کاردستی مکعب بی نهایت
نوشته شده توسط : radin

کاردستی مکعب بی نهایت / کاردستی موتور / https://www.voolak.com

 

برخی از کاردستی ها بسیار خلاقانه طراحی شده اند و برای کودکان و حتی بزرگ تر ها جذاب اند. کاردستی مکعب بی نهایت هم یکی از این نوع کاردستی ها است و کودکان برای ساخت ان حوصله بسیاری را خرج می کنند. زیرا نتیجه این کاردستی، بسیار جذاب و هیجان انگیز است. با ما همراه باشید تا کاردستی مکعب بی نهایت را بسازیم و کودکان خود را تشویق به ساخت کاردستی های بهتر کنیم. شاید ساخت کاردستی ساده مکعبی بی نهایت باعث شود کودک به خلاقیت و استعداد بیشتر و بهتر تشویق شود.

همانطور که گفته شد یکی از جذاب ترین کاردستی ها که حتی برای بزرگسالان نیز جذاب و جادویی است، همان کاردستی مکعب بی نهایت یا جادویی است. کودکان با کشیدن این کاردستی ها احساس خوبی پیدا می کنند.  کاردستی مکعب بی نهایت از آن جایی که می تواند برای کودکان جالب باشد تخیل و خلاقیت آنها را نیز افزایش می‌دهد. پس از ساخت کاردستی مکعب بی نهایت، با نشان دادن آن به بزرگتر ها حس بزرگ بودن به کودک دست می دهد و همین حس موجب رشد رفتاری او در میان اجتماع می گردد.

کاردستی موتور می تواند برای بازی استفاده شود یا به عنوان کادو به دیگران هدیه داده شود. کاردستی موتور که به دست کودکان ساخته می شود ارزش معنوی بسیاری دارد زیرا ساختن آن کار راحتی نیست و کودک می تواند با آن احساس بزرگ بودن داشته باشد. کاردستی موتور که برای پسران جذابیت بیشتری دارد می تواند اعتماد به نفس آن ها را افزایش دهد و به نوعی به هم سالان خود ثابت کنند که از پس کار های این چنین بر می آیند. کاردستی موتور می تواند حس خلاقیت را در کودکان پرورش دهد و تخیلات آن ها را بر انگیزدو با یان موتور میتوان به هدف های بزرگتری فکر کرد مثلا موتوری حکه آرزوی داشتن آن را دارند را بسازند تا در نهایت زمانی که توان خرید آن را داشتند به خود ببالند که موتور کودکی خود را خریدند.

با مراجعه به وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com می توانید به همه ی سرگرمی هایی که برای فرزندتان مفید است، به راحتی و کاملا رایگان دسترسی داشته باشید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: