکشند می توانید ابزار راحتی در اختیارشان بگذارید .  مثلا با قرار دادن مداد شمعی و آبرنگ به راحتی می توانند نقاشی آهو را بکشند . شما می توانید خودتان آموزش نقاشی آهو را ببینید و به فرزنتان بیاموزید زیرا کودکان از والدین خود بهتر یاد می گیرند و در ذهنشان هک می شود . راه دیگر آموزش نقاشی آهو این است که آن را بکشید و بگذارید کودکتان آن را رنگ آمیزی کند . نقاشی آهو به صورت ها مختلف ساده تا پیچیده در دسترس شماست و از لول ساده تا پیچیده را می توانید گام به گام به کودکان خود بیاموزید .

کودکان همیشه به اشیاء رنگارنگ اشتیاق نشان می دهند . رنگین کمان هم طبیعت خداست و با دیدن این نعمت خدا ، کودکان ذوق بسیاری می کنند . با داشتن آموزش نقاشی رنگین کمان ، به راحتی می توانند در خانه زیبا ترین رنگین کمان را داشته باشند . می توانند در اتاقشان با چسباندن نقاشی خود در اندازه های مختلف ، اتاقی زیبا داشته باشند و با دیدن آن لذت ببرند .

نقاشی رنگین کمان احتمالا برای کودک شما بسیار جذاب خواهد بود چون طرحی بسیار شاد کودکانه است. نقاشی رنگین کمان از رنگ های بسیار زیادی ساخته و کشیده می شود این امر باعث می شود تا کودک شما تقریبا با تمامی رنگ های اصلی آشنا شود. بنابراین شما با آموزش نقاشی رنگین کمان و کشیدن نقاشی رنگین کمان با فرزند خود با روش غیر مستقیم و به وسیله بازی و سرگرمی، کودک خود را با انواع رنگ ها و بسیاری از الگو ها آشنا کرده اید. به طور کلی نقاشی کشیدن بسیار برای کودک مفید است خوشبختانه میتوانید انواع نقاشی هارا در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/  ببینید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کودکان از سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن مداد و رنگی و قلم می کند و معمولا کنترلی بر روی آن ندارند اما سعی می کنند طرح ذهنی خود را ترسیم کنند. زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی آناناس می کند در واقع اول طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند. شما با پخش کردن ویدیوی بارگزاری شده در این صفحه از سایت وولک که نقاشی آناناس را به صورت کاملا ساده به کودکان آموزش می دهند می توانید به هماهنگی بیشتر ذهن و دست های کودک خود کمک کنید.

زمانی که کودک از سن بسیار کم مداد خود را بر روی کاغذ می کند در واقع در حال تلاش است تا ذهن و دست ها و چشم های خود را بایکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث رشد جسمی بهتر و تقویت مهارت های حرکتی فرزند شما خواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که تصورکردن طرح نهایی نقاشی آناناس باعث به چالش کشیدن خلاقیت کودک می شود و همچنین ویژگی خیال پردازی را در او تقویت می کند. زمانی که کودک نقاشی آناناس خود را به پایان می رساند اعتماد به نفس که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است در کودک تقویت می شود.

پدر و مادر ها می توانند برای افزایش تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن آن ها را با ترفند هایی به نقاشی کشیدن تشویق کنند. انتخاب یک طرح جذاب متناسب با سلایق و علایق کودکان و طرحی که با روحیات آن ها سازگاری داشته باشد انتخاب کنند تا بتوانند فرزندان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنند. به عنوان مثال طرح نقاشی پونی می تواند طرحی جذاب برای کودکان باشد چرا که پونی یکی از کارکتر های انیمیشنی موردعلاقه ی کودکان است. بنابراین فرزند شما با دیدن طرح نقاشی پونی هیجان زده خواهد شد.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پونی می کند، باید الگو ها و طرح ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کنند و در این راه قدرت تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی پونی خود را به پایان رساند یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود و همانطور که میدانید کمبود اعتماد به نفس باعث بروز اختلالات بسیاری در شخصیت افراد می شود و شخصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی پونی به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های مثبت را در شخصیت آن ها تقویت کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

درست کردن کاردستی بخصوص کاردستی های ساده و با وسایل ساده مثل کاردستی با کاغذ ، بطری های پلاستیکی، مقوا های دور ریختنی و غیره بسیار برای کودک در دسترس و مفید است. فوایدی مثل:  رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

به همین دلیل است که کارشناسان تخصصی حوزه کودک بسیار درست کردن کاردستی های خلاقانه را برای کودکان توصیه میکنند و سایت وولک هم به همین علت نمونه هارا در صفحه ای جکع آوری کرده است.

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود 

کودکان معمولا از سن 18 ماهگی، کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و به همین خاطر برای این که با دست باز این کار را شروع کنند شما باید ابزار های متنوعی را در اختیارشان بگذارید؛ مثل مداد، گچ، مداد شمعی، آبرنگ یا گواش و قلم‌مو. البته همراه با کاغذی که بدون خط باشد تا کودک برای کشیدن نقاشی جدید قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگیر نکند و فضای باز تری داشته باشد .
در سنین کمتر، شاید یک مداد و یک کاغذ ساده برای شروع نقاشی کودکانه ساده، کافی باشد، اما با آشنایی بیشتر کودکان با نقاشی و افزایش مهارت آن ها، ابزار های حرفه ای تر نیز در کشیدن نقاشی های کودکانه برای آن ها اهمیت می یابد.



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح  نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.

 

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید فیلم درست کردن کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .سایت وولک برای ایده یک پیشنهاد عالی است.



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

 

آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

نقاشی کودکانه زیبا و ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود.

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی اسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود. این فقط دوتا از فواید نقاشی برای کودکان است که آن را برشمردیم.

اموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .نقش والدین در درست کردن کاردستی چیست؟ در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد. وولک یک سایت عالی در زمینه کودکان است که به رشد و پرورش بچه ها اهتمام جدی ورزیده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .دیدن عکس نقاشی زیبا موجب تشویق کودکان به کشیدن نقاشی میشود.
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی کودکانه ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

 

 سایت وولک به دلیل اهمیتی که به کار عملی کودکان و نقش این سرگرمی ها در رشد کودک میدهد. به منظور تسهیل و ایده دهی به جمع آوری بهترین ویدیو ها و آموزش های نفشای و کاردستی پرداخته است.

 



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

بهتر است علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن را حفظ کنید تا آن ها را حتی برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی دور کنید، زیرا کودکان امروزی به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی نسبت به سایر سرگرمی ها علاقه ی بیشتری دارند. یکی از راه های افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرح هیجان انگیزی و جذابی از نقاشی را برای فرزندتان انتخاب کنید. برای انتخاب یک طرح جذاب برای کودک باید علایق و سلایق کودک خود را بشناسید. کودکانی که روحیه و هوش هیجانی بیشتری دارند از طرح نقاشی قطار استقبال خواهند کرد. شما می توانید با آموزش نقاشی قطار کودکان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنید و در نتیجه فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. زمانی که فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی قطار می کند در ابتدا طرح نهایی نقاشی قطار را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی و تخیل فرزند شما می شود. کودک در حین کشیدن نقاشی قطار باید الگو ها و رنگ های موردنیاز خود را انتخاب کنید و در این مرحله قدرت تصمیم گیری کودک افزایش پیدا می کند و همچنین با الگو ها و طرح های بیشتری آشنا می شود. در سایت وولک میتوانید نقاشی های زیادی ببینید و لذت ببرید.

کودکان به طور غریزی به کشیدن نقاشی و در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ و ترسیم اشکال بدون الگو علاقه ی زیادی دارند. شما برای افزایش تمایل و تشویق کودکان می توانید طرحی جذاب مانند طرح نقاشی کیتی را به کودک خود نشان دهید و از آن ها بخواهید تا آن را ترسیم کنند. کشیدن نقاشی کیتی یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی از نظر عاطفی و جسمی برای کودکان دارد. از جمله فواید عاطفی که با کشیدن نقاشی کیتی برای کودک شما اتفاق می افتد، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس است.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()