چرا لپ تاپ روشن نمیشه
نوشته شده توسط : radin

چرا لپ تاپ روشن نمیشه؟ چرا کیس کامپیوتر روشن نمیشه؟ این سوالات در بین اکثر کاربران کامپیوتر و لپ تاپ رایج است زیرا بسیاری پیش می آید که لپ تاپ به طور ناگهانی خاموش می شود یا کیس کامپیوتر به طور ناگهانی خاموش می شود. خاموش شدن ناگهانی دستگاهتان می تواند دلایل بسیار متفاوتی داشته باشد، حتی دلایل خاموش شدن ناگهانی دستگاه شما می تواند به علت ایرادات نرم افزاری باشد. اگر دلیل خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر یا لپ تاپ شما به علت مشکلات نرم افزاری باشد، به احتمال زیاد با تنظیمات دستی ساده و تصحیح تنظیمات نادرست مشکل شما حل خواهد شد. در بعضی موارد نیز با تعویض ویندوز مشکل حل خواهد شد اما اگر با تعویض ویندوز نیز مشکل حل نشد می توان متوجه شد که دستگاه شما دچار مشکلات سخت افزاری شده است.

رفع مشکلات سخت افزاری نسبت به رفع مشکلات نرم افزاری از حساسیت بیشتری برخوردار است و برای رفع مشکلات سخت افزاری حتما به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار ماهر و باتجربه مراجعه کنید تا باعث خسارت بیشتر به دستگاه شما نشود، مخصوصا در لپ تاپ ها قطعات سخت افزاری با ظرافت بیشتری و با فاصله ی کمتری کنار یکدیگر قرار گرفته اند بنابراین برای تعمیر سخت افزاری آن ها باید نهایت دقت و حساسیت به کار رود تا خسارت بیشتری به لپ تاپ وارد نشود.

آیا مودم قابل تعمیر است؟ مودم نیز یکی از لوازم ضروری است که در صورت خراب شدن آن و به وجود آمدن هرگونه اختلافی در عملکرد مودم ارتباط کلی دستگاه شما با اینترنت قطع خواهد شد. در اکثر مواقع مودم قابل تعمیر است بنابراین در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در عملکرد مودم برای تعمیر آن اقدام کنید. در بعضی موارد اختلال به وجود آمده در عملکرد مودم به دلیل تنظیمات نادرست اینترنت در دستگاه است بنابراین از سلامت نرم افزاری لپ تاپ، کامپیوتر یا گوشی همراه خود نیز مطمئن شوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: