نوشته شده توسط : radin

 

می توانید در حین انجام نقاشی طوطی برای او شعر های کودکانه ی درباره ی پرندگان را پخش کنید و از این طریق اطلاعات عمومی فرزند خود را تنها با کمک کشیدن نقاشی طوطی و شعر های کودکانه ی جذاب بالاتر ببرید. همچنین کشیدن نقاشی طوطی یا طرح های نقاشی کودکانه ی فواید بسیار زیادی برای رشد عاطفی کودکان دارند. کودکان هنگام کشیدن نقاشی طوطی باید رنگ و روش ترسیم را انتخاب کنند و این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری در آن ها می شود.

همچنین کودکان در مسیر اتمام نقاشی طوطی با رنگ ها، الگو ها و طرح های جدید بسیار زیادی آشنا می شوند و زمانی که نقاشی طوطی خود را به اتمام می رسانند و آن را به اطرافیان و بزرگ تر های خود نشان می دهند، این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود. همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در کودکی به آن توجه شود. در غیر این صورت کودک در بزرگسالی دچار مشکلات و اختلالات بسیار زیادی خواهد شد. همچنین ممکن است هنگامی که کودک نقاشی طوطی خود را به اطرافیانش نشان می دهد، مورد انتقاد قرار بگیرد. این امر نیز باعث تقویت و افزایش روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت آن کودک می شود.

نابراین طرح نقاشی سنجاقک می تواند برای کودک شما جذاب باشد. همچنین کشیدن نقاشی سنجاقک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر رشد جسمی کودک شما دارد. از جمله این فواید می توان به افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد.

زمانی که کودک شما نقاشی سنجاقک خود را به اتمام می رساند و آن را به اطرافیان و بزرگ تر ها یا دوستان خود نشان می دهد. اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما افزایش پیدا می کند و همانطور که می دانید اعتماد به نفس کافی نقش بسیار مهمی در سلامت روانی افراد دارد. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد. شما می توانید با آموزش نقاشی سنجاقک به کودکان خود در سایت کودکانه وولک شخصیت بهتری را در فرزندان خود پرورش دهید و آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

 

کشیدن نقاشی دست به راحتی امکان پذیر است و نیازی به کمک بزرگتر ها نیست. برای اینکه نقاشی دست را کودکتان به زیبایی بکشد می توانید ویدئوی آن را مشاهده کنید و سپس برای کودک خود پخش کنید. یا خودتان ابتدا آن را بکشید و سپس به کودکتان آن را نشان دهید و و از آنجایی که کودکان پدر و مادر خود را الگویی مناسب می دانند می توانند به راحتی از نقاشی دست که از سوی والدین کشیده شده الگوبرداری کنند و آن را بکشند. کشیدن نقاشی دست یکی از راه هایی است که می توان اعضای بدن را به کودکان معرفی کرد و همچنین با کشیدن اعضای دیگر بدن هم می توانید به راحتی آناتومی بدن را به کودکان نشان دهید و آنها را به کودکان معرفی کنید. نقاشی دست رو به صورت آنلاین و ویدئویی در وولک تماشا کنید. برای تماشای نقاشی دست می توانید به قسمت بالای سایت مراجعه کنید. نقاشی دست به راحتی و با ماژیک کشیده می شود و کاری کاملا ساده و زیباست. می توان در کشیدن نقاشی دست، از رنگ های با نشاطی استفاده کرد و برای آن از دست های خودتان هم استفاده کنید.

یکی از ویژگی هایی که کشیدن نقاشی برای کودکان دارد یافتن استعدادهای او است. با کشیدن نقاشی پاتریک می توانید استعدادهای کودک را کشف کنید و ببینید که آیا دنبال کشیدن نقاشی است یا خیر؟ اما در صورتیکه علاقه آنها به نقاشی ایجاد شد و استعداد کودک را در کشیدن نقاشی متوجه شدید می توانید آموزشهای بهتری به او بدهید. سایت هولگر ارائه دهنده بهترین آموزش ها به کودکان است همچنین آموزش نقاشی پاتریک نیز در این سایت موجود می باشد. نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های کودکان است یکی دیگر از سرگرمی های کودکان دیدن کارتون در خانه است. اگر بتوان کارتون و نقاشی را با هم تلفیق کرد، یکی از جذاب ترین هنرها در کودکان می‌درخشد نقاشی پاتریک یکی از شخصیت‌های جذاب کارتونی از جمله نقاشی هایی است که کودکان به آن علاقه بسیاری دارند و ترکیب این سرگرمی ها را شما عزیزان می توانید به راحتی در وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com ببینید!

 



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی یکی از سرگرمی های جذاب کودکانه است که از گذشته تا به امروز محببیت زیادی در بین کودکان داشته است. چرا که کودکان همواره به شناخت بیشتر اطراف خود علاقمند هستند و کشیدن نقاشی کودکانه به آن ها در مسیر افزایش اطلاعات اشان درباره ی محیط اطرافشان کمک می کند. اما از آن جایی که کودکان امروزی به گذراندن اوقات فراغت خود با انواع کنسول های بازی و بازی های دیجیتالی و کامپیوتری علاقمند هستند، پدر و مادر ها باید با کمک گرفتن ازترفند های جذاب هوشمندانه بتوانند کودکان خود را به سمت کشیدن نقاشی کودکانه یا دیگر سرگرمی های مفید کودکانه جذب کنند. انتخاب یک طرح جذاب که به روحیات کودک شما نزدیک باشد و مطابق سلایق او باشد می تواند ترفندی هوشمندانه محسوب شود. به عنوان مثال ایده و طرح نقاشی تینکربل برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. چرا که تینکربل یکی از کارکتر های محبوب انیمیشنی در بین کودکان است.

کشیدن نقاشی پینوکیو یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری کمک بسیار زیادی به رشد بهتر شخصیتی و حتی جسمی کودکان می کند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی پینوکیو خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی او یعنی اعتماد به نفس می شود.

همچنین کودک شما در طی کشیدن نقاشی پینوکیو یاد می گیرد که باید برای رسیدن به هدف نهایی خود که در اینجا اتمام نقاشی پینویو است، تلاش کند. همچنین کودک شما هنگام ترکیب کردن انواع رنگ ها و الگو ها قدرت تصمیم گیری خود را نیز افزایش می دهد. بنابراین کشیدن نقاشی کودکانه مانند نقاشی پینوکیو به کودکان در مسیر تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی آن ها کمک می کند. فیلم نقاشی پینوکیو که در وولک بارگزاری شده است، مراحل کشیدن نقاشی پینوکیو را با روشی بسیار ساده مخصوص کودکان آموزش می دهد. بنابراین شما می تواند از سن بسیار کم کودک، او را مشغول کشیدن نقاشی پینوکیو کنید و از این راه فرزند خود را از فواید کشیدن نقاشی های متنوع بچگانه بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

زنبور یکی از حشراتی است که نقاشی آن یا شخصیت کارتونی آن برای کودکان جذابیت زیادی دارد و برای کشیدن نقاشی آن معمولا وقت می گذارند. برای اینکه بتوانند راحت تر نقاشی زنبور عسل را بکشند می توانند به بخش کاردستی های وولک مراجعه کنند و نقاشی زنبور عسل به صورت ویدئویی در وولک در حال پخش است. کشیدن نقاشی زنبور عسل در وولک بسیار ساده توضیح داده شده، گاهی کشیدن یک نقاشی برای کودکان بسیار سخت است و گاهی لازم است پدر و مادر به آن ها کمک کنند یا از ابتدا همه چیز را به ان ها آموزش دهید تا بتوانند به بهترین شکل ممکن نقاشی را بکشند. اما نقاشی زنبور اگر به صورت زنبور واقعی کشیده شود، بدرد کودکان نمی خورد و حس شادی و نشاط به آن ها دست نمی دهد. اما کشیدن نقاشی زنبور عسل که در وولک در حال پخش است برای کودکان بسیار مناسب است.

نقاشی مریدا به صورت کاملا ساده کشیده می شود و برای کشیدن آن نیازی به کمک دیگران نیست و کودک به راحتی می تواند نقاشی مریدا را بکشد. نقاشی مریدا بسیار زیباست و کاملا هم طبیعی جلوه می کند. همین جلوه طبیعی ان باعث می شود تا کودکان از کشیدن و دیدن نتیجه نقاشی مریدا لذت ببرند. کشیدن نقاشی مریدا کاملا جذاب و دیدنی است و کودک می تواند آن را به دیگران هدیه دهد و با تشویق دیگران هم نشاط و اعتماد بنفس زیادی کسب کند.

نقاشی مریدا به صورت ویدئویی در وولک در حال پخش است و نتایج مثبتی نیز دارد. یکی از نتایجی که ویدئوی نقاشی مریدا می تواند داشته باشد، کم شدن هزینه های کلاس نقاشی است و حتی لازم نیست هزینه ای پرداخت کنید و با تماشای ویدئوی نقاشی مریدا کودک شما یک نقاشی کودکانه را به صورت کامل آموخته و می تواند به بهترین شکل آن را بکشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اما از بحث نقاشی درمانی که گذر کنیم نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی نیز برای کودکان دارد. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی هویج به کودک خود می توانید در مسیر رشد عاطفی، جسمی و ذهنی کودک خود بسیار تاثیر گذار باشید. کشیدن نقاشی کیوی یا هر طرح نقاشی دیگری به کودک شما کمک می کند تا بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی را در خود تقویت کند؛ زیرا همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین در کودکی پدر و مادر ها می توانند با راه های ساده مانند آموزش نقاشی هویج یا طرح های کودکانه ی دیگر کودکی با شخصیتی بهتر پرورش دهند.

از جمله ویژگی های مثبت شخصیتی که با کشیدن نقاشی هویج در کودک تقویت می شود می توان به افزایش و تقویت قدرت اعتماد به نفس، افزایش قدرت خیال پردازی و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودکان اشاره کرد. همچنین کودک شما هنگام کشیدن نقاشی هویج با رنگ های جدید مانند نارنجی و غیره و بسیاری از الگو ها و طرح های جدید آشنا می شود و از این راه شناخت بهتری از محیط پیرامون خود پیدا می کند.

نقاشی از گذشته تا به حال یکی از سرگرمی های محبوب در بین کودکان بوده است و حتی با تغییر سبک زندگی بزرگ تر ها، علاقه ی کودکان نسبت به در دست گرفتن قلم، مداد های رنگی و لوازم التحریر متفاوت دیگر و کشیدن مداد بر روی کاغذ کم نشده است. کودکان از سن بسیار کم قلم را در دست خود می گیرند و بدون فکر شروع به کشیدن الگو ها و طرح های ناشناخته بر روی کاغذ می کنند. بسیاری از درمانگر ها و روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک به منظور کشف استعداد های پنهان کودکان و شناختن ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها از بررسی نقاشی های آن ها کمک می گیرند.

شما می توانید با آموزش طرح های نقاشی متفاوت حتی طرح های نقاشی میوه مانند نقاشی کیوی، از راه غیرمستقیم شروع به آشنا کردن فرزندان خود با میوه ها و رنگ های متفاوت کنید. نقاشی هایی که در آدرس https://www.voolak.com/ هستند خیلی مناسب کودک هستند. کودک شماه نگام ترسیم نقاشی کیوی با رنگ های سبز، مشکی، قهوه ای و بسیار از رنگ های هیجان انگیز دیگر و الگو های متفاوت مانند دایره و بیضی آشنا خواهد شد. کودکان به طور مداوم درحال شناخت محیط اطراف خود هستند بنابراین شناخت بیشتر رنگ ها و طرح های جدید برای آن ها بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

طرح نقاشی سونیک کارکتری جذاب برای دختر بچه ها و پسر بچه ها است. بنابراین نقاشی سونیک نیز می تواند برای کودکان شما بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد و یکی از راهکار هایی که می توانید کودکان خود را به نقاشی کشیدن علاقمند کنید انتخاب یک طرح مناسب و مطابق با سلایق کودکتان است. بنابراین باید با سلایق و علایق کودکان خود آشنا باشید تا بتوانید طرحی مناسب برای آن ها انتخاب کنید.

کودکان به طور غریزی به کشیدن نقاشی و در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ و ترسیم اشکال بدون الگو علاقه ی زیادی دارند. شما برای افزایش تمایل و تشویق کودکان می توانید طرحی جذاب مانند طرح نقاشی سونیک را به کودک خود نشان دهید و از آن ها بخواهید تا آن را ترسیم کنند. کشیدن نقاشی سونیک یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی از نظر عاطفی و جسمی برای کودکان دارد. از جمله فواید عاطفی که با کشیدن نقاشی سونیک برای کودک شما اتفاق می افتد، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس است به همین دلیل است که کارشناسان سایت وولک نقاشی های ساده و کاربردی را در این سایت قرار داده اند.

به همین دلیل است که درمانگران و روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک معتقدند با بررسی دقیق نقاشی های کودکان می توانید به اطلاعات زیادی درباره ی ویژگی های شخصیتی پنهان و استعداد های پنهان آن ها دست پیدا کنید. روانشناسان امروزه از روش نقاشی درمانی به عنوان یکی از بهترین و موثرترین راه و روش های نوین در علم روان درمانی نام می برند. شما می توانید با انتخاب یک طرح هیجان انگیز مانند طرح نقاشی ضبط صوت کودکان خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید و تمایل آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهید.

طرح نقاشی ضبط صوت می تواند طرحی جذاب برای کودکان شما باشد چرا که کودکان به طور غریزی کنجکاو هستند و فعالیت هایی که به آن ها در مسیر شناخت محیط اطرافشان کمک می کند برایشان جذاب خواهد بود. کودک شما با کشیدن نقاشی ضبط صوت با شی یا اشیا جدیدی آشنا می شود و این امر برای او بسیار هیجان انگیز خواهد بود. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی ضبط صوت خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رساند است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود. شما با آموزش طرح های نقاشی جذاب کودکانه مانند نقاشی ضبط صوت می توانید فرزندان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت را در آن ها تقویت کنید و افزایش دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی هدیه برای کودکانی که به دریا علاقه دارند می تواند جذاب باشد. همچنین پدر و مادر ها می توانند هنگامی که کودکشان به کشیدن نقاشی هدیه مشغول است با او شعر ها و قصه هایی مربوط به هدیه دادن و کادو گرفتن را بخوانند و از این راه اطلاعات بیشتری را به کودک خود منتقل کنند. همچنین نقاشی هدیه می تواند فوایدی برای شخصیت کودک شما نیز داشته باشد. زمانی که کودک نقاشی هدیه خود را به اتمام می رساند درواقع کاری را به تنهایی به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در فرزند شما می شود. همین الان نقاشی هدیه را به کودک خود آموزش دهید! نقاشی یکی از سرگرمی های بسیار محبوب در بین کودکان است. از گذشته تا به امروز سرگرمی ها و بازی های بچه ها دچار تغییر و تحول زیادی شده است و این تغییر و تحول به علت تغییر سبک زندگی و شهر نشینی است اما همچنان از گذشته تا به امروز علاقه ی کودکان به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ حفظ شده است. اکثر کودکان امروزی به سپری کردن وقت خود با تجهیزات الکترونیکی به خصوص کنسول های بازی علاقه دارند.

همچنین بهتر است بدانید زمانی که فرزندتان در حال کشیدن نقاشی ترن هوایی است در واقع در حال تقویت عضلات دست خود و ورزش کردن از سن بسیار کم است که این امر باعث کمک به رشد جسمی او می شود. همچنین کشیدن نقاشی ترن هوایی می تواند باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان شود. به عنوان مثال زمانی که کودکتان نقاشی ترن هوایی خود را به اتمام مرساندن و هنر خود را به اطرافیان خود نشان می دهد و آن ها از او تعریف می کنند، اعتماد به نفس در شخصیت او تقویت می شود. همچنین اگر نقاشی ترن هوایی او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در فرزند شما تقویت می شود.

نقاشی یکی از سرگرمی ها و بازی های کودکانه است که از گذشته تا به امروز کودکان به طور غریزی به انجام آن علاقه داشته اند. همواره کودکان از در دست گرفتن قلم و کشیدن آن بر روی کاغذ لذت می برند و به همین دلایل است که نقاشی درمانی یکی از روش های نوین روان درمانی است که در کودکان تاثیر مثبت بسیار زیادی دارد. برای کسب یک تجربه خوب از این روش می توانید با نقاشی های کودکانه وولک همراه باشید!

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کشیدن نقاشی روز پدر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری به کودکان در مسیر رشد شخصیتی بهتر کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی روز پدر استف باید طرح ها، الگو ها و رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی نقاشی روز پدر برسد و این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری کودک می شود.

از دیگر ویژگی هایی که کشیدن نقاشی به تقویت و افزایش آن کمک می کند، اعتماد به نفس است. زمانی که کودکتان نقاشی روز پدر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری را به پایان می رساند، در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی که یکی از شروط اصلی سلامت روان افراد است، یعنی اعتماد به نفس می شود. از آن جایی که کافی بودن میزان اعتماد به نفس اهمیت زیادی دارد و عدم وجود آن در بزرگسالی باعث بروز مشکلات زیادی می شود. بنابراین از سن بسیار کم و از زمان کودکی افراد باید به این موضوع توجه ویژه شود و چه بهتر که با کمک بازی و سرگرمی این ویژگی را در فرزند خود تقویت کنید.

کشیدن نقاشی چشم و نقاشی های دیگر باعث رشد بهتر شخصیتی کودک شما نیز می شود. به عنوان مثال با به اتمام رساندن نقاشی چشم در واقع کودک فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی کودک یعنی اعتماد به نفس در او می شود.

همچنین کودک زمانی که در حال ترسیم نقاشی چشم است باید طرح ها و الگو های متفاوت را با یکدیگر ترکیبک ند و این امر باعث افزایش قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. شما می توانید با آموزش نقاشی چشم به کودکان خود در وولک آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و کودکان امروزی را که علاقه به سپری کردن اوقات فراغت خود با انواع کنسول های بازی دارند، برای ساعاتی از فضای مجازی دور کنید.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

از آن جایی که کودکان امروزی به انجام بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقه ی بیش تری دارند شما می توانید با انتخاب یک طرح هیجان انگیز مانند طرح نقاشی تیرکمان آن ها را حتی برای ساعاتی از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی دور کنید. حتی اگر کشیدن نقاشی تیرکمان یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری برای فرزندتان سخت بود می توانید در مراحل ترسیم نقاشی تیرکمان به کودک خود کمک کنید. چرا که کودکان به انجام فعالیت ها و بازی های گروهی بیشتر از انجام بازی های فردی علاقمند هستند.

همچنین شما می توانید با آموزش نقاشی های کودکانه مانند نقاشی تیرکمان به افزایش اعتماد به نفس کودک خود نیز کمک کنید. زمانی که فرزند شما نقاشی تیرکمان خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیت را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در فرزند شما می شود.

به عنوان مثال طرح نقاشی کامپیوتر می تواند برای کودکان طرحی هیجان انگیز باشد و آن ها را به وجد بیاورد. همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی کامپیوتر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای فرزندان شما دارد و به آن ها در مسیر رشد بهتر شخصیتی اشان کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که کودکتان نقاشی کامپیوتر خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی در کودک یعنی اعتماد به نفس می شود.

همانطور که به احتمال زیاد می دانید اعتماد به نفس کافی تاثیر زیادی بر روی سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد، بنابراین باید از سن بسیار کم به میزان اعتماد به نفس در کودکان توجه ویژه شود. حتی اگر شما از نقاشی کامپیوتر فرزند خود نیز انتقاد کنید، این کار باعث تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما می شود. بنابراین با آموزش نقاشی کامپیوتر به کودکان خود در سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

در مهد کودک ها و پایه های اول ابتدایی نیز از نقاشی نقشه ایران برای آشنا کردن کودکان با کشور عزیزمان استفاده می کنند. همچنین نقاشی نقشه ایران یا هر طرح دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. زمانی که کودک در حال ترسیم نقاشی نقشه ایران است باید با طرح ها، الگو ها، شکل ها و… متفاوتی آشنا شود و آن ها را به کار بگیرد تا بتواند به طرح نهایی نقاشی نقشه ایران خود برسد. این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود. همچنین کودک باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی نقشه ایران را در ذهن خود تصور کند تا بتواند آن را ترسیم کند. این کار نیز باعث تقویت و افزایش قدرت خیال پردازی در کودک می شود و بهتر است بدانید یکی از نشانه های کودکان باهوش قدرت خیال پردازی قوی آن ها است.

بنابراین برای این که بتوانید حتی ساعاتی فرزندان خود را از بازی های کامپیوتری و دیجیتال دور کنید می توانید از سرگرمی نقاشی استفاده کنید. در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ خوشبختانه نمونه های خوبی وجود دارد. یکی از روش های ساده برای افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن، انتخاب یک طرح مناسب نقاشی کودکانه که با روحیات و علاقمندی های کودک همخوانی داشته باشد، است. به عنوان مثال نقاشی کوسه می تواند برای کودکانی که ب حیوانات علاقه دارند و روحیه ای ماجراجویانه دارند بسیار مناسب باشد.

پدر و مادر ها می توانند هنگامی که فرزندشان در حال ترسیم نقاشی کوسه است، شعر ها و قصه هایی راجب این حیوان برای کودکان خود بخوانند و از این طریق اطلاعات بیش تری را راجب کوسه ها به فرزندان خود منتقل کنند. تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که آموزش غیرمستقیم مانند نقاشی کوسه که با بازی و سرگرمی همراه باشد بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. همچنین نقاشی کوسه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری در مسیر رشد شخصیتی کودکان بسیار تاثیر گذار است.

چرا که باعث تقویت ویژگی های مثبت بسیار زیادی در شخصیت کودکان می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در دوران کودکی شکل می گیرد. بنابراین پدر و مادر ها باید با روش هایی به تقویت و افزایش و خلق ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک خود بپردازند تا فرزندانی با شخصیت بهتر پرورش دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()