نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی راه آموزشی غیر مستقیم برای کودکان محسوب می شود. چرا که شما می توانید با نقاشی اطلاعات بسیار زیادی را به کودکان منتقل کنید. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی هالووین به فرزند خود می توانید رسم و جشن هالووین را به او معرفی کنید. البته برای این که کودکتان به نقاشی کردن علاقه ی بیش تری پیدا کند باید با ترفند هایی خاص اشتیاق و تمایل او را به نقاشی کشیدن تقویت کنید.

یکی از راه های افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی مناسب سلیقه و نزدیک به روحیات فرزند خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال نقاشی هالووین می تواند برای کودکانی که روحیه ای هیجانی دارند و به فیلم و کارتون های ترسناک و هیجان انگیز علاقمند هستند، بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد.

 برای این که کودکان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید باید تمایل و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهید. چرا که کودکان امروزی به بازی های دیجیتال و کامپیوتری و گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی علاقه ی بیشتری دارند. برای این که تمایل کودکان به نقاشی کشیدن افزایش پیدا کند باید طرحی جذاب و نزدیک به روحیات آن ها انتخاب کنید. به عنوان مثال طرح نقاشی قصر کودکانه می تواند برای دختر بچه ها بسیار جذاب باشد.

در سایت وولک نقاشی های زیادی وجود دارد که میتواند نمونه خوبی برای تشویق کودکان به این هنر باشد. این نمونه ها به صورت ویدیویی و با موضوعات مورد علاقه کودکان هستند. برای دیدن ویدیوهای آموزش نقاشی عالی این سایت به آدرس https://www.voolak.com/ بروید.

همچنین بهتر است بدانید زمانی که فرزندتان در حال کشیدن نقاشی قصر است در واقع در حال تقویت عضلات دست خود و ورزش کردن از سن بسیار کم است که این امر باعث کمک به رشد جسمی او می شود. همچنین کشیدن نقاشی قصر می تواند باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان شود. به عنوان مثال زمانی که کودکتان نقاشی قصر خود را به اتمام مرساندن و هنر خود را به اطرافیان خود نشان می دهد و آن ها از او تعریف می کنند، اعتماد به نفس در شخصیت او تقویت می شود. همچنین اگر نقاشی قصر او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در فرزند شما تقویت می شود

 



:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

 

روانشناسان با بررسی نقاشی های کودکان می توانند به برخی از ویژگی های شخصیتی کودکان دست یابند. نقاشی کشیدن بر روی جسم و روح کودک شما تاثیر مثبتی می گذارند. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی حیوانات یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کند. در ابتدا باید محیط پیرامون یا طرحی که در فکر خود دارد را تصور کند سپس شروع به کشیدن نقاشی مورد نظر خود کند و این امر باعث افزایش قوه تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. کشیدن نقاشی حیوانات متفاوت به کودک شما از سن بسیار کم کمک می کند تا با انواع حیوانات آشنا شود به همین خاطر است که در مهدکودک ها از نقاشی برای آموزش بسیاری از نکات به کودکان استفاده می کنند. به عنوان مثال تماشای کارتون های با زبان اصلی به یادگیری زبان کودکان کمک بسیار زیادی می کند. کشیدن نقاشی کودکان از خط خطی کردن شروع می شود و با گذر زمان با تصور کردن طرح های مورد علاقه خود نقاشی های دیگری را مانند نقاشی حیوانات به تصویر می کشند.

همان طور که به آن اشاره کردیم روانشناسان معتقدند که می توان از نقاشی کودکان به ویژگی های شخصیتی آن ها پی برد بنابراین اینکه بتوانید تمایل کشید نقاشی حیوانات یا طرح های دیگر را در کودک خود تقویت کنید، برای او بسیار مفید خواهد بود. کودکان تقریبا از شش ماهگی مداد را دست خود می گیرند و به کاغذ می کوبند و تا یکسالگی طرح های بیشتری را بر روی کاغذ پیاده می کنند

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد. نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید . ما در اموزش نقاشی سگ در سایت وولک  به کودک شما تنها برای یافتن استعداد او کمک می کنیم . از آنجایی که کودکان والدین خود را الگو قرار می دهند و از آن ها حرف شنوی بسیاری دارند ، بهتر است خودتان آموزش نقاشی سگ را به آن ها بدهید .  سگ ها حیوانات وفا داری هستند و برای کشیدن آن ها قطعا کودکتان ذوق فراوانی دارد و برای آن وقت نمی گذارد . شما نیز با تشویق فرزند خود به کشیدن نقاشی زیبا و ساده ، او را به اهداف بزرگ آینده اش می رساند.



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

از زمان های گذشته کودکان همواره به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقه داشتند. اگر طرح نقاشی برای آن ها جذاب باشد این تمایل و اشتیاق در آن ها بیشتر نیز می شوند. بنابراین با استفاده از طرح های نقاشی کودکانه ی جذاب، فرزند خود را به کشیدن نقاشی های بیشتر ترغیب کنید. همچنین می توانید با استفاده از آموزش نقاشی زمستان به کودکان خود از سن بسیار کم فصل ها و ویژگی های آن ها را بیاموزید.

به عنوان مثال می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم طرح نقاشی زمستان است، به همراه او به خواندن قصه ها یا شعر های مربوط به فصل زمستان بپردازید و از این راه اطلاعات عمومی کودک خود را افزایش دهید. همچنین کودک شما برای کشیدن نقاشی زمستان نیاز به ترکیب و انتخاب طرح ها و رنگ های مورد نیاز خود است. بنابراین در مسیر کشیدن نقاشی زمستان قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شما تقویت می شود. شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین باید تا حد الامکان کودکان از سن کم به ویژگی های مثبت شخصیت خود اضافه کنند. از دیگر فواید کشیدن نقاشی زمستان یا هر طرح نقاشی دیگری می توان به تقویت اعتماد به نفس اشاره کرد.

نقاشی یکی از سرگرمی های محبوب در بین کودکان است. با این که از گذشته تا به امروز سبک زندگی و در نتیجه نوع بازی های کودکان نیز تغییر کرده است اما با گذشت زمان هنوز هم کودکان علاقه ی زیادی به سرگرمی و هنر قدیمی یعنی نقاشی کشیدن دارند. بنابراین پدر و مادر می توانند از علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن استفاده کنند و ساعاتی آن ها را از بازی های دیجیتال و کنسول های بازی دور کنند. در سایت وولک نمونه های زیادی از نقاشی وجود دارد.

به عنوان مثال پسر بچه ها به بازی فوتبال علاقمند هستند و امروزه یکی از بازی های محبوب در بین پسر بچه ها که با کنسول های بازی انجام می شود بازی فوتبال است. پدر و مادر ها برای این که کودکان را به سرگرمی های سالم تر و مفید تر مانند نقاشی کشیدن ترغیب کنند، در ابتدا باید طرحی جذاب و هیجان انگیز که مطابق سلایق و علایق کودک باشد انتخاب کنید. بنابراین طرح نقاشی زمین فوتبال می تواند طرحی جذاب برای کودکی که به بازی فوتبال علاقه دارد، باشد.



:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی یکی از سرگرمی های بسیار محبوب در بین کودکان است. از گذشته تا به امروز سرگرمی ها و بازی های بچه ها دچار تغییر و تحول زیادی شده است و این تغییر و تحول به علت تغییر سبک زندگی و شهر نشینی است اما همچنان از گذشته تا به امروز علاقه ی کودکان به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ حفظ شده است. اکثر کودکان امروزی به سپری کردن وقت خود با تجهیزات الکترونیکی به خصوص کنسول های بازی علاقه دارند.

نقاشی صدف برای کودکانی که به دریا علاقه دارند می تواند جذاب باشد. همچنین پدر و مادر ها می توانند هنگامی که کودکشان به کشیدن نقاشی صدف مشغول است با او شعر ها و قصه هایی مربوط به دریا، صدف یا موضوعات مربوطه را بخوانند

بنابراین سرگرمی کشیدن نقاشی یکی از بهترین روش ها برای دور کردن کودکان از کنسول های بازی و بازی های کامپیوتر است زیرا آن ها به طور غریزی خودشان به نقاشی کشیدن علاقه دارند. سایت وولک به این موضوع اعمیت زیادی داده و بهترین نمونه های نقاشی را جمع آموری کرده. بهتر است در اولین مرحله ای یک الگو و طرح نقاشی کودکانه جذاب و هیجان انگیز مطابق سلایق و علایق کودک خود برای او انتخاب کنید و با این کار فرزند خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید. فرزند شما با دیدن طرحی جذاب تمایل بیشتری برای نقاشی کشیدن از خود نشان می دهد و بنابراین از فواید کشیدن نقاشی بهره مند می شود.

کتاب! بهترین یار کودک و بزرگسال است که امروز زمان کتابخوانی در کودکان نسبت به روز های گذشته بسیار کاهش داشته است؛ زیرا کودکان امروزی به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و بازی های کامپیوتری بیشتر علاقه دارند. بنابراین پدر و مادر های امروزی باید سعی کنند با سرگرمی ها و بازی های جذاب و هیجان انگیز کودکان خود را حتی برای ساعاتی از بازی های دیجیتال دور کنند. همه ی کودکان به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقه نشان می دهند. یکی از راه علاقمند کردن کودکان به کتابخوانی می تواند طرح نقاشی کتاب باشد!

درواقع می توانید از علاقه ی کودک به نقاشی کشیدن استفاده کنید و با نقاشی کتاب کودک خود را با کتاب های کودکانه و زیبا بیشتر آشنا کنید. همچنین می توانید هنگامی که کودکتان در حال کشیدن نقاشی کتاب است، شعر ها و قصه های مربوط به کتاب و کتابخوانی را برای او بخوانید و از این راه غیر مستقیم یعنی نقاشی کتاب یا شعر های درباره ی کتابخوانی، فرزند خود را به کتابخوانی علاقمند کنید. همانطور که می دانید همیشه روش های غیرمستقیم که با بازی و سرگرمی همراه باشند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی درخت ، می تواند کودکان را با خلقت ها و آفرینش های خداوند آشنا کند . درختان در متون مذهبی معانی خوبی دارند و به طور کلی نماد خوبی هستند . شما می توانید در مورد ساختار درختان با فرزندتان صحبت کنید و او را راهنمایی کنید که درختان چه معنی می دهند . از چوب درهتان کاغذ تولید می شود میوه درختان را نی خوریم و برگ بعضی از درختان خاصیت دارویی برای ما دارد . اینکه یک درخت چکونه کاشته می شود و ریشه می دهد و سپس ساقه هایش رشد می کنند. پس از ساقه ها برگ ها می رویند و پس از چندین سال ، تنمه درختان رشد می کند و تبدیل به چوب می شود . در نهایت با شکوفه دادن و سپس تبدیل شکوفه به میوه یک درخت پربار خواهیم داشت . با کشیدن نقاشی درخت همراه با میوه هایش می توانید نتیجه نهایی رشد درختان را به کودک خود بیاموزید . با آموزش نقاشی درخت فرزندتان را از محیط مجازی دور نگه دارید و آن ها را با محیط هایی مانند طبیعت و زیبایی های آن آشنا کنید .در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ میتوانید صدها ویدیو آموزش نقاشی ساده و زیبا ببنید.

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد . آن ها علاوه بر اینکه کشیدن نقاشی سگ را می آموزند ، می توانند از گرفتن نمره خوب از والدین یا حتی مربیان مهد خود انرژی خوبی در یافت کنند و این موجب تشویق فرزند شما به یادگیری و آموزش نقاشی های دیگر می شود . نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید . ما در اموزش نقاشی سگ به کودک شما تنها برای یافتن استعداد او کمک می کنیم . از آنجایی که کودکان والدین خود را الگو قرار می دهند و از آن ها حرف شنوی بسیاری دارند ، بهتر است خودتان آموزش نقاشی سگ را به آن ها بدهید .  سگ ها حیوانات وفا داری هستند و برای کشیدن آن ها قطعا کودکتان ذوق فراوانی دارد و برای آن وقت نمی گذارد . شما نیز با تشویق فرزند خود به کشیدن نقاشی زیبا و ساده ، او را به اهداف بزرگ آینده اش می رساند.



:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

هنگامی که نقاشی تمساح را به کودک خود آموزش می دهید درواقع نکات بسیار آموزنده ای را از روش غیر مستقیم و به وسیله بازی و سرگرمی به فرزند خود آموزش داده اید. کودک شما با کشیدن نقاشی تمساح با حیوان تمساح آشنا می شوند و یاد می گیرند تا انواع رنگ ها را باهم ترکیب کند و در این راه با رنگ های متفاوت نیز آشنا می شود.

انتخاب رنگ به کودک شما این فرصت را می دهد تا قدرت تصمیم گیری را در خود تقویت کند. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی تمساح را به پایان می رساند و آن را به شما نشان می دهد این امر باعث افزایش اعتماد به نفس که یکی از مهم ترین ویژگی های هر شخصیتی است، می شود. کودک شما با نشان دادن نقاشی تمساح خود به دیگران یاد می گیرند تا انتقاد و نظرات دیگران را پذیرا باشد و ویژگی انتقاد پذیری در کودک شما افزایش می یابد. شما می توانید با آموزش نقاشی تمساح بسیار ساده و راحت کودک خود را از تمامی این فواید بهره مند سازید. همچنین کشیدن نقاشی فوایدی برای جسم کودک شما دارد که بارز ترین آن ها تقویت مهارت های حرکتی در کودک شما است. کشیدن نقاشی تمساح باعث تقویت عضلات دست های کودک شما می شود. همچنین کودک شما هنگام کشیدن نقاشی تمساح یا هر نقاشی کودکانه دیگری باید تلاش کند تا حواس پنجگانه ی خود را باهم هماهنگ کند. میتوانید در وولک اموزش های نقاشی متنوع و ساده ای برای تقویت حواس پنجگانه کودک ببینید.

کودکان از سن بسیار کم یعنی از شش ماهگی تمایل به ضربه زدن بر روی کاغذ با قلم دارند. و تا دوازده ماهگی به وسیله ی قلم بر روی صفحه ی کاغذ ضربه می زنند. این که کودکان به طور غریزی از کشیدن نقاشی توت فرنگی یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر لذت می برند یکی از ویژگی های بسیار مثبت به شمار می رود زیرا اکثر کودکان امروزی از کودکی به بازی با وسایل الکترونیکی و ضور در دنیای مجازی علاقه دارند و کشیدن نقاشی توت فرنگی می تواند آن ها را حتی برای چند ساعت از این فضا دور نگه دارد زیرا مضرات دنیای مجازی برای کودکان بیشتر از فواید آن است اما کشیدن نقاشی توت فرنگی برای روح و جسم آن ها فواید بسیار زیادی دارد. رسم طرح های متفاوت مانند نقاشی توت فرنگی مهارت حرکتی و فیزیکی کودک شما را تقویت می کند



:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

برای این که کودکان خود را به سمت نقاشی کشیدن ترغیب کنید و تمایل و اشتیاق آن ها را به انجام اینگونه فعالیت ها افزایش دهید بهتر است از طرح هایی که به روحیات و سلایق و علایق آن ها نزدیک باشد، استفاده کنید. به عنوان مثال طرح نقاشی آلیس می تواند طرحی بسیار جذاب و دوست داشتنی برای کودکان شما باشد؛ چرا که طرح نقاشی آلیس الهام گرفته از کارکتر انیمیشن و داستان آلیس در سرزمین عجایب است که برای اکثر کودکان بسیار جذاب است.

همچنین زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی آلیس یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می کند در واقع باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی آلیس را در ذهن خود تصویرسازی کند و این تصور به افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی او کمک می کند و یکی از ویژگی های کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. بنابراین با آموزش نقاشی آلیس به کودکان خود در وولک، باعث افزایش و تقویت هوش او شوید و کودکان را از دیگر فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. همچنین زمانی که فرزند شما نقاشی آلیس خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیت را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود.

یکی از راه های دور کردن کودکان از دنیای مجازی و تجهیزات الکترونیکی، سرگرم کردن کودکان به بازی ها و سرگرمی های مفیدی مانند نقاشی کشیدن است. برای این که فرزند خود را به سمت نقاشی کشیدن ترغیب کنید و تمایل او را به نقاشی کشیدن افزایش دهید، لازم است تا در ابتدا طرحی که به روحیات کودک شما نزدیک تر باشد و با سلایق و علایق او همخوانی داشته باشد انتخاب کنید. با انتخاب یک طرح مناسب مانند طرح نقاشی ربات، می توانید کودکان را به نقاشی کشیدن تشویق کنید.

کودکان امروزی به تکنولوژی علاقمند هستند. بنابراین طرح نقاشی ربات برای آن ها بسیار هیجان انگیز است. همچنین کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی ربات می کندف باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی ربات را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی در او می شود. یکی از ویژگی های بارز کودکان باهوش نیز قدرت خیال پردازی قوی است. به همین دلیل شما با آموزش نقاشی ربات به کودکان خود می توانید هوش و تمرکز او را به چالش بکشید.



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

آموزشی که با سرگرمی و بازی همراه باشد بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. به عنوان مثال طرح نقاشی والیبالیست می تواند طرحی جذاب برای کودکان باشد و آن ها را با ورزش والیبال آشنا کنید. اگر کودکتان از ورزش کردن فراری است می توانید با کمک علاقه ی کودک به نقاشی کشیدن طرح نقاشی والیبالیست را به او نشان دهید و از او بخواهید طرح نقاشی والیبالیست را رسم کند. زمانی که کودکتان در حال ترسیم نقاشی والیبالیست است برای او از فواید این ورزش بگویید یا قصه های مربوط به ورزش کردن را برای کودکتان تعریف کنید. با اینکار می توانید زمینه ی علاقه به ورزش کردن را در کودک خود ایجاد کنید.

همچنین ترسیم نقاشی والیبالیست یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری، تاثیر بسیار زیادی در رشد شخصیتی بهتر کودکان دارد. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما ترسیم نقاشی والیبالیست خود را به پایان می رساند در واقع در حال افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس است. اعتماد به نفس کافی تاثیر بسیار مهمی در سلامت روانی افراد دارد. بنابراین با آموزش نقاشی والیبالیست به کودکان آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و ویژگی های شخصیتی مثبت بسیار زیادی را در کودک خود تقویت کنید.

می توانید قصه های مربوط به بازی با آب پاش را برای فرزند خود روایت کنید و او را از این طریق از این بازی های خطرناک منع کنید. همچنین کشیدن نقاشی آب پاش یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه می تواند فواید بسیار زیادی از نظر روحی و عاطفی برای فرزندان شما داشته باشد. از جمله این فواید می توان به افزایش اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. وقتی که فرزند شما نقاشی آب پاش را به پایان می رساند درواقع فعالیتی را به تنهایی یا حتی با کمک فرد دیگری به پایان رسانده است و این امر باعث افزاش اعتماد به نفس در کودک می شود و همان طور که می دانید پرورش و تقویت اعتماد به نفس در مسیر شکل گیری شخصیت کودکان، امری بسیار ضروری است. برای دیدن نقاشی های بیشتر برای سرگرمی کودکان می توانید به وبسایت کودکانه وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com مراجعه نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

وسایل لازم برای کشیدن نقاشی پیترپن ماژیک و مداد رنگی است. کودکان به راحتی می توانند نقاشی پیتر پن را بکشند و برای کشیدن آن نیاز به کمک والدین ندارند. یکی از کار هایی که کودک می تواند با آن کشف استعداد کند، کشیدن نقاشی پیتر پن است. همچنین در آینده نیز می توانند نقاشی پیتر پن را به صورت حرفه ای تر نقاشی کنند. نقاشی پیتر پن از رنگ های جذابی تشکیل شده که می تواند انرژی و نشاط فراوانی به کودک بدهد. همچنین از آنجایی که نقاشی پیتر پن یک شخصیت کارتونی است با کشیدن آن و نشان دادن آن به هم سن و سالان خود و شاید بزرگتر ها حس اعتماد به نفس بالایی پیدا خواهند کرد.

کشیدن نقاشی پیترپن به شکل ساده ای در وولک آموزش داده شده و تماشای ویدئوی نقاشی پیتر پن هم در وولک رایگان است. کشیدن نقاشی شخصیت کارتونی پیتر پن برای کودکان بسیار ساده و زیبا خواهد بود. برای شکیدن نقاشی پیتر پن نیاز به هیچ دانش هنری خاصی ندارند و به سادگی می توانند با قلم یا ماژیک نقاشی پیتر پن را بکشند. کشیدن نقاشی پیتر پن برای کودکان که در وولک ان را تماشا می کنند، بسیار ساده خواهد بود. همچنین تصاویر نقاشی پیتر پن به صورت مرحله ای نیز وجود دارد تا راحت تر نقاشی پیتر پن کشیده شود.

برای کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی باید ماژیک و مداد رنگی در اختیار کودک قرار دهید. نقاشی مرد عنکبوتی بسیار ساده است و کودک نیازی به کمک والدین ندارد و به تنهایی می تواند نقاشی مرد عنکبوتی را بکشد. با کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی که یکی از جذاب ترین شخصیت های کارتونی است کودک احساس خوبی پیدا می کند. زمانی که نقاشی مرد عنکبوتی را به دوستان یا نزدیکان خود نشان می دهد احساس اعتماد به نفس به او دست می دهد و از این بابت که کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی برای کودکان سخت است ولی او توانسته آن ها را بکشد اعتماد به نفس او افزایش پیدا می کند. زمانی که توانست نقاشی مرد عنکبوتی را بکشد و به پایان برساند می تواند نقاشی های ظریف تر و حرفه ای تر را ادامه دهد. شاید استعداد کودک شما در وولک و در حال کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی باشد مشخص شود و با کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی متوجه استعداد هنری خود شود و کشیدن نقاشی های جذاب را ادامه دهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

بنابراین بهتر است والدین با راهکار های ساده علاقه و تمایل کودکان را به نقاشی کشیدن افزایش دهند. یکی از راه های افزایش علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن، انتخاب طرح مناسب سن و روحیات آن ها است. به عنوان مثال نقاشی تاج که در این صفحه آپلود شده است می تواند برای دختر بچه ی شما بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد و او با دیدن طرح نقاشی تاج به نقاشی کشیدن تشویق شود. کشیدن نقاشی تاج یا هر نقاشی با طرح های کودکانه و مناسب سن کودک باعث تقویت ویژگی های مثبت در شخصیت او می شود. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین پدر و مادر ها می توانند از سن بسیار کم ویژگی های خوب و مثبت شخصیت فرزندان خود را با بازی و سرگرمی های سالم و ساده، تقویت کنند.

طرح نقاشی السا که از انیمیشن محبوب کودکان الهام گرفته شده است، می تواند طرحی هیجان انگیز برای کودکان باشد و اشتیاق و تمایل آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهد. همچنین بهتر است بدانید که ترسیم نقاشی السا یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری، فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی کودکان نیز دارد چرا که باعث رشد بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در آن ها می شود یا زمینه ساز پدید آمدن بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک می شوند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی السا خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان و دوستان خود نشان می دهد، اطرافیان از هنر نقاشی السا کودک شما تعریف و تمجید می کنند. این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک شما می شود.

تمامی این نقاشی ها را به همراه نکات آموزنده و انبوهی از سرگرمی های دیگر در وولک ببینید. وولک یک وبسایت تخصصی کودکان است که در آن می توانید به هر آن چیزی که برای رشد و سرگرمی و تربیت کودکان خود نیاز دارید، دسترسی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()